جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تل‌آویو در حال تبدیل مسجدی به موزه

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب: 671090
شهرداری شهر «طبریا» در فلسطین اشغالی در راستای زدودن آثار اسلامی می‌خواهد یک یک مسجد در این شهر را به موزه تبیدل کند.
تل‌آویو در حال تبدیل مسجدی به موزه
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های فلسطین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ادامه تلاش مقام‌های این رژیم برای محو آثار اسلامی در سرمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

شبکه خبری «فلسطین» پنجشنبه (۱۸ بهمن) به نقل از وبسایت خبری «واللا» گزارش داد که «رون کوبی»، شهرداری «طبریا» تلاش دارد مسجدی قدیمی در این شهر را به موزه تبدیل کند. بهانه او برای این کار متروکه بودن این مسجد است.

همزمان با انتشار این خبر، شماری از اعضای عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و شخصیت‌هایی از جمله «کامل الخطیب»، معاون رئیس جنبش اسلامی در داخل سرزمین‌های اشغالی به این مسجد رفته و در آن آذان گفته و نماز به جا آورده‌اند.

این مسجد که در بین فلسطینیان به دلیل واقع شدن در کنار ساحل دریاچه «طبریا» و اینکه نمازگزاران از آب این دریاچه وضو می‌گیردند، به «مسجد دریا» معروف است، از قدیمی‌ترین مساجد منطقه طبریا به شمار می‌رود که قدمت آن به صدها سال پیش برمی‌گردد.

رؤسای «کمیته عالی توده‌های عرب در سرزمین‌های اشغالی فلسطین»، رژیم صهیونیستی را تهدیده کرده‌اند اگر این مسجد تغییر کاربری داده و یا تخریب شود، دست به تظاهرات و اعتراض‌های گسترده‌ای خواهند زد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *