شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶۷

تهدیدهای تو خالی آمریکا و وزیر خارجه‌اش

جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 671107
«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا دقایقی پیش در حساب کاربری‌اش در توئیتر مدعی شد آنچه به ادعای وی «پرتاب موشک اخیر توسط ایران» خوانده شده را نشان‌دهنده ناکارآمدی توافق هسته‌ای «برجام» در متوقف کردن برنامه موشکی ایران دانسته است.
تهدیدهای تو خالی آمریکا و وزیر خارجه‌اش
به گزارش جهان نيوز، وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه در توئیتر مدعی شد اقدام جدید ایران در «پرتاب موشک» نشان می‌دهد توافق هسته‌ای برجام کاری برای متوقف کردن برنامه موشکی این کشور انجام نداده است.

«مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا دقایقی پیش در حساب کاربری‌اش در توئیتر مدعی شد آنچه به ادعای وی «پرتاب موشک اخیر توسط ایران» خوانده شده را نشان‌دهنده ناکارآمدی توافق هسته‌ای «برجام» در متوقف کردن برنامه موشکی ایران دانسته است.

وی در توئیتر نوشت: «پرتاب موشک اخیر در ایران بار دیگر اثبات می‌کند که توافق [هسته‌ای ایران] اقدامی در زمینه متوقف کردن برنامه موشکی ایران انجام نداده است. ایران با پیشبرد قابلیت‌های موشکی خود در حال سرپیچی از قطعنامه شورای امنیت است. بایستی برای مهار برنامه موشکی ایران محدودیت‌های بین‌المللی سخت‌گیرانه‌تر را برگردانیم.»

پیش از این وب‌سایت «رادیو ملی آمریکا» در گزارشی که هنوز تأییدنشده مدعی شده بود ایران راکت‌ ماهواره‌بر «دوستی» را به فضا پرتاب کرده است.

پیش از این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود این اقدام ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد مغایرت دارد.

این قطعنامه تیرماه سال ۱۳۹۴ برای تأیید توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ به تصویب اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد رسید. همراه با تصویب این قطعنامه، سایر قطعنامه‌های شورای امنیت که علیه ایران صادر شده بود لغو شد.

قطعنامه ۲۲۳۱  با لحنی غیر الزام‌آور تنها از ایران «می‌خواهد» موشک‌هایی را که برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای طراحی شده‌اند، آزمایش نکند. ایران تصریح کرده که هیچ‌کدام از موشک‌هایش برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی نشده‌اند.

در حالی که در قطعنامه پیشین یعنی ۱۹۲۹ در مورد برنامه موشکی ایران عنوان شده بود که «شورای امنیت سازمان ملل تصمیم می‌گیرد که ایران نباید» فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک داشته باشد، در قطعنامه ۲۲۳۱ این لحن تغییر کرده است. در این قطعنامه عنوان شده است که «شورای امنیت سازمان ملل از ایران می‌خواهد» که فعالیت مرتبط با موشک‌های بالستیک نداشته باشد.

نکته دوم در مورد قطعنامه اینکه در بخش مربوط به برنامه موشکی، از ایران خواسته شده از کار بر روی موشک‌هایی خودداری کند که «برای داشتن قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای» طراحی شده‌اند.

جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده موشک‌های بالستیک ایران برای حمل کلاهک هسته‌ای ساخته نشده‌اند و ایران برنامه‌ای برای ساخت چنین موشک‌هایی ندارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد
مردم مظلوم فلسطین که در طول 70 سال گذشته دائماً در مبارزه و آوارگی بوده اند به خوبی می دانند که همچنان باید به مقاومت خود ادامه دهند و آمریکا جنایتکار نیز بداند که دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین فلسطین توسط این رژیم غاصب، سرپوش بگذارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هرجا رد پای دخالت آمریکا باشد باید در آنجا منتظر جنگ و آشوب و ناامنی بود. در بسیاری از کشورها از جمله ونزوئلا شاهد چنین اتفاقات تلخی هستیم که به نوعی می‌توان گفت نقض حقوق مردمی است که رئیس‌جمهور قانونی‌شان را خودشان انتخاب کرده‌اند و آمریکا برهم زننده این انتخاب قانونی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش درسراسرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، روسی ها و صهیونیست ها می دانند که نابود اسرائیل اولویت اصلی ماست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه ومنطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
1 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم مقابله می کند.
2 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با القاعده وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با القاعده مقابله می کند.
3 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با طالبان وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با طالبان مقابله می کند.
4 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با گروه های تروریستی وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با گروه های تروریستی مقابله می کند
5 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با داعش وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با داعش مقابله می کند.
6 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه مقابله می کند.
7 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست، بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
8 - آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
9 – آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگرآمریکایی ها می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، غزه وفلسطین کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیستها، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه ومنطقه خاورمیانه دست بردارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می توانند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حضورآمریکا جنایتکار درمنطقه تجاوز به کشورهای اسلامی محسوب می شود.
آمریکا جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و گروه های تروریستی درمنطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 50 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
ملت ایران مانند آل سعود بازیچه دست آمریکا نیست.
یران اسلامی تا آخر در مقابل زیاده خواهی های غرب و آمریکا می ایستند.
ما آل سعود نیستیم که مانند اسباب بازی با ما رفتار کنند.
مریکا قابل اعتماد نیست.
وضعیت فعلی عراق، سوریه، یمن و افغانستان برای ما درس عبرتی از دخالت های آمریکا است.
ما اجازه نمی دهیم که آمریکا نظم و امنیت ملت ما را به هم بریزد.
که ملت ایران ظلم نمی پذیرد و همچنان که از 1400 سال پیش ندای هیهات من الذله را سر داده هیچ گاه زیر بار ظلم نرفته و نمی رویم و تسلیم نخواهیم شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
امارات جنایتکاربه همراه عربستان جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکاردر امور یمن دخالت میکند.
آمریکا جنایتکاربا کمک مالی عربستان جنایتکارازسال 2011 تاکنون درسوریه به تروریست ها آموزش می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی دونالد ترامپ رئیس جهمور آمریکا جنایتکار را به دروغگویی متهم کرد.
ترامپ چوپان دروغگواست.
ترامپ هر روز دروغ می گوید.

ترامپ: 30 روزه کار داعش را یکسره خواهم کرد

پنجشنبه 18 شهريور 1395 - 14:47
نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع هوادارانش در ایالت فیلادلفیا وعده داد در صورت موفقیت، داعش را 30 روزه از بین خواهد برد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ گفت در اولین روز ریاست جمهوری اش از افسران عالی رتبه خواهد خواست که طرحی 30 روزه را برای ریشه کنی کامل و سریع داعش ارائه کنند که شامل جنگ سنتی، سایبری، مالی و عقیدتی می شود.
ترامپ ضمن ضعیف خواندن ارتش کشورش بر لزوم تقویت آن با سربازان، جنگنده ها و رزمناوهای بیشتر تاکید کرد و گفت که بودجه دفاعی آمریکا را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد طرح تقویت نیروی نظامی کشورش شامل ایجاد ارتش 540 هزار نفری، تجهیز نیروی دریایی با 350 کشتی و زیردریایی به اضافه تشکیل 36 گردان نظامی و نیز ساخت یک ناوگان هوایی دارای هزار و 200 جنگنده را ارایه و اجرا خواهد کرد.
از سوی دیگر، ترامپ وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات، روابط بسیار خوبی با روسیه برقرار کند.
وی بارها بر لزوم همکاری کشورش با روسیه برای از بین بردن داعش تاکید کرده و وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات این گروه تروریستی را به سرعت نابود کند.
202-211-9
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتورها چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
دولت های دیکتاتوری چه غلطی درمجامع بین المللی می کنید؟
عربستان ومتحدانش تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا دیکتاتورهایی مثل رژیم جنایتکارآل خلیفه و رژیم جنایتکارآل سعود که مردم این دو کشور را به ستوه آوده اند حمایت نمی کند؟ تاکنون خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده اسند.
نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان درسازمان ملل واقعا مدعی حقوق بشراست چرا جنایات وحشیانه ائتلاف سعودی تحت امر رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت چند کشور جنایتکارعربی وغیرعربی درمدت سه است مردم یمن قتل عام می کنند خفه خون گرفتن و کاری نمی کند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی علیه بشریت است ولی نماینده بی ادب عربستان درسازمان تاکنون نمی فهمد.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی مقامات بی ادب عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر امور خارجه به جای عذرخواهی از مردم به خاطر عملکرد ضعیف 5 سال گذشته شروع به اتهامزدن به نیروهای انقلابی میکند در حالی که همه مردم میدانند سکان گفتوگوها در مذاکرات در دست دولت به خصوص آقای ظریف بوده است آنها حتی بارها شروط رهبری را نادیده گرفتند. ایشان نباید به شعور ملی اهانت کنند.


گویا آقای ظریف هم دچار آلزایمر سیاسی شده است که همان روزهای ابتدای مذاکرات با هیاهو درباره خطر گزینه نظامی آمریکا علیه کشورمان در مذاکرات هستهای هرچه امتیاز بود نقدا داد و برای مردم ایران مشتی وعده نسیه تقریبا هیچ آورد. آن وقت هم معلوم بود دوران قدر قدرتی آمریکا تمام شده ولی گفتید که در مدت کوتاهی کل سیستم موشکی ما را نابود میکند و...


برجام سند فریب مردم بود که دولت با آن چندین سال جامعه ایران را سرکار گذاشت و سرانجام هم آمریکاییها کاری نکردند. رجزخوانیهای امروز دولت علیه آمریکا ارزش ندارد.


آقای ظریف! لطفا همانگونه که مردم را مقاوم در برابر آمریکای جهانخوار توصیف میکنید، خود نیز اینچنین باشید و دیگر در مقابل امثال کری و شرمن و... آنگونه منفعل عمل نکنید.


خداوند از مسئولانی که توان هستهای کشور را از بین برده و دانشمندان هستهای ما را خانهنشین کردند نگذرد. امروز کشور کوچکی مثل کره شمالی در مقابل زورگوییهای آمریکا ایستاده و خواستههای خود را پیش میبرد.


ای کاش دولت ما از دولت چین یاد میگرفت که وقتی یک شهروندش توسط کانادا بازداشت میشود دیپلمات او را دستگیر میکند؟! اما دیپلمات ما در بلژیک و آلمان دستگیر میشود، شهروندان در گرجستان مورد ضرب و شتم قرار میگیرند، در جده آن حادثه ناگوار رخ میدهد و... ولی اصلا به دولتیها برنمیخورد! واقعا چه پاسخی دارند به ملت بدهند؟!


سیاست انحرافی لیبرالها همواره این بود و هست که فشار را بر مردم بیاورند تا بتوانند از جیب همین مردم به غرب امتیاز بدهند.


بعضی از سلبریتیهای کشورمان که با کوچکترین حادثه در داخل کشور واکنش نشان میدهند چرا درباره اعتراض گسترده مردم فرانسه و برخورد خشن پلیس این کشور با معترضین سکوت اختیار کردهاند. معلوم میشود که برای کارهای خود باید از غرب و غربیها اجازه بگیرند. شاید اصلا سفارش کارها را از آنها میگیرند.


آقای ظریف اگر مردم بودند که مذاکره هستهای را پیش بردند چرا این مردم به حقوقشان نرسیدند و نتوانستند از باغ خیالی برجام، میوهای بچینند البته اگر منظور از مردم ژنهای خوب و... باشند که ارز 4200 تومانی گرفتند یا برخی دیگر که کارتهای بازرگانی را بلای جان تولید داخل کردند و... حرف دیگری است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دشمن درجه یک ایران است/ دولت روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
اروپا دشمن درجه یک ایران است/ دولت روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به اروپا اعتراف کند.
آمریکا و کشورهای اروپایی دشمن تاریخی مردم ایران هستند.
کشورهای اروپایی با پرونده برجام درایران بازی می کنند.
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود.
مذاکره با اروپا ازابتدا اشتتباه بود.
مذاکره با آمریکا بی فایده است.
گفت وگو با آمریکا بی فایده است.
مذاکره با اروپا بی فایده است.
گفت وگو با اروپا بی فایده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
سخنان نماینده بی ادب اسرائیل درسازمان ملل شرم آوربود.
این درحالی است که مردم نوارغزه، لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا جنایتکار قتل عام می شوند.
و این درحالی که سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند. ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا سازمان های بین المللی تاکنون سکوت اختیارکرده اند.
حرف نماینده رژیم صهیونیستی دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باوری می کند نماینده جنایتکارشماره رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد نگران تروریسم درمنطقه خاورمیانه است؟
آمریکا جنایتکارخودش به اسم دفاع ازحقوق بشر، مبارزه با تروریسم ازسال 2003 تاکنون بدترین جنایات را می کند و مرتکب شده است.
آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2003 ازهنگام سرنگونی رژیم صدام نوکرخودش ودولت عراق براثرآن هزاران کودک و... جان خود را ازدست دادند هزاران زنان و دختران مورد تجاوز جنایات وحشیانه نظامیان آمریکایی و انگلیسی درسایرسکوت سازمان های بین المللی خیانت کار و بی عدالت و بی نظم تاکنون خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: تا زمانی که تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، حضور ایران در سوریه ادامه پیدا می‌کند.
رزمنده ایرانی تاکید کرد که تا زمان حضور تروریست‌ها مورد حمایت اسرائیل و متحدانش در سوریه و ادامه درخواست کمک این کشور از ایران، حضور مستشاری کشورمان در دمشق ادامه پیدا خواهد کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و چند کشور همپیمان ضدسوری از اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلاف ضد داعش را تشکیل دادند.
آمریکا و چند کشور همپیمان ضدسوری از اوت 2014 از تروریست های داعش وگروه های تروریستی داعش درعراق وسوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیزادامه می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل هزاران بار به سوریه حمله کرده است
اسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون با حمایت آمریکا و اروپا درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارهزاران بار به سوریه حمله کرده است.
ائتلاف آمریکایی همراه با چند کشور چند دیگرازسال 2014 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم وداعش درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارهزاران بار به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه حمله کرده است.
ائتلاف آمریکایی همراه با چند کشور جنایتکار ازسال 2014 تاکنون به بهانه مبارزه با داعش درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارهزاران بار به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق حمله کرده است.
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2014 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار هزاران بار به یمن حمله کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به سازمان عفوبین الملل
درپاسخ به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل
درپاسخ به نماینده آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده آلمان درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده کانادا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده هلند درسازمان ملل
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست های داعش درسراسرجهان
درپاسخ به دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا
درپاسخ به مایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا
درپاسخ به سخنگوی وزارات امور خارجه فرانسه

اعتراف ائتلاف آمریکایی به کشتار بیش از هزار شهروند غیرنظامی سوری
اعتراف ائتلاف آمریکایی به کشتار بیش از هزار شهروند غیرنظامی سوری
جمعه 12 بهمن 1397 - 12:56
ائتلاف موسوم به بین المللی به سرکردگی آمریکا در مبارزه با تروریسم به کشتار بیش از یک هزار و 190 غیرنظامی سوری اعتراف کرد.

این ائتلاف در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: از تابستان 2014 تا پایان سال 2018 بیش از هزار و 190 غیرنظامی را قربانی عملیات غیرقانونی خود در خاک سوریه کرده است.
جنگنده های این ائتلاف روز چهارشنبه در بمباران روستای الباغوزاستان دیرالزور سوریه پنج کودک و سه زن را کشت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به دخالت درامورداخلی ایران متهم کرد.
مایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا حق دخالت درامور داخلی ایران ندارد.
مایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
آمریکا، عربستان سعودی، امارات، سودان، پاکستان، مصر، اردن و اسرائیل دریمن آدم می کشند، مایک وپمپئو وزیرامورخارجه دنبال محکوم کردن ایران است رفتارمایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا دراین زمینه شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش در یمن سلاح می‌رساند
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 07:55

رزمنده ایرانی روز چهارشنبه آمریکا را به ارسال سلاح برای عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش که در یمن مرتکب جنایات جنگی شده‌اند متهم کرد.
آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش دریمن سلاح می دهد.
آمریکا همچنان به ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حضور 18 هزار داعشی مورد حمایت آمریکا ومتحدانش در سوریه و عراق
که هنوز 14 تا 18 هزار داعشی مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش در خاک سوریه و عراق حضور دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ آبرویی برای آمریکا نگذاشه است.
دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا به علت جنایات جنگی درسوریه و یمن باید محاکمه شود.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه، غزه و یمن است.
آمریکا، فرانسه، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل عامل ایجاد ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا همچنان بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.
تجاوز ائتلاف آمریکایی اهانت به منشور سازمان ملل است.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای آمریکایی درسوریه وعراق نباید سکوت کنند.
آمریکا جنایتکاربازهم به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان جنایتکار و امارات جنایتکار تسلیحات می فروشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل
درپاسخ به سازمان عفوبین الملل
درپاسخ به کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل
درپاسخ به نماینده آمریکا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده انگلیس درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده فرانسه درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده آلمان درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده کانادا درسازمان ملل
درپاسخ به نماینده هلند درسازمان ملل
درپاسخ به حامیان اصلی تروریست های داعش درسراسرجهان
درپاسخ به دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا
درپاسخ به مایک پمپئو وزیرامورخارجه آمریکا
درپاسخ به سخنگوی وزارات امور خارجه فرانسه

کشتار غیرنظامیان سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور
کشتار غیرنظامیان سوری در حمله ائتلاف آمریکایی به دیرالزور
چهارشنبه 3 بهمن 1397 - 05:17
در حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به روستای «الباغوز» در شرق دیرالزور، چندین غیرنظامی سوری کشته شدند.

منابع محلی سوری از کشته شدن چندین غیرنظامی در حمله جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی موسوم به «ضد داعش» به رهبری آمریکا به روستایی در شرق «دیرالزور» خبر می‌دهند.

به نوشته «اسپوتنیک» به نقل از تلویزیون دولتی سوریه، بامداد چهارشنبه جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به روستای «الباغوز» در دیرالزور حمله کردند که درپی آن چندین غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

گفته می‌شود این تهاجم هوایی با ادعای هدف گرفتن پایگاه تروریست‌های داعشی انجام شده بود اما بدون هیچ تلفات از داعش، فقط غیرنظامیان قربانی شدند.

این در حالی است که پیشتر هم جنگنده‌های ائتلاف این روستا را به بهانه حضور داعش هدف گرفته بودند اما به‌جای داعشی‌ها، بیست غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش از زمان تشکیل آن تاکنون، صدها بار به بهانه مبارزه با داعش غیرنظامیان سوری را در مناطق مختلف این کشور به خصوص حومه دیرالزور هدف قرار داده‌اند.

آمریکا و چند کشور محدود هم‌پیمان آن، در آگوست 2014 (مرداد 1393) به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، ائتلافی را در خارج از چارچوب سازمان ملل متحد و بدون هماهنگی با دولت سوریه، تشکیل دادند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد آمریکا و سازمان ملل از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی و ناامنی درعراق هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر خیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار در ازای دریافت پول سعودی، بر جنایت قتل «خاشقجی» سرپوش می گذارند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سران بی ادب آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، کانادا، دانمارک، عربستان، امارات و بحرین سگ دست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی
سازمان ملل: حملات اسرائیل به سوریه، ثبات منطقه را تهدید می‌کند
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از روسیه
روسیه: حضور نظامیان آمریکایی در سوریه غیر قانونی است
10:09 ::
1397/10/29
روسیه: حضور نظامیان آمریکایی در سوریه غیر قانونی است
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه، حضور نظامیان آمریکایی در خاک سوریه را غیرقانونی خواند.

«سرگئی ناریشکین» رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه حضور نظامیان آمریکایی در سوریه را غیر قانونی و تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای خارج کردن این نیروها را تصمیمی صحیح خواند.

سرگئی ناریشکین روز جمعه در کنفرانس خبری در مسکو گفت: حضور نظامیان آمریکایی در خاک سوریه اقدامی غیر قانونی است و مسکو با دقت مراقب اجرای تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج نیروهای این کشور از سوریه است.

این مقام روسی افزود: خروج نظامیان آمریکایی از سوریه تصمیم درستی است چون آنها به صورت غیرقانونی و مغایر با اصول و قوانین بین المللی در سوریه حضور دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
صهیونیست ها جنایتکار ازسال 1974 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند. آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، داعش، مخالفان سوری، جبهه النصره و گروه های تروریستی متهم کرد
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷

رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، سوریه، یمن، و منطقه خاورمیانه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
حضور 4هزار نیروی آمریکایی در سوریه خلاف قوانین بین المللی است
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان حامی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین و گروه های تروریستی هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درخاورمیانه و جهان هستند.
نیروهای آمریکایی حق ادامه حضور درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و خاورمیانه را ندارند.
نیروهای خارجی حق ادامه حضور درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و خاورمیانه را ندارند.
نیروهای آمریکایی حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
نیروهای خارجی تحت امرآمریکا و ناتو حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
آمریکا و ناتو درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درافغانستان ومنطقه نقش دارند.
آمریکا به همراه ناتو ازسال 2001 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسیحات و نیازهای مالی تروریسم و طالیان درافغانستان بوده است.
اگر به اصطلاح آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانسان کمک کنند باید ازحمایت تروریسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی دست بر دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها جنایتکارچگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکارکه ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
حضور 4هزار نیروی آمریکایی در سوریه خلاف قوانین بین المللی است
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان حامی تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین و گروه های تروریستی هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل اصلی جنگ درمنطقه خاورمیانه هستند.
آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکاردیگر ازسال 2001 تاکنون همچنان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درخاورمیانه و جهان هستند.
نیروهای آمریکایی حق ادامه حضور درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و خاورمیانه را ندارند.
نیروهای خارجی حق ادامه حضور درافغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و خاورمیانه را ندارند.
نیروهای آمریکایی حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
نیروهای خارجی تحت امرآمریکا و ناتو حق صلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، النصره و گروهای تروریستی ندارند.
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
آمریکا و ناتو درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درافغانستان ومنطقه نقش دارند.
آمریکا به همراه ناتو ازسال 2001 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسیحات و نیازهای مالی تروریسم و طالیان درافغانستان بوده است.
اگر به اصطلاح آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانسان کمک کنند باید ازحمایت تروریسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی دست بر دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درخواست رزمنده ایرانی از سازمان ملل برای تحویل گروهگ تروریستی منافقین درایتالیا، فرانسه و دیگرکشورهای اروپایی زندگی می کنند باید گروهک تروریستی منافقین را به جمهوری اسلامی تحویل دهند.
رزمنده ایرانی ازسازمان ملل متحد درخواست کرد
دولت های دیکتاتوری کشورهای اروپایی، گروهک تروریستی منافقین را تحویل دهند
چرا فرانسه به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
چرا ایتالیا به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
چرا اروپا به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
ایتالیا وفرانسه، پایتخت وخانه قاتلان 18 هزارشهید ایرانی+ فیلم
آمریکا وکشورهای اروپایی شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هم پمپئو غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر!
هم پمپئو غلط می کند هم آمریکایی ها!
هم پمپئو غلط می کند هم سعودی ها!
هم پمپئو غلط می کند هم اروپایی ها!
هم پمپئو غلط می کند هم صهیونیست ها!
آمریکا جنایتکار بیش از 999 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا قابل اعتماد نیست.
اروپا قابل اعتماد نیست.
آمریکایی ها و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند
آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
آمریکا دشمن درجه یک مردم ایران است.
ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
رزمنده ایرانی به آمریکا و فرانسه هشدار داد/ برد موشک ها را افزایش می دهیم
نه تنها مردم ایران، منطقه و بلکه مردم دنیا جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش را فراموش
نمی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل غیرقانونی است
رزمنده ایرانی: آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش در یمن سلاح می‌رساند
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 07:55

رزمنده ایرانی روز چهارشنبه آمریکا را به ارسال سلاح برای عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش که در یمن مرتکب جنایات جنگی شده‌اند متهم کرد.
آمریکا به عربستان سعودی، امارات، القاعده و داعش دریمن سلاح می دهد.
آمریکا همچنان به ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا قابل اعتماد نیست.
اروپا قابل اعتماد نیست.
آمریکایی ها و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند
آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
آمریکا دشمن درجه یک مردم ایران است.
ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
رزمنده ایرانی به آمریکا و فرانسه هشدار داد/ برد موشک ها را افزایش می دهیم
نه تنها مردم ایران، منطقه و بلکه مردم دنیا جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش را فراموش
نمی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایات آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات انگلیس باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات فرانسه باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات آلمان باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات عربستان سعودی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات امارات باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات بحرین باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات رژیم جعلی صهیونیستی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، عربستان سعودی و کشورهای اروپایی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات صدام دیکتاتور مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات مخالفان سوری مورد حمایت آمریکا ومتحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات جبهه النصره مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات تروریست های مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور درافغانستان را ندارند.
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور درعراق را ندارند.
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور درلیبی را ندارند.
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور درسوریه را ندارند.
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور دریمن را ندارند.
آمریکایی ها جنایتکار حق حضور درمنطقه را ندارند.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنظقه خاورمیانه است.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درکل منطقه است.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسر جهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران دربرابر دیکتاتور دولت آمریکا سرخم نمی کند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه نظامیان سوری را وغیر نظامیان عراقی و سوری را.
نیروهای حیوان وحشی آمریکایی ازسال 2001 تاکنون به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و گناه افغانستان، پاکستان، لیبی، عراق و... حمله می کنند.
ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه عراق و سوریه حمله هوایی می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ارتش آمریکا هیچ تفاوتی با گروه تروریستی دیگر ندارد.
چرا آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
آمریکا جنایتکار داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند / درسال 2003 ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
دولت ترامپ مسئول کشتار مردم عراق، لیبی، سوریه، لبنان، یمن ومنطقه و پیدایش داعش درمنطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
چهارشنبه 11 آذر 1394 - 18:43
اقدامات داعش فقط اسلام‌هراسی را تغذیه می‌کند و این امر بهترین هدیه برای داعش و دیگر افراط گرایان است. ما قبلاً هم این وضعیت را دیده‌ایم و مردم خوب اروپا و خارومیانه هم اکنون با موج دیگری از بی‌خردی روبه‌رو شده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
موشک‌های ایران می‌تواند ناوهای آمریکا را به قعر دریا بفرستد(خبر ویژه)
یک نشریه آمریکایی تاکید کرد موشک‌های ایران می‌تواند کار ناوهای غول‌پیکر آمریکایی را یکسره کند.

تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نماینده کنگره آمریکا: واشنگتن با تبعیت از ایران، اسرائیل را تحریم کند
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
نماینده مسلمان کنگره آمریکا گفت: دولت ایالات متحده باید همانند ایران، اسرائیل را تحریم کند و این رژیم را به سمت انزوای سیاسی بکشاند.

خانم «ایلهان عمر» زن محجبه راه یافته به کنگره آمریکا و دارای ملیت سومالیایی – آمریکایی گفت: از مقامات آمریکایی می‌خواهم اسرائیل را تحریم کنند همان‌گونه که جمهوری اسلامی ایران از ۴۰ سال پیش این کشور جعلی را به رسمیت نشناخته و با سیاست هایش، اسرائیل را به انزوای مطلق سیاسی کشانده است. وی افزود: اسرائیل یک دولت جعلی است که فقط تعدادی انگشت شمار از دولت های خارجی به دلیل منافع خود، آن را به رسمیت شناخته اند و اسرائیل بزرگترین ناقض حقوق بشر و پیمان های بین المللی است، از این رو انزوای اسرائیل و به انزوا کشاندن این رژیم از ضروریات است که همانند ایران، سایر کشور ها نیز باید به آن اهتمام بورزند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظامیان آمریکایی به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم، طالبان و داعش درافغانستان می مانند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از ارتش یمن
ارتش یمن با ۴ موشک بالستیک، مواضع عربستان در «الخوبه» را هدف گرفت
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۱:۴۳
سازمان های بین المللی خیانتکار چرا درمقابل تجاوز به عراق، لیبی، سوریه و یمن سکوت کرده اند.
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتار مسلمانان درمنطقه است.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف بارتست.
آمریکا ومتحدانش عامل اصلی جنگ، پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه هستند.

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ ۲۱:۵۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود و رژیم جعلی صهیونیستی دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ومجامع حقوق بشری حفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند.
فراخوان کنفدراسیون عمومی کار؛
تظاهرات و اعتصاب سراسری در فرانسه
اتحادیه‌های کنفدراسیون عمومی کار و همبستگی از شرکت در گفتگوی ملی خودداری کرده و آن را مغرضانه توصیف کرده اند.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
تظاهرات و اعتصاب سراسری در فرانسه
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۱۳:۳۷
پاکستان جنایتکار ادعای مسلمانی می کند ازششم فروردین سال 94 تاکنون به همراهی عربستان سعودی جنایتکار، آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار، سودان جنایتکار و اسرائیل جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را قتل عام می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کارکنان نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سازمان ملل متحد درسوریه به زنان سوری تجاوزمی کنند/ کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایران را نقض حقوق بشرمتهم می کند شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۹ ۰۰:۲۱
آمریکا ازسال 1332 تاکنون دشمن درجه یک مردم ایران است
قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل غیرقانونی است.
رزمنده ایرانی به سران بی ادب آمریکا جنایتکارشماره یک هشدارداد/ برد موشک ها را افزایش می دهیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
آمریکا مسئول مستقیم حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق تحت حمایت آمریکا انجام شد.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد عربستان سعودی عامل اصلی حادثه تروریستی تهران، اهواز، شرق کشور و چابهاراست.
تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان سگ دست نشانده عربستان سعودی درمنطقه و جهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.

سرویس‌های امنیتی منطقه با کمک مالی عربستان سعودی در حادثه تروریستی چابهار نقش داشتند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران برای مقابله با اقدامات آمریکا جنایتکار آماده است و آمریکایی‌ها جنایتکارپشیمان خواهند شد.

مردم ایران برای مقابله با اقدامات عربستان جنایتکار آماده است و سعودی ‌ها جنایتکارپشیمان خواهند شد.

ازآمریکا وعربستان انتقام می گیریم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
4 کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند

کسی که دین اسلام قبول دارند نباید با عربستان سعودی همکاری کند عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با داعش ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با القاعده ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با تروریسم ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با جبهه النصرندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.


تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
خبرگزاری میزان- با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی تهران نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی اهواز نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی میرجاوه نقش آشکاری داشتند.

سعودی ها جنایتکاردر حادثه تروریستی چابهار نقش آشکاری داشتند.

ازعربستان سعودی انتقام می گیریم.
انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را می گیریم.
ایران انتقام خون شهدای حادثه چهابهار را می گیرد.
نیروهای مسلح کشورمان به قدرت انتقام خون شهدای این جنایت کور را می گیرند.
ایران ازعاملان حادثه تروریستی درچهابهار انتقام می گیرد.
رزمنده ایرانی هشدارداده است که درآینده نزدیک انتقام مهلک و فراموش ناشدنی را ازعاملان حادثه چهابهار خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت 8 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی علیه همسایگان خود خصمانه است.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازداعش درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ باید رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

مایک پمپئو باید رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

کاخ سفید باید رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

واشنگتن باید رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

کنگره آمریکا باید رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

مایک پمپئو باید رعایت قوانین بین الملل، رعایت حقوق بین الملل و رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکارشماره یک باید رعایت قطعنامه های سازمان های بین المللی، رعایت قوانین بین الملل، رعایت حقوق بین الملل و رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جنایتکارباید رعایت قطعنامه های سازمان های بین المللی، رعایت قوانین بین الملل، رعایت حقوق بین الملل و رعایت حقوق بشر را از سگ و حشی کره شمالی یاد و درس بگیرد!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کاری کنید دشمنان حتی جرأت تهدید ملت ایران را نداشته باشند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود وازظلم کردن دست بردارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سیاست تروریستی آمریکا درجهان بیش از999 هزارقربانی برجا گذاشت.
اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت ازاین جنایتکاران است.
آمریکا و اروپا به شکل مستقیم درمنطقه مداخله می کنند.
همه می دانند آمریکا ومتحدانش منبع تسلیحاتی و مالی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش وگروه های تروریستی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: حملات ائتلاف بین المللی علیه سوریه باید متوقف شود
جمعه 19 بهمن 1397 - 15:26
رزمنده ایرانی اعلام کرد حملات ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا علیه سوریه باید متوقف شود.
ائتلاف بین المللی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسوریه شده است.
جنایات ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه برای جامعه جهانی شرم آوراست.
که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا نباید به غیرنظامیان سوری حمله کند.
ائتلاف ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا اهانت به منشورسازمان ملل است.
حسین حسین زاده فومنی
Iran, Islamic Republic of
شکی نیست که دولتمردان آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به آلان همواره برای براندازی نظام ایران و تغییر انقلاب و سرنگونی مدل حاکمیت دینی ایران اسلامی از همه ترفند ها و دسایس استفاده کرده اند که الحمدالله بعضی از آنان به درک واصل شده اند و تعدادی نیز در حال هلاکتند و عنقریب شاهد شنیدن دق کردن و صدای زنگ مرگ ننگشان خواهیم بود .و بدانند که انقلاب اسلامی با ایستادگی تمام قدجوانان و مردان راست قامت در اوج عزت و اقتدار مسیر تکاملی خود را طی طریق می نماید . اما مسئولین سیاسی ما بدانند هرچقدر که با دشمن در یک میز به مذاکره بنشینند واز خواسته های معقول و منطقی خویش چشم پوشی کنند و از حقانیت انقلاب عقب نشینی نمایند دشمن به طمع افتاده و جری می شود و ول کن نیست و هر روز با خواسته نا مشروع جدید ش در تمامی مسایل داخلی ایران ورود کرده و مداخله می نماید.و بدین طریق می خواهد سنگر های مقتدرنظام را منهدم و سند های مفتخر ایران را که چون برگ زر ین می درخشد و مایه مباهات و عوامل باز دارندگی است بسوزاند