پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایران از موفق ترین کشورها در حوزه دفاعی است

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 670938
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ایران به عنوانی یکی از کشورهای موفق در حوزه دفاعی در جهان یاد کرد.
ایران از موفق ترین کشورها در حوزه دفاعی است
به گزارش جهان نيوز، ابوطالب شفقت عصر چهارشنبه در درحاشیه همایش ملی موتورهای درون سوز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران اسلامی بعداز انقلاب اسلامی توانسته با کاربردی کردن دستاوردهای خود در عرصه ملی، ایده را از محیط خانواده به چرخه صنعت در بیاورد.

معاون وزیر دفاع عنوان کرد: ایران به عنوان یکی از کشورهای موفق در نیروی دفاعی در جهان است و این توان باهدف  رسیدن به اقتدار دفاعی با رویکرد غافلگیر نشدن و غافلگیر کردن در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است و می تواند برابر کشور های پیشرفته ابرقدرتهای بزرگ جهان ایستادگی کند.

وی، خودباوری و حفظ اقتدار ملی را از شاخص های مختلف انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: موفقیتهای نیروی دفاعی ایران نشات گرفته از مولفه های نظیر خودباوری، کار و یادگیری است.

شفقت با اظهار اینکه ایران اسلامی در صنایع دریایی، هوایی و زمینی به موفقیت هایی دست یافته است گفت: مدل کسب وکار و مدیریت کشور های دیگر در ایران کاربردی نیست و باید با اتکا به نخبگان ملی نواقص مطرح شده را حل کنیم وبا خودباوری و مدیریت صحیح  می توان گام برداشت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *