کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله جنتی: انقلاب عزت را به مسلمانان برگرداند

17 بهمن 1397 ساعت 11:53

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت الهی به مردم ما بوده است، گفت: دشمن با به کار بستن همه توطئه‌ها نمی‌خواست ملت شریف ایران چهل ساله شدن قیام بزرگ خود را ببیند.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، به مروری کوتاه و تاریخی از این جریان غم‌انگیز پرداخت و گفت: در تاریخ سابقه نداشته است امتی با فرزند پیغمبر خود که در سوگ پدر عزادار است، اینگونه رفتار کند و مصیبتی به این سنگینی را فقط صبر کسی مانند علی (ع) می‌توانست تحمل کند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بسیار بزرگی بود که خداوند بوسیله آن دشمنان خود را ذلیل و دوستان خود را عزیز کرد.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه این انقلاب شکوهمند ذلت تحمیلی به مسلمانان را گرفت و عزت را به آنان برگرداند، تصریح کرد: همه دنیا با انقلاب و حکومت اسلامی مخالف بودند؛ چراکه آن را نمی‌فهمیدند و به همین دلیل از آن ناراضی بودند و این مخالفت‌ها و نارضایتی‌ها به صورت‌های مختلف بروز پیدا می‌کرد که بزرگترین آن جنگ تحمیلی بود.

دبیر شورای نگهبان تحول جوانان را از دیگر برکات عظیم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این انقلاب جوانان را به گونه‌ای متحول کرد که در اوج فداکاری و ایثارگری، عاشق شهادت بودند و این روحیه ایثارگری توطئه بدخواهان را بی‌اثر کرد.

آیت‌الله جنتی با شکرگذاری از درگاه الهی برای چهل ساله شدن انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن با به کار بستن همه توطئه‌ها نمی‌خواست ملت شریف ایران چهل ساله شدن قیام بزرگ خود را ببیند.

دبیر شورای نگهبان به گوشه‌ای از تلاش‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) برای ایجاد این قیام عظیم اشاره و تاکید کرد: ما باید قدردان و شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم و البته در این زمینه انجام وظیفه، پاسداری و دفاع از حدود و قصور انقلاب اسلامی ضروری است؛ چراکه دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان درصدد توطئه هستند.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 670803

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/670803/آیت-الله-جنتی-انقلاب-عزت-مسلمانان-برگرداند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com