شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

امام خمینی فلسطین را در مرکز توجه قرار داد

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب: 670928
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در همایش چهلمین بهار گفت که انقلاب اسلامی ایران هر روز بیشتر می‌درخشد و لحظه‌ای متوقف نشده است.
به گزارش جهان نيوز، «زیاد النخاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت همایش چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر بیروت سخنرانی کرد.

او در ابتدای این سخنرانی به روح امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی سلام و درود فرستاد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت که امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی توانست «قطب‌نمای جهان اسلام» را به سمت فلسطین و آرمان متمرکز کند.

النخاله گفت، کسانی که فکر می‌کنند با هم‌زیستی و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌تواند مقاومت را نابود و ریشه کن کنند، متوهم هستند.

دبیر جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کرد، اوضاع فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و سایر اماکن، نه تنها لکه ننگی بر اشغالگران بوده بلکه لکه ننگی بر انسانیت است.

او گفت که مقاومت فلسطین از غزه می‌تواند به رژیم صهیونیستی درس فراموش نشدنی دهد. النخاله تأکید کرد که مقاومت هرگز گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن صهیونیست را ترک نخواهد کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *