شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۷۳
توهین و سیاه‌نمایی کم‌سابقه یک رسانه اصلاح‌طلب:

«انقلاب اسلامي» دچار بیماری روانی و در مسیر نابودی است/ رژیم شاه هم ادامه پیدا می‌کرد، همین دستاوردهای انقلاب را داشت

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 670753
«انقلاب اسلامي» در 40 سالگي خود دچار سندورم آندروپوز با عموم مشخصه‌هاي اين سندرم است
گروه سیاسی جهان نيوز: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، یک روزنامه اصلاح طلب دست به سیاه‌نمایی عجیبی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی زده است.

به گزارش جهان نيوز، گرچه رسانه های اصلاح طلب همواره در آستانه دهه فجر، چنگ اندازی‌های به چهره نظام اسلامی دارند، ولی اینبار روزنامه اعتماد، توهین به انقلاب را نیز چاشنی سرمقاله خود کرده است.

به گزارش جهان نيوز، در ابتدای سرمقاله توهین‌آمیز روزنامه اعتماد آمده است: مردان غالبا و برخي از زنان در 40 سالگي دچار يك بحران روحي و رواني به نام سندرم آندروپوز مي‌شوند كه برخي از روانشناسان به آن سندرم بحران دستاورد مي‌گويند. در اين وضعيت فرد مبتلا با تغييرات هورموني و متابوليستي در بدن دچار «افسردگي» و نااميدي ناشي از آن مي‌شود. اين بحران علاوه بر آثار فيزيكي در «كاركرد»ها و «توانمندي»‌هاي فردي در ذهن و ضمير او نيز آثاري به‌جا مي‌گذارد از جمله آن مواجه شدن و درگير شدن با دو سوال در ذهن خود؛ يكي آنكه «آيا من پس از 40 سال زندگي به آنچه خواسته‌ام، رسيده‌ام» و ديگر اينكه «آيا اطرافيان و خانواده از من راضي و خشنودند؟» اين دو سوال مدام فرد مبتلا به «آندروپوز» را مي‌آزارد و شايد به‌همين جهت به اين «بحران روحي» «بحران دستاورد» مي‌گويند. بايد گفت اين بحران اگر درست شناخته شود و پس از تشخيص درست درمان و مبتني بر اصول روانكاوي و روانشناسي باليني بگيرد... گذرا خواهد بود و فرد مبتلا آن را از سر خواهد گذراند؛ اما اگر درست تشخيص داده نشود و در زمان مناسب درمان نگردد، با بحران و سندروم «آشيانه خالي» يك سندرم شايع در دهه ششم زندگي فرد و پس از «ترك خانه توسط فرزندان» و مرگ اطرافيان و دوستان كه بر افراد معارض مي‌شود پيوند خورده، موجب از پاي افتادن و نابودي فرد خواهد شد.

این روزنامه پس از این مقدمه نوشته است: «انقلاب اسلامي» در 40 سالگي خود دچار سندورم آندروپوز با عموم مشخصه‌هاي اين سندرم است، از اين رو مواجهه با اين دو سوال را براي «انقلاب اسلامي» در 40 سالگي طبيعي مي‌دانم. اول اينكه، آيا «انقلاب اسلامي» به آرمان‌ها و خواسته‌هاي خود دست يافته است؟ دوم اينكه «آيا مردم از نتايج انقلاب اسلامي راضي‌اند؟» طبيعتا «انقلاب اسلامي» زبان ندارد كه خود پاسخ اين سوالات را واكاود و از آن نتيجه آرام‌بخش بگيرد. اين «وفاداران» و «ماندگان» از روزگاران نخست «انقلاب اسلامي» هستند كه صادقانه بايد به اين دو سوال پاسخ دهند و به نقد و ارزيابي آن بپردازند و به هر روي به درمان «بحران دستاورد» براي «انقلاب اسلامي» همت گمارند.

با مقدمات این سرمقاله مشکوک، می توان تلویحا اینگونه نتیجه گرفت که انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در چهل سالگی، دچار بحران دستاورد(سندرم آندروپوز ) است، باید به صورت طبیعی همانند بیماران مبتلا به سندروم «آشيانه خالي» منتظر نابودی خود نیز باشد.


اما رسانه اصلاح طلب اعتماد در ادامه نیز با سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرده است: براي تعيين و تبيين دستاوردهاي انقلاب و نظام در 40 سالگي خود «مقايسه آماري» در زمينه‌هاي اقتصادي و اجتماعي حتي اگر مبتني بر واقعيت‌ها باشد چندان وافي به مقصود نيست و چيزي جز مدعياتي «ابطال‌ناپذير» و «قياساتي» مع‌الفارق نخواهد بود. اينكه آمار بدهيم كه در سال 57 چه تعداد روستا برق داشته‌اند و اكنون در سال 97 چه تعداد روستا داراي برق هستند، كاملا ابطال‌ناپذير است چراكه معلوم نيست اگر رژيم گذشته «40 سال» ديگر دوام مي‌يافت آيا به اين ميزان از توسعه برق روستايي دست مي‌يافت يا خير و اينكه «توليد علم» در سال 57 چقدر بوده و در سال 97 چقدر شده است، قياس مع‌الفارق است چراكه تحولات جمعيتي و رشد آگاهي‌هاي اجتماعي و اقتضائات بشري «مردم» به سمت «دانش‌افزايي» رهنمون شده است و چندان نمي‌توان باب مقايسه را در اين موضوع گشوده دانست.

لازم به ذکر است، این روزنامه‌اصلاح طلب در حالی از احتمال دستیابی به دستاوردهای مشابه توسط رژیم پهلوی درباره برق دار شدن روستاها و پیشرفت علمی، سخن گفته که اساسا رژیم گذشته در حوزه علمی وابسته، دنباله‌رو و تحقیر شده بود و همچنین در برنامه‌های توسعه آن روستاها جایگاه خاصی نداشتند و با بی عدالتی حاکم و بی توجهی این رژیم به مناطق محروم روستایی، معلوم نبود الان چه تعداد روستا در ایران باقی می ماند که اینک  بخواهند برق‌دار بشوند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


✨✨✨
Iran, Islamic Republic of
این وادادگان ومفتونین غرب ،در تحلیلشون هم غربی هستند ! بدبختهای واداده ،اون انسان غربیه که بعد از چهل سالگی وافت نیروی جوانی وغرائزش ،دیگه چیزی نداره.اتفاقا مومن بعد از چهل سال تازه اغاز شکوفائیش است وهمه عرفای ما تازه از جهل سالگی ثمره سالها تلاش خودشون رو در جوانی ،به دست میاورند ودم مسیحائی پیدا میکنند.انقلاب اسلامی ما هم ،از جنس ایمان است وبرای همین تازه بعد از چهل سالگیش شکوفائیش شروع میشه.صبر کنید ببینید دو سه سال دیگه از این همه واداده لیبرالِ مجنونِغرب که چسبیدن به میزهاشون وکشور رو عقب نگه میدارند ،چیزی باقی میمونه ؟دوباره مثل جنگ تحمیلی ،جوانان غیور ما این کشور را از صحنه جنگ اقتصادی هم با عزت ،پیروز از میدان ، عبور میدهند.
Iran, Islamic Republic of
به لطف خدا، رهبری داریم فوق‌العاده مقتدر و بی‌نهایت زیرک بعضا می‌خواهند ضربه به نظام بزنند اما وقتی امام خامنه‌ای حتی از مخالفان هم دعوت می‌کند که در انتخابات شرکت کنند؛ این یعنی آقای ما ختم روزگار است و عوض مو، پیچش مو می‌بیند...
خوب قضاوت کنیم
Iran, Islamic Republic of
بنظر من در 40 سال گذشته با توجه به درگیر بودن با اتفاقات کوچک و بزرگ مثل عقب افتادگی در رژیم گذشته ،آغاز انقلاب، درگیری با منافقین در شهرها، نفوذ امثال بنی صدر، تحریم و تهدیدات کشورهای بیگانه ، خودمختاری در شهرهای مرزی ، 8 سال جنگ و خرابی های آن، سوء مدیریت در سطوح مختلف کشور، اختلاس و رانت خواری مسئولان نفوذی ، بزرگنمایی مشکلات در ماهواره و فضای مجازی و رسانه های مخالف داخلی ، وجود کشورهای همسایه جنگ زده و مشکلات آن مثل مواد مخدر ، مهاجرین و تروریست های داخلی و خارجی، آشوب های سال 78 و 88 و..... ایران به اندازه 100 سال پیشرفت کرده و هر کشوری جای ما بود از هم متلاشی میشد.
Iran, Islamic Republic of
من 50 ساله هستم و به اخبار سیاسی از همان سنین کودکی علاقه داشتم. از روزی که به خاطر دارم امثال ترکان و زنگنه و نعمت زاده و لاریجانی و خاتمی و انصاری و ... در دولت یا مجلس یا سایر مجامع بوده‌اند و یک روز بی پست و مسولیت نبوده‌اند و این روزنامه‌ها و اسلاف فکری همین روزنامه‌ها همیشه از این افراد برای ملت ژنرال ساخته‌اند، خوب اگر خودشون دچار سندروم آندروپوز هستن، ما هم که قبول داریم، تشریف ببرن کنار، اجازه بدهند افراد نخبه و جوان و پرنشاط و سرشار از انرژی امورات کشور رو مثل امورات علمی و نظامی و اقتدار منطقه‌ای به دست بگیرند تا ببینن با رهبری حضرت آقا چطور کشور رو به اوج می‌رسونن.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
..
از این جماعت بعید نیست!
Iran, Islamic Republic of
امثال این روزنامه زمانی که منتقدینشون مسند ها رو در دست دارن مرتب می نالن و از کاه مشکلات کوه می سازن اما زمانیکه همفکراشون روی کارن افتضاحاتشونو این طور توجیه می کنن که اگر فلانی سرکار بود اوضاع از این بدتر بود نمونش این که قبل از انتخابات می گفتن اگر فلانی رای بیاره دلار 5 هزار تومن میشه اما بعد که حسن آقا رای آورد و دلار به 20 تومن رسید گفتن اگر فلانی رئیس جمهور می شد دلار به 40 تومن می رسید!
پس قبول دارن
Iran, Islamic Republic of
پس قبول دارن که انقلاب پیشرفتهای چشمگیری داشته
شاه اگه میخواست کاری انجام بده با اون درآمد نفت و جمعیت کم می شد کولاک کرد. با اون همه برف و بارندگی و جمعیت کم می شد کلی صادرات گندم داشت نه اینکه گندم مصرفیمونو هم وارد کنه و کلی نمونه دیگه
Iran, Islamic Republic of
از این همه پیشرفت که من هم قبول دارم که صورت گرفته و امارهای ارایه شده هم گواه پیشرفت می باشد چرا این پیشرفت نمی تواند برای اکثریت مردم یه زندگی توام با ارامش و اسایش و امید به فردایی بهتر برای فرزندان مردم فراهم کند؟
اگر بتونن میگن!!!
Iran, Islamic Republic of
این طیف اگه احتمال بِدن که شاید یک درصد حرفشونو کسی باور کنه میگن اگه شاه می بود الان هر ایرانی هشت تا ویلا تو شمال و صدو بیست میلیارد تومن توی بانک و ........... داشت!!
مثل اون نفری که می گفت جایی که من ایستادم وسط کره زمینه هر کسی میگه نه ثابت کنه که من دروغ میگم!!!!
راست میگن !!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگن !! با این شایعات و توهمات و سوء مدیریتهایی که بعضی از مسئولین همفکرشون دارن به خیال خام خودشون انفلاب رو در مسیر نابودی قرار دادن اما نمی دونن یا خودشونو به نادانی می زنن که انقلاب بیدی نیست که به این بادها بلرزه
Romania
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از نظر روانی ،ادم خودش در هر فازیه ،فکر میکنه دنیا هم در همون فازه ! یه عده ""تَکرار"" کن که نتیجه ""تـَکرارشون "" با سیلی زده توی صورتشون ودر ضمن مردم هم به واسطه این ""تَکرار"" بی پرده پوشی ،واقعیت عاجز وحراف و تهی مغز اینها رو دیدن ومیدانند دیگه برای همیشه تموم شدن ،فکر میکنند بقیه دنیا هم مثل خودشون ،به آخر خط رسیده !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کسانی که با عملکرد غلط خود مسیر نابودی را فراهم می نمایند وبه مردم ظلم می کنند خیانتکار هستند
Iran, Islamic Republic of
تهدید مردم توسط جماعت غربگرا

اینکه جناب الویری برای چندمین بار "تَکرار" کرده‌اند که تهرانی‌ها باید هزینه زندگی در پایتخت را پرداخت کنند شاید دیگر آنچنان عجیب بنظر نرسد اما تهدید او به جمع شدن زباله‌های مردم جلوی درب منزلشان قطعاً طبیعی نیست، آنهم در حالیکه زمان جمع کردن رأی، جور دیگری با همین مردم صحبت میکردند؛

⬅️جریان غربگرا معیشت مردم را به گرو گرفته است تا اهداف غرب را در ایران پیاده کند آیا قرار است بغیر از معیشت حالا زباله های شهری را هم ابزاری برای فشار به مردم و نظام قرار دهند؟

وقاحت
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد ،نیست اصلاح طلبها نشون دادند...
Iran, Islamic Republic of
در مورد موفقیت ها باید چند نکته را لحاظ کرد از جمله شاخصهاست.هرزمان را باید متناسب با آن زمان سنجید.و دیگر اینکه رویکرد دولت ها و نظامها چگونه است؟آیا رویکردرژیم شاه درمسیر پیشرفت و خودکفایی بود؟در مسیر فقر زدایی بود؟در مسیر استقلال بود؟و.....
چرا بعد از 40سال (حداقل)عربستان و دیگر کشورهای وابسته اینقدر پیشرفت ندارند؟
وضمنا انقلاب اسلامی به بیشتر اهداف خود و البته مهمترین هدفش یعنی آماده کردن مقدمات ظهور حضرت حجت ارواحنا فدا با بیدارکردن مردم بخصوص مسلمانان رسیده است.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
اي داد وبيداد كفگير ته ديگ خورده دارن خود زني ميكننداين اصلاح طلبان زماني از صندوق نام شما خارج شود صندوق خوب است و زماني خزانه شش دانگ مال شما و اقا زاده باشد انقلاب خوب است ولي كه زمان جنگ است رو به دشمن و پشت به ميهن اي خاينين
حقانی
کافیه عینکشان را بردارند و مردم را ببینند . اینها در تاریک خانه های شان توهم می زنند. اگر هم مشکلی باشد از دولتی است که دو دوره مردم را به امیدهای واهی فریب دادند و رای جمع کردند.
ایشان آخر جناحشان را به اشتباه انقلاب فهمیده اند.
Iran, Islamic Republic of
" کافر همه را به کیش خود پندارد" تولد بخش مهم و غالب جریان روشنفکری و به اصطلاح اصلاح طلب که به صدر مشروطه باز میگردد از ماد و پدر ماسونی - بهایی صورت گرفت .این جریان وابسته و مزدور از ابتدا نا مشروع و مونگول و عقب افتاده وروانی متولد شد .قدرتهای استعماری انگلیس و امریکا طی بیش از صد سال این جریان را بر فرهنگ و اقتصاد و سیاست در ایران حاکم کرد ند انها نیز با خشونت و بیرحمی تمام به قلع و قمع هویت ملی و دینی ومذهیب مردم ایران پرداختند .با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری بزرگ مرد و یگانه دوران امام خمینی (ره) این جریان فاسد شکست فاحشی خورد و لژ ها و شبکه های مخفی و اتاقهای تاریک والوده انان متلاشی شد .عده ای از انان به دامن ناپاک انگلیس وامریکا پناهنده شدند . وبخشی از انان به بازسازی خود حتی در لباس انقلابیون و شخصیت های به اصطلاح فرهنگی ونظریه پرداز پرداختند . وطی چند دهه گذشته با شعار اصلاحات و پز روشنفکری مبانی اعتقادی و سیاسی انقلاب را به چالش کشیدند. دست این جماعت در همه فتنه های فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و ایجاد کمبود و حتی قحطی مصنوعی برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام اشکار است . و تا هنگامی که این جریان فاسد و الوده از پیکر انقلاب جدا نشود مردم و کشور همواره تحت فشار و هجمه خواهند بود . البته اینان غیر از افراد متدین و طرفدار اسلام و نظام هستند که دارای سلایق خاص میباشند و احیانا شعار اصلاح طلبی هم میدهند .
Iran, Islamic Republic of
این بدبخت های اصلاح طلب بی دستاورد، زده اند سیم آخر. به جای اینکه جوابگوی تکرار می کنم مسخره شان باشند و مشکلات مردم رو کم کنند. نمک روی زخم می پاشند. استاد عزیز، حرفهای شما و عملکردتون رو مردم می شنوند و می بینند. بیشتر از این خودتون را خراب نکنید....
علي
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
▪️جوونه میگفت با این وضعیت و گرانی گوشت و دلار این آخوندا رفتی هستن و نظام حتما تا 22بهمن امسال تاب نمیاره!!! اصلا آخوندا مملکتو به گند کشیدن!!! آخوند چه و سیاست!! هر کی بره پی کارش...
▪️آقای مسن گفت: جوان من با قطع میتونم بگم تو به روحانی رای دادی😳😂
▪️گفت: چطور؟
▪️گفت: آخه هر بازیگر و فوتبالیست و روشنفکر و پزشک و مهندس و... که میگفتند آخوند نباید تو سیاست دخالت کنه به رفسنجانی و خاتمی و روحانی رای میده!!!😂😂
جوون بحث رییسی رو پیش کشید که اگه اون میومد از اینم بدتر میشد😳😳😳
منم ناخود آگاه یاد تیتر های روزنامه های اصلاح طلبان در ایام انتخابات افتادم:
🗞اگه رییسی بیاد دلار میشه 6تومن...
🗞اگه رییسی بیاد آمریکا تحریم میکنه...
🗞اگه رییسی بیاد گرونی میشه...
🗞اگه رییسی بیاد آمریکا برجام دو پاره میکنه...
و هزاران دروغ کثیف دیگر...

نکته جالب مناظره این شد که آقای مسن گفت: جوون تو خامی و داغ شدی... من پیرمرد از اول انقلاب چهل ساله ماهواره دارم همیشه میگن نظام به زودی سقوط میکنه منم تو مهمونی ها میگفتم این نظام تا یک ماه و یک سال سقوط میکنه الان نوه هام منو مسخره میکنن تو هم با این حرفا کمی دلتو خوش کن ولی در آینده بچه هات بهت میخندن...😏
▪️جوون گفت نه آقا این بار خیلی فرق میکنه اینا خیلی ظلم کردن
▪️اون آقا گفت: ماهواره هم همیشه میگه اینبار فرق میکنه!! اینبار سقوط حتمیه 😂😂
Iran, Islamic Republic of
داستان های خیالی من و غضنفر قسمت سوم
جهل کم نیست تو این مملکت
Iran, Islamic Republic of
احسنت. عالی بود
Iran, Islamic Republic of
دروغگو حافظه ندارد
Iran, Islamic Republic of
من هم یک شوهر عمه دارم از بچگی یادم میاد می گفت 2 سال دیگه کاره اینا تمومه من 35 سالم شده ولی هنوز این دوسال تموم نشده
فرید باوی
Iran, Islamic Republic of
کسی که این مقاله را نوشته اصلا ایران نیست .اینها از بیرون کشور مقاله رو دریافت میکنند بعد به اسم خودشان در روزنامه درج میکنند.اینها مرجع تقلیدشان غرب قبله ی انها امریکاست
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
یکی از همین شبه روشنفکرانی که از قبل انقلاب در حلقه های این جریانات بود و به سمت استادی دانشگاه هم رسیده بود بعد از طلوع خورشید انقلاب اسلامی متنبه شده بود ایشان با تاسف از عمر به باد رفته خود میگفت : ما جماعت روشنفکران طی صد سال گذشته در ایران عمدتا دچار بیماری " اسکیزوفرنی" حاد هستیم که علائم شایع ان عبارتست از : فقدان توانایی در اندیشیدن/ ضعف عواطف انسانی/ هراس موهوم/ بد بینی به مردم/ناتوانی درک واقعیات/ خود بزرگ بینی و خود کوچک بینی و...
Iran, Islamic Republic of
شاید منظور نویسنده از جمله خود بزرگ بینی و خود کوچک بینی این باشد که این افراد در مقابل خودی ها و هموطنانشان خود بزرگ بین ودر مقابل اربابانشان خود کوچک بین هستند
Iran, Islamic Republic of
براي شما شايد برعكس شده است از قديم اموزه هاي ديني چهل سالگي اوج پختگي است.متاسفام كه كشور را شما اداره ميكنيد...علي بركت الله
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Switzerland
...
امین آبادی
Iran, Islamic Republic of
قطعا اگر آن سیستم تداوم پیدا میکرد به دلیل تحت نفوذ امریکا و اسراییل بودن آن حکومت, امروز وضعیت مردم به لحاظ رفاهی حداقل در حد همین قطر و امارات و کره جنوبی بود اما آن وقت کسی جرات نمیکرد مرگ بر امریکا بگوید یا بخواهد به انصارالله یمن و حزب الله لبنان کمک کند چون حکومت ما زیر سلطه بود. بنابراین باید خدا را شاکر باشیم که رهبری مقتدر داریم و چشم امید مستضعفان عالم به ماست
انشالله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهیم داد که این فقر و تورم و گرانی و کاستی را با جان و دل میپذیریم اما دست از دامان ولایت نمیکشیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حافظ می فرماید : بدان صوفی شراب انگه شود صاف که در شیشه بماند اربعینی امید واریم در ظل توجه و عنایات امام عصر (ع) و رهبری حکیمانه حضرت ایت الله خامنه ای مدظله "شراب چهل ساله " انقلاب اسلامی از همه دردالودگی و ناخالصی ها صاف و پاک گشته و مصداق "شراب طهور" قرانی شود که خاص مقربان الهی است و دست بیگا نگان او بی مروتان ناجوانمرد از این خم و خمخانه کوتاه گردد .
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده میگیرد مرا
پرستار
با سلام و تشكر
اسلام پيروز است.
كافر همه را به كيش خود خواند.ايشان در مسير نابودي هستند و فكر ميكنند ايران در مسير نابودي است ايران مقتدرتر از گذشته و جواناني مثل خودم فدائيتر از گذشته براي رهبري و كشور عزيز هستيم.
جانم فداي رهبر
Iran, Islamic Republic of
بجای ناراحت وعصبانی شدن از واقعیت موجوددر جامعه بهتر است مسئولین به فکر چاره اندیشی باشند
Iran, Islamic Republic of
اگه عیب و ایرادی بود بخاطر وجود شما منافقین و افسادطلب هاست ان شاء الله نظام به خودش بیاد و این جریان منافق رو از چرخه سیاست کشور حذف کند
Iran, Islamic Republic of
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
نه خیر بخاطر وجودافولگراهای نفاق افکنان مواجب رسیده ای امثال تو و همفکرانتان بوده
Iran, Islamic Republic of
من عرض کنم چرا درکشور یک بدعت جدیدی شکل گرفته که مردم را نسبت به قیمتهای روز هراسان وهرگاه مواجه به مناسبتهای سیاسی میگردید دربین افواه عامه مطالبی رد وبدل میشه به این مضمون که اگر قیمتها ثابت است بخاطر ۲۲ بهمن است بعد از آن قیمتها بشدت افزایش پیدا میکند. این بلیه وجفای به ملت را چه کسی پاسخ گو هست چرا ما باید دراقتصاد و نظام مالی وپولی وبازاردر کشور باید طوری رفتارکنیم که هرکسی باورکرده که درهنگام انتخابات ویا ۲۲ بهمن باید قیمتها ثابت نگه داشته شود...
Iran, Islamic Republic of
اینها از ابتدا هم قلبا با انقلاب نبوده اند و تنها شکار موقعیت ها و رسیدن به جایگاههای مهم هدف آنان بوده است.در سال88وارد عرصه ای شدند که به ناچار حقیقت واقعی خود عریان می کنند.
Iran, Islamic Republic of
انقلاب بذر امید را در دل توده مردم رویاند بطوری که برای حفظ و نگهداری عزیزترین چیزشان یعنی جان خود و فرزندانشان را فدای آن کردند و می کنند .
عمران و آبادانی رونق گرفت آب و برق و گاز و تلفن و راه و درمانگاه و کار های زیر بنایی به مناطق محروم داده شد . از همه مهمتر توده مردم احساس عزت می کردند و می کنند . و لی از زمانی که مافیای تقسیم قدرت و جمع آوری ثروت حرام و تشکیل طبقه اشرافیگر و تمامیت خواه در بین مسئولین پدیدار گردید .
و توده مردم صدایشان نزدیک و نزذیک است به هیچ جا نرسد و فقر و بیکاری آنها را له کرده است و مسئولین در فکر جشن تولد گرفتن در نماد های ستمشاهی و تفریح با هلی کوپتر دولتی می باشند و به جای خدمت به نظام ومردم در برابر کار نکرده خود که به ان افتخار می کنند حقوق های چند ده میلیونی می گیرند و ذخیره انقلاب می شوند . همین طیف غارتگر بر اثر ثروت باد اورده ظغیان کرده اند طوری سیاه نمایی می کنندکه انقلاب برای مردم کاری نکرده است و در صد د نا راضی کردن مردم می باشند .
ولی مردم می دانند مسبب این شرایط کیست و بترسید از روزی که خشم انقلابی مردم کاخ های ظلم را بر روی سرتان ویران کنند .
یک نمونه در دولت نهم بودجه کشور صرف رفاه مناطق محروم شد شما تمامیت خواه ها چون دستتان قطع شده بود دیدید چه توطئه در کشور اجرا کردید
Iran, Islamic Republic of
بی شرفی اونجاست که علیه نظام هر غلطی رو می کنن ولی دوران سابق بخاطر خوندن یک اعلامیه مردم رو سلاخی می کردن
مثلا عربستان که ترامپ میگه گاو شیرده من است به جایی رسیده
اگر دین ندارند لااقل انصاف داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
سال 67 را میگین حتما
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان این انقلاب جشن چهل سال که هیچ جشن چهل هزار سال انقلاب را ما و نسلهای بعد از ما جشن می گیریم و تو دهان امثال شما می زنیم و می زنند ....
عمار
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
شما و امثال شما مصداق این ایه قران هستید به هر کاری دست می زنید که بگویید انقلاب و آرمانهای آن شکست خورده ولی خداوند نمی کذارد

سوره صف آیه 8

«يُريدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ هُوَ الَّذي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»؛ آنها مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند ولى خدا جز اين نمى‏ خواهد كه نور خود را كامل كند، هر چند كافران ناخشنود باشند. او كسى است كه رسولش را با هدايت و آيين حق فرستاد، تا آن را بر همه آيين‏ ها غالب گرداند، هر چند مشركان كراهت داشته باشند!(1)
سوره عنکبوت
وَمَا أَنْتُمْ بِمُعْجِزِينَ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ ۖ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ
و شما (مخلوق عاجز) نه هرگز (خدای قادر مطلق را) در زمین و آسمان عاجز توانید کرد و نه جز خدا نگهبان و یاوری دارید.
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی میخاد قلبمه حرف بزنه و بلد نیست همین میشه
یه نفر به این بنده خدا تفهیم کنه "آندروپوز " بیماری مردان است و به معنی توقف حواص مردانه . در زنان معادل آن "منوپوز" به معنای یائسگی است.
...
کاربر گرامی با تشکر مطلب منتشره در روزنامه اعتماد بوده است و اشتباه و یا ناآشنایی به مفاهیم با این رسانه مرتبط نیست . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
دستگاههای امنیتی و قضایی باید اجازه نفوذ به افراد مخالف آرمانهای انقلاب را ندهند
علی
Switzerland
اگر خیلی به خودتون اطمینان داشتید نظر امثال من را هم منتشر میکردید. پیداست تحلیل روزنامه اعتماد براتون خیلی گرون تموم شده و درست زده وسط خال که به هیچ عنوان تحمل انتشار نظر مخالف را نداشتید. فقط نظرات در تایید تحلیل خودتون را منتشر کردید.
بستان آبادی
Iran, Islamic Republic of
حضرت ختمی مرتبت و سید کائنات در ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث گردیده و با سندروم خرافات بدوی و جاهلیت مدنی مبارزه و پیروز گردیدند و فی الحال دین اسلام در حال گسترش است و از نسل ایشان ، منجی عالم بشریت پدیدار شده و ان شاءاالله با ظهورشان جهان را از شر همه افسادگران و افساد طلبان نجات خواهند داد
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله اون آقا ومولایمان ،این مردم نجیب و مملکت علوی را از شر ودست تمامی بدخواهان بخصوص ازدست این همه گراها (افول گرا یا افسادگراها و همه گراها) نجات خواهد داد.خواهیم دید که این ارباب منشان ظالم چقدر با ریا ومکر و حیله به دین و اعتقادات و دارائیها و غرور ملی مردم لطمه زدند و از اصول دین دورشان کردند.خدا لعنتشون کند.ان شاءالله
این بازیها همش برای بریدن جیب مردم هست مردم نیازی به گرا ها ندارد بلکه این ها فقط به فکر جیب زنی از مردمند
یه ذره تعمق کنید (میفهمید که این آآقایان گراها چه آنطرفی چه این طرفی ,قبل از انقلاب چی داشتند حالا چی شده اند) ، پشت سر هیچکدوم از این گراها سینه نمیزنید مگر این که نوچه ای از نوچه های این گراها باشید.
چون در اسلام عزیز کوبیدن یکی و بلند کردن دیگری ویا سواری دادن به یکی دیگر نداریم.
ولی روزگاربدی شده ، مثلا کسی مثل شماها که به هر نحویه مواجبتون میرسه و بیکار تو خانواده ندارین فعلا افول گرا هستید وبر اصلاح طلب میتازید
ولی اگر نرسد اون مواجبه زمین و آسمان را به هم میدوزید و نه از رهبر عزیز بلکه از خدا ورسولش هم تبعیت نمیکنید.
حالا این نفاقی هم که راه انداخته اید مال نگرانی از چیزهائیه که گفتم وگرنه امثال شماها هم دلتون به مردم و مملکت نسوخته.
فرانک
United States
پیشرفتهای مملکت مربوط به هوش بالای مردم ایران است....
Iran, Islamic Republic of
شخصی که مریض میشه رو نباید کشت! باید بیماری را تشخیص داد و دید که آیا جسم اش دچار ویروس فتنه اصلاحات شده یا میکرب وطن فروشی اصلاح طلبان و یا میکرب تجمل گرایی یا حقوق نجومی و بیت المال خوری، و بعد نسخه درمانی برایش بپیچیم
United Arab Emirates
.....
رر
Iran, Islamic Republic of
....
عمار
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزمحافظه کارشدی نظرات منو نمی گذاری !!!
Iran, Islamic Republic of
بسمه الله
فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
Iran, Islamic Republic of
انقلاب اسلامی باعنایت خداوندی ازاهدافی که داردنسبت به توطیه های دشمنان وضعفهای داخلی به جهت ایمان واخلاص رهبری واکثریت مدیران درتمام بخشها ومردم مومن موفق بوده است وهمجم دشمنی هاراباوسعت موفقیتهامقایسه کنید واقعا حیرت آوراست واین امرتنهابالطف خدا وتوجهات ولی عصر عج قابل توجیه می باشد
Iran, Islamic Republic of
به موازات اینکه کشور پیشرفت داشته دربدری هم داشته است .پیشرفتها درطول زمان وجود دارد اگر به کشور سلطه نگاه کنید درهر دهه یک نوآوری به جامعه ارائه میشود هیچگاه خود را بکشور های سلطه پذیر مقایسه نکنید واز این طریق گنجشگ را بجای قناری رنگ کنید و به مردم بفروشید .جفاهایی که به اکثریت مردم درزندگی رواداشته اید اصلا"در سرزمینهای کفر بر مردم خود روا نداشتند از یخ فروش پرسیدند که چقدریخ فروختی گفت هیچ!! اما یخی هم دیگر ندارم .سرمایه های بسیار کوچک مردم را شما بباد دادید بدون اینکه بتواند سرمایه ایی را برای ادامه زندگی بکار گیرد .
Iran, Islamic Republic of
....
نذير
Iran, Islamic Republic of
اين بدبختها منتظر بودند كه حرفهاي جان بلتون به كرسي بنشيند كه نشد حالا براي بعد از چهل سال شروع مي كنند به أراجيف من مرده وشما زنده حلواي اين بابا را هم مي خورديد وأين انقلاب خوهد ماند
Iran, Islamic Republic of
جال اينجاست عمده اين 40 سال مسئوليت دست همفكران اين روزنامه بوده است
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
کار زیاد سختی نیس ، بهش بگین لطفا پهلوی رو با خودش مقایسه کنه ، از وقتی که روی کار آوردنشون تا وقتی که پا به فرار گذاشتن...
ضمنا بعضی دست آوردها فقط با انقلاب اسلامی بدست می اومد مثل استقلال ، آزادی و... رهایی از بردگی و نوکری آمریکا ، البته اگه این آقا این چیزارو بفهمه!!!
United Arab Emirates
صف گوشت يخي برزيلي سهم مردم است بعد از ٤٠ سال از
اين پيشرفت ! اما جيب خيلي ها پر است .
Iran, Islamic Republic of
شماد اعتمادی ها روانی شدید
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا با این روزی نامه های افساد طلب زنجیری برخورد نمی شه ؟! جالبه ؛ همین لجن پراکنا می گن ؛ آزادی نیست !!!