جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸۳

ترامپ در سخنرانی سالانه: از ایران چشم برنمی‌داریم

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 670705
رئیس‌جمهور آمریکا با تکرار ادعاهای همیشگی درباره جمهوری اسلامی ایران، گفت از کشوری که مرگ بر آمریکا می‌گوید، چشم برنمی‌دارد و سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه مردم ایران اعمال کرده است.
ترامپ در سخنرانی سالانه: از ایران چشم برنمی‌داریم
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه با حضور در ساختمان کنگره این کشور، دومین سخنرانی سالانه خود را ایراد کرد.

ترامپ در ابتدای سخنرانی سالانه خود درباره وضعیتی که ایالات متحده در زمان ریاست‌جمهوری او پیدا کرده، مدعی شد: «بعد از 24 ماه پیشرفت سریع، اقتصاد ما رشک جهانیان شده است، ارتش ما قوی‌ترین ارتش روی زمین است و آمریکا هر روز در حال موفق شدن است».

رئیس‌جمهور آمریکا با ادعای اینکه در هیچ جای دنیا، کشوری را نمی‌توان پیدا کرد که بتواند با ایالات متحده رقابت کند، افزود:‌«از زمان آغاز ریاست جمهوری من، اقتصاد آمریکا با سرعت دو برابری رشد می‌کند... بیکاری به پایین‌ترین میزان خود در نیم قرن گذشته رسیده است».

ترامپ با ادعای اینکه بعد از به‌دست گرفتن زمام دولت در آمریکا، انقلابی در حوزه انرژی این کشور به‌پا کرده، گفت: «امروز، ایالات متحده بزرگترین تولیدکننده نفت و گاز طبیعی در جهان است».

وی با بیان اینکه برای شکست دادن دشمنان در خارج از کشور، باید در داخل متحد باشند، اظهار داشت: «کنگره ده روز وقت دارد که لایحه بودجه لازم برای تامین امنیت مرز جنوبی بسیار خطرناک ما را تصویب کند... دستور دادم 3750 نیروی نظامی دیگر نیز به مرز با مکزیک اعزام شوند».

رئیس‌جمهور آمریکا درباره دیوار مرزی با مکزیک نیز توضیح داد: «من دیوار را خواهم ساخت. این دیوار یک مانع فولادی هوشمند، راهبردی و شفاف خواهد بود نه یک دیوار ساده بتنی... ساده بگویم، دیوارها مفید هستند و جان افراد را نجات می‌دهند».
 
ترامپ با تبختر درباره جنگ اقتصادی که با کشورهای مختلف از جمله چین به راه انداخته، تاکید کرد: «به چین می‌فهمانیم که بعد از سال‌ها هدف گرفتن صنایع ما، ربودن مالکیت‌های معنوی ما و سرقت ثروت و شغل آمریکایی‌ها، آن دوران به سر آمده است».
رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به خارج کردن واشنگتن از معاهده منع تولید موشک‌های میان‌برد، اضافه کرد:«آمریکا در حال ساخت پیشرفته‌ترین سامانه پدافند موشکی است... ببخشید باید بگویم که ما برای پیشبرد منافعمان و تقویت ارتش، از کسی عذرخواهی نمی‌کنیم».

وی همچنین با بیان اینکه رابطه خوبی با «کیم‌جونگ اون» رهبر کره شمالی دارد، از دیدار مجدد دوجانبه در تاریخ 27 و 28 فوریه (8 و 9 اسفند) خبر داد.
رئیس‌جمهور آمریکا  با بیان اینکه دو هفته پیش دولت مشروع جدید ونزوئلا به ریاست «خوان گوایدو» را به رسمیت شناخته‌اند، اظهار داشت: «ما در جریان تلاش مردم ونزوئلا برای آزادی، در کنار آنها ایستاده‌ایم».

ترامپ ضمن انتقاد از جنگ 19 ساله نظامیان آمریکایی در غرب آسیا و صرف کردن 7 تریلیون دلار در این منطقه، گفت: «بزرگترین چالش ما در خاورمیانه است».
ترامپ در بخش دیگری از سخنرانی خود با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: «از رژیمی که مرگ بر آمریکا می‌گوید و تهدید به نسل‌کشی علیه یهودیان می‌کند، چشم بر نمی‌داریم».

وی درباره تصمیم خود برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران مدعی شد: «برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که این دیکتاتوری فاسد به تسلیحات اتمی دست پیدا نمی‌کند، من ایالات متحده را از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار ایران خارج کردم».
رئیس‌جمهور آمریکا با فخرفروشی درباره «سخت‌ترین تحریم‌هایی» که علیه مردم ایران اعمال شده، افزود: «در فصل پاییز، ما سخت‌ترین تحریم‌هایی را که می‌شد علیه یک کشور اعمال کرد، (علیه ایران اعمال کردیم)».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادخواه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران بخواهد این اشتباه را بکند که با آمریکا مذاکره کند چاره ای ندارد که از برجام(حداقل) و NPT خارج شود . و خلع سلاح هسته ای خاورمیانه را هم یکی از شروط خود برای توافق قرار بدهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی دندان شکن به دخالت های آمریکا می دهیم.
آمریکایی ‌ها جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمند.
صهیونیست ‌ها جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمند.
صهیونیست‌ها به تجاوزگری در خاک سوریه ادامه دهند، پاسخ قاطعی می‌گیرند.
Iran, Islamic Republic of
حضور خروشان در 22 بهمن
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2011 تاکنون به خاطر غارت نفت سوریه و عراق با همدستی داعش و گروه های تروریستی بیش از 999 هزارنفر درسوریه وعراق قتل عام کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا واروپا ازسال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی ومنطقه آدم می کشند، رئیس جمهور بی ادب آمریکا دنبال محکوم کردن است رفتارترامپ دراین زمینه شرم آوراست.
آمریکا ومتحدانش ازسال 2011 تاکنون به مبارزه با داعش درسوریه، عراق، لبنان ومنطقه آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی دنبال محکوم کردن ایران است رفتار ترامپ دراین زمینه شرم آوراست.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگرازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشد، غرب دنبال محکوم کردن ایران است رفتارغرب دراین زمینه شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار، سودان جنایتکار، پاکستان جنایتکار، مصرجنایتکار، برخی کشورهای اروپایی جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون دریمن آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید توضیح و پاسخ بدهند عربستان و متحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند.
مدعیان حقوق بشر خیانتکار باید توضیح و پاسخ بدهند عربستان و متحدانش با کدام قانون و مجوز به حمله کردند و با سلاحهای ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی غیرنظامیان یمنی را قتل عام می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت صهیونیست تحت نظرآمریکا، انگلیس وسازمان ملل است.
اسرائیل به تروریست ها درسوریه سلاح و حقوق می دهد.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند.
اسرائیل تسلیحات مورد نیازداعش را تامین می کند.
آمریکا به تروریست های داعش درسوریه آموزش می دهد.
آمریکا عناصر داعش را دراردن آموزش داده است.
آمریکا به داعش درسوریه آموزش می دهد.
عربستان به تروریست ها درسوریه گاز شیمیایی داده است!
عربستان سلاح شیمیایی دراختیارجبهه النصره قرار می دهد.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های مدعیان حقوق بشر جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های آمریکا می‎دهیم
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های اروپا جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های فرانسه جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های عربستان جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های امارات جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های اسرائیل جنایتکار می‎دهیم.
Iran, Islamic Republic of
اگه یه سر راهت بیفته دندون پزشکی میفهمی پاسخ دشمنای ما دندان شکن تر بوده !
Iran, Islamic Republic of
یه نفر بابایی رو از برق بکشه ! سکته می کنه ها !
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سخنگوی بی وزارت امور خارجه فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم سعودی
اولین ماهواره مخابراتی عربستان پرتاب شد+فیلم
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 01:45
عربستان سعودی با همکاری فرانسه، اولین ماهواره مخابراتی خود را از پایگاهی در آمریکای جنوبی به فضا پرتاب کرد.


شبکه اسکای‌نیوز عربی از پرتاب اولین ماهواره مخابراتی سعودی از پایگاه فضایی فرانسه در آمریکای جنوبی خبر داد.

اولین ماهواره مخابراتی سعودی با نام «SGS1» از پایگاه «کورو» در «گویان فرانسه» به فضا پرتاب شد.

شبکه «الاخباریه» نیز گزارش داد که این ماهواره، نیازهای مخابراتی رژیم سعودی برای ارتباطات راه دور و سرویس‌های مخابراتی پهن‌باند را مرتفع می‌کند.

بر این اساس، ماهواره SGS1 توسط ایستگاه زمینی در عربستان سعودی عملیاتی و اداره شده و قرار است شبکه مخابراتی پرسرعت «باند کا» را راه‌اندازی کند.

این شبکه سعودی ساعتی بعد مدعی شد که ماهواره مذکور به اولین نقطه برنامه‌ریزی شده جهت ورود به مدار رسیده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دریمن و منطقه شده است.
آمریکا جنایتکار است و باید محاکمه شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکاراز تروریست ها، از ديکتاتورها و قاتلان حمايت مي کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارمی کشد.
حملات عربستان سعودی دریمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایات عربستان دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
اقدام عربستان علیه یمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایت جنگی عربستان دریمن شرم آوراست.
حملات تحت عربستان دریمن جنایات جنگی است.
حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی دریمن جنایات جنگی است.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر از2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۱
تحریم های آمریکا جنایتکارشماره یک علیه دیگرکشورهای نقض حقوق بشراست ولی گوترش دبیرکل ادب سازمان ملل متحد خیانتکارشماره یک درک نمی کند و تاکنون نمی فهمد.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
آمریکا جنایتکارشماره یک درجنایت های صهیونیست ها، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و اروپایی ها شریک جرم است.
کاخ سفید شریک ریخته شدن خون مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۶
عربستان جنایتکارشماره یک وامارات جنایتکارشماره یک سه سال است بمب های خوشه ای وموشک های ساخت آمریکا، انگلیس وفرانسه با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکارشماره یک، انگلیس جنایتکارشماره یک و فرانسه وجنایتکارشماره یک درسایه سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک دریمن جنایت می کنند، بیش از99 هزارمورد مرتکب جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل وناقض حقوق بشرشده اند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل دنبال محکوم کردن ایران است.
انگلیس جنایتکارشماره یک ازسال 2015 تاکنون به سعودی ها بمب خوشه ای وسلاح ارسال می کند.
آمریکا ومتحدانش باید بدانند که خون یمنی ها بی ارزش نیست وآمریکا ومتحدانش باید تاوان تجاوزگری خود را بپردازد.
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سه سال خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
چرا مجامع حقوق بشری دراین زمینه سکوت خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
داعش محصول آمریکا است/ سازمان ملل شریک جنایات آمریکا درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه است.
سازمان ملل اعتبارخود را ازدست داده است!
داعش با هدایت انگلیس وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۱۷
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمایت تسلیحاتی عربستان از القاعده

16 بهمن 1397 ساعت 10:35

یک رسانه آمریکایی بر اساس یک تحقیقی که انجام داده است، گزارش کرد که ائتلاف سعودی تسلیحات و جنگ‌افزارهای اهدایی آمریکایی را در اختیار القاعده و دیگر گروه‌های تندرو در یمن می‌گذارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۹:۱۵
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ فرانسه جنایتکاربعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.


کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ انگلیس جنایتکار بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۲۱:۳۹
صدام دیکاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به ایران و خرمشهر حمله کرد
حملات هوایی چهارم آذر سال 1365 رژیم صدام به شهر مقاوم اندیمشک، با کمک هفتاد و پنج میلیارد دلاری رژیم سعودی به رژیم بعث عراق صورت گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۷:۳۷
1- مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر دارد/ مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید در داخل کشور جستجو کرد.
2 - مذاکره با اروپا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضرر دارد/ مذاکره با اروپا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید درداخل کشور جستجو کرد.
3 - کشورهای غربی لیاقت مذاکره ندارند.
4 - آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
5 - اروپا از تجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
6 - آمریکا ازتجاوز آل سعود حمایت می کند.
7 - اروپا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
8 - آمریکا مدعی مبارزه با تروریسم است ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کند.
9 - آمریکا مدعی مبارزه با القاعده است ولی درحقیقت ازالقاعده حمایت می کند.
10 - آمریکا مدعی مبارزه با طالبان است ولی درحقیقت ازطالبان حمایت می کند.
11 - آمریکا مدعی مبارزه با داعش است ولی درحقیقت ازداعش حمایت می کند.
12 - آمریکا مدعی مبارزه با گروه های تروریستی است ولی درحقیقت ازگروه های تروریستی حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۲ ۱۷:۱۴
دولت روحانی نتوانست با توافق هسته ای مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.
چرا روحانی نتوانست با برجام مشکلات اقتصادی را حل کند.
علت اصلی مشکلات اقتصادی درداخل است.
مسئولیت اصل واساس مشکلاتی که هم اکنون درحوزه اقتصادی درکشورما بوجود آمده را باید درداخل جستجو کرد، نه درکشورهای اروپایی
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار با کمک مالی عربستان جنایتکار و امارات جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه حمایت می کند.
آمریکا جنایتکار به همراه اسرائیل جنایتکار با کمک مالی عربستان جنایتکار و امارات جنایتکارازسال2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازتروریست های داعش و گروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق و منطقه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پول مسلمانان عامل اصلی جنایات وحشیانه وحشی وغیرانسانی عربستان سعودی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.. ...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۲
عربستان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارمی کشد.
حملات عربستان سعودی دریمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایات عربستان دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
اقدام عربستان علیه یمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایت جنگی عربستان دریمن شرم آوراست.
حملات تحت عربستان دریمن جنایات جنگی است.
حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی دریمن جنایات جنگی است.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر از2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۱:۴۲
عربستان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا جنایتکار، اسرائیل جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارمی کشد.
حملات عربستان سعودی دریمن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایات عربستان دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
اقدام عربستان علیه یمنی ها جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنایت جنگی عربستان دریمن شرم آوراست.
حملات تحت عربستان دریمن جنایات جنگی است.
حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی دریمن جنایات جنگی است.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکار دیگر از2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی حامیان اصلی تروریست ها درسوریه است.
ترکیه با همدستی چند کشور دیگر ازسال 2001 تاکنون تروریست های خارجی وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
99 درصد ترکیه عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، عراق و منطقه است.
تمام تروریست های کشورهای اروپایی ازسال 2011 تاکنون ازطریق ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق، سوریه و منطقه است.
99 درصد ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و داعش درسوریه، عراق و منطقه است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درعراق و سوریه شده است.
ترکیه داعش را وارد سوریه وعراق کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
26 کشته بر اثر حمله طالبان در شمال افغانستان، نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون درافغانستان چه غلطی می کنند.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
یک مقام افغانستان از کشته شدن 26 نفر بر اثر حمله طالبان به یک پایگاه نظامی در استان قندوز واقع در شمال این کشور خبر داد.
نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو ازسال 2001 تاکنون از تروریسم و طالبان و گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیانی می کنند، نه مبارزه با تروریسم، طالبان و داعش
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های مدعیان حقوق بشر جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های آمریکا می‎دهیم
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های اروپا جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های فرانسه جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های عربستان جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های امارات جنایتکار می‎دهیم.
پاسخی دندان‌شکن به دخالت‌های اسرائیل جنایتکار می‎دهیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۰۹
رزمنده ایرانی دونالد ترامپ رئیس جهمور آمریکا جنایتکار را به دروغگویی متهم کرد.
ترامپ چوپان دروغگواست.
ترامپ هر روز دروغ می گوید.
ترامپ: 30 روزه کار داعش را یکسره خواهم کرد


۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۵۰
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه شده است و همچنان نیزادامه می دهد.

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۵۰
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه شده است و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایات گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، عربستان سعودی و کشورهای اروپایی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.

جنایات گروهک تروریستی جیش الظلم مورد حمایت آمریکا، عربستان سعودی و کشورهای اروپایی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایات آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات انگلیس باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات فرانسه باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات آلمان باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات عربستان سعودی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات امارات باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات بحرین باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات رژیم جعلی صهیونیستی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، عربستان سعودی و کشورهای اروپایی باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات صدام دیکتاتور مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات مخالفان سوری مورد حمایت آمریکا ومتحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات جبهه النصره مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات تروریست های مورد حمایت آمریکا و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی و امارات از گروهک تروریستی جیش الظلم درپاکستان حمایت می کنند.
عربستان و امارات در حمله تروریستی نیکشهر دست داشتند.
جنایات گروه های تروریستی جیش الظم مورد حمایت عربستان و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.

ایران انتقام خون شهدای حادثه تروریستی امروز در نیکشهر را می گیرد.
ایران ازعاملان حادثه تروریستی امروز در نیکشهر انتقام می گیرد.
نیروهای مسلح کشورمان به قدرت انتقام خون شهدای این جنایت کور را می گیرند.
ازعربستان و امارات انتقام می گیریم
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پول مسلمانان عامل اصلی جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها جنایتکار منطقه خاورمیانه، یمن وسراسرجهان است.
پول مکه خرج تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی پدر و مادر واقعی تروریسم درسراسر جهان است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
داعش یکی از دستگاه های دولت عربستان سعودی است.
گروهک تروریستی جیش الظلم یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۰۹
رزمنده ایرانی دونالد ترامپ رئیس جهمور آمریکا جنایتکار را به دروغگویی متهم کرد.
ترامپ چوپان دروغگواست.
ترامپ هر روز دروغ می گوید.
ترامپ: 30 روزه کار داعش را یکسره خواهم کرد


۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۵۰
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه شده است و همچنان نیزادامه می دهد.

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۹:۵۰
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه شده است و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درخواست رزمنده ایرانی از سازمان ملل برای تحویل گروهگ تروریستی منافقین درایتالیا، فرانسه و دیگرکشورهای اروپایی زندگی می کنند باید گروهک تروریستی منافقین را به جمهوری اسلامی تحویل دهند.
رزمنده ایرانی ازسازمان ملل متحد درخواست کرد
دولت های دیکتاتوری کشورهای اروپایی، گروهک تروریستی منافقین را تحویل دهند
چرا فرانسه به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
چرا ایتالیا به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
چرا اروپا به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
ایتالیا وفرانسه، پایتخت وخانه قاتلان 18 هزارشهید ایرانی+ فیلم
آمریکا وکشورهای اروپایی شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حملات ائتلاف سعودی با پشتیبانی مدعیان حقوق بشر به الحدیده، صعده و حجه طی 24 ساعت گذشته
حملات ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی به الحدیده، صعده و حجه طی 24 ساعت گذشته
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 19:22
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پول مکه خرج تروریسم، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، گروه تروریستی منافقین، داعش و گروه های تروریستی و حامیانشان می شود.
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

یونیسف: ۴ میلیون کودک در افغانستان به کمک نیاز دارند
یونیسف: ۴ میلیون کودک در افغانستان به کمک نیاز دارند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۱۹
آمریکا تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان داعش است.
آمریکا داعش جهانی است.
آمریکا فرقی با داعش ندارد.
حمله آمریکا به بوکمال سوریه
جنگنده های آمریکا مواضع نیروهای سوری را در البوکمال در استان دیر الزور در شرق سوریه هدف قرار دادند.

تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

یک منبع نظامی وابسته به ارتش سوریه گفت: حوالی ساعت یازده و سی دقیقه شنبه شب جنگنده های آمریکایی، مقر توپخانه ارتش سوریه را در یک منطقه نظامی در غرب شهر بوکمال هدف قرار دادند.
این حمله به انهدام یک تانک و زخمی شدن دو سرباز منجر شد.
در حمله دو روز پیش جنگنده های آمریکا به حومه دیرالزور هشت غیرنظامی از جمله 3 زن و 5 کودک شهید شدند.
در این حمله تعدادی منزل هم ویران شد. در حالیکه آمریکا مدعی مبارزه با داعش در سوریه است، اما مناطق غیر نظامی هدف بمبارانها بوده است.
تاکنون صدها نفر بر اثر این حملات قتل عام و مراکز و تاسیسات زیربنایی ویران شدند.
شهر رقه در شمال سوریه بر اثر حملات هوایی ائتلاف آمریکا تقریبا به طور کامل ویران شد.



۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۲۵
رزمنده ایرانی دونالد ترامپ رئیس جهمور آمریکا جنایتکار را به دروغگویی متهم کرد.
ترامپ چوپان دروغگواست.
ترامپ هر روز دروغ می گوید.


تاریخ انتشار : ۱۱:۳۶:۲۱ - چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ترامپ: داعش تا 30 روز دیگر از بین می رود

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۲:۲۳
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۲:۲۳
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنگنده‌های آمریکایی بار دیگر غیر نظامیان را در سوریه به خاک و خون کشیدند
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷
ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا کشتار دیگری را در شرق سوریه رقم زد و جنگنده‌های این ائتلاف، شهرک «هجین» در شرق شهر دیرالزور را بمباران کردند که در پی آن ۲۶ غیر نظامی جان باختند.
جنگنده‌های ائتلاف شهرک «هجین» واقع در ۱۱۰ کیلومتری شرق شهر دیرالزور را هدف حملات خود قرار دادند. منابع محلی گفتند که جنگنده‌های آمریکایی منازل غیر نظامیان را به صورت گسترده بمباران کردند. بیشتر افراد کشته شده زنان و کودکان بودند و در جریان حملات مذکور دهها نفر نیز زخمی و خسارات زیادی به منازل ساکنان این منطقه وارد شد. منابع محلی می‌گویند که به خاطر سختی بیرون کشیدن افراد زخمی از زیر آوارها و وضعیت نامساعد بسیاری از آنان، احتمالا بر تعداد افراد کشته شده افزوده خواهد شد. به گفته این منابع، ائتلاف آمریکا به بهانه حمله به تروریست های داعش منازل غیر نظامیان را بصورت کورکورانه بمباران می‌کند و تجاوز مستمر ائتلاف باعث آوارگی و مهاجرت اجباری صدها غیر نظامی شده است که به خاطر تخریب منازلشان، بی‌خانمان شده‌اند. کشتار غیرنظامیان هجین تنها چهار روز پس از بمباران منطقه «السوق الجدید» در این شهرک توسط ائتلاف آمریکا صورت گرفت. در جریان حملات اخیر آمریکا به هجین که با بمب‌های ممنوعه فسفری سفید انجام گرفت، شمار زیادی از غیر نظامیان مصدوم و برخی از مغازه‌ها و منازل نیز به آتش کشیده شد.
خبر دیگر اینکه جابر علی پاشا فرمانده تروریست های احرار الشام از همه گروه‌های تروریستی خواست برای نبرد با ارتش سوریه آماده شوند. فرمانده گروه تروریستی احرارالشام در کانال تلگرامی خود نوشت: همه گروه‌های تروریستی برای پاسخگویی به عملیات ضربتی ارتش سوریه به تروریست ها در شمال این کشور آماده شوند. پاشا اظهار داشت: نبرد با نیروهای نظام سوریه بی ‌تردید آغاز خواهد شد. ارتش سوریه در پاسخ به نقض های مکرر توافق سوچی از طرف تروریست‌ها با حمله به مواضع آنها در شمال استان حما ۱۹ تروریست را از پای درآورد. این در حالی است که ارتش سوریه بارها در مقابل این اقدام تروریست‌ها در استان های حلب، حما و لاذقیه سکوت کرده بود. وزارت دفاع روسیه نیز در گزارشی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته شش نیروی ارتش سوریه در حمله تروریست‌ها به مواضع آن ها در استان های حلب، حما و لاذقیه کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۲:۱۲
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن.
آمریکا داعشی ها را ازدیروالزور خارج کرد.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریسم درجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۵۳
آمریکا خودش تروریسم بین المللی درمنطقه وجهان است.
عربستان خودش تروریسم بین المللی درمنطقه وجهان است.

ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکارشماره یک است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را درعربستان سعودی، امارات و بحرین ببندند.
ازآمریکایی ها می خواهیم که دهان سگ هار شان را درعربستان سعودی ، امارات وبحرین ببندند.

ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکارشماره یک است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را درعربستان سعودی، امارات و بحرین ببندند.
ازآمریکایی ها می خواهیم که دهان سگ هار شان را درعربستان سعودی ، امارات وبحرین ببندند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۵۳
آمریکا خودش تروریسم بین المللی درمنطقه وجهان است.
عربستان خودش تروریسم بین المللی درمنطقه وجهان است.

ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکارشماره یک است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را درعربستان سعودی، امارات و بحرین ببندند.
ازآمریکایی ها می خواهیم که دهان سگ هار شان را درعربستان سعودی ، امارات وبحرین ببندند.

ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکارشماره یک است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را درعربستان سعودی، امارات و بحرین ببندند.
ازآمریکایی ها می خواهیم که دهان سگ هار شان را درعربستان سعودی ، امارات وبحرین ببندند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۴۹
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق وسوریه است. 99 درصد ترکیه تروریست ها به سوریه اعزام کرده است.
99 درصد ترکیه به تروریست های سوریه را تسلیحات وسلاح داده است.
99 درصد ترکیه مورد نیازهای تمام تروریست های سوریه را تامین کرده است.
وامروز مشکلات منطقه خاورمیانه به خاطر حمایت ترکیه ازتروریست های سوریه بوده است.
ترکیه درپی نجات تروریست ها درشمالی سوریه وعراق است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۴۶
رپای آمریکا وترکیه به حمایت ازتروریست ها درحمله شیمیایی به سوریه
نیروهای آمریکایی به درخواست مستقیم اردوغان به سوریه اعزام شدند.
حامیان تروریسم موفق به تحقق اهداف خود نخواهد شد.
گروه های تروریستی سگ های ولگرد سران بی شخصیت ترکیه درسوریه هستند.
ترکیه بهشت تروریست ها درمنطقه است.
نماینده آمریکا درسازمان ملل باید پاسخگوی دخالت های بی مورد خود درامورکشورها باشد.
آمریکایی ها باید مقررات بین المللی درمنطقه احترام بگذارند.
ترکیه به حمایت آمریکا ازتروریست ها حمایت می کند.

دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش که بود؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۴۶
این خانتکاران مزدوران رژیم صهیونیستی و امریکا هستند که باید به جرم خیانتشان به کشور عراق و اسلام محاکمه شوند.

این خانتکاران مزدوران رژیم صهیونیستی و امریکا هستند که باید به جرم خیانتشان به کشور عراق و اسلام محاکمه شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۱:۴۳
مدعیان حقوق بشر درمدت 8 سال است درسوریه وعراق ولبنان و...به نام دموکراسی آدمکشی می کنند کشورترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 8 سال است یکی ازعامل اصلی ورود تمام تروریست های جهان درسوریه وعراق است.
ترکیه درمدت 8 سال است عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم سوریه وعراق است. کشورترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. کشورترکیه عامل ومسئول اصلی ورود تمام تروریست های به سوریه وعراق است. ترکیه درمدت 8 سال است با کمک عربستان،قطز، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به صدام درجنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی داده است!
آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد.
آمریکا و اروپا ازسال 1357 تاکنون عامل ایجاد ناامنی درمنطقه هستند.
آمریکا تا مدت ها ازگروهک تروریستی مناففین حمایت می کرد
آمریکا تا مدت ها ازداعش حمایت می کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی دونالد ترامپ رئیس جهمور آمریکا جنایتکار را به دروغگویی متهم کرد.
ترامپ چوپان دروغگواست.
ترامپ هر روز دروغ می گوید.


تاریخ انتشار : ۱۱:۳۶:۲۱ - چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ترامپ: داعش تا 30 روز دیگر از بین می رود

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین الملل، ناقض حقوق بین الملل، ناقض حقوق بشر درسراسرجهان است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست دولت آمریکا درکاراست.
واشنگتن و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منظقه، حقوق بشرکجاست؟
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهای تروریستی و... برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
1- دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازتروریسم کرد.
2 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازالقاعده کرد.
3 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازطالبان کرد.
4 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
5 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق کرد.
6 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازگروهک تکفیری جیش الظلم کرد.
7 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را از رژیم جعلی کودک کش صهیونیستی کرد.
8 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را از رژیم کودک کش آل سعود کرد.
9 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را از رژیم مسلمان کش سعودی کرد.
10 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را از ائتلاف متجاوز سعودی کرد.
11 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازداعش کرد.
12 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازجبهه النصره کرد.
13 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازمخالفان سوری کرد.
14 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازارتش آزاد سوریه کرد.
15 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازشورشیان سوری کرد.
16 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازگروهای تروریستی کرد.
17 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
18 - دولت آمریکا بیشرین حمایت را ازتروریست ها کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار ازسال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین ضد علیه جمهوری اسلامی ایران و ضد علیه ملت ایران استفاده می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا جنایتکاردرجنگ تحمیلی هشت ساله همه جانیه ازصدام کمک، حمایت و پشتیبانی کرده است.
درمذاکره با آمریکا ظریف مقصراست.
درمذاکره با آمریکا روحانی مقصراست..
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف شما ازسال 1332 تاکنون درک نمی کند آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است/ با آمریکا جنایتکار مذاکره، گفت وگو و همکاری می کند.!!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنگ عراق، یمن و سوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود/ وهابیت آبروی اسلام برده است.
عربستان بسیارخطرناک ترازداعش است.
دوستان آمریکا حامی تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ناامنی در افغانستان طی نخستین‌ماه سال جدید میلادی جان 1000 نفر را گرفت
بر اساس گزارش رسانه‌های افغانستان، طی نخستین ماه سال جاری میلادی حدود 1000 نفر بر اثر حملات و نا آرامی‌های داخلی این کشور، کشته و ۸۰۰ تن دیگر نیز مجروح شده اند.

تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸



رسانه های افغانستان گزارش دادند، طی ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن)، 131 حمله در مناطق مختلف افغانستان صورت گرفته است و در این حملات، حدود 1000 نفر کشته و 800 تن دیگر مجروح شده اند.
آمار ماه دسامبر (قبل از ژانویه) نیز 140 حمله، 1121 کشته و 475 مجروح اعلام شده است. این آمار نشان می دهد علی رغم کاهش شش درصدی حملات، تلفات 14 درصد افزایش داشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی ژانویه گذشته ولایت‌های بامیان، نورستان، دایکندی، پکتیا و پنجشیر تلفات نداشته اند.
تلفات ماه ژانویه در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته، افزایش 11 درصدی را نشان می‌دهد.
در سال 2017 میلادی مجموع تلفات درگیری‌ها در افغانستان، حدود 25 هزار نفر بوده است، در حالی که طی سال 2018 ، حدود 27 هزار نفر بر اثر درگیری‌ها در این کشور کشته و مجروح شده اند.
آمریکا در سال 2001 با هدف نابود سازی طالبان، به افغانستان لشکر کشیده است. اما بالاخره کار به جایی کشیده شده که اکنون آمریکا با طالبان سرگرم مذاکره است. این واقعیت را «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، اخیرا اعتراف کرده و طی توئیتی نوشته است ، پس از هزینه کردن میلیاردها دلار، الان مجبوریم که با طالبان سریک میز مذاکره کنیم!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، عربستان سعودی، امارات و داعش عامل اصلی تیراندازی به اتوبوس زائران آزاد ایرانی در عراق هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاريخ خبر: دوشنبه 15 بهمن 1397- 28 جمادی الاول 1440ـ 4 فوریه 2019



جنگنده هاي ائتلاف آمريکا مواضع ارتش سوريه را بمباران کردند
ارتش سوريه اعلام کرد ائتلاف تحت رهبري آمريکا به مواضع ارتش سوريه در جنوب شرق اين کشور، حمله کرد.
ائتلاف موسوم به ائتلاف بين‌المللي ضد داعش به رهبري آمريکا، يک واحد توپخانه‌اي نيروهاي مسلح سوريه در شهر «البوکمال» سوريه را هدف حمله هوايي قرار داد. البوکمال شهري در استان ديرالزور سوريه است که در جنوب شرقي اين کشور و در نزديکي مرز عراق واقع شده است. يک منبع در ارتش سوريه با اعلام اين خبر به خبرگزاري روسي اسپوتنيک گفت که اين حمله به تخريب واحد توپخانه‌اي مدنظر و زخمي شدن دو نظامي منجر شد. ائتلاف تحت رهبري آمريکا از سال 2014بدون مجوز شوراي امنيت سازمان ملل متحد يا اجازه دولت سوريه اقدام به انجام حملات هوايي در اين کشور به بهانه مبارزه با داعش مي کند.
در چنين شرايطي ديدبان حقوق بشر سوريه اعلام کرد که يک محموله بزرگ سلاح و تجهيزات نظامي آمريکايي از کردستان عراق وارد شمال شرق سوريه شد. اين نهاد وابسته به مخالفان سوري افزود: اين محموله شامل 60 کاميون حامل سلاح، مهمات و تجهيزات پشتيباني است که وارد استان حسکه سوريه شده است. در خبري ديگر يک مقام نظامي کُرد مي‌گويد سرکرده داعش در مساحت کوچکي در منطقه البوغاز در جنوب ديرالزور محاصره شده و به زودي پيروزي نهايي رقم خواهد خورد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دبکافایل: اسرائیل و آمریکا توان مقابله با موشک کروز جدید ایران را ندارند

یک پایگاه خبری رژیم صهیونیستی نوشت ایران با آزمایش موشک «هویزه» در مقابل آزمایش موشک «پیکان ـ۳» اسرائیل، نشان داد که که نه آمریکا و نه اسرائیل نمی‌توانند با آن مقابله کنند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه امنیتی«دبکافایل» وابسته به منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به قابلیت دفاعی ایران در پی رونمایی از موشک «هویزه» اذعان کرد و نوشت، موشک هویزه با برد 1350 کیلومتر آزمایش و با حضور سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران رونمایی شد. این اقدام، پاسخ ایران به آزمایش موفقیت‌آمیز اخیر موشک اسرائیلی- آمریکایی Arrow-۳ (پیکان ۳) بود. موشک‌های «فجر ۵» و «فاتح ۱۰۰» از دیگر موشک‌هایی بودند که این رسانه صهیونیستی به عنوان دستاورد ایران در زمینه موشک‌های میانبرد به آنها اشاره کرد و نوشت:‌ایران با آزمایش این سه موشک‌ قصد دارد موشک‌هایی بسازد که اهدافی را خارج از اتمسفر زمین هدف قرار دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار از ابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا جنایتکار ازابتدا اشتباه بود.
روحانی باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
ظریف باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
ملت ایران ازسال 1332 تاکنون آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند.
آمریکا دشمن درجه یک ایران است.
اروپا از 1357 تاکنون پناهگاه گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، غرب وعربستان سعودی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف بین المللی ضد تروریسم و داعش ازسال 2014 تاکنون با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای عراق و سوریه نکرده است.
ائتلاف بین المللی داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
ائتلاف بین المللی نیروی هوایی داعش درعراق و سوریه است.
ائتلاف بین المللی نیروی هوایی داعش شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هم ترامپ غلط می کند هم آمریکایی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم مدعیان حقوق بشر‍!
هم ترامپ غلط می کند هم سعودی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم اماراتی ها!
هم ترامپ غلط می کند هم صهیونیست ها!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم ترامپ صورت گرفته است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دشمن شماره یک همه ما ازسال 1332 تاکنون آمریکا جنایتکاراست.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستورمستقیم دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
داعش ازسال 2011 تاکنون ازآمریکا دستور می گیرد.
انتقام خون شهدای حمله تروریستی را می گیریم.
آمریکا جنایتکار حمایت ازتروریسم تاریخ طولانی دارد.
آمریکا همچنان درحال کمک به داعش است.
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
منابع خبری از حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در شهر البلد عراق خبر می‌دهند.
برای نابودی تروریسم و داعش باید با نیروهای آمریکایی مقابله کرد.
آمریکا ازسال 2011 تاکنون ازداعش برای تغییر حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند.
آمریکا به همراه عربستان سعودی ازسال 2011 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش درمنطقه وسوریه، لبنان و عراق بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
4 کشور عربی 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند

کسی که دین اسلام قبول دارند نباید با عربستان سعودی همکاری کند عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با رژیم صهیونیستی ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با داعش ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با القاعده ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با تروریسم ندارد.
عربستان سعودی ثابت کرد که فرقی با جبهه النصرندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه 14 بهمن 1397 - 23:04
آمریکا مسئول مستقیم حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق است.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق تحت حمایت آمریکا انجام شد.
حمله تروریستی به اتوبوس حامل زائران در عراق با دستور مستقیم رئیس جمهورآمریکا صورت گرفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی و گروه های تروریستی ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن واسرائیل با دستور مستقیم رئیس شورای امنیت سازمان ملل مسلمانان منطقه را قتل عام می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو سگ زنجیری کاخ سفید درمنطقه است.
نتانیاهو سگ هار آمریکا درمنطقه است.
نتانیاهو سگ وحشی واشنگتن درمنطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
ازامروز آمریکا را رسما زیرنظر قرارمی دهیم
با آمریکایی ها مثل خودشان رفتارمی کنیم
پاسخ ایران به آمریکا، سخت و کوبنده خواهد بود.
که درصورت مرتکب شدن این اشتباه پاسخ ایران سخت و کوبنده خواهد بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جرات رویا رویی مستقیم با ایران را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیرشدن با ایران ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی جنگ درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، صهیونیست ها، سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، اردن وبحرین عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و گروه های تروریستی درافغانستان، پاکستان، لیبی، عراق ومنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر و تروریست های داعش برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
جناب ترانس سوخته نیاز به یک عینک هم داری بالنز قوی
چون با چشمهای ریزیکه داری شبیه به افراد کور گنگ هستی عینک می خواهی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با ترکیه، دفاع ازاسلام است.
ترکیه مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
اردوغان و داعش یک هدف را دنبال می کنند.
ترکیه حامی داعش است.
اروغان به علت جنایات جنگی درسوریه باید محاکمه شود.
اردوغان یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
اردوغان تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
ترکیه مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده است.
ترکیه مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه است.

اسپوتنیک:
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
ورود بیش از ۱۵۰۰ تروریست خارجی از ترکیه به ادلب سوریه
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 15:07
منابع محلی سوریه خبر دادند بیش از هزار و پانصد تروریست با نظارت یک واسطه ترکیه‌ای و نیروهای ژاندارم ترکیه وارد سوریه شده‌اند.

عبور عناصر تروریستی از خاک ترکیه به استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه طی دو روز گذشته افزایش یافته است.

منابع محلی حاضر در ادلب به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که شمار زیادی از عناصر تروریستی خارجی توانستند از مناطق «سرمدا، اطمه و گذرگاه باب السلام» وارد ادلب شوند.
United States
برو بمیر بابا
فرانک
United States
بعد از کتاب ۵۰۰ صفحه ای بابایی از جنایات آمریکا!!! .....
آمریکا زورگوی بزرگ جهان است و حتما زورش میرسد که اینقدر جنایت کند. بهتر است خودمان را سیبل و هدف جنگ و جنایات آمریکا نکنیم و مدتی با پنبه سر ببریم و بهانه به دست زنگی مست ندهیم. خواهشا مدتی مرگ بر آمریکا را حذف کنید. عملا و با حفظ امنیت و پیشرفتهای تسلیحاتی(بدون قیل و قال) و تکنولوژی و اقتصاد قویتر توی دهن این دونالد خان بزنیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اینقدر نگاه کن تا چشم خودت ودلدادگانت از حدقه در بیاد.
United States
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آل سعود