پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۸۹
سردارحاجی زاده:

کلید موشکی دست دولت نیست/ به حدی از توانمندی رسیده‌ایم که مطلقا خبری از تهدید نظامی نیست/ ماجرای بارک الله شهید طهرانی‌مقدم به صدام

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 671085
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره سوالی پیرامون fatf گفت: این موضوع را مسئولین مختلف دارند بررسی می کنند، هر چیزی که توسط اروپایی‌ها و غربی ها طراحی می شود حتما به آن باید شک کرد و در اینکه آنها می خواهند به اطلاعات ما دست ببرند شک نکنید.
کلید موشکی دست دولت نیست/ به حدی از توانمندی رسیده‌ایم که مطلقا خبری از تهدید نظامی نیست/ ماجرای بارک الله شهید طهرانی‌مقدم به صدام
به گزارش جهان نيوز،  سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در  همایش ملی « مثبت چهل» که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور ۷۰۰ نفر از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل  برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا و تبریک دهه مبارک فجر گفت: یکی از اهداف دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است. یکی از مباحث در این حوزه بحث دستاوردهای نظام است و برای فهم دقیق می بایست مواردبصورت مقایسه ای مطرح و سیر تحولات را در این چهل سال نظام با رژیم قبل مقایسه شود. باید اوضاع کنونی کشور را با کشوری تقریبا در تراز ج.ا.ایران مقایسه کنیم و نزدیکترین کشور در سال 57 به ما مصر بود که البته رفت و آمد زیادی با ایران داشتو این بخاطر آن بود که شاه مصر را همتراز ایران می پنداشت.

حاجی زاده که در ادامه سخنان خود در همایش «مثبت چهل» گفت: کشور ما شرایط بسیار متفاوتی را نسبت به مصر تجربه کرد. ما هشت سال با دشمن جنگیدیم و بسیاری از زیر ساختهای ما از بین رفت و تا چند سال بعد از جنگ هم درگیر مسائل امنیتی و نبرد با منافقین و تجزیه طلبان بودیمو تا امروز هم انواع تحریم های اقتصادی، نظامی و تسلیحاتی شدیم ولی مصر این شرایط را تجربه نکرد. ما با آمریکا مشکل داشتیم ولی مصر نه تنها مشکلی با آمریکا نداشتبلکه مورد انواع حمایتهای آنها واقع می شد.

ایشان در ادامه افزود: با اینکه سایر کشورهای منطقه هیچ یک از مشکلات ما را نداشتند اما می بینیم شماری از مردم آنها بی خانمان هستند و حتی برخی از آنها فرزندان خود را در ازای مقداری پول برای مدت کوتاهی به عقد دیگران در می آورند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر چهل سال دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی گفت: ما در طول حیات چهل ساله نظام شاهد کلکسیونی از توطئه ها علیه کشور بوده ایم و امروز با وجود این موانع می بینیم در بسیاری از حوزه ها پیشرفت داشته ایم. ما در هسته ای پیشرفت زیادی داشتیمو کشورهای همتراز ما اصلاً وارد بومی سازی در این بخش نشدند. همچنین در بخش های علمی و فن آوری جزو رتبه های اول دنیا هستیمو می بینیم کشورهای دیگر در منطقه اصلا در این بخش مطرح نیستند و نبودند.

ایشان در قیاس بخش نطامی کشور با کشورهای منطقه گفت: در حوزه نظامی که مسئولیت مستقیم آن با رهبری است، فرماندهان با تبعیت از سیاستها، فرامین و منویات ایشان باعث ایجاد فاصله بسیار زیاد با دیگران شدهو اصلا با کشور ما قابل مقایسه نیستد. بسیاری از کشورهای منطقه واردکننده تسلیحات نظامی هستند ولی ما علاوه بر تولید نیاز کشور، در بخش صادرات تسلیحات نیز فعال هستیم.

حاجی زاده با تاکید بر ادامه توسعه توانمندی موشکی کشور گفت: شما دقت کنید که بعد از خروج آمریکا از برجام بسیاری از تحریم ها مثل صنایع هوایی و خودرویی بازگشتند و بسرعت عملی شدند ولی ما همچنان می بینیم که کشور به مذاکرات دعوت می شود و دلیل آن توانمندی موشکی است و تنها هدف آنها این است که از این توسعه دست برداریم. امروز این پیشرفتها رخ داده و شاهد هستیم که فاصله ما با سایر کشورهای منطقه زیاد شده و اگر با سرعت قبل از انقلاب در این مسیر حرکت می کردیم به یک صدم پیشرفتهای امروز نمی رسیدیم و به کشوری وابسته و واردکننده تبدیل می شدیم. برآیند موفقیت های نظام در حوزه های مختلف با فاصله زیادنسبت به گذشته مثبت است.

سردار حاجی زاده در ادامه با ذکر خاطره ای از شهید طهرانی مقدم گفت: این شهید بعد از پذیرش قطعنامه در یکی از سفرهای مسئولین به عراق در قالب تیم پروازی به این کشور سفر کرد تا در آنجا اهداف موشکی خود را به روز کنیم چون وضعیت بسیار شکننده بود و هر لحظه امکان درگیری مجدد وجود داشت. بعد از این سفر شهید طهرانی گفت باید یک بارک الله به صدام گفت چون هم جنگ را اداره کرد و هم بغداد را به روز و منظم نگه داشته بود. حال در یک مقایسه با امروز وقتی وزیر خارجه انگلیس به تهران سفر می کند و وضعیت تهران را با بسیاری از پایتخت های اروپایی برابر می داند و این مقایسه بجایی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با برشماری تلاشهای دشمن در حوزه اقتصادی گفت: سم مهلک امروز کشور ما ناامیدی است که هم دشمنان خارجی و هم دوستان نادان داخلی تلاش می کنند کشور را به این سو ببرند.

ایشان در ادامه با تاکید بر توانمندی دفاعی کشور گفت: امروز به حدی از توانمندی رسیده ایم که مطلقا خبری از تهدید نظامی نیست. امروز قدرت ما با هیچ دوره ای از کشور قابل مقایسه نیستو این توانمندی بصورت تصاعدی در حال افزایش است.

ایشان با برشماری لزوم ایستادگی در جنگ اقتصادی دشمن گفت: ما باید تلاشهای دشمن در حوزه اقتصادی را بعنوان جنگ اقتصادی در نظر بگیریم و اگر این تلقی انجام شود صف آرایی ما در برابر دشمن صف آرایی جنگی خواهد بود. البته این را هم بدانید که اگر مسئولین ما به موقع و مطابق رهنمودهای رهبری عمل می کردنداین مشکلات ایجاد نمی شد.

حاجی زاده با بیان اینکه ملت ما قطعا از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد گفت: دشمن این هزیته ها را متقبل می شود که کشور ما را دچار ناامیدی کند و ما باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات عبور کنیم و همچون ایام دفاع مقدس تکتک ما مسئولیت دایم و آینده نسبت به رفتار امروز ما ، ما را قضاوت خواهد کرد.

در ادامه این مراسم که در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد سردار حاجی زاده به سوالات دانشجویان پاسخ داد. ایشان در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینکه «چرا سپاه با وجود موفقیت در حوزه های مختلف در صنعت خودرو سازی ورود نمی کند؟» گفت: هر حوزه ای مسئول خود را دارد و اگر از ما کمک بخواهند به آنها کمک می کنیم کما اینکه در برخی موارد امروز در حال یاری رساندن به این بخش هستیم. ایشان در این ارتباط افزود: اگر مسئولان از کشورهای غربی قطع امید کنند ما بهتر می توانیم در این بخش پیشرفت کنیم بعنوان مثال ما امروز موتور پهپاد که بسیار پیشرفته تر از موتور خودرو است را بدون کمک غرب می سازیم و در یک کلام اگر یک نگاه به سپاه و یک نگاه به غرب باشدنتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد.

حاجی زاده در پاسخ به سوال دانشجویی درباره فتنه احتمالی در سال 98 گفت: دشمن بوسیله رسانه ها و شبکه های مجازی دائما ناامیدی را به جامعه تزریق می کند، باید دشمن شناسی ما در این بخش کافی باشد و شما دانشجویان جزو خواص جامعه و دستیار رهبری در این بخش هستید. شما باید این آگاهی را به کشور تزریق کنید حال اگر این اتفاق بیفتد کشور بیمه خواهد شد و در غیر این صورت ممکن است در دام فتنه بیفتد چنانچه این اتفاق در سالهای 78 ، 88 و اواخر سال گذشته افتاد.

در ادامه یکی از دانشجویان سوال کرد که «عامل بازدارنده کشور در برابر آمریکا کهدارنده هزاران کلاهک هسته ای اسست چیست؟» که حاجی زاده در پاسخ گفت:استفاده از سلاح هسته ای بدلیل خطوط قرمز فراوان آن میسر نیست ولی در جنگ متعارف ما توانسته ایم بازدارندگی ایجاد کنیم. ما در جنگ تحمیلی در خلیج فارس با آمریکا درگیر شدیم، در سوریه و جاهای دیگر با هم رویارویی داشته ایم، انها توانایی ما را می شناسند. البته اینکه می گوییم جنگ نمی شود یک حرف مطلق نیست، ما به این بازدارندگی رسیده ایم و این پیشرفت باید ادامه داشته باشد تا بازدارندگی ما حفظ شود.

در ادامه این همایش دانشجویی سوال جنجالی درباره مذاکره موشکی دولت با فرانسه را مطرح کرد که فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ گفت: صحبت هایی بین آنها در جریان بوده اما کلید موشکی دست دولت نیست که این پاسخ سردار با تشویق شدید دانشجویان همراه شد. حاجی زاده در همین ارتباط گفت ما موشکها و میراژهایی که فرانسوی ها به صدام دادند فراموش نکرده ایم. ما مواد شیمیایی که اروپایی ها به صدام دادند و در هر دم و بازدم رزمنده ها مرور می شود فراموش نکرده ایم، حال به فرانسه و اروپا اعتماد کنیم؟

حاجی زاده در ادامه با تاکید بر غیر قابل مذاکره بودن توان موشکی گفت: این قدرت بازدارندگی برای کشور ایجاد شده و به هیچ وجه و با هیچ کس درباره آن مذاکره نمی کنیم.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوالی درباره لوایح FATF گفت: به هر چیزی که تتوسط غرب طراحی می شود شک کنید. در قصد نفوذ آنها به اطلاعات ما شک نکنید و این موارد حتما آورده ای برای آنها دارد که اینقدر پافشاری می کنند.

در ادامه یک دانشجو درباره «کاهش بودجه دفاعی کشور» و نیز «اهانت به سپاه با واژه هایی همچون دولت تفنگدار» سوال کرد که سردار حاجی زاده گفت: کاهش اعتبارات دفاعی یک واقعیت است اما ما سال به سال هزینه ها را با ارزان سازی مدیریت می کنیم و البته مواضع اخیر دشمنان باعث شد گشایش هایی از سوی مجلس در این ارتباط شکل بگیرد. ایشان در بخش دوم سوال گفت: عملکرد و راه سپاه درست استو چون این مسیر مخالف میل آنهاست پس سپاه را مورد هجمه قرار می دهند.

حاجی زاده درباره آزمایش موشکهای با برد بالای 2000 گفت: روند آزمایشات موشکی متوقف نشده و این شامل آزمایشات برد بلند نیز می شود و در این مورد دولت دخالتی ندارد و تنها می توان بخواهد که تبلیغ داشته باشیم یا نداشته باشیم! و انجام تست های موشکی در حوزه دولت نیست و جیغ بنفش غرب نیز بخاطر این روند توسعه و پیشرفت موشکی است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان و نخبگان علمی، هنری و ورزشی تقدیر بعمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا تهدید هست موشک از نان شب واجب تر است
دقیقاً درست است؛
Italy
فرمایش مولا علی(ع): النعمتان مجهولتان الصحت و الامان؛ ارزش دو نعمت ناشناخته است، سلامتی و امنیت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
الصحة و الأمان
United States
سلام .
موقعیت جغرافیایی کشور ما و البته منابع طبیعی سرشار و خدادادی ، طمع سایرین و به خصوص ابرقدرت ها را ، همیشه به جلب کرده است . پس می طلبد که نیروهای نظامی ما به حدی از توانمندی برسند که هیچ قدرت خارجی توان حتی تهدید این سرزمین را نداشته باشند . اما جهت یادآوری سردار حاجی زاده عرض می کنم که بنیه دفاعی و امنیت ملی یک سرزمین فقط و فقط موشکهایش نیستند . اوایل دهه نود میلادی که شوروی از هم پاشید بزرگترین زرادخانه اتمی را داشت ، که دولت بوش پدر حاضر کل موشک های قاره پیما اتمی شوروی را به چهارصد میلیارد دلار بخرد . جناب سردار سپاه جزیره ای جداگانه نیست و جزی از کشور و حاکمیت است همچون دولت . دولتی که برآمده از آرای جمهور ملت است .
Iran, Islamic Republic of
اولشو‌ خوب گفتی آخرشو‌ بد بافتی

زرنگ‌ شدی تا از دولت ناکارامد‌ دفاع کنی ولی ما حواسمان جمع است آمو
Iran, Islamic Republic of
البته تامین امنیت دفاعی به عهده نیروهای نظامی است که به خوبی از عهده آن برآمده اند.
و تامین امنیت اقتصادی مردم به عهده دولت است که متاسفانه ...
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر این دست دولت نیست والا معلوم نبود با چه خفتی‌ آنرا نابود میکردند
Sweden
میدادن میرفت
Iran, Islamic Republic of
اساس قدرت مردم ویکپارچگی انان است!
saman
Iran, Islamic Republic of
اساس یک حکومت، توجه به خواست مردمه
Poland
مردم اگر بی سلاح باشند ترکمانچای پیش می اید
دنیای امروز دنیای دیپلماسی اقتدار و موشک نقطه زن برد بلند است
Iran, Islamic Republic of
...
سعيد
Romania
اين نوع حرف زدن جاي تاييد ندارد
تصور كنيد جهل سال پيش است و عين اين جلسه در شوروي و امريكا در دانشگاه مسكو و هاروارد برگزار مي گرديد اگر مقام نظامي شوروي مي گفت دولت دخالتي در امور نظامي ندارد با تشويق داننشجويان و افراد حزبي مواجه ميشد ولي مسلما دانشحويان هاروارد نه تنها تشويق نمي كردند بلكه از اينكه دولت منتخب فاقد اختيارات استراتژيك است بسيار انتقاد هم ميكردند
الان شوروي با انهمه هيجان و تبليغات مضمحل شده است و بقود امام به موزه تاريخ پيوسته است
Iran, Islamic Republic of
تصمیم گیری درباره توانمندی های دفاعی و موشکی کشور در اختیار فرمانده کل قوا میباشد ولاغیر.
Iran, Islamic Republic of
اگر موشکهایمان دست وادادگان بود الان پیچ و مهره های آن را از هم جدا کرده بودند و به انبار سپرده بودند و ملت در کوچه و خیابان با کلاشینکف در حال مبارزه با داعش و مزدوران آمریکا بودند.....
سعید
Romania
دوست عزیزم
به اصل حرفم کاش توجه میکردی
شوروی هر روز پیچ و مهره ها را سفت تر می کرد و سیستم اهنین هم داشت در خانه رادیوی مرکزی بود و انموقع اینترنت هم نبود و خلاصه فضا همانطور بود که برخی برای جلوگیری از نفذ دشمن ایده ال میدانند ولی بقول حضرت روح الله سیستمشان در موزه است.
Iran, Islamic Republic of
...
111
Iran, Islamic Republic of
اقا سعید اشتباه شما این است که سپاه با ایمان را با شوروی کمونیست یکی میگیری .
Iran, Islamic Republic of
مقایسه ایران با شوروی اصلا درست نیست. یک دلیل آن را هم در راهپیمایی 22 بهمن مشاهده کردیم.
Iran, Islamic Republic of
همون که برای یکبار اختیار هسته ای رو به دولت دادیم و دولت به ....داد برا هفتاد پشتمون بسه
Iran, Islamic Republic of
بحثی نیست ولی وقتی میبینی چاقو داره دست صاحبشو میبره عقلانی ترین کار این است که آنرا از دست صاحبش بگیری و به اهلش بدی.....
Iran, Islamic Republic of
البته دولت در امور نظامی دخالت دارد. مثلا نیروی انتظامی دست دولت است. وزارت دفاع دست دولت است. بودجه نهادهای نظامی را دولت تعیین می کند. اما از نظر عقلانی هیچگاه نباید نیروی نظامی تحت نظر و فرماندهی دولت باشد. چون دولتها عوض می شوند و هر دولتی سلیقه ای دارد که می تواند مانع از انسجام و یکدستی برنامه های بلندمدت نظامی شود. ...
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز استدلال کردنه؟؟!!
شوروی 40 سال قبل چه ربطی به ایران کنونی دارد؟؟؟!!!

اگر هر کشوری دولتی مثل روحانی داشته باشد و از طرفی رهبری شجاع و حکیم مثل امام خامنه ای داشته باشد مطمئن باش ترجیح میدن نیروی دفاعی شان زیر نظر رهبر شجاع و فرزانه و آینده نگر باشد...
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولتیان و حامیان دولت با دیدن این همه توطئه استکبار بر علیه ایران اعلام می فرمایند زمان زمانه قلم است نه موشک نباید از آنها در رابطه با تقویت بنیه دفاعی قطع امید کرد .
در ثانی در کلاهی که از طریق برجام بر سر مذاکره کنندگان رفت الان هم دارند از هم پاشیدن آن را توجیه می کنند و با مردم صادق نیستند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز دوست داریم...
Netherlands
نشانه حاکی از سلامت و قدرت نیروهای نظامی است. خدا قوت و دست علی(ع) بهمراهتان.اما موفقیت این عزیزان تنها در محدوده موشک نبوده ، هر کجا که مسئولیتی داشته اند از دیگر مسئوولین جلوتر بوده اند و این افتخار شما و افتخار امت است.
جساراتا ، ایران تهران نیست و خدای ناکرده اگر مصیبتی آید ، تهران نقطه ضعف است و اگر امنیت باشد تهران همچون فیلی بر زمین افتاده که هیچ هنری ندارد انرژی کل ایران را می بلعد.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ما در کشور دولت در دولت نداریم سیاستگذاری در رابطه با موضوعات امنیتی وندفاعی کشور در شورای عالی امنیت ملی به ریاست رییس جمهور انجام می شود وبرای اجرا به تایید مقام معظم رهبری می رسد.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز یعنی الان ما دولت داریم؟؟؟
همین کسانی که همه هنرشون بغض کردن جلو دوربینه؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله
دولت در دولت نداریم
ولی دولت کل حکومت نیست
رهبری طبق قانون اساسی اختیاراتی دارد که یکی از آنها فرماندهی کل قوا می باشد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که لااقل کلید موشکی در دست دولت نیست ، در غیر این صورت موشکی را هم تعطیل و تسلیم دشمنان می کرد و ملت را به روز سیاه می نشاند و امروز امنیت را هم نداشتیم. درست مثل هسته ای و وضعیت اقتصادی.!
Iran, Islamic Republic of
سردار دست شما درد نکنه ، واقعا افزایش توان نظامی ودفاعی کشور قابل تحسین است وبرای زندگی امروز در منطقه ای که جنگ ان را فرا گرفته ، باید قدرت بازدارندگی ما افزایش یابد ، اما چند انتقاد نسبت به صحبتهای شما وارد است.اول اینکه طوری صحبت کرده اید که انگار شما وبقیه نیروهای نظامی در کشور تافته جدا بافته ای از دولت هستید که این اشتباه است دولت ونیروهای نظامی وحتی رهبری ، همگی جزئی از حاکمیت محسوب می شوند وبرابر قانون وظایف خود را به انجام می رسانند . دوم اینکه مسائل دفاعی کشور در شورای عالی امنیت ملی به ریاست رییس جمهور ، سیاستگذاری می شود وبعد از تایید رهبری به مرحله اجرا در می آید اینکه فرماندهی نیروهای مسلح در اختیار رییس جمهور نیست وبعهده رهبری می باشد حرف درستی است ولی برای هماهنگی امورات امنیتی ونظامی ، شورای عالی امنیت ملی در قانون پیش بینی شده است ، نکته سوم اینکه شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه 1929 ایران را از ساخت موشکهای بالستیک منع کرده بود ولی در سایه برجام آن قطعنامه لغو شد وامروز شما موشکهای بالستیک را توسعه می دهید وکسی هم نمی تواند به شما ایراد بین المللی بگیرد خوبست خودتان ودیگران ایقدر به برجام حمله نکنید اگر برای دیگران نانی نداشته برای صنایع موشکی حلوا داشته است.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از قطعنامه های قبلی لغو نشده اند بلکه در قطعنامه جدید 2231 تجمیع شده اند و با شکایت هریک از اعضاء 5+1 در عرض 30 روز قابل بازگشت هستن (مکانیسم ماشه)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه 2231 که پیوست برجام است به مسئله موشکی ایران پرداخته و ظریف نباید اجازه می داد در این قطعنامه درباره بحث موشکی ایران مطالبی گنجانده بشود.
Iran, Islamic Republic of
اگر قطعنامه های قبلی لغو نشده پس چطور ما موشک بالستیک می سازیم وآزمایش می کنیم و5+1 از نظر قانونی نمیتونه به ما ایراد بگیره در حالی که قبلا در قطعنامه 1929 صریحا وبا کلمه "نباید"از ساخت موشکهای بالستیک منع شده بودیم؟برادر عزیز کمی منصفانه به مسائل نگاه کنید و مستند صحبت نمایید.
Iran, Islamic Republic of
باقالی ما چهل ساله داریم موشک آزمایش میکنیم. یه جور میگی انگار از بعد برجام شروع شده ..!!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بعد از برجام هربار که ما تست موشکی کردیم 5+1 به استناد قطعنامه 2231 ایران را محکوم کرد.
خخ
Iran, Islamic Republic of
ما قبل از برجام هم موشک بالستیک میساختیم و آزمایش می کردیم و امریکا و اروپا هم هیچ غلطی نمی توانستن بکنند.
Iran, Islamic Republic of
به ۱۳:۴۵
الان ۴۰ ساله ایران موشک آزمایش میکنه.حالا میخواست برجام باشه یا نباشه.بقیه کشورا ناراحت بشن یا نشن.
تازه برجام موشکی ایران رو هم در معرض خطر قرار داده.
Iran, Islamic Republic of
لطفا مستند صحبت نمایید وحرفهای حسین شریعتمداری را بلغور نکنید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قطعنامه 2231 به مسئله موشکی ایران پرداخته است و این غیرقابل کتمان است .
Iran, Islamic Republic of
شوخی نکن، کی بود میگفت پرتاب موشک برجامو بهم زد؟ بعد الان میگی برجام توسعه موشکی رو بهتر کرد؟!!
Iran, Islamic Republic of
نه اتفاقا برای دولت و اصلاحات حلوا داشته است
بوی حلواشون بلنده
هاشمی
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
چرت نامه ۱۹۲۹ مربوط به سال ۸۹ بود یعنی تا قبل از برجام ایران بالستیک نساخت ؟ مثلا خلیج فارس و قیام۱ مربوط به بعد از ترکمانچایه ؟
Iran, Islamic Republic of
کاش سیاسیون دنیازده و کدخداپرستی چون مطهری هم می فهمیدند که مطلقا خبری از تهدید نظامی نیست... طرفه آنکه خود اوباما و دیگر مقامات سیاسی آمریکا هم اعتراف کردند که خبری از حمله نظامی نیست و صرفا تهدید است، ولی اینان اگر خدا هم بیاید بگوید بازهم ترس دارند و میگویند نزدیک بود حمله کنند که برجام ما را نجات داد ... خاک عالم
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
Iran, Islamic Republic of
عزت دست خداست عزیزان سبز پوش سپاه عزت را در خدا جستجو کرد و امنیت آورد و دولت عزت را در آمریکا انگلیس و فرانسه وغرب و جز حقارت وذلت چیزی نصیب نشد
Iran, Islamic Republic of
سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد
hadi
Iran, Islamic Republic of
فقط همین آیه پاسخگوی همه انهایی است که می گویند دین از سیاست جداست بادین مساله شخصی است ..درحالیکه آیات زیاد دیگری هم درقرآن درمورد قدرت و سیاست داریم مثل این ایه البته به فارسی ،،اگر مومن باشید با ده نفر برابرید و اگر درشما ضعف ایمان باشد با دونفر برابرید،،،
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار عزیز
در کجای دنیا نطامیان و مسایل نظامی خارج از کنترل دولت است. ما که شما را دوست داریم اما این حرفتان برایمان توجیه نیست. مگر نطامیان حکومت جداگانه دارند؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مگر فرماندهی قوای نظامی به دولت داده شده؟
خوشبختانه عمق دموکراسی، حافظ رأی، و برطرف کننده احتمال کودتا ولایت فقیه است که به دست نا اهلان نرسیده و نخواهد رسید
علی
Iran, Islamic Republic of
شیخ اکبر میگفت دنیای امروز دنیای گفتمان است
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد درست می گفت
موشک ها سایه جنگ را دور کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای گفتمان است نه موشک ها !!!!
Iran, Islamic Republic of
...
برفر
Iran, Islamic Republic of
اينكه مي فرماييد روحش شاد مشكلي نيست اينكه مي گوييد درست مي گفت اشتباه است اگردوران موشك نيست فرانسه درميان همسايه هاي اروپاييش واتحاديه اروپا كه 27كشورند وداراي اقتصاد قوي واتحاد نظامي به نام ناتو بمب اتمي وموشكهاي اتميش براي چيست اصلا كشورهاي اروپايي كه دشمني ندارند چرا اينهمه سلاح جنگي دارند بالاترازاين كدخدايي دارند كه نه قدرت بلكه ابر قدرت است مانند امريكا خوب اينهمه توسعه نظامي براي چيست برادر خوب انديشه كن.
Iran, Islamic Republic of
آشیخ اکبر 20 سال با حکومت شاه جنگیده بود ، در 10 سال اول انقلاب ، دست راست امام محسوب می شد ، دو دوره ریاست مجلس ودو دوره ریاست جمهوری وبیش از 10 سال ریاست برمجمع تشخیص مصلحت ومهمتر از همه جنگ را فرماندهی کرده بود وصاحب تجارب بسیار بالایی در حکومتداری بود او آنچه میگفت با تکیه بر تجربیات خود ومصالح نظام میگفت ،
محمد.قم
Iran, Islamic Republic of
لطفا مراجعه کنید به جوابیه رهبر انقلاب به این مطلب البته نقل به مضمون:
کسانی که میگویند دنیای فردا دنیای بدون موشک است یا دنیا را نمیشناسند یا خیانت کارند.
سوال
Iran, Islamic Republic of
تخصص شیخ اکبر هاشمی چی بود که فرمانده جنگ شده بود ؟!
Iran, Islamic Republic of
منتظری هم کمی از اون نداشت شد شیخ ساده لوح
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
M
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت سپاه عزیز
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
سردار سرافراز اسلام حاجی زاده خداوند متعال شما وامثال شما راحفظ کند کاش دولت دست شما عزیزان که دلسوز ملت هستید بود
فرانک
United States
کلید موشک دست دولت نیست..... یعنی دولت هیچ کاره بید!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
....
فرماندهی کل قوا طبق قانون با رهبر است
Iran, Islamic Republic of
نه فعلا سرش بسیار شلوغ است.فکر اقتصاد و بیکاری برجام بیفرجام. دیگر موشک را گناه دارد مدیریت کند دلتان نمیسوزد به حالش با این انبوه کار.
Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی زاده عزیز برادر بزرگوارم
خدا قوت
خسته نباشی
انسانهای وارسته مثل حضرتعالی کم هستند
همانطور که در بحث نظامی موفق شدید
اقدامی هم در زمینه اقتصادی انجام دهید مطمئنم با یاری مردم موفق هستید
تا دیر نشده به این دولت اعتماد نکنید به آدمهای این دولت اعتماد نکنید همگی انگار مسخ شده اند
حرکت انقلابی لازم است
مسولان خائن را به مردم معرفی کنید مردم تشنه حقیقت هستند
والله با حمایت مردم قله های افتخار فتح خواهد شد
در سال ۸۸ نمونه واقعی آن را همه دیدیم
چند تا بچه بسیجی با دست خالی
رضاي ع ر
Iran, Islamic Republic of
عزيز دردانه هاي همشون در ينگه دنيا هستند براي همين كوتاه مي ان در مقابل شيطان
چرب و شيرين پست و مقام هم زير دندونشون حسابي مزه كرده
Iran, Islamic Republic of
کاش کلاه پسان معرکه که مدام از برجام بی خاصیت تعریف می کنند یک درصد شما مدافعان واقعی انقلاب، همت داشتند و با تکیه بر توان نیروهای جوان مخلص، خلاق و خداترس، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اقتصادی کشور را مرتفع می کردند. خدا قوت پهلوانان وطن
United States
اگر دست این دولت و امسال آقا ظریف بود تاحالا در قلب همهٔ موتور‌های موشک بتن ریخته بودند!
Iran, Islamic Republic of
آب به آسیاب دشمن میریزی سردار کام ملت را تلخ نکن
Iran, Islamic Republic of
ایشان تایید کردند که قوه مجریه در تصمیمات استراتژیک کاره ای نیست و این ثابت کرد حرف که کسانی را میگفتند دولت اختیار ندارد درست بود و تا دولتی اختیار سیاست خارجی و .... نداشته باشد موفق نخواهد شد. و در این سی سال این ثابت شده که قوه مجریه به قول سیدمحمد خاتمی فقد تدارکاتچی است
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه مجریه اختیار ندارد چرا موقع انتخابات به مردم وعده های رنگارنگ می دهند تا رای جمع کنند ؟!
سعید
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که کلیدش دست دولت نیست وگرنه الان رفته بود تو دسته کلید آقای روحانی
کلید اقتصاد
کلید معیشت
کلید رفع تحریم
کلید آب خوردن
کلید.......
کلید ساخت موشک
Iran, Islamic Republic of
بقیه کشور ها علاوه بر موشک، تسلیحات بسیار پیشرفته تر از شما هم دارند که فرقش با ما دران است که آنها میخرند اما ما میسازیم ....
Iran, Islamic Republic of
پس وقتی خرابکاری کردین خودتون رو کنار نکشین ، دولت در ایران سپر بلاست ، در اختیارات هیچ اختیاری ندارد در مسؤولیت همه گردن دولته
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی و شوروی سابق هم موشک دارند و داشتند بکجا رسیدند
Iran, Islamic Republic of
کره شمالی اگر موشک و بمب اتم نداشت تا حالا نابود شده بود.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خود جان کری چند ماه قبل گفته بود که تحریم های کره شمالی به قدر ایران شدید نیست این یعنی یانکی ها از توان اتمی و موشکی کره شمالی به شدت وحشت دارند.
Iran, Islamic Republic of
سردار صف گوشت یخ زده با کارت ملی هم می‌روید؟
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
حتما باید کلید در دست خودتان باشد چون مسئله نفوذ بسیار جدیست!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
ز عمل کار برآید به سخندانی نیست
دمتون گرم
اگر دوباره جهاد سازندگی احیا بشه و سایر امور اقتصادی هم بجای این لشکر پیر فرتوت بدست حوانان وطن بیفته در همه زمینه ای به اوج می رسیم
وقتی در امور دفاعی توانستیم و ابرقدرت شدیم
قطعا در سایر امور هم می توانیم
Iran, Islamic Republic of
هر کسی نظام فرماندهی قوا را کمی اطلاع داشته باشد ، میداند که كليد موشكي در دست فرمانده كل قوا ، امام خامنه ايست ولي سردار عزيز ايكاش مطلبي كه آنچنان بدون تعارف عيان كرديد ، در لفافه و با سياستمداري خاصي كه مخصىوص مومنان كيس است بیان میکردید که بوی دوئیت و اختلاف از آن نیاید ... توصیه میشود منبعد به سیره شهید تهرانی مقدم بیشتر توجه و اقتدا بفرمایید ، انشاالله ..
Iran, Islamic Republic of
دولت یعنی سپر بلا ، همه خوبی ها مال ما بدی ها مال انتخاب مردم ، یعنی مردم رو چی فرض میکنید!!!!!
حاج رضا
Iran, Islamic Republic of
شما یه نگاهی به دو اظهار نظر سردار حاجی زاده و سرلشگر سلیمانی بندازین میفهمین چرا حاج قاسم یدونه است و تکرار نمیشه.
با اینکه همه میدونن تصمیم گیر اصلی تو سوریه و عراق حاج قاسم هستش ولی تو تمام جملات و نوشتار خودش میگه دولت و سپاه بعد سردار حاجی زاده تو هر سخنرانی اصرار داره که دولت هیچکاره هستش و سپاه هر کاری دلش بخواد میکنه.سردار حاجی زاده عزیز، رهبری دوستی 60 ساله با هاشمی رو به خاطر اشتباهش تو فتنه 88 گذاشت کنار و گفت اصل حال فعلی افراد هستش دیگه شما خودت ببین کجای کار هستی.
(خدایا افرادی مثل حاج قاسم رو حفظ کن،خیلی سخته هر چی پر بارتر باشی سر به زیرتر باشی)
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - فعلا کلید اقتصا د کشور دست دولت بود که در قفل شکسته آن را درست کند . کلید موشکی پیشکش . اگر همت بچه های سپاه نبود چکار می کردیم .