پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۸۹

روحانی: آماده ایم توبه آمریکا را بپذیریم!

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب: 670924
حسن روحانی در جمع سفرا و روسای نمایندگی های خارجی گفت: آنان که طالبان و داعش را به وجود آوردند به فکر آن بودند که یک انقلاب اسلامی تقلبی درمنطقه در مقابل انقلاب اسلامی ایران بسازند وخود فهمیدند اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.
روحانی: آماده ایم توبه آمریکا را بپذیریم!
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جمع سفرا و روسای نمایندگی های خارجی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بدون هرگونه وابستگی به خارج بود. انقلابی کاملا داخلی و کاملا مردمی.

وی افزود: در شرایط جهان دو قطبی، نهضت و انقلابی را در این کشور علیه دست نشاندگان یک ابرقدرت بنام آمریکا در ایران شاهد بودیم. مردم ما بدون پشتیبانی خارجی و با قدرت فداکاری، ایثار و وحدت توانستند بر یک رژیم تا دندان مسلح در کوتاه ترین زمان و با کمترین خونریزی به پیروزی دست یابند.

روحانی ادامه داد: در حالی که عمدتا رهبر این انقلاب به خارج از کشور تبعید بود و در طول ۱۶ سال نهضت اسلامی، امام خمینی ۱۴ سال آن را در کشورهای ترکیه، عراق و فرانسه گذراندند. اما در عین حال این پیروزی باعث امیدواری ملت های منطقه و زلزله تکان دهنده ای برای آمریکا و صهیونیست بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: بعد از پیروزی این انقلاب در برابر انواع توطئه ها که عمدتا توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها طراحی شد ملت ما همواره پیروز میدان بودند. اولین توطئه علیه ایران در ماه‌های اولیه انقلاب برای تجزیه ایران بود که ناموفق بودند.

رئیس جمهور ادامه داد: دومین توطئه علیه ملت ما کودتا بود که آن هم ناموفق بود. سومین توطئه علیه ملت ما جنگ تحمیلی بود که آن هم حدود ۸ سال طول کشید و باز هم ملت ما پیروز شد.

دشمنان فکر می‌کردند با جنگ تحمیلی می‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند
وی چهارمین توطئه بزرگ علیه ملت ایران را تحریم همه جانبه خواند و گفت: آمریکایی ها به خاطر از دست دادن یک متحد بزرگ خود در این منطقه علیه ابرقدرت شرق تمام امکانات خود را در این ۴۰ سال به کار گرفتند و در تمام این صحنه ها ناموفق بودند.

روحانی تاکید کرد: دلیل این شکست ها این بود که محاسبه آمریکا علیه ملت ایران چه قبل از پیرزوی انقلاب و چه بعد از انقلاب محاسبه نادرست و ناصحیحی بود. آنها قبل از پیروزی انقلاب فکر می کردند با حمایت رژیم شاه موفق می شوند ملت ایران را شکست دهند.

روحانی با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کردند با جنگ تحمیلی و با کمک ارتجاع منطقه و سلاح های کشورهای مختلف می‌توانند بر ملت ایران پیروز شوند اما در همه مقاطع دچار اشتباه شدند، گفت: مردم ایران در طول این ۴۰ سال در همه فراز و نشیب با انتخاب راه صحیح و درست خود به جهانیان نشان دادند ما قربانی تروریسم در این منطقه هستیم؛ ما قربانی سلاح شیمیایی در این منطقه هستیم؛ ما قربانی انواع توطئه ها علیه ملت ایران هستیم اما در همه مراحل مردم ما خود با تکیه بر توانمندی داخلی خود توانستند بر مشکلات فائق آیند. ویرانی های جنگ را از نو بازسازی کنند. آثار تحریم را از بین ببرند و در عین حال در همه شاخص ها موفقیت های بزرگی را به دست آورند.

وی افزود: ملت ایران در شاخص های انسانی، علم و دانش، بهداشت، علوم تکمیلی و دانشگاهی، تحقیقات و فناوری های نوین به موفقیت‌های بسیار بزرگی در این ۴۰ سال دست یافتند که قابل مقایسه با سال های قبل از انقلاب نیست.

روحانی با بیان اینکه ملت ایران در عین حال نشان دادند که ملتی هستند که به تعهدات خودشان همواره پایبندند و پشتیبان ملت های منطقه هستند، گفت: علی رغم اینکه صدام هشت سال به ما تجاوز کرده بود اما ما بودیم که به مردم عراق در زمان حمله ائتلاف به عراق پناه داده و علی رغم اینکه برخی کشورهای منطقه به صدام کمک کرده بودند اما ما اولین کشوری بودیم که حمله صدام به کویت را محکوم کردیم.

به گزارش مهر، رئیس جمهور کشورمان افزود: قبل از تجاوز کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ما تجاوز را محکوم کردیم و هیچگاه نه در این ۴۰ سال و نه در دهه های قبل از آن قصد حمله و تجاوز به همسایگان و کشورهای دیگر را نداشتیم.

روحانی با بیان اینکه آمریکایی ها در ائتلاف علیه صدام به ظاهر کمکی که به کویت در این منطقه کردند قبل از هرچیز حسابهای مالی کویت و عربستان را مورد محاسبه خود قرار دادند و این کمک ها را با حساب مالی معاوضه کردند.

وی افزود: ما همیشه چشمه ای بودیم که با کشورهای منطقه روابط تاریخی و روابط فرهنگی داشتیم. نفوذ ایران در این منطقه نفوذ فرهنگ بزرگ اسلامی ایرانی در این منطقه است؛ ما در طول صدها و هزاران سال با مردم عراق، با مردم ترکیه، با مردم سوریه، لبنان، با کشورهای قفقاز و آسیای میانه، با مردم افغانستان و پاکستان و با کشورهای جنوبی مان و شمال آفریقا و شبه قاره هند همواره به عنوان عمق راهبردی فرهنگ این سرزمین و این منطقه رابطه داشتیم.

حمایت ایران از مردم عراق و سوریه نبود شاهد سرنوشت دیگری برای دمشق و بغداد بودیم
روحانی تصریح کرد: از آغاز اسلام تا کنون ایران به عنوان اسلام معتدل در این منطقه و در همه جهان معرفی شده است. هیچگاه ما در پی تفکر افراطی نبودیم و هرکجا اسلام از طریق ایران وارد شد اسلام معتدل در سطح منطقه و جهان بود؛ اگر حمایت ایران از مردم عراق و سوریه نبود امروز شاهد سرنوشت دیگری برای دمشق و بغداد بودیم.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه حمایت ایران از استقلال افغانستان بود که شاهد شرایط جدید در منطقه بودیم، تصریح کرد: هر کشوری از ما کمک خواست از عراق، سوریه، لبنان و یمن تا افغانستان، قطر هر کس از ما یاری خواست ما به یاری او شتافته و هیچ‌گاه توقع خاصی نداشتیم. جز کمک و تعاون به همسایگان، ما به برادرانمان و دوستانمان به خوبی در سال‌های اخیر نشان دادیم که اگر با دنیا عهدی کردیم پای تعهد مان می ایستیم. حال آنکه در امضای تعهد بسیار دقت می‌کنیم و به جزئیات آن توجه می کنیم اما زمانی که امضا کردیم پای امضا می مانیم.

وی ادامه داد: تعهد هسته‌ای ما با شش قدرت جهان یکی از نمونه‌های تعهد ایران اسلامی در سال‌های اخیر بوده است. ما در این تعهد از دیگران دقیق‌تر، سریعتر و بهتر عمل کردیم و هیچ یک از تعهدات خود را زیرپا نگذاشتیم این موضوع را بارها آژانس انرژی اتمی به همه اعلام کرد و در این تعهد هسته ای آمریکا دچار شکست شد و امضا و تعهد خود را زیرپا گذاشت و به دلایل واهی برای خود برای ملت ایران و ملت منطقه و شهر های ایران و شرکت های اقتصادی و تجاری منطقه و جهان بر خلاف همه مقررات مشکل آفرید.

روحانی افزود: علی‌رغم تخلف آمریکا و علی رغم اینکه اروپا در اجرای تعهدات خود بسیار سست بود و ناکارآمد، به تعهدات خود عمل کرده و این به معنای آن است که ما به اخلاق سیاسی بسیار اهمیت می دهیم.

شعار ما خاورمیانه ای عاری از سلاح هسته ای و سلاح های کشتار جمعی است
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه امنیت ما در سال های گذشته از کشورهای بزرگ صنعتی بیشتر بوده است، گفت: در مقایسه با حوادث، ناامنی در ایران در مقایسه با اروپا و کشورهای همچون آلمان بلژیک، فرانسه و حتی آمریکا، امنیت ایران از همه این کشورها برتر و بالاتر بوده و این به معنای آن است که این ملت برای اهداف ملی خودش و برای اهداف منطقه ای و انسانی و جهانی خود همواره همه توان و تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: شعار ما در سیاست خارجی از روز اول عدم تجاوز به دیگران و عدم پذیرش ظلم و تجاوز بوده است. اینکه بر دیگران سلطه نداشته باشیم و دیگران هم با دوستان خود و مسلمانان جهان برادر باشند و با هر آنکس که قصد ظلمی به ما ندارد و دارای هر مذهبی هست با او بتوانیم به بهترین شیوه عمل کنیم و با او روابط دوستانه داشته باشیم.

روحانی تاکید کرد: شعار ما خاورمیانه ای عاری از سلاح هسته ای و سلاح های کشتار جمعی است که بیش از ۲۰ سال است در آن پای فشرده ایم؛ شعار خاورمیانه برای خاورمیانه است؛ شعار ما این است که مداخلات نیروهای خارجی در این منطقه پایان پذیرد.

رئیس جمهور کشورمان گفت: شعار ما روابط دوستانه با همه جهان است؛ حتی آمریکا هم اگر توبه کند و از مسیر گذشته خود برگردد و محاسبه دقیق انجام دهد و در برابر مداخلات گذشته خود در ایران عذرخواهی کند و حاضر باشد عظمت و کرامت ایران و انقلاب بزرگ ایران را بپذیرد و با احترام با مردم ما سخن بگوید. ما باز هم آماده ایم توبه آمریکایی که در سالیان دراز به ما ظلم روا داشته است را بپذیریم.

امروز مردم ما مقاوم تر از همیشه در برابر آمریکا ایستاده است
وی خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که در روابط دوستانه با همه ملت‌ها داریم و خواستار رابطه ای بهتر به ویژه با همسایگان خود هستیم. ما خواهان روابط حسنه با همه کشورهای جهان در چهارچوب روابط بین الملل هستیم و مطمئن هستیم مسیری که آمریکا انتخاب کرده است به جایی نخواهد رسید. آمریکا به اهداف و خواسته های نا صحیح خود دست نخواهد یافت. آمریکا در یک سال گذشته با همه توان با اعمال فشار و تحریم بر مردم ایران و همچنین سایر کشورهای منطقه تلاش کرد تا مردم را عوض کند و همه را به شکست بکشاند اما امروز مردم ما مقاوم تر از همیشه در برابر آمریکا ایستاده است.

روحانی افزود: این را باید بگوییم که تا ملت فلسطین به سرزمین خود باز نگردند امنیت برای این منطقه و برای این سرزمین تاریخی تامین نخواهد شد اگر امریکا امنیتی برای اسرائیل می‌خواهد از زمانی امکان‌پذیر است که مردم فلسطین بتوانند به زمین خود بازگردند.

حسن روحانی اظهار داشت: اگر آمریکا امنیت را برای اسرائیل می‌خواهد زمانی امکان پذیر است که مردم فلسطین به سرزمین خود بازگردند ، اتکا به آرای عمومی راه حل  مسائلی منطقه است.

رئیس جمهور گفت: دموکراسی راه حل منطقه است، راه حل منطقه احترام به آرای مردم است ما می توانیم با وحدت و اتحاد و یکپارچگی بدون خونریزی و بدون آنکه افراطی‌گری را در منطقه تشویق کنید منطقه را به آرامش برسانیم.

روحانی گفت: آنان که طالبان و داعش را به وجود آوردند به فکر آن بودند که یک انقلاب اسلامی تقلبی در این منطقه در مقابل انقلاب اسلامی ایران بسازند و خود فهمیدند اشتباه بزرگی را مرتکب شدند.

وی تاکید کرد: افراطی‌گری راه نجات منطقه و صلح و ثبات نیست و راه حل اعتدال است ما ملت های منطقه بدون احترام و بدون آنکه به حقوق یکدیگر معترف باشیم نمی‌توانیم به اهداف بزرگمان دست یابیم.

رئیس جمهور کشورمان در پایان افزود: در طول چهل سال ما خواهان صلح و ثبات در منطقه بودیم و باز هم همین اهداف بلند را ادامه خواهیم داد این انقلاب و این نهضت بر ملت ایران مردم منطقه و جهان مبارک باد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
"ما باز هم آماده ایم توبه آمریکایی که در سالیان دراز به ما ظلم روا داشته است را بپذیریم".
جناب رئیس جمهور: در جریان نیستی که توبه گرگ مرگه!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا انقدر خوشبین الکی نباشید و سرتون رو مثل کبک زیر برف نکنید!!!!!!!!!!
Turkmenistan
حضرت امام رحمت الله علیه فرمودند : آنهایی را که باز هم در خواب هستند و خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند . الهی آمین
هاشمی
United States
ما هم آماده ایم توبه برجامیان را بپذیریم
مذاکره
Iran, Islamic Republic of
این سیگنال روحانی با زبان " برره ای" سریال مدیری است!
یعنی روحانی اماده مذاکره جدید با امریکا است!
سال 98 سال فشار به رهبری به اشکال مختلف برای اخذ مجوز مذاکرات بعدی است!
خواهید دید چه آشی برای نظام و رهبری و تقسیم قدرت سیاسی کشیده اند!
از سایت شما برگرفته ام:
Italy
فتنهء 98 قبل آغاز خود سال 98 دارد شروع می شود: به این اعداد توجه کنید: 58، 68، 78، 88، 98، یعنی دوستان از ابتدا برنامه ریزی داشته اند برای انحراف از پایه های اساسی انقلاب؛ کافی است تاریخ را با عینک انصاف به درستی و راستی مرور کنیم لازم نیست که حتماً در آن دوران زندگی کرده باشیم. هر ده سال یک بار یک فتنه، یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده، یک آشوب، یک بلوا، صورت قضایا با هم فرق می کند ولی ماهیتشان یکی است. هوشیار و بیدار باشیم.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی واقعا فکر میکند که روزی ممکن است آمریکا توبه کند و از راه خودش برگردد ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا خیلی وقت است که دولتمردان ما را توبه داده و دارد به ریش ما میخندد شما اهل توبه دادن آمریکا نیستی.
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
خوش خیالی شما مایه تعجبه
آمریکا از نظر خودش اشتباه نرفته که بخواد جبران کنه
آمریکا برنامه اش همین بوده
....
Iran, Islamic Republic of
جای ایشون خانه سالمندانه البته اگر بپذیرند.
United States
انشاالله امريكا توبه خواهد كرد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...`
Iran, Islamic Republic of
...
....
Iran, Islamic Republic of
این درسته دکتر
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
United States
توبه گرگ مرگ است
United States
توبه گرگ مرگ هست و در ضمن کی به این جناب اجازه توبه پذیری داده؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاید خودش را خدای ایران فرض میکند.
Iran, Islamic Republic of
دیدید گاهی در کشتی آزاد که طرف با یک کشتی گیر ضعیف می افته چه جوری طرف را فتیله پیچ میکند بعد هم به یک مورد اکتفا نمیکنه مرتبا دور میزنه و فتیله پیچ را اینقدر تکرار میکنه تا طرف ضربه فنی شود و از دور مسابقات خارج شود وقتی طرف می ایسته تا دست طرف پیروز را ببرند بالا معمولا خیلی دمق و گرفته است چون باخته ولی نمیدانم چرا بعضیها هنوز هم لبخند به لب از برجام حرف میزنند شاید مردم را...... فرض میکنند!!!!!!!!!
زررررررررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
....
فرانک
United States
توبه؟؟!!!توبه استغفرالله!!!
Iran, Islamic Republic of
...
خون به جگر ما کردی در لباس پیامبر...!!!
Iran, Islamic Republic of
چی بگیم والا. از اول انقلاب با امام بوده حال اینجوری شده . اینا افرادی هستن که مسیرشون عوض شده .
جمال آشمالچی
الان دقیقا" همان وقتی است که آمریکا به عجز آمده و عصاکشان دربدر طلب بخشایش از جنابعالی و نظام مقدس!جمهوری اسلامی است!..چه خوب که فرمودید در صورت توبه عفوشان می فرمائید!..بیچاره ها امیدی به پذیرش توبه خود از سوی حضرتتان نداشتند بهیچ وجه!درود به عقلانیت سیاسی و موقع شناسی و واقع بینی جناب ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران !!!!!
Turkmenistan
توبه گرگ ,, مرگ است عمو !!
میرپورفرد
ما هم آماده ایم تا توبه شما و همفکرانتان را در دل بستن به کدخدا ،انگلیس،فرانسه و سایر دولت های فاسد غربی در حل مشکلات بشنویم.
میرپورفرد
جناب آقای روحانی وظیفه اسلامی،انسانی ایران بود که در حمایت از سوریه و عراق از هیچ کوششی دریغ ننماید و اگر امروز خدای ناکرده سرنوشت دیگری برای عراق و سوریه رقم خورده بود ما باید در این روزها به جای پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با وحشی های داعشی و ایادی آمریکا و انگلیس در مرزهای خود نبرد می کردیم و بسیاری از غرب باوران و سلبریتی ها به مانند حامیان مطبوعاتی خاتمی بعد از فتنه 88 به غرب پناه می بردند.
Iran, Islamic Republic of
توبه آمریکا!!!!!؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی بسه خدایی کم بخندون دشمنان رو بااین چرت وپرتات
امریکابراچی توبه کنه اخه؟
توبه توبایدبکنی که همه گره هارو ندی کدخدابازکنه
Iran, Islamic Republic of
بعد از 6 سال هنوز هم منتظر امریکا و اروپا هست!
آقای روحانی 6 سال از جوانی ما بخاطر بی تدبیری و بلاتکلیفی دولت گذشت ...
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی حق الناسی که از اتلاف عمر ایرانیان بر گردن ایشون و دولت غربزده قرار گرفته، توی اون دنیا رهاشون نمیکنه. و انشاءالله توی همین دنیا هم!
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هم دیگه خسته شده از بس که از روحانی و ظریف و عراقچی و لیبرالهای داخلی امتیاز گرفته و چیزی نداده دیگه حال امتیاز گرفتن هم نداره ولی اینا (بی تدبیرها و ناامیدها)ول کن نیست تا تمام کشورو دودستی تقدیم آمریکا ندن ول کن نیستن.
Iran, Islamic Republic of
پالرمو تصویب بشه عملا چیزی از استقلال ایران باقی نمی مونه

پالرمو رسما سند فروش ایران به خزانه داری آمریکاست فقط می مونه پرچم که باید دید چقدر برای آمریکا مهم است پرچم رو هم عوض کنیم یا همین باشه

یعنی واقعا این دولت و مجلس در کل تاریخ ایران مانند نداره!!!
قشرآسیب پذیر
Iran, Islamic Republic of
ماهم آماده ایم توبه ی دولت رابپذیریم.
Iran, Islamic Republic of
کی شما توبه می‌کنی از این همه بی‌مدیریتی و بلائی که بسر مردم آوردی!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته به شرط جبران مافات!
Turkmenistan
نمایش مضحک معاشقه با غرب در لباس مذاکره و بعد نتیجه بد فرجام آن ملت ایران را چند پله بزرگ ترقی داده و به اینجا رسانده که برای اولین بار همه نظرات بوی بصیرت شجاعت شهامت غیرت می دهد . ماشالله به ایران و ایرانی . ای ولا .
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی ! توبه گرگ مرگ است . جهان اماده شنیدن خبر مرگ امریکاست . البته با ان شناختی که از امریکا زده های وطنی موجود است بعد از نتشار خبر مرگ امریکا هم بعید است به این زودیها انان خبر مرگ عزیزشان را باور کنند .!!
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیس جمهر توبه پذیر ! بدانید توبه هر چیز مناسب باخودش است . باید توبه کار جبران گذشته را بکند تا توبه اش درست و مورد قبول باشد . اگر امریکا بخواهد توبه کند باید جنایات فرهنگی و اقتصادی و ادم کشی و قتل و غارت حد اقل 70 ساله گذشته خود در ایران را جبران کند و از ملت نجیب و انقلاب عزیز و مظلوم ایران عذرخواهی کند . و دست از شرارت و غارتگری و توطئه بردارد . البته در این صورت دیگر امریکا -امریکا نیست .
توبه ؟!
Iran, Islamic Republic of
میگن بعد شنیدن صحبت های روحانی ، ترامپ رفته خودش رو به ستون توبه بسته تا شاید با پذیرش توبه ش بتونه راحت برجام موشکی و منطقه ای رو با ایران امضا کنه و پالرمو به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام برسه
Iran, Islamic Republic of
اقای رئیس جمهور سلام علیکم ! با عرض ادب و احترام / قبل از امید بستن و پیام به امریکا برای توبه به شما توصیه میکنیم که جنابعالی و کارگزارن دولت شما از اشتباهات و قصورهای گذشته که مشکلات امروز را به بار اورده توبه کنید و از ملت و شهدا و انقلاب عذر خواهی کنید و به دامن اموزه های امام و رهبری باز گردید....
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
پذیرش توبه خاص ذات اقدس الهی است و بشر را نمی رسد که توبه بپذیرد. اگر اخیرا در مقام جنابعالی تغییری رخ داده بفرمایید چشممان ببندیم که تاب تماشای نور تجلی را نداریم.
واقعا که!
سید رضا - تو اول توبه کن !
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تمام اجزا وجودی هیئت حاکمه آمریکا ( هم پشت صحنه و هم روی صحنه نجس هستند) اگر ابلیس از عناد و کفر برگردد این ها هم بر می گردند ، و حضرات باید بدانند ما به خدا توکل داریم و احتیاجی به شیطان نداریم و نیازی نیست به سوی شیطان برویم اگر از او دوری کنیم او خود بسوی ما دست دراز می کند که البته نباید دست داد (مک فارلین) اگر رئیس جمهور ما به آیات الهی نگاه بفرمایند (انشاالله) مشکلات حل می شود .
... وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا ﴿٢﴾ وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا ﴿٣﴾
Iran, Islamic Republic of
این هم یک حرفیه البته جناب روحانی این بار هم جواب نمی دهد...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا برای چی باید توبه کنه؟؟؟!!!



آمریکا مطابق برنامه اش و مطابق منافعش عمل می کنه.
اونی که باید توبه کنه شما هستید که 6 سال به ضریح کدخدا دخیل بستین. به قول آن یار سفر کرده: برگردید به دامان ملت. توبه کنید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولتی که نمی‌تواند در بازار پوشک نوزاد، رب گوجه یا گوشت قرمز و مرغ نظارت و کنترل قیمت داشته باشد چگونه می‌توان انتظار داشت در مسائل مهم اقتصادی عملکرد موفقی داشته باشد.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
امت حزب‌ا... و مردم مومن برای استمرار خط ولایت و امامت و حفاظت از خون مقدس بیش از 200 هزار شهید و صدها هزار جانباز و آزاده و ایثارگر، برای کوری چشم نفاق داخلی و خارجی به ویژه شیطان بزرگ و دول خبیث اروپایی و رژیم جعلی و کودک‌کش و آل‌یهود سعودی و... در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن با حضور پرشور خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
صدام درمدت هشت سال درجنگ تحمیلی با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا جنایتکارو سلاح های شیمیایی ساخت کشورهای اروپایی جنایتکارمردم ایران قتل عام کرده است....
Iran, Islamic Republic of
برقراری روابط اقتصادی با تمام دنیا اجتناب ناپذیر است ؛ باید از توهم خارج و با واقعیت مواجه شویم ؛ اینکه حسین شریعت مداری از سیستم کامپیوتری آمریکایی بهره مند و اکثر مدیران و نمایندگان از گوشی آمریکایی استفاده میکنند با اشعارشان منافات طنزی دارد ؛
دم خروس یا قسم حضرت عباس /
Iran, Islamic Republic of
.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترامپ و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
آل سعود و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی درکاراست.
نتانیاهو و داعش یک هدف را دنبال می کنند/ درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست رژیم جعلی صهیونیستی درکاراست.
سازمان های بین المللی دهان سگ شان را درآمریکا، عربستان و اسرائیل ببندند.
از شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم که دهان سگ هارشان را درآمریکا، عربستان و اسرائیل ببندند.

مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Turkmenistan
هر بچه کودکستانی میداند عقرب و مار اگر نیش می زنند به اقتضای طبیعتشان است . اما آدمی که به حرف بزرگترها نمیکند و با مار و عقرب طرح دوستی و رفاقت می ریزد او باید اول توبه کند از نشنیدن حرف حق و اعتماد به قاتلین بالفطره . !! ....
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگ است و دیگر هیچ
...
Iran, Islamic Republic of
....
نذير
Iran, Islamic Republic of
توبه را بأيد خدا بپذيره مشتي براي ترامپ كه خود آمريكاييها از دروغ گفتن او به عذاب آمده اند توقع چه حقيقتي را داري خود خدا هم توبه اي كه پشت آن حق الناس است را نمي پذيرد ومي فرمايد اول حق مردم را كه ضايع كرده اي بپرداز بعد توبه تو قابل قبول است حالا بفرماييد اين همه مشكلأتي كه اين حيوانهاي وحشي براي ايران درست كردند كه الان ودر اين مقطع يكي از آنها كه تحريم است را لمس مي كنيم چه برسدبه اين همه خون بيگناهاني كه ريخته شد ه است بابا در باغ سبز نشا نش نده
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
بستان آبادی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما بهتر از این مردم بخاطر اعتمادی که به امریکا کردید و او را کد خدا خواندید عذر خواهی کنید بعنوان عضوی از خانواده سه شهید به شما می گویم که عزت انقلاب اسلامی در این دوران شدیدا اسیب دید .....
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی یکی کمکش کنه شاید خود را پیدا کنه
یکی به این بنده خدا که حالی کنه که توبه پذیری از اختیارات رئیس جمهور نیست ....!!
وحيد
Iran, Islamic Republic of
آقاي رئيس جمهور به زور كسي رو نميشه بهشت برد خودت تنها برو ترامپ نمياد!!!!!
علي بركه الله
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سخنان به جا و خوبی بود. مقداری امید وار شدم. کاش از رهنمودهای رهبری استفاده می کرد. این دیگر به
ترکیه و خودسازی نیاز دارد که فکر می کنم روحانی بویی از آن ها نبرده است.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی، اگر امکانش هست گزارشی بدید از اینکه شما؛ یعنی دولت تدبیر و امید شما چقدر توانسته است شاخص‌های رشد و توسعه کشور را ارتقاء دهد. تا الان هر چی پروژه افتتاح شده که متعلق به دولت احمدی‌نژاد است، گزارش های واقعی از عملکرد دولت شما نشاندهنده ت.رم بالای ۳۰ درصدی در مایحتاج عمومی و اساسی مردم، تورم ۷۰ درصدی در حوزه مسکن، تورم ۷۰ درصد و بلکه بیشتر درکالاهای سرمایه ای، تعطیلی بیش از ۶۰ درصد کارخانجات کشور بنا با گزارش سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه، بیکاری بیش از ۶ میلیون در کشور بنا به استناد منابع دانشگاهی!!! چرا به مردم دروغ می گوئید.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی، اشاره کردید به اینکه در تعهدات با سایر کشورها به جزئیات هم توجه دارید!!! دروغ از این بزرگتر هم سراغ دارید؟ مگر شروط نه گانه رهبری در قضیه برجام به شما نرسید، البته این شروط برای همه مردم گزارش شد ولی شما چطور به توصیه های رهبری عمل نکردید که وقتی بعد از امضای برجام اولین مورد از تحریم ها دوباره بازگشت اعلام کردید از بعضی از خطوط قرمز نظام گذر کردیم!!! پس چطور خود را متعهد به توجه به جزئیات در توافقات می دونید!!؟؟ کمتر دروغ بگوئید!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛ گویا همچنان آمریکایی ها را نشناختید!!! توبه گرگ یعنی مرگش
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛ در ایجاد امنیت در کشور شما هیچ سهمی نداشته و نخواهید داشت. جمهوری اسلامی اگر امروز در میان انبوهی از آتش و آتش افروزی در منطقه غرب آسیا امن ترین کشور را دارد؛ امنیتش مرهون خدمات سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج است. کسانی که در دولت شما تا الان از ۱۲ میلیارد دلار بودجه اش تنها ۵ درصدش را دریافت کرده است ولی با چنگ و دندان امنیت مردمش را حفظ کرده است، پس با خدمات دیگران قیافه نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه که آمریکا خورجین این دولتمردان موسوم به تدبیر و امید، هنوز جا داره!
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ آمریکا حتی یک مورد توبه و اعتراف به خطا ثبت نشده که برای بار دوم بیاید پیش شما توبه کند ولی توبه برای یک مسلمان از نان شب هم واجبتر است شما که متوجه راه اشتباه خودت شده ای باید توبه کنی و از راه اشتباه برگردی که نمیکنی و داری به اشتباهات ادامه میدهی.
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
....
علی اوسط
Iran, Islamic Republic of
از خواب گران ،خواب گران ،خواب گران خیز
از خواب گران خیز و از خواب گران خیز .
آقای رئیس جمهور یقین داشته باش آمریکا در مقابل تو توبه نخواهد کرد چون داندانهای شما را شمرده دارد اگر هم توبه کند ما ملت با رهبری انقلابی
خود می دانیم توبه گرگ مرگ است پس دلت را به مذاکره با آمریکا خوش نکن .
Iran, Islamic Republic of
...
آآ
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تو راهپیمائی روز گذشته شعارهائی بود که زیاد به دل نمی نشست و تکرار ملت صرفا از روی همراهی بود نه یک باور:
"شعار دولت ما" مرگ بر آمریکا
"شعار مجلس ما" مرگ بر آمریکا
United States
به همین خیال بری جلو سال ۹۸ چیزی از اقتصاد نمی ماند و کل کشور نابود می شود.