جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۱۸
هاشمی طبا:

بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا/ خطر روسیه و چین برای ما از آمریکا کمتر نیست/ هزار بدبختی داریم اما ائمه جمعه می‌گویند معیشت مردم باید بهتر شود/ ناآرامی دی ۹۶ به تحریک ائمه جمعه بود

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 670540
درباره دشمنی آمریکا هم من خودم اعتقاد دارم روسیه و چین خطرشان اگر برای ما بیشتر از آمریکا نباشد کمتر نیست. حالا آمریکا که آن سوی دنیا است ولی روسیه که نزدیک ماست.
بزرگترین دشمن ما وضعیت آب است نه آمریکا/ خطر روسیه و چین برای ما از آمریکا کمتر نیست/ هزار بدبختی داریم اما ائمه جمعه می‌گویند معیشت مردم باید بهتر شود/ ناآرامی دی ۹۶ به تحریک ائمه جمعه بود
گروه سیاسی جهان نيوز: سید مصطفی هاشمی طبا که اگر مردم در سال گذشته به او اقبال می کردند امروز باید به وی رئیس جمهور می گفتیم، در گفتگوی تازه خود به بهانه چهل سالگی انقلاب با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا در هرجای مصاحبه که فرصتی پیدا کرده بحث را به سمت معضل آب کشیده و حتی در جایی گفته است: «بزرگترین دشمن یا خطر ما وضعیت آب است. دشمن‌هایی مثل آمریکا بالاخره قابل رفع و رجوع هستند ولی همین الان بر سر مساله آب بین مناطق مختلف کشور ما درگیری وجود دارد».

هاشمی طبا در بخش دیگری اظهاراتش اصرار دارد که نباید تریبون داران خصوصا ائمه جمعه درباره بهبود معیشت مردم صحبت کنند چرا که ما در حال مبارزه با آمریکا و اذنابش هستیم و این فشارها را باید تحمل کنیم. اظهارات تاسف بار رئیس جمهور بالقوه سال 96 در حالی است که وی هیچ اشاره ای به ناکارآمدی دولت، عدم استفاده از توان داخلی، نگاه خسارت بار به خارج سخنی به میان نمی آورد و همه مشکلات را ناشی از روحیه انقلابی ملت و مبارزه با آمریکا می داند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات هاشمی طبا را در ادامه خواهید خواند:

*بزرگترین دشمن یا خطر ما وضعیت آب است. دشمن‌هایی مثل آمریکا بالاخره قابل رفع و رجوع هستند ولی همین الان بر سر مساله آب بین مناطق مختلف کشور ما درگیری وجود دارد، این غیر از محرومیت‌ها و مهاجرت‌ها است. همین کشاورزانی که ۲۶ بار لوله آب یزد را در اصفهان سوراخ کردند اکثر این‌ها آدم‌های مومن و معتقد و شهیدداده هستند یا حتی خودشان جانباز هستند. اگر یزد نزدیک بود این‌ها دعوایشان می‌شد. الان هم نماینده‌های چهار استان دیگر علیه نماینده‌های اصفهان هستند و نماینده‌های اصفهان اعتصاب می‌کنند و این مسائل فقط در مجلس نیست و خیلی جاهای دیگر وجود دارد.

*مگر ما پیرو معصومین و ائمه اطهار(ع) نیستیم؟ حضرت علی فرموده‌اند با دشمنان خود اینقدر به دشمنی اصرار نکنید که هیچ راه مصالحه‌ای نداشته باشید و با دوستان خود اینقدر صمیمی نشوید که اگر دشمن شدید همه چیز خود را از دست بدهید. درباره دشمنی آمریکا هم من خودم اعتقاد دارم روسیه و چین خطرشان اگر برای ما بیشتر از آمریکا نباشد کمتر نیست. حالا آمریکا که آن سوی دنیا است ولی روسیه که نزدیک ماست و در یک نگاه تاریخی زمین‌های ما را برده و دین ما را برده است و با تجهیز توده‌ای‌ها اصل دین اسلام را در ایران داشتند ریشه‌کن می‌کردند چراکه توده‌ای‌ها وابسته به شوروی بودند و استالینیست بودند و می‌خواستند این تفکر در ایران حاکم باشد.

*حفظ مملکت چه از شر بی آبی چه از شر دشمنان داخلی و آدم‌های نادان و چه از شر بیگانگان، تدبیر سنگینی می‌طلبد ما نباید چشممان را ببندیم و فقط دهانمان را باز کنیم. انشاالله که تدبیر شود و ما از این خطرات نجات پیدا کنیم.

*همه دلشان می‌خواهد برای مردم کاری کنند مثل یارانه دادن که از روی دلسوزی پرداخت کردند اما به ضرر مملکت بود. با این پول عظیم که در این چهار و پنج سال به دست مردم دادند، هزار کار می‌شد انجام داد. به نظر من سیاست‌های داخلی‌مان آینده خوبی را برای کشورمان تضمین نمی‌کند. 

بیشتر بخوانید:
دلواپسان به ظریف حسادت می‌کنند!
هاشمی‌طبا اگر الان رئیس جمهور بود، چه می‌کرد؟!


*درحالی که چند سال است با آمریکا دشمنی داریم و تحریم هستیم و هزار بدبختی داریم، ائمه جمعه و تریبون‌داران می‌گویند معیشت مردم باید بهتر شود، خب نمی‌شود. همین دو هفته پیش امام جمعه‌ای گفت سبد معیشت مردم را زیاد کنید خب نمی‌شود مگر معیشت مردم از آسمان می‌آید؟ باید اقتصادمان درست شود تا معیشت مردم‌مان بهتر شود. مردم هم می‌بینند که این‌ها مدام می‌گویند و اتفاقی نمی‌افتد. 

*وقتی شرایط ارز و قیمت‌ها به این شکل پیش می‌آید، چطور بگوییم امید داشته باشید؟ بگویید می‌خواهیم این کار را کنیم یا اصلا بگوییم ما انقلابی هستیم و زندگی‌مان بهتر نمی‌شود. ما وقتی انقلاب کردیم و توی دهن آمریکا می‌زنیم و با اذناب جهانی و شیخ‌های منطقه داریم مبارزه می‌کنیم باید قناعت کنیم و سختی بکشیم. یک معادله خیلی ساده است، نفتمان را نمی‌خرند معلوم است دیگر.

*من درمورد فرانسه برخلاف برخی از تحلیل‌های داخلی اعتقاد دارم دست سازمان سیا و آمریکا در کار است چون فرانسه خواست یک مقدار جلوی آمریکا گردن‌کشی کند و لشکر و سپاه اروپایی درست کند و از این حرف‌ها زد به نظر من آنها هم در کار مکرون گذاشتند؛ البته دلیلی ندارم ولی احساس من این است.

*ناآرامی‌های اجتماعی هم یکبار در ۸۸ بوده یکبار دیگر در دی ماه ۹۶ بوده و این آخری به تحریک برخی ائمه جمعه صورت گرفت که فکر می‌کردند می‌توانند فشاری بر دولت بیاورند. گفت‌وگوی ملی خیلی خوب است ولی حرف‌هایی است که عملیاتی نیست.

*ما رئیس‌جمهورهای مختلف داشتیم، آقای هاشمی، آقای خاتمی، آقای احمدی‌نژاد و روحانی همه‌شان دارند یک کار می‌کنند. منتها تظاهرات خاصی هم داشتند ولی در عمل یکی بودند در عمل می‌خواستند با منابع کشور مردم را راضی کنند، همه‌شان یکی بودند. آقای خاتمی که انسان بسیار خوبی هستند و بنده هم ایشان را خیلی دوست دارم و دوره ایشان شاید بهترین دوره بوده که آمار نشان می‌دهد. آقای خاتمی یک چهره و بیان روشنفکرانه و مردم‌مدارانه داشتند ولی مگر قتل‌های زنجیره‌ای همان موقع اتفاق نیافتاد؟ مگر همان موقع مسائل مربوط به انرژی اتمی اتفاق نیافتاد؟ مگر همان موقع نفت نمی‌فروختیم؟ مگر واردات نمی‌کردیم؟ آقای احمدی‌نژاد هم که آمد با شعارهای سوپرچپ و مردمی و حزب‌الهی وارد شد و منابع مملکت را آنطوری هدر داد الان هم همانطور است.
این‌ها در حرف زدن با هم خیلی اختلاف دارند ولی در عمل یکی می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما به جای این اظهار نظر ها بهتر است شعر ما فرزندان ایرانیم ما گل های ... را بخوانید شما در عرصه انتخابات خودتان را خوب معرفی کردید این ارزیابی ها ارزش قضاوت ندارد!!!!!
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ناآرامی های دی ماه 96 اعتراض مردم به تورم و فقر و بیکاری و فساد بود و کاملا"خودجوش بود.
فتنه دی ماه 96 به زباله دان تاریخ پیوست
Germany
فتنه دی ماه 96 با هوشیاری ملت قهرمان به زباله دان تاریخ پیوست
دشمن اصلی ،دوستان نادان هستند
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی کشور و ملت سوء مدیریت و ندانم کاری مسئولین و مدیرانی است که بجای حل مشکلات بفکر درآمدزایی خودشان و حزب بازی هستند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
سال 96 فتنه نبود اعتراض مردمی به وضع موجود بود.
Iran, Islamic Republic of
موج سواری رجوی ها و پهلوی ها از برادران بهاری و پایداری بود!؟
Iran, Islamic Republic of
فرقه رجوی و فرقه پهلوی و فرقه زنبیلی خیلی وقته به زباله دان فرستاده شده اند!
Iran, Islamic Republic of
البته بعضی ها هم یخوره قل اش رو زیاد کردند بیشتر جوش بیاد!!!
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطره ی ۶ برابر شدن قیمت گوشت و ۱۰ برابر شدن قیمت سکه و... در دوره محمود به خیر و شادی خنده!
یاد و خاطره ی رحیمی،بقایی،زنجانی،خاوری و... به خیر و شادی و خنده!
یاد و خاطره ی اشتغال خالص تقریبا صفر دوره محمود،به خیر و شادی و خنده!
یاد و خاطره ی بر باد رفتن بیشترین درآمدهای تاربخ ایران توسط محمود،به خیر و شادی و خنده!
یاد و خاطره ی خود جوش دم نوش ۹۶ مشهد،به خیر و شادی و خنده!
دشمن اصلی ما امریکاست
Iran, Islamic Republic of
امریکا و اروپا امروز تحریم های ظالمانه برعلیه کشور ما وضع کرده اند اما روسیه و چین در دور زدن تحریم ها و فروش نفت ایران همکاری می کنند .
Netherlands
آیا اگر ما لیاقت داشتیم نمی توانستیم پوزه دشمن را بخاک بمالیم؟ اگر دلسوز بودن بجای تکرار کلمه "خشکسالی" ، این سیل آب ها را مهار می کردند و ...
لذا دشمن اصلی ما افرادی هستند که چهل سال همیشه مسئول بوده اند اما هنوز انقلاب را درک نکرده اند(نقل قول)...
Iran, Islamic Republic of
دشمن اصلي ما شماييد
خخ
Iran, Islamic Republic of
دشمن اصلی ما امریکا و غربگرایان داخلی هستن .
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آینده روشن است

رهبرانقلاب: بنای انقلاب استوار خواهد ماند و مخالفان در مقابل چشم شما نابود خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
معجزه انقلاب✌

🔺️سخنان رهبر انقلاب که شنیدنش برای همه لازم است...

🔹️رهبر انقلاب: حضرت ابراهیم از خداوند اطمینان قلبی خواست. ما هم به چشم خود دیدیم که:
یک ملتی با دست خالی در جنگ تحمیلی پیروز شد

🔹️یک ملتی با تازه کار بودن در مسائل سیاسی و بین المللی بر توطئه های پیچیده دشمنان پیروز شد

🔹️یک ملتی با اینکه یک جبهه قدرتمند مادی در مقابلش صف کشیده است و مرتب توطئه می کنند، چهل سال است که پیروز می شود.

❌این برای اطمینان قلبی کافی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
کم کم داره نقاب از چهره نفاق گونه اصلاح طلبی کنار میره و صورت واقعیشون معلوم میشه. اینا درد مردم نداشتن اینا درد قدرت داشتن و مردم براشون نردبان‌ رسیدن به اون بودند. والا همان وقت معلوم بود اینا بدروغ از معیشت مردم و چرخیدن چرخ زندگی مردم حرف میزدند. حالا که سوارت فقط خاک چرخهای‌ قدرتشون تو سر و رو و چشم مردم می ره. مارمولک‌های واقعی اصلاح‌طلبانند
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب ۱۲:۹
ایشان در فاصله انتخابات تا کنون، نسخه به روزرسانی شدهٔ شعر را منتشر فرموده‌اند: یه توپ دارم قلقلیه، حرفای من چه عالیه، تا میگمش هوا میره، خنده‌ها تا کجا میره، این نَقلو من نداشتم، ......
شما چیزهای خندانید.
Iran, Islamic Republic of
جدی نگیرید، شما در انتخابات 96 سر کار بودید نه کاندید.
Iran, Islamic Republic of
ما فرزندان ایرانمیت رو بخون کمتر خودتو خسته کن در اندیشیدن مشکلات کشور. آمو‌ تو خودت نبودی که مشکلات معیشتی‌ مردم رو تو بوغ‌ و کرنا‌ کردی برا رای آوردن آخرش‌هم کشیدی کنار تا از باغ برجام گلابی بچینی. مردم امثال شما را شناختند کمتر حرف بزنید کمتر یادشان میاد چه کردید پس سعی کنید خاموش باشید تا کارتان در فراموشی‌ رود که با احتمال زیاد محترم‌ تر خواهید بود.
Iran, Islamic Republic of
امثال تو که مشکل معیشتی نمی فهمید چیه. تا هفت نسلتون‌ برداشتید دقدقه‌ نمی‌فهمید مگر بخواهید از واژگان سوء استفاده حزبی کنید والا فهمشان نمی‌کنید در رفاه کامل که دارید.
Romania
یکی از مشکلات ملت هم دقیقن شخص ایشون هست.آخه مرد ناحساب آخر عمری برو گوشه مسجد یخورده استغفار کن.چسبیدی ب این میز ک چی؟برا کی؟
احمد حق پرست راد
Italy
دست مریزاد شورا محترم نگهبان؛ البته این شورای محترم دستگاه تقوا سنج ندارد؛ نه این که تا کنون نیز ابداع نشده است؛ شرکتهای دانش بنیان یک کاری بکنند بد نیست. آزمایش آن ضرری ندارد.
Iran, Islamic Republic of
هزار مشکل داریم و ائمه جمعه باز میگن معیشت !!!!!!!! ...
Iran, Islamic Republic of
بعد به خودش زحمت نمیده یکی از اون مشکلات غیرمعیشتی رو ردیف کنه !
Romania
بیچاره اینقدی نمیفهمه ک همه مشکلات ته تهش برمیگرده ب معیشت مردم.
آخه اینو چطوری تایید صلاحیت کردن؟ی لحظه تصور کنید این میشد رئیس جمهور!
Iran, Islamic Republic of
تو برو همون شعر باز باران بخون و توی کار بزرگترها دخالت نکن
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ این بنده خدا باز باران رو نمیخوند ایشون تخصصش شعر گلهای خندانه
ایشالا اگه قسمت باشه ورژن دوم این سروده رو هم تحت عنوان (گلهای خندان 2)میخوان با همخوانی بقیه اصلاح طلبا و تک خوانی ایشون واسه انتخابات 98 بخونن
Iran, Islamic Republic of
چقدر این اصلاح طلبان پر رو و طلبکار هستن
Iran, Islamic Republic of
دقیقا.
سرور
Iran, Islamic Republic of
به به گلهای خندان دوباره پیداش شد؟
خوب آقای گلهای خندان قیمت گوشت و مرغ و مایحتاج عمومی و اشتغال و فساد اداری و مشکلات فرهنگی و.... را که دولت بنفش حل کرد.
حالا شعر جدید چی داری ما هم به حد اکمل شعف برسیم؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل ایران مدیران پیر نجومی بگیر و کم تحرک هستن ولاغیر.
مالک
Iran, Islamic Republic of
...


من معتقدم شما فقط همون شعرهاتو بخونی حداقل به روحیه مردم و شاد شدنشون کمک میکنی بهتره و موثرتری
Iran, Islamic Republic of
موضوعات مهمتر از معیشت از نظر جنابعالی چیه ؟
البته شما اصلاح طلبان همیشه وضعتون خوب بوده و برای همین مشکل معیشت رو نمیفهمید
Iran, Islamic Republic of
ایشون گفتن که تنها مشکلشون دوستی نکردن با دولت جنایتکار امریکاست
Iran, Islamic Republic of
دشمن آب است بروید به جنگ اب .
Iran, Islamic Republic of
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین دشمن ما جهل و نادانی ماست .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بهتره که شما....
Iran, Islamic Republic of
موافقم بهتره که ایشون ...
United States
به این دلیل که در دوران حکومت تزارها و بولشویک ها روس ها بخشی از ایران را جدا کردند الان نباید با حکومت و کشور فعلی روسیه که ربطی به آن دوران ندارد دوست باشیم ولی با حکومت فعلی آمریکا که در همین دوران معاصر همه نوع خباثت و جنایت را در حق ملت ایران انجام داده باید دوست باشیم!
این است منطق اینها...
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا اصلاح طلب ها کلا قاطی کردند. قافیه تنگ آمده و حرف ها عجیب و غریب شده. ارباب بهشون کلک زده و خیلی دمق هستند. اروپا هم داره بازیشون میده و خوشون هم میدونند بازیه، میگن از این ستون به اون ستون فرجه. شاید یه اتفاقی بیفته و بتونیم بندازیم گردن این و اون.
Iran, Islamic Republic of
راست میگه دیگه !!!! کجا مردم دارن از گرسنگی میمیرند ؟ اینقدر ائمه جمعه بیخود گیر میدن !! مشکل اصلی کنسرت و ربنای شجریان و البته حصره !!
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید اخر مشکلات اینها با مردم فرق می کند.مشکلات امسال این اقا.ماشین هایی که درگمرک گیر کرده اند برای ترخیص.چون اب کم است.دارد باغی که دران ویلا ساخته اند خشک می شود.اب استخر را یکم دیرتر عوض می کنند.یک خاطره بگویم از غرور این اقا.سال 75 سرباز بودم این اقا امده بود برای بازدیداز ان شهر.کلی دختر و پسر ورزشکار را نشانده بودند تا این اقا از بعضی از انها که مقام اسیای و جهانی داشتند .از شهرهای اطراف امده بودند تقدیر کنند و درحضور این اقا جوایزه بدهند .خلاصه برنامه ریزی کرده بودند.امد سخنرانی کرد .بعد کلی ایراد از انها گرفت با لحن بد و حاضر نشد برای اهدای جوایز صبر کند و زود رفت.یعنی فقط حرف های خودش را با غرور خواستی زد و رفت.یعنی اگر این اقا رییس جمهوری می شد با چراف دنبال روحانی می گشتیم
علی
Iran, Islamic Republic of
این بی شرفها می خواهند دین را از سیاست جدا کنند هر روز بهانه ای بروز می دهند نمی دانند که تمام مشکلات از سر بی تدبیری خودشان است
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا درسته ....
فرانک
United States
...
United States
در حرفهای ایشان باید تعمق کرد چون وابستگی خاصی ندارد......
Iran, Islamic Republic of
سرتاپاش‌ وابستگی و نقشش انحراف از مسیر واقعی است ولی خوب بلد نیست بازی کنه
United Arab Emirates
کجا این دولت با آمریکا مبارزه کرد...
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین مشکل نه آب است ونه آمریکا بلکه بزرگترین مشکل امثال شما هستید
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا تو مناظرات انتخاباتی تکلیفش با خودش مشخص نبود کی رفته باهاش مصاحبه کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
ای خدا کیا رجال سیاسی مذهبی این کشورن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلاحاتی پشیمن
کی میخواسته رئیس جمهور این مملکت بشه؟ واویلا
شما که همش پشیمونی برادر
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
....
Denmark
اگر سه بار بدون غلط املایی شعر ما گل های خندانیم رو نوشتی اون وقت می تونی درباره تحلیل هات یه کم حرف بزنیم.
France
شما برو همون گلهای خندانتو بخون با این تحلیل های اب دوغ خیاریت قربان
Denmark
انقلاب امام را ول كن تو بلند شو براي آب و هوا انقلاب كن !
Iran, Islamic Republic of
مشکل اب رو هم که کدخداتون با فرستادن نفوذی در محیط زیست وو............داره به بحران تبدیل میکنه. یه عده نالایق وهوچی گر هم تشدیدش میکنند.
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبا چقدر پر رو شده اند بجای اینکه پاسخگوی عملکرد و کارنامه سیاه خودشان در حدود ۳۰ سال مسوولیت بعد از انقلاب باشند طلبکار شده و هر اراجیفی از دهنشون درمیاد و کسی نیست بهشون تذکر بده. دستگاههای قضایی و امنیتی اگر در مقابل اینا کوتاه بیان باید فردای قیامت در برابر مظلومیت انقلاب پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل آب نیست فاضلاب
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
این افساد طلبا چه مرگ شونه ؟! گویا مالیخولیا گرفتن ؟!!
Iran, Islamic Republic of
اصل تایید صلاحیت شدن این آقا و رد صلاحیت زاکانی ، از اشتباهات شورای نگهبان بود... واقعا موندم این کجاش به ریاست جمهوری می خوره!
احتمالأ معیشت آقای هاشمی خوب است،به همین خاطر با معیشت مردم کاری ندارد!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تعجب است که چطوری صلاحیت این اقا رو برای ریاست جمهوری تایید کرده بودند؟ !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا هرچی زور زد و توی مناظره ها از : حسن و اسحاق طرفداری کرد تا بلکه پستی در حد رده پایین بگیرد حتی انها هم برای کمترین و بی ارزش ترین پستها ایشان را قابل ندانستند . علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
ما گلهاي خندانيم قدر جيب خود و اقا زاده ها را خوب ميدانيم
محسن
Iran, Islamic Republic of
اين آقا كه اطلاعات ناقص دارد توسط شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شده است و رجال سياسي هست؟؟؟
رجال سياسي لزوما بايد از افرادي كه مسئوليتي دارد بايد باشد يا كسي كه بالقوه رجال سياسي هست نيز شامل مي شود .. شوراي نگهبان بايد رجال سياسي را از طريق آزمون و ... كشف كند
اين روش تاييد صلاحيت شوراي نگهبان در حال حاضر اشتباه است !!!
شوراي نگهبان بايد پاسخگو باشد
مناظر آخر انتخابات رياست جمهوري و انفعال قاالبياف و رئيسي و نحويه قرعه كشي مشكوك بود
Iran, Islamic Republic of
حرف شما مخالف حرف امام خمینی است.
Reza
Iran, Islamic Republic of
روحانی که با شعار رفع تحریم‌ها و چرخیدن چرخ اقتصاد سر کار اومد اقتصاد به این روز افتاد، حالا این آقا که اصلاً معیشت مردم رو جزء مشکلات نمیدونه اگه انتخاب میشد چه بلایی سر مردم می‌آورد. خدایا خودت کمک کن ...
عمار
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چند سال بعد ----مشکل ما سلام است؟؟
Iran, Islamic Republic of
یک جوری حرف میزند که انگار از کودکی در کره مریخ بوده تازه پا به کره زمین گذاشته، دغدغه این جماعت هیچ مشابهت با اکثریت ملت ایران نداره.
Iran, Islamic Republic of
چرا دستگاه های امنیتی و قضایی با این گلهای خندان برخورد نمی کنند تا دیگر هوس شعر خواندن برای کشور به سرش نزند.............
Iran, Islamic Republic of
يكي براي همه همه براي يكي
گلهای خندان
Iran, Islamic Republic of
.....
مجید
Iran, Islamic Republic of
امریکا دشمن مردم ایران است دشمن شما نیست شما دشمن مانند انگلیس و امریکا ندارید
Iran, Islamic Republic of
این روزها هر کس هرچه دلش می خواهد به نظام و مردم بد و بیراه می گوید تا سلبریتی شود و قاضی القضات می گوید کسی به خاطر اظهار نظر برخورد نمی شود هر کس هرچه دل تنگش می خواهد به نظام بار کند تا گرین کارت بگیرد از امریکا
Iran, Islamic Republic of
مردم ببینید چه استعدادهای درخشانی رو ما بین مسؤلین طی این 40 سال داشته ایم. خدا چقدر بهمون لطف داشته بخاطر وجود آقا و امام و وجود برخی مسؤلین لایق وگرنه معلوم نبود با این حضرات الان کجا بودیم.
Iran, Islamic Republic of
عاقبت هاشمی طبا هاشمی طبا شود گرچه به دولت فعلی کمی اعتراضکی بکند
ممممممم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جوش نزن آقای هاشمی طبا
ما همچنان گل های خندانیم
فرزندان ایرانیم
بستان آبادی
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین دشمن ما و البته شخص شما وضعیت " خوابه " !!! ای که هفتاد رفت و در خوابی مگر این چند روزه دریابی !!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر همزمان با اجرای طرح های بهینه سازی آبیاری کشاورزی طرح شیرین کردن آب دریا و انتقال به داخل کشور هم اجرایی شود مشکل بزرگ کشور به سرعت حل میشود ولی متاسفانه دوستان شما و همفکران جنابعالی به بهانه های واهی جلوی این کار بزرگ و اساسی را میگیرند .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شانس آوردیم ایشان رئیس جمهور ما نشد و الا همه ما الان شعر ما گلهای شادانیم، فرزندان ایرانیم را حفظ بودیم.
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلات افکار طیف افسادیاس والا دشمن کارش دشمنی کردنه!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
...
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
شما هم اگه ماهی 2 میلیون درآمد داشتی و نمی دونستی گوشت کیلویی 100 هزارتومانو چه جوری تهیه کنی اونوقت ر از ائمه جمعه تعریف هم میکردی مرفه ربی درد!!!!
Iran, Islamic Republic of
این بچه های جوان که همه مطالب را مسخره می کنند روزی بالغ خواهند شد و متوجه پیام های احساسی خواهند شد البته دیر هنگام خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
...
گلهای خندان - کوچولوهای ایران
Iran, Islamic Republic of
این همه توی مناظرات تملق گفتی و زور زدی تا شاید یک پست بهت بدهند ولی اصلا به هیچ چیز حسابت نکردند . حالا برو ادامه شعر : گلهای خندان را بخوان .
Iran, Islamic Republic of
واقعا که « ماگلهای خندانیم»....!!!!!!
یکی ازگلهای خندان وفرزندان ایران
Iran, Islamic Republic of
بالاخره دشمن اصلی کیه؟؟؟
بگیم مرگ برآمریکا
یا
مرگ برآب...؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستی شما چقدر رای داشتی یا انصراف دادی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین دشمن ایران ، شما زالوهای اصلاح طلب هستید که برای ماندن در قدرت هر دروغی را به مردم می گید اگر خیانت های شما هم نبود الان وضعیت ایران 1000 برابر بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند شما را . کجا دوره خاتمی خوب بود کدوم آمار چرا دروغ می گید . شما باید خاتمی خائن رو بزک کنید . همچنین از خدمات احمدی نژاد(با اینکه با کارهای اخیرش کاملا مخالفم ) دارید به شدت می سوزید چون طعم خدمت رو به مردم چشاند و شماها عرضه انجام یک هزارم از اون خدمات رو ندارید .
شما عرضه انجام کار ندارید میگید ائمه جمعه ساکت باشند و نگوید وضعیت مردم باید خوب شود .
بزرگترین مشکل کشور وجود شما خائنین به مردم هست که با فریب مردم جلوی پیشرفت ایران و مردم رو می گیرید
Iran, Islamic Republic of
یکی از بزرگترین دشمنان ایران و انقلاب و مردم عبارتست از جهل و هوای نفس و وادادگی و غربگرایی افراد ضعیف النفسی که در راس هرم قدرت در جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند . اینان موجبات ناعدالتی و هرج ومرج فرهنگی و اقتصادی را فراهم کرده اند و خودشان تبدیل به یک طبقه اشرافی و مرفه با حقوقهای نجومی و ثروت باد اورده شده اند .فساد اینان به هیچ وجه ربطی به ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد . این جریان یک عده قلیل اند که خودسرانه با نفوذی که از اول انقلاب تا کنون در نظام داشته اند به سوء استفاده و رانت خواری مشغول اند تا اسم نظام و حکومت اسلامی را خراب کنند . امید واریم با اگاهی مردم و اقدامات موثر مسئولین انقلابی و مومن شر این زائده بد خیم از انقلاب اسلامی جدا شود . نا گفته نماند از طرفی هزاران مسئول مومن و خدوم وپاکدست در جای جای نظام مشغول خدمت و جهاد مقدس خدمت رسانی هستند ..
Iran, Islamic Republic of
دشمن اصلی مردم اصلاح طلبان88و92 هستند
Iran, Islamic Republic of
ما گل های خندانیم...
Iran, Islamic Republic of
چه پسر خوبی . برو دوباره شعر گلهای خندان را بخوان که فراموشت نشه .
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
من در معنی بصیرت و نبوغ گیر کرده ام. کاش ایشان را زیارت می کردم و معنی این دو کلمه را باهم مرور می کردیم.
خدایا توفیق سکوت به جا را به ما ارزانی بدار.
حسین حسین زاده فومنی
United Arab Emirates
معلوم است شما وقتی شکمتان سیر و جیب تان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پر از پول ودر واقع انباشت دلار و اسکناس به دست اورده اید . و با منزل مسکونی آنچنانی و روی پر قو خوابیدن ، هیچ احساس ناراحتی معیشتی و دغدغه و نگرانی در امر وضعیت نا بسامان و آشفته حال مردم ندارید . ...