کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دریادار سیاری: ایران امروز بازیگر اصلی منطقه است

17 بهمن 1397 ساعت 11:26

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بازیگر اصلی منطقه است.


به گزارش جهان نیوز، دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز در نشست صمیمانه با مردم و اصحاب رسانه طی سخنانی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، تهدیدهای دشمن نسبت به انقلاب و نظام عنوان و اجرا شده است.

وی افزود: اولین راهبرد شکست خورده دشمن پس از انقلاب، ایجاد اختلافات قومی بود و پس از آن راهبرد ترور و منزوی کردن انقلاب و حمله مستقیم نظامی به ایران هم یکی پس از دیگری شکست خوردند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه سایر راهبردهای دشمن مانند تحمیل جنگ 8 ساله ‌ ایجاد فتنه در سال‌های 78 و 88 نیز با شکست مواجه شد، گفت: علیرغم این تهدیدات عظمت انقلاب حفظ شد و تمامیت ارضی کشور نیز حفظ شده است.

دریادار سیاری تصریح کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در سطح جهان و منطقه بالا رفته و جمهوری اسلامی بازیگر اصلی منطقه است و نمی‌توانند بدون حضور ایران در منطقه کاری کنند. ما امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شدیم و برای کشورهای جهان اسلام الهام بخش هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن دو راهبرد، جنگ نرم و جنگ اقتصادی را علیه ما بکار گرفته است، تاکید کرد: ما قطعا این راهبرد دشمن را نیز با شکست مواجه می‌کنیم و از این سد نیز عبور می‌کنیم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 670789

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/670789/دریادار-سیاری-ایران-امروز-بازیگر-اصلی-منطقه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com