کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده‌ شهدای پلیس اصفهان

17 بهمن 1397 ساعت 22:37

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ابلاغ پیام سلام مقام معظم رهبری به شهدای پلیس اصفهان در قالب طرح «40 سال امنیت پایدار» خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرمانده انتظامی استان با حضور در منزل شهیدان فرهاد علیمرادی و اصغر قضاوی تابلوی مزین شده به پیام سلام مقام معظم رهبری را به خانواده‌های این 2 شهید تقدیم کرد.

سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه این دیدارها ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب تغییر رویکردها در پلیس کشور است.

وی به تبدیل پلیس از مخدوم، خادمی در نظام طاغوت به خادم، مخدومی در نظام انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی امروز خود را خادم مردم و خدمتگزار آنان می‌داند و برای حفظ این نظام ولایی و ارزشی جان خود که بالاترین سرمایه او است را بدون هیچ منتی نثار می‌کند.

سردار معصوم‌بیگی، با قدردانی از صبر و بردباری خانواده‌های معظم و معزز شهدا وظیفه مسئولان و همه مردم را تکریم این خانواده‌ها و زنده نگه‌داشتن یاد فرزندان گران‌قدر آنان دانست.
وی با اشاره به اجرای طرح ابتکاری 40 سال امنیت پایدار در مجموعه پلیس اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح از 40 خانواده شهید ناجا  به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب سرکشی و از خانواده‌های این عزیزان تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیداری که آذرماه امسال با تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی داشتند فرمودند: «سلام من را به خانواده‌های شهدای ناجا برسانید» که در این راستا با همکاری عقیدتی سیاسی پلیس استان تابلوهایی مزین به پیام سلام معظم له و تصویر شهید تهیه و در این دیدارها به خانواده آن شهید تقدیم می‌شود.

سردار معصوم بیگی با اشاره به ابراز خرسندی خانواده‌های شهدای از این اقدام ارزشمند اظهار داشت: سرکشی و تکریم خانواده‌های شهدای عزیز ناجا به طور مرتب در دستور کار مسئولان انتظامی استان است و علاوه بر این در مقاطع مختلف نیز با برپایی یادواره‌های شهدا یاد این عزیزان را زنده نگه‌داشته و سعی می‌کنیم روحیه ایثار، جهاد و شهادت را به نسل جدید و جوان ناجا منتقل کنیم.


کد مطلب: 670925

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/670925/ابلاغ-سلام-رهبر-انقلاب-خانواده-شهدای-پلیس-اصفهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com