جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش نماینده مسلمان آمریکا به سخنان ترامپ

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 670923
نماینده مسلمان کنگره آمریکا به سخنرانی سالانه ترامپ واکنش نشان داد و آن را سیاست نفرت آمیز تفرقه بینداز و حکومت کُن توصیف کرد.
واکنش نماینده مسلمان آمریکا به سخنان ترامپ
به گزارش جهان نيوز، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا با انتشار پیامی توئیتری به سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره این کشور واکنش نشان داد.

این زن مسلمان راه یافته به مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص نوشت: استفاده از رنج یک گروه برای توجیه انداختن کودکان یک گروه دیگر در قفس اتحاد نیست.

نماینده مسلمان کنگره آمریکا در این خصوص ادامه داد: این کار، سیاست نفرت آمیز تفرقه بینداز و حکومت کُن است که فرد شماره یک (ترامپ) عملکرد خود را بر مبنای آن استوار کرده است.
این در حالیست که سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره این کشور با واکنش های بسیاری مواجه شد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برای دومین بار در کنگره کشورش سخنرانی سالانه موسوم به «وضعیت کشور» را ارائه کرد. بخش مهمی از این سخنرانی به سیاست‌های داخلی آمریکا مربوط می‌شد و «استیسی آبرامز» به نمایندگی از حزب دموکرات به این سخنرانی واکنش نشان داد.

آبرامز یک سیاستمدار دموکرات از ایالت جورجیا است که از سوی حزب برای پاسخگویی به سخنرانی ترامپ برگزیده شد.

آبرامز در واکنش به سخنرانی ترامپ گفت: ما، به تنهایی، موفق نخواهیم شد. در ایالات متحده، وقتی اوضاع سخت است، ما می‌توانیم استقامت به خرج بدهیم چون دوستان و همسایگان به کمکمان خواهند آمد.

خانم آبرامز از ترامپ به دلیل آنچه «معماری تعطیلی ۳۵ روزه دولت» خوانده، انتقاد کرده و گفت: تعطیلی دولت ترفند سیاسی مهندسی شده‌ای توسط رئیس‌جمهوری ایالات متحده بود.

اشاره این سیاستمدار دموکرات به بن‌بست در تصویب بودجه و در نتیجه تعطیلی ۳۵ روزه بخش‌هایی از دولت فدرال است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *