سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵۹
قاسمی:

به فعالیت موشکی خود ادامه می‌دهیم

جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 671126
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارنظرهای پیاپی، بی‌مبنا و نابجای برخی از مقامات آمریکایی در مورد مسائل داخلی ایران، رفتاری ناشی از سرخوردگی است.
به فعالیت موشکی خود ادامه می‌دهیم
به گزارش جهان نيوز، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: اظهارنظرهای پیاپی، بی‌مبنا و نابجای برخی از مقامات آمریکایی در مورد مسائل داخلی ایران، رفتاری ناشی از سرخوردگی است و آنها این اقدامات را به منظور جبران شکست‌های مکررشان به واسطه اتخاد سیاست‌های اشتباه نسبت به ایران و ایرانیان در طول چهار دهه اخیر انجام می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
برد موشک های ما هیچ ربطی به آمریکا جنایتکار و فرانسه جنایتکار ندارد.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازهرکسی که علیه آمریکا وفرانسه ایستاگی کند، حمایت می کنیم.
آمریکا جنایتکارحق حرف زدن ازتسلیحات ما را ندارد.
فرانسه جنایتکارحق حرف زدن ازتسلیحات ما را ندارد.
ازکسی برای قدرت دفاعی اجازه نمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی نمی گیرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ایران حمایت تروریسم نیست/ باید با آمریکا وعربستان سعودی مقابله کنیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکاراحترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
مدعیان امروز کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
تامین کنندگان سلاح های شیمیایی صدام، مدعی وجود سلاح شیمیایی درسوریه شروآوراست.
صدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق درجنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار با دستور مستقیم آمریکا جنایتکارشماره یک ازسلاحهای شمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تروریست های خارجی را وارد سوریه، عراق و منطقه کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سیاست تروریستی آمریکا درجهان بیش از999 هزارقربانی برجا گذاشت.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت ازاین جنایتکاران است.
آمریکا و اروپا به شکل مستقیم درمنطقه مداخله می کنند.
همه می دانند آمریکا ومتحدانش منبع تسلیحاتی و مالی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش وگروه های تروریستی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود وازظلم کردن دست بردارد.
با فرانسه جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود وازظلم کردن دست بردارد.
کاری کنید دشمنان حتی جرأت تهدید ملت ایران را نداشته باشند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا خاک پاکستان برای گروهک تروریستی جیش الظلم امن است.
حمایت آمریکا ازعناصرداعش درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه همچنان ادامه دارد.
غربی ها جنایتکار با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی درفاجعه یمن شریک هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا خاک پاکستان برای گروهک تروریستی جیش الظلم امن است.
حمایت آمریکا ازعناصرداعش درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه همچنان ادامه دارد.
غربی ها جنایتکار با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی درفاجعه یمن شریک هستند.
آمریکا و اروپا صلاحیت درباره حقوق بشر را ندارند.
آمریکا و اروپا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارند.
آمریکا درمساله حقوق بشرمجرم است، نه مدعی!
اروپا درمساله حقوق بشرمجرم است، مدعی!
بمباران لیبی توسط جنگنده های آمریکایی مردم نظاهرات کردند.
آمریکا به بهانه القاعده فرزندان ما را می کشد.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
فرانک
United States
بیخود اظهار نظر نکنید شما که کاره ای نیستید!!!!
.... دکمه ی موشکی دست دولت نیست!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تجاوز آمریکا وانگلیس درسال 2003 به عراق و لیبی نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز آمریکا و متحدانش درسال 2011 به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز اسرائیل و متحدانش درسال 2011 به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
تجاوز عربستان و متحدانش درسال 2015 به یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی گزینهای درست است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تحریم های آمریکا تاثیری درسیاست ما نخواهد داشت.
تنها بمب اتمی می توان ازما دربرابر آمریکا و متحدانش محافظت کند، نه مذاکره
ساخت بمب اتمی دربرابر تجاوزهای آمریکا و متحدانش واجب است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها و تروریست ها و حامیانشان مثل خودشان رفتار می کنیم
کاری می کنیم آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها پشیمان شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی جنگ درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و گروه های تروریستی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر امور خارجه به جای عذرخواهی از مردم به خاطر عملکرد ضعیف 5 سال گذشته شروع به اتهام‌زدن به نیروهای انقلابی می‌کند در حالی که همه مردم می‌دانند سکان گفت‌وگوها در مذاکرات در دست دولت به خصوص آقای ظریف بوده است آنها حتی بارها شروط رهبری را نادیده گرفتند. ایشان نباید به شعور ملی اهانت کنند.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کنار زدن رئیس جمهور قانونی مصر توسط ارتش این کشور نوعی کودتا محسوب میشود و عملی غیرقانونی است. جلوی این گونه سوءاستفاده ارتش مصر باید گرفته شود والا هیچ حزب و گروهی امنیت نخواهند داشت در ضمن ارزیابی حوادثاین کشور نشان میدهد در پشت پرده این حوادث، کشورهای قطر، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی دست دارند و نمیگذارند آرامش به مصر برگردد. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. اگر قرار باشد که ارتش مصر رئیسجمهور کنار بزند چه نیازی به انتخابات و رای مردم این کشور بود. به جای محمد مرسی باید سفیران آمریکا و اسرائیل اخراج میشدند و این دو سفارتخانه تعطیل میشد، تا کشور مصر روی آرامش به خود ببیند. حوادثیمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غرب های جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی و رژیم سعودی و ترکیه و قطر خیانتکار در سوریه توان خود را از دست داده اند خون انسان های مظلوم و بی گناه ریخته شده است که هرگز ازحافظه ملت سوریه و عراق و لبنان و تاریخ پاک نمی شود دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل و مجامع بین المللی و دادگاه کیفری و سازمان حقوق بشر نمی تواند یا نمی خواهد در مقابل این جنایت و خیانت و تجاوز اقدامی انجام دهد آمریکا با حمایت و همدستی دیگر کشورهای غربی وعربی با قوانین ۵ سازمان بین المللی را زیر پا گذاشتن مبنی بر استفاده از سلاح های شیمیایی با همکاری آمریکا و عربستان و گروه های تروریستی صورت گرفت است و برای کشتار مردم بی گناه سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده می شود همچنان سکوت کرده است نهاد های بین المللی هنوز آن واکنش نشان نداده اند آمریکا خط می دهند عربستان اجرا می کنند آمریکا و غرب جنایتکار جنگی در سوریه و در منطقه هستند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از تمام سازمانهای حقوق بشر و سازمان ملل درخواست داریم به دلیل اینکه مقامات رژیم اسرائیل و مقامات عربستان در طول این ۶۰ سال به تمامی، انسانها را قتل عام کرده اند و همه نوع سلاح دارند انسانهای بیگناه و غیر نظامی را سر می برند جهت نگهداری این وحشیها در باغ وحش ودیوانه خانه قطعنامه صادر شود وجهت انتقال این وحشیهای غیرانسانی اقدام فوری شود سازمان اطلاعات عربستان و اسراییل در انفجار بیروت دست داشتند بسیار روشن است که از انفجار در نزدیکی سفارت ایران در بیروت بوی نفت و دلار به مشام می رسد و کشور های مشخصی در منطقه مانند عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و اسراییل خواهان توسعه سیاست های تروریستی در منطقه هستند و در پشت اقدامات تروریستی ایستاده اند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا وانگلیس واسرائیل وعربستان سعودی وترکیه درمدت 6 سال است عاملان اصلی جنگ وقتل عام مردم مظلوم وبی گناه سوریه وعراق ولبنان ومنطقه هستند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه انگلیس عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه رژیم کودک کش صهیونیستی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه عربستان سعودی عمل نمی کند. شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه ترکیه عمل نمی کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نوع عملکرد آمریکا در آتش بس پیشنهادی اش در سوریه نشان داد که این کشور به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. موارد قبلی پیشنهاد آتش بس از سوی آمریکا هم به تجهیز تروریستها برای حمله به ارتش سوریه منجر شده بود. وزیر خارجه اسبق آمریکا ما ایرانیها را تهدید کرده که اسرائیل 200 کلاهک هسته ای خود را به طرف ایران نشانه گرفته است. در چنین شرایطی بعضیها میگویند بودجه نظامی و دفاعی کشور باید حذف بشود. باید دید این بازی در زمین دشمن به عبارت بهتر تکمیل پازل بیگانگان چه علتی دارد. ایران اسلامی این آمادگی را دارد که رژیم صهیونیستی قبل از آنکه دستش به سوی شلیک برود تلآویو و حیفا را با خاک یکسان کند. حقیقت این است که اسرائیل مرده فقط تشییع جنازهاش به تأخیر افتاده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی درمدت 8 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. دست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی درمدت 6 سال چشم خود را به روی جنایات آمریکا وانگلیس وعربستان سعودی وقطر وامارات واردن وترکیه واسرائیل بسته است. رسانه های مدعیان حقوق بشر، جنایت های آمریکا وهمپیمانانش را نادیده می گیرند.همکاری آمریکا وهم پیمانانش درکشتار مردم سوریه وعراق وغزه ویمن ومصر ولیبی وافغانستان و...! چرا آمریکا داعش به افغانستان فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به لیبی فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به مصر فرستاد؟ چرا آمریکا داعش به یمن فرستاد؟ ادعای های سران ترکیه غیرقانونی است. بیمارستان های ترکیه همچنان پذیرای شورشیان سوریه است. داعش یکی ازدستگاه های دولت ترکیه است. دست داشتن ترکیه در ورود تروریست ها به سوریه وعراق و...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات آمریکا ومتحدانش تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان ملل های حقوق بشری وشورای امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری و کشتارمسلمانان نوارغزه وفلسطین وسوریه وعراق ویمن وافغانستان ولیبی ومصرو...، این نهاد ها برای بی توجهی به حقوق انسان های مظلوم منطقه نزد افکارعمومی جهانیان چه پاسخی دارند؟ مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی آدمکشی می کند. کشورهای مدعی حقوق بشربنام دموکراسی به کشورها حمله می کنند. داعش، محصول کاخ سفید است. اردوغان تسلیحات داعش را تامین می کند. تجاوز بی رحمانه تروریست های داعش به زنان درعراق + تصاویر/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعشی ها، مزدوران آمریکا ومتحدانش هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش گذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای آمریکا جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای انگلیس جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای فرانسه جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.

جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکارشماره یک ، علت گسترش تروریسم داعش در جهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با ترکیه، دفاع ازاسلام است.
ترکیه مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
اردوغان و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
ترکیه حامی داعش است.
اروغان به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود.
اردوغان یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اردوغان تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ترکیه مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.

اسپوتنیک:
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 15:07
منابع محلی سوریه خبر دادند بیش از هزار و پانصد تروریست با نظارت یک واسطه ترکیه‌ای و نیروهای ژاندارم ترکیه وارد سوریه شده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ را فردی توصیف می کند که «باید مانند یک میمون در حیات وحش آفریقا زندگی کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مایک پمپئو را فردی توصیف می کند که «باید مانند یک میمون در حیات وحش آفریقا زندگی کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش درسراسر منطقه هستند.
دبیرکل سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.

رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل با دریافت رشوه ازعربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل از جنایتکاران جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، سوریه، یمن و منطقه حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هاآرتص: اسرائیل فروش اسلحه به ارتش میانمار را متوقف نکرده است
یک روزنامه صهیونیستی طی گزارشی، از تداوم صادرات سلاح رژیم اسرائیل به میانمار خبر داده است.

تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار شماره یک در کار است.
کشف انبار بزرگ سلاح‌های آمریکایی در فرودگاه ونزوئلا!
در حالی که مواضع مداخله‌جویانه آمریکا و تهدید نظامی این کشور توسط آمریکا ادامه دارد، دولت کاراکاس از کشف و ضبط تسلیحات ارسالی آمریکا در یکی از فرودگاه‌های ونزوئلا خبر داده است.

تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی، صدام درمدت هشت سال درجنگ تحمیلی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکارو سلاح های شیمیایی ساخت کشورهای اروپایی جنایتکارمردم ایران قتل عام کرده است ولی متاسفانه شما همه جانبه با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ازسال 1392 تاکنون مذاکره، گفت و گو همکاری می کند و همچنان نیزادامه می دهد.

آقای روحانی، ترکیه جنایتکار ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر تروریست های داعش و تروریست های خارجی وارد عراق می کند مردم ایران را قتل عام می کنند و می کشند، ولی متاسفانه شما، ظریف و... ازسال 1392 تاکنون همه جانبه با سران بی ادب ترکیه همکاری می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سازمان ملل با دریافت رشوه از آل سعود برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل با دریافت رشوه از آل سعود برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای حقوق بشرسازمان ملل با دریافت رشوه از آل سعود برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکاردیگر نمی تواند برجنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش ازسال 2001 تاکنون درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق، منطقه وجهان سرپوش بگذارد.
ترامپ یک جنایتکارجنگی و باید محاکمه شود.

آمریکا و متحدانش تامین کننده سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش و گروه های تروریستی درسوریه وعراق هستند.
واشنگتن به جای مبارزه با تروریسم و داعش با مردم سوریه و عراق جنگ می کند.
که واشنگتن به جای مبارزه با تروریسم و داعش درحال جنگ با ارتش سوریه و دولت قانونی سوریه است.
حملات ائتلاف آمریکا غیرقانونی است.
حمله موشکی آمریکا تجاوزی آشکار برای حمایت ازتروریست ها درسوریه بود.
حمله آمریکا به سوریه نقض قوانین بین المللی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کشوری درجهان درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری دردنیا درسایه غرب به عدالت و رفاه نرسیده است.
هیچ کشوری دردنیا درسایه مدعیان حقوق بشر به عدالت و رفاه نرسیده است.
و این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرتوسط آمریکا وهم پیمانانش قتل عام می شوند.
جنگنده های آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون درحمایت ازداعش و دیگرگروه های تروریستی نیروهای سوریه را بمباران می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز نظامی آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار به سوریه خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا سازمان های جهانی درمقابل نسل کشی ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه خاموش اند؟
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتارمسلمانان درمنطقه است.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف باراست.
آمریکا جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه وجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش تروریسم درافغانستان و منطقه است.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان طالبان است
آمریکا همان داعش است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی انفجاردرافغانستان است.
داعش با هدایت آمریکا ومتحدانش دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش متسب آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است و مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهار کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا ومتحدانش ازتروریست های داعش درافغانستان و منطقه حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارداعش را وارد افغانستان کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قانونگذار آمریکایی: ترامپ از القاعده حمایت می‌کند

17 بهمن 1397 ساعت 22:44

عضو کنگره آمریکا که نامزدی‌اش را برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 این کشور اعلام کرده روز چهارشنبه عربستان سعودی را اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی توصیف کرد.

به گزارش جهان نیوز، «تولسی گابارد»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه عربستان سعودی را «اصلی‌ترین حامی تروریسم دولتی» توصیف کرد و گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از القاعده حمایت می‌کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی به همراه رژیم صهیونیستی از سال2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا به تروریست های داعش، مخالفان سوری و گروه های تروریستی درسوریه سلاح و حقوق می دهد.
عربستان از سال 2015 تاکنون به سرکردگی آمریکا به القاعده و داعش دریمن سلاح و حقوق می دهد.

آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی، امارات، اردن، ترکیه و اسرائیل ازآغاز بحران سوریه درسال 2011 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.

فرانسه بهشت امن گروهک تروریستی منافقین و تروریست هاست.

آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی، امارات، اردن، ترکیه و اسرائیل ازآغاز بحران سوریه درسال 1389 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.

ورود بیش از 999 هزار تروریست خارجی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات به سرکردگی آمریکا از ترکیه به سوریه وعراق درمدت هشت سال!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سخنان مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا شرم آوربود
رزمنده ایرانی، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا را به دروغ‌گویی متهم کرد.
مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا جنایتکاریک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریسم درجهان است.
آمریکا ازکمک عربستان سعودی و امارات به القاعده و داعش آگاه است.
مایت پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکارتاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
عربستان سعودی درجنگ یمن ازداعش و القاعده کمک گرفته.
آمریکا درمنطقه و جهان حامی تروریسم است.
آمریکا ازتروریسم درسراسرجهان حمایت می کند.
آمریکا درمنطقه وجهان حامی داعش است.
آمریکا ازداعش درسراسرجهان حمایت می کند.
دوستان کاخ سفید حامی داعش هستند.
دوستان واشنگتن حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه و یمن باید محاکمه شود.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه، غزه و یمن است.
آمریکا، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل عامل ایجاد ناامنی درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دشمن درجه یک ایران است
رزمنده ایرانی به آمریکا هشدارداد/ برد موشک ها را افزایش می دهیم.
فرانسه دشمن درجه یک ایران است
رزمنده ایرانی به فرانسه هشدارداد/ برد موشک ها را افزایش می دهیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش در یمن سلاح می‌رساند
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 07:55

رزمنده ایرانی روز چهارشنبه آمریکا را به ارسال سلاح برای عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش که در یمن مرتکب جنایات جنگی شده‌اند متهم کرد.
آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش دریمن سلاح می دهد.
آمریکا همچنان به ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ظریف وزیر امور خارجه کشورمان باید توضیح و پاسخ بدهد چرا آزمایش حمل کلاهک اتمی آمریکا و فرانسه نقض قطعنامه 2231 محسوب نمی شود.
رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح و پاسخ بدهد چرا آزمایش حمل کلاهک اتمی آمریکا و فرانسه نقض قطعنامه 2231 محسوب نمی شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ظریف وزیر امور خارجه کشورمان باید توضیح و پاسخ بدهد چرا آزمایش حمل کلاهک اتمی آمریکا جنایتکار و فرانسه جنایتکار نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل محسوب نمی شود.
رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح و پاسخ بدهد چرا آزمایش حمل کلاهک اتمی آمریکا جنایتکار و فرانسه جنایتکار نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل محسوب نمی شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف سعودی حتی به دوقلوهای به هم چسبیده یمنی هم رحم نمی کند
شنبه 20 بهمن 1397 - 09:43

وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن دخالت فوری سازمان های بین المللی برای نجات جان دوقلوهای به هم چسبیده یمنی را خواستار شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا
شنبه 20 بهمن 1397 - 04:48

جنگنده‌های ائتلاف سعودی علیه یمن در تجاوز بامدادی، به اهدافی در صنعا حمله کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
موشک‌باران مواضع مزدوران عربستان در یمن/ سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان
جمعه 19 بهمن 1397 - 23:15

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک پنج فروند موشک زلزال۱ به مرکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی دندان شکن به دخالت های آمریکا می دهیم.
آمریکایی ‌ها جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمند.
صهیونیست ‌ها جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمند.
صهیونیست‌ها به تجاوزگری در خاک سوریه ادامه دهند، پاسخ قاطعی می‌گیرند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سخنگوی بی وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم سعودی
اولین ماهواره مخابراتی عربستان پرتاب شد+فیلم
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 01:45
عربستان سعودی با همکاری فرانسه، اولین ماهواره مخابراتی خود را از پایگاهی در آمریکای جنوبی به فضا پرتاب کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکاراز تروریست ها، از ديکتاتورها و قاتلان حمايت مي کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran, Islamic Republic of
چرا ظریف با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ ...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۷:۳۷
1- مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر دارد/ مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید در داخل کشور جستجو کرد.
2 - مذاکره با اروپا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر دارد/ مذاکره با اروپا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید درداخل کشور جستجو کرد.
3 - کشورهای غربی لیاقت مذاکره ندارند.
4 - آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
5 - اروپا از تجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
6 - آمریکا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
7 - اروپا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
8 - آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
9 - آمریکا مدعی مبارزه با القاعده است ولی درحقیقت ازالقاعده حمایت می کند.
10 - آمریکا مدعی مبارزه با طالبان است ولی درحقیقت ازطالبان حمایت می کند.
11 - آمریکا مدعی مبارزه با داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
12 - آمریکا مدعی مبارزه با گروه های تروریستی است ولی درحقیقت ازگروه های تروریستی حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
بر اساس گزارش مرکز آمار خشونتهای مسلحانه در آمریکا؛
تيراندازي هاي آمريکا 52 کشته و زخمی برجاي گذاشت
براساس گزارشهای دریافتی تا کنون، 45 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 10 نفر کشته و 42 نفر زخمی شده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تظاهرات علیه ترامپ در 300 شهر آمریکا
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن
صدها هزار نفر در بیش از 300 شهر آمریکا و بسیاری از شهر‌های جهان به خیابان‌ها آمدند و علیه ترامپ و سیاست‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزی وی شعار دادند و خواستار استیضاح و برکناری او شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی حامیان اصلی تروریست ها درسوریه است.
ترکیه با همدستی چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون تروریست های خارجی وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
99 درصد ترکیه عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، عراق و منطقه است.
تمام تروریست های کشورهای اروپایی ازسال 2011 تاکنون ازطریق ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق، سوریه و منطقه است.
99 درصد ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و داعش درسوریه، عراق و منطقه است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و سوریه شده است.
ترکیه داعش را وارد سوریه وعراق کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
26 کشته بر اثر حمله طالبان در شمال افغانستان، نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون درافغانستان چه غلطی می کنند.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
یک مقام افغانستان از کشته شدن 26 نفر بر اثر حمله طالبان به یک پایگاه نظامی در استان قندوز واقع در شمال این کشور خبر داد.

نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون از تروریسم و طالبان و گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیانی می کنند، نه مبارزه با تروریسم، طالبان و داعش
Iran, Islamic Republic of
کاسبان برجام که در زمان مذاکرات هر شب در رسانه ملی حاضر میشدند و از قوانین بینالمللی تمجید میکردند و میگفتند کری تضمین داده و اگر زیر میز بزنند به دادگاههای بینالمللی شکایت میکنیم و .... آیا حالا هم حرفی برای گفتن دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
برجام بازیچه دست آمریکای جنایتکار است. چرا دولتمردان ما نمیخواهند بیدار شوند؟ تا وقتی که نگاه دولت و مسئولان به دست خارجیها باشد وضع کشور و مردم هر روز بدتر خواهد شد.