پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۴

دوچرخه‌سواری حناچی اعصاب رئیس را به هم ریخت

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 670482
حدود ۱۸ میلیون سفر در شهر داریم که باید با سیستم‌های غیرآلاینده مثل مترو انجام شود که می‌توان ۱۰ میلیون سفر را با مترو و پنج میلیون سفر را با اتوبوس الکتریکی انجام داد؛
دوچرخه‌سواری حناچی اعصاب رئیس را به هم ریخت
به گزارش جهان نيوز، «محسن هاشمی»، فعال اصلاح‌طلب و رئیس شورای شهر پنجم تهران به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با طرح صحبتی که کنایه‌زنی به دوچرخه‌سواری‌های پیروز حناچی تلقی می‌شود، گفته است:

«مساله ساده است. ما می‌خواهیم آلودگی هوا و ترافیک کم شود. خب راه حل چیست؟ حدود ۱۸ میلیون سفر در شهر داریم که باید با سیستم‌های غیرآلاینده مثل مترو انجام شود که می‌توان ۱۰ میلیون سفر را با مترو و پنج میلیون سفر را با اتوبوس الکتریکی انجام داد؛ اما می‌بینیم که برخی‌ها به جای توسعه مترو در خیابان دوچرخه‌سواری می‌کنند و این درحالیست که سهم دوچرخه نیم در هزار است و حالا ۱۰ میلیون سفر را رها کرده‌اند و به نیم در هزار چسبیده‌اند و این درحالیست که تونل و ایستگاه مترو آماده است و باید آن را تجهیز کنیم اما به دوچرخه‌سواری در خیابان مشغولند.»

*صحبت‌های محسن هاشمی صحیح به نظر می‌رسند اما علت طرح آنها و کنایه به شهردار حناچی محل تأمل است...

گفتنیست، بر اساس یک نظرسنجی که به تازگی از سوی دفتر مطالعات شهرداری تهران انجام شده؛ فقط ۱۲ درصد مردم تهران می‌دانند که پیروز حناچی شهردار پایتخت است.

بر اساس این نظرسنجی همچنین بیش از ۶۰ درصد تهرانی‌ها معتقدند که «محمدباقر قالیباف» موفق‌ترین شهردار تهران بوده است .

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس
آش کشک خاله اته بخوری پاته نخوری پاته.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
این درسته اگه شهردار با دوچرخه بیاد سر کارش بقیه مردم ، کارمندا و مسئولین هم به فکر می افتند .
فرانک
United States
دوچرخه‌سواری شهردار ربطی به توسعه سیستم حمل و نقل عمومی ندارد و اعتراض ایشان کاملا بی ربط و بیخود است. گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری امری پسندیده است. هرچیز به جای خویش نیکو است. وقتی ما غذا میخوریم دلیل نمیشود که توجهی به ورزش کردن نداریم.