پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۸

شهدای مدافع حرم آمریکا را به زانو درآورده‌اند/فجر فاطمی نقطه کمال انقلاب است

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب: 670697
امام‌جمعه مشهد بیان اینکه شهدای مدافع حرم و نیروهای جبهه مقاومت در سوریه، داعش و آمریکا را به زانو درآورده‌اند، گفت: رؤسای آمریکا از ترس قتل‌عام شدن نیروهایشان بر خروج از سوریه دستور دادند درحالی‌که قبل از انقلاب مستشاران نظامی آمریکایی برای ملت ایران تصمیم می‌گرفتند.
شهدای مدافع حرم آمریکا را به زانو درآورده‌اند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امشب در نشست گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب از آثار و برکات انقلاب فاطمی است و ما باید شکرگزار آن باشیم.

وی اضافه کرد: بالاترین عرض ارادت‌ها به ساحت مقدس اهل‌بیت(ع) توجه به فداکاری‌های آن هاست که از قرن‌های گذشته تا به امروز در توسعه دین اثرگذار بوده و بسیاری از برکات امروزی جامعه اسلامی در سایه مجاهدت‌هایی است که آن‌ها در زندگی سیاسی خود انجام داده‌اند.

امام جمعه مشهد مقدس چهل سالگی را نقطه کمال انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دهه فجر امسال مقارن با ایام فاطمیه شده و به فجر فاطمی لقب گرفته است چراکه این تقارن از حقایق خاصی برخودار است، گاهی اوقات سلسله رموزی در تقارن‌ها وجود دارد که با یک تعمق خالصانه می‌توان آن‌ها را کشف کرد.

وی بر لزوم بررسی تناسب میان انقلاب فاطمی و انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این دو انقلاب یک هم‌سویی و هم‌نوعی با یکدیگر دارند و عدد چهل، عدد کمال است و این تقارن توجه دادن این دو انقلاب از نظر محتوایی است.

علم‌الهدی ادامه داد: هزار و 400 سال پیش حضرت فاطمه زهرا(س) در مقابل انحراف از مسیر ولایت قیام و تلاش کردند جامعه را در خط ولایت و امامت قرار دهند، ایشان می‌خواستند تداوم وحی و نبوت در جامعه اسلامی جریان داشته باشد تا امت اسلامی دچار گمراهی، تفرقه و انحراف نشود، قیام حضرت زهرا(س) در حقیقت یک انقلاب بود اگر حضرت خطبه فدکیه خواند به دلیل غصب یک مزرعه نبود بلکه برای نجات اسلام در مقابل یک انحراف بود.

وی افزود: حرکت حضرت زهرا(س) یک حرکت سیاسی و اجتماعی در راستای دگرگون‌سازی جامعه بود چراکه ایشان می‌خواستند امت اسلامی را از ظلمات و گمراهی به سمت صراط مستقیم الهی بازگردانند.

این استاد برجسته حوزه اظهار کرد: بعد از رحلت نبی اسلام مدیریت جامعه اسلامی باید به واسطه ولایت حفظ می‌شد اما این مدیریت با غصب ولایت به انحراف کشیده شد درحالی‌که رهبری امت و مدیریت جامعه اسلامی باید در راستای وحی و تداوم ولایت می‌بود و تنها شخصیتی که می‌توانستند مدیریت جامعه اسلامی را بر اساس اصول اسلامی و در خط وحی و نبوت بر عهده گیرند حضرت علی(ع) بودند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: حرکت حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای احقاق حق و حمایت از ولایت یک انقلاب به تمام معنا بود و ندای حق امروز در عالم به برکت انقلاب ایشان گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز در شرایط بسیار حساس و بزنگاه تاریخی به نتیجه رسید، عنوان کرد: در دوران شاهنشاهی اساس و جریان براندازی دین در قالب مدرنیته در دنیا حاکم شده بود و تسلیت سوسیالیسم و لیبرالیسم غیرقابل تصور بود چراکه اعتقاد به خدا و دین باوری در جهان از بین رفته بود و افکار اومانیستی، لبیرالیسی و سکولاریسمی در شرق و غرب عالم سایه افکنده بود و دین اسلام در داخل مساجد و حسینیه‌ها به بند کشیده شده بود اما امام در مقابل ابرقدرت‌های عالم، استکبار جهانی و جریان‌های غیردینی قیام کردند و دین را از مساجد و حسینیه‌ها خارج و مقابل استکبار جهانی دین را حاکم کردند و معادلات جهانی را برهم زدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: امام خمینی(ره) استکبار جهانی را به پرتگاه جهانی کشاند و امروزه این استکبار وحشت نابودی و انهدام خود را دارد؛ فجر فاطمی نامیدن چهلمین سالگرد این انقلاب هم دلایل و ملاک‌های خاصی دارد چراکه موضوع جرقه حاکمیت ولایت و امامت و تداوم رهبری امت اسلام بر خط وحی و نبوت توسط حضرت زهرا(س) رقم زده شد و در زمان انقلاب اسلامی ایران مهر ابطال بر حاکمیت استکبار جهانی کوبیده شد و استکبار در خطر  انهدام و نابودی قرار گرفت.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) در راستای احقاق حق و تثبیت ولایت قیام کرد و مردم ایران نیز در انقلاب 57 به رهبری امام خمینی(ره) ریشه کمونیست، مارکسیست و کفر را از بین بردند و استکبار جهانی را منزوی کردند.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) دین را به یک نقطه فعال ضد امپریالیسم تبدیل کردند، تصریح کرد: دکترین سیاسی امام خمینی(ره) در انقلاب 57 شرق را متحیر و غرب را به زانو درآورد و جایگاه فعلی ایران در عرصه‌های هسته‌ای، موشکی، نانو، عمران و آبادانی همگی دستاورد نظام و دستاورد اصلی این انقلاب حاکمیت دین در معادلات بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و نیروهای جبهه مقاومت در سوریه، داعش و آمریکا را به زانو درآورده‌اند، عنوان کرد: رؤسای آمریکا از ترس قتل‌عام شدن نیروهایشان بر خروج از سوریه دستور دادند درحالی‌که قبل از انقلاب مستشاران نظامی آمریکایی برای ملت ایران تصمیم می‌گرفتند.

امام‌جمعه مشهد با تاکید بر اینکه امروزه آمریکا و اروپا از موشک‌های نقطه‌زن ایران اسلامی هراسان هستند، اضافه کرد: دستاورد اصلی انقلاب عزت مردم ایران در جهان است و این انقلاب متعلق به همه مردم مستضعف جهان است.

وی عظمت و ماهیت انقلاب را حاکمیت بخشی به دین اسلام دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی یک اهرم در دست انقلاب است و هدف اصلی، توسعه انقلاب و حاکمیت اسلام در جهان است و ما همچنان در میانه راه هستیم و بیداری اسلامی و توجه جهان به ولایت اهل‌بیت(ع) به عنوان اهداف اصلی دنبال می‌شود.

علم‌الهدی مطرح کرد: زمانی که دکترین سیاسی امامت و ولایت در جهان پذیرش شود و دنیا آمادگی و ظرفیت لازم را برای ظهور داشته باشد، عصر ظهور محقق خواهد شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2011 تاکنون به خاطر غارت نفت سوریه و عراق با همدستی داعش و گروه های تروریستی بیش از 999 هزارنفر درسوریه وعراق قتل عام کرده است و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پاسخی دندان شکن به دخالت های آمریکا می دهیم.
صهیونیست ‌ها جنایتکار فقط زبان زور را می‌فهمند.
صهیونیست‌ها به تجاوزگری در خاک سوریه ادامه دهند، پاسخ قاطعی می‌گیرند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه زنجیره‌ای سازندگی در اقدامی عجیب رهبر اغتشاشگران در ونزوئلا را هم در کنار رئیس‌جمهور قانونی این کشور به عنوان دو دولت در این کشور نام برده است در حالی که رئیس‌جمهور منتخب و قانونی ونزوئلا نیکلاس مادورو است و آن دیگری فرد فتنه‌گر مدعی ریاست آن کشور با تکیه بر آمریکاست. آقایان باز هم اثبات کردند که وابسته به آمریکا هستند و این بار آمریکای ترامپ که تا حالا به او فحش می‌دادند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان اصلاحات به‌جای تمرکز روی معیشت و مشکلات جامعه بر تحمیل عضویت در کنوانسیون‌هایی مثل FATF، ‌CFT و... بر کشور اهتمام دارند. درحالی که به صراحت هم عنوان می‌کنند که هیچ تضمینی برای باز شدن گره کور اقتصادی در صورت پیوستن به این کنوانسیون‌ها وجود ندارد! در حالی که گره مشکلات اقتصادی کشور را می‌توان با توان داخلی باز کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
علی‌رغم اقرار کارشناس دولتی، پیوستن به پالرمو و FATF هیچ نفعی به حال کشور و ملت ندارد. بلکه فقط اطلاعات ذی‌قیمتی در اختیار دشمن قرار می‌دهد. چرا این قدر بر پیوستن به این قراردادهای ننگین اصرار می‌شود؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با موضع‌گیری‌های خصمانه اروپایی‌ها گفته رهبری معظم انقلاب درباره بدعهدی آنها اثبات شد. معلوم شد که قابل اعتماد نیستند. ولی مانده‌ایم که علی‌رغم این همه وقت‌کشی و بدعهدی و خصومت، برخی از داخلی‌ها این همه بر تداوم این راه غلط اصرار دارند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با برجام مراکز هسته‌ای را از کار انداختند و حالا می‌خواهند منابع مالی را در اختیار دشمن قرار دهند. فردا هم موشک‌ها را در دستور کار قرار خواهند داد... دشمن در پیشروی خود هیچ حدی برای خود قائل نیست. این چیزی است که در جبهه‌ ما همه افراد باید به آن واقف شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ای صاحبان تریبون که چوب حراج به ارزش‌های انقلاب زده‌اید! شما شرمنده خون بیش از 200 هزار شهید شدید. حجاب و عفاف را به سخره نگیرید، آب به آسیاب دشمن نریزید و با سخنان هنجارشکنانه نمک به زخم اهل ایمان نزنید! برای نابسامانی‌های اقتصادی و فرهنگی چاره‌ای کنید. هفته گذشته مسئولان امر اعلام کردند در ماه گذشته میزان سرقت 60 درصد افزایش یافته است. این اخبار فاجعه است، بیدار شوید!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عدم حمایت بسیاری از سلبریتی‌ها یعنی هنرمندنماها از خانم مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس‌تی‌وی صدا و سیما و محکوم نکردن اقدام غیرقانونی آمریکا در برخورد زشت با این خبرنگار ادعای دفاع از حقوق بشر این جماعت بی‌مایه را کاملا زیرسؤال برد و هویت واقعی‌شان را برملا ساخت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رهبر اقلیت سنا:
دولت آمریکاغرق در بی‌کفایتی‌است ترامپ طبقه متوسط را به قهقرا برد
رهبر اقلیت سنای آمریکا علیه سخنرانی‌ها و سیاست‌های رئیس‌جمهور این کشور موضع گرفت و گفت که دولت در بی‌کفایتی غلت می‌زند و «دونالد ترامپ» طبقه متوسط آمریکا را به قهقرا برده است.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

سناتور«چارلز شومر» دیروز گفت: ترامپ احتمالاً در سخنرانی امروزخود، خطاب به ملت خواهد گفت که آمریکا قوی است، اما حقیقت این است که وضعیت اقتصادی دولت آمریکا تحت رهبری ترامپ، طبقه متوسط کشور را رو به افول می‌برد... این وضعیت حکایت از بی‌کفایتی می‌کند.به گزارش ایسنا، سناتور شومرضمن انتقاد از سیاست‌های اقتصادی، مالیاتی، درمانی و خارجی رئیس‌جمهور آمریکا، ادامه داد: رئیس‌جمهور تصمیمات (مهم را ) فی‌البداهه و بر اساس چهره شخص مقابلش می‌گیرد و این ما هستیم که باید هزینه این تصمیمات را بپردازیم! وی در مورد پیامد‌های منفی تصمیمات ترامپ هشدار داد.شومر رئیس‌جمهوری آمریکا را به تلاش برای چشم‌پوشی از حقیقت متهم کرد و گفت: مسئله اینجاست که در سخنرانی ترامپ چقدر مطالب‌اشتباه، ساختگی و منحرف گفته می‌شود.
تحریم سخنرانی ترامپ
با خودداری «ایرل بلومنور» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، از مشارکت در سخنرانی دیروز ترامپ، شمار نمایندگانی که رسما اعلام کرده بودند در این سخنرانی شرکت نمی‌کنند، به چهار نفر رسیده است. پیش از این، «استیو کوهن» نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، « جان لوییس» و «هنک جانسن» نمایندگان ایالت «جورجیا»، دیگر نمایندگانی هستند که اعلام کرده‌اند در سخنرانی سالانه ۲۰۱۹ شرکت نمی‌کنند.
این نمایندگان ترامپ را دروغگو می‌دانند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نجباء: سیاست‌های ضد ایرانی و ضدعراقی ترامپ را درهم می‌شکنیم
سخنگوی مقاومت اسلامی نجبا، در پاسخ به اظهارات ضد ایرانی و ضد عراقی ترامپ گفته: «ما سیاست‌های زورگویانه ترامپ را درهم خواهیم شکست.» ترامپ گفته بود در عراق می‌مانند تا مراقب ایران باشند!

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

«سید هاشم الموسوی» با اعلام اینکه «دیگر جای صبر نمانده»، از دولت عراق خواست موضعی صریح‌تر در قبال رویکرد تجاوزکارانه دونالد ترامپ اتخاذ کند.سخنگوی نجباء ضمن اشاره به اینکه «مقاومت جنگ‌طلب نیست، اما از آن ترسی هم ندارد» افزود: «ما سیاست‌های زورگویانه ترامپ را درهم خواهیم شکست. عراق برده آمریکا نیست.از همه سیاست‌مداران شریف درخواست می‌کنیم که با تشکیل جلسه فوق‌العاده پارلمان، حاکمیت و استقلال عراق را به آمریکایی‌ها گوشزد کنند.»
بابائی
Iran, Islamic Republic of
گزارش پارلمان انگلیس از شکنجه زنان در زندان‌های عربستان
گزارش پارلمان انگلیس، گوشه دیگری از شکنجه و بدرفتاری با فعالان زندانی در عربستان را فاش کرده است. دولت انگلیس یکی از حامیان اصلی آل‌سعود هم هست!

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

پارلمان انگلیس در گزارشی 45 صفحه‌ای به شکنجه فعالان زن زندانی در عربستان و بسیاری از جزئیات و شواهد اتفاق‌های داخل این زندان‌ها پرداخته است.
به گزارش تسنیم، صفحه 31 تا 33 گزارش هیئت تحقیق پارلمان انگلیس به اوضاع فعالان زن سعودی در زندان‌های عربستان پرداخته‌است.
گزارش پارلمان انگلیس تنها گزارش از شکنجه زندانیان در عربستان نیست و پیش از این بارها رسانه‌های مختلف در این مورد گزارش داده بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
«نه» بزرگ جلیقه‌زردها به گفت‌وگوی ملی «ماکرون» گره بحران فرانسه کور شد
اتحادیه‌های کنفدراسیون عمومی کار و همبستگی فرانسه از شرکت در گفت وگوی ملی «ماکرون» خودداری کرده و همزمان فرمان اعتصاب عمومی کارگران را صادر کرده‌اند تا بحران این کشور بیش از پیش پیچیده شود.
کد خبر: ۱۵۴۱۴۶
تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸



گره بحران جلیقه زردها در فرانسه هر روز کورتر می‌شود. همه اقدامات ماکرون تاکنون نه تنها اعتراض‌های مخالفان نظام سرمایه‌داری را خاموش نکرده بلکه آن را شعله‌ورتر کرده است. سرکوب گسترده معترضان استفاده از اسلحه «فلش بال» و کور کردن 20 تن از معترضان نیز خشم آنها را تشدید کرده است. روز سه شنبه اتحادیه کنفدراسیون عمومی کار فرانسه نیز آب پاکی را روی دست «ماکرون» ریخت و با طرح گفت‌و‌گوی ملی وی مخالفت کرد.
اتحادیه‌های کنفدراسیون عمومی کار و همبستگی فرانسه که از شرکت در گفت وگوی ملی خودداری کرده، آن را «مغرضانه »توصیف کرده است. براساس این گزارش اتحادیه‌های فوق، معترضان به نظام سرمایه‌داری و احزاب چپ گرای فرانسه همزمان اعلام کردند «بیست و چهار ساعت در اعتصاب ملی» هستند و با برگزاری تظاهرات افزایش حقوق، عدالت مالیاتی و آزادی برگزاری تظاهرات را خواستارند.
خبرگزاری فرانسه با طرح این پرسش که «آیا این اعتصاب ملی به معنای آغاز هم گرایی بین این گروه‌ها در فرانسه است؟» ​ نوشته:« برگزاری بیش از ۱۶۰ تظاهرات پیش‌بینی شده است. اعتصاب به ویژه در بخش حمل‌ونقل عمومی مانند شرکت ملی راه آهن فرانسه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.»این جنبش اعتراض‌آمیز که از شامگاه دوشنبه در بازار بین‌المللی مواد غذایی رانژی در حومه پاریس آغاز شد مخالفان نظام سرمایه‌داری و نیز تظاهر کنندگانی که پرچم‌های کنفدراسیون عمومی کار را در دست داشتند یکی از چهار ورودی این بازار بسیار بزرگ را مسدود کردند. کنفدراسیون عمومی کار در صفحه توئیتر برای پیوستن مردم به این جنبش اعتراض‌آمیز فراخوان داده بود. در روز‌های اخیر شمار افرادی که به معترضان و نیز اریک دوروئه از چهره‌های مهم این جنبش پیوسته‌اند، افزایش یافته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دیدار مجری تحریم‌های ایران و مترسک کشف حجاب
بازیچه‌ای که تا دیروز دنبال پروژه کشف حجاب بود در اقدامی جدید با وزیر خارجه کشوری دیدار کرده که تحریمهای ظالمانه‌ای علیه ملت ایران وضع کرده است.

تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

«معصومه علینژاد قمی» ملقب به مسیح علینژاد خبرنگاری را از روزنامه‌ اصلاح‌طلب همبستگی آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» و سپس، همکار روزنامه‌های شرق، بهار، هم‌میهن و اعتماد ملی شد و پس از خروج از کشور، در خدمت حجاب ستیزی ناتوی فرهنگی، اقدام به ترویج کشف حجاب کرد.وی سال هاست که با فعالیت‌های به اصطلاح خبری خود دُکانی را دایر کرده و برای جور کردن جنس‌های این بازار مکاره از انتشار اخبار دروغ و یا وارونه جلوه دادن حقیقت هم ابایی ندارد.
علینژاد روز گذشته با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد و نشان داد میان مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی، سلطنت طلبان عامل 54 سال کودتا و اختناق در ایران، و ترتیب دهنده کودتای 28 مرداد هیچ فاصله‌ای نیست. در این رابطه معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه ایالات متحده روز دوشنبه ۱۵ بهمن با علینژاد، دیدار و از او تشکر کرده است!
علینژاد اما با ماجرای دختران خیابان انقلاب و ایجاد هیاهوی کاذب در مورد «حجاب» توانست جایگاه متزلزل خود در نزد سیاست گذاران غربی را مستحکم کرده و خود را به عنوان صدای آزادی زنان ایرانی جا بزند تا از این طریق لقمه نانی برای خود دست و پا کند. در طی این سال‌ها علینژاد همواره ادعای مستقل بودن داشته اما محتوای گزارش‌های او و سمت و سویی که وی در این رپرتاژها دارد بخوبی نشان می‌دهد که منبع مالی وی کدام کشورها و گروهها هستند. نگاهی کوتاه به زندگی علینژاد این مسئله را روشن‌تر می‌کند.
علینژاد زمانی که در انگلیس زندگی می‌کرد برای مصاحبه با «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده ویزای آمریکا گرفت اما با وجود سفر به واشنگتن هیچگاه موفق به دیدار و گفت‌وگو با اوباما نشد.اما دولت جدید آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» از همان آغاز کار دشمنی خود با ایران را علنی کرد. علینژاد به دلیل آنکه اقدام به انتشار اخبار دروغ و دستکاری شده نموده جایگاهی در میان مخاطبین ایرانی ندارد اما از آنجا که آمریکا در شرایط فعلی چهره مقبولی را که بتواند با فریفتن وی مردم ایران را با خود همسو کند در اختیار ندارد به ناچار به سراغ گزینه‌های معلوم‌الحال و دست چند می‌رود!
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا واروپا ازسال 2001 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم درافغانستان، پاکستان، لیبی ومنطقه آدم می کشند، رئیس جمهور بی ادب آمریکا دنبال محکوم کردن است رفتارترامپ دراین زمینه شرم آوراست.
آمریکا ومتحدانش ازسال 2011 تاکنون به مبارزه با داعش درسوریه، عراق، لبنان ومنطقه آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی دنبال محکوم کردن ایران است رفتار ترامپ دراین زمینه شرم آوراست.
عربستان سعودی جنایتکارشماره یک همراه با چند کشورجنایتکارشماره یک دیگرازسال 2015 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشد، غرب دنبال محکوم کردن ایران است رفتارغرب دراین زمینه شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار، سودان جنایتکار، پاکستان جنایتکار، مصرجنایتکار، برخی کشورهای اروپایی جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون دریمن آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.

سازمان های بین المللی خیانتکار باید توضیح و پاسخ بدهند عربستان و متحدانش با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند.
مدعیان حقوق بشر خیانتکار باید توضیح و پاسخ بدهند عربستان و متحدانش با کدام قانون و مجوز به حمله کردند و با سلاحهای ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی غیرنظامیان یمنی را قتل عام می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت ساله جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.