جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توضیحات صفارهرندی درباره سخنرانی محلات/ "با پیوستن به fatf مخالفم"

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 670418
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با تسنیم توضیحاتی درباره اظهاراتش در سخنرانی چند روز گذشته در شهرستان محلات درباره fatf ارائه داد.
صفار هرندی: با پیوستن به FATF مخالفم
به گزارش جهان نيوز، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی 15 بهمن‌ماه در شهرستان محلات، صحبت‌هایی درباره fatf داشته که به‌دلیل سهو خبرنگار به‌نحوی منعکس شده بود که گویا ایشان موافق تصویب fatf است. 

در همین زمینه، صفارهرندی در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه نظر کلی من مثل گذشته عدم تناسب پیوستن به fatf با مصالح و منافع کشور است، گفت: آنچه در سخنرانی محلات طرح شد، ادعاها و دعاوی طرفین بحث در این باره بود اما تنظیم خبر به‌نحوی بود که موضع نهایی اینجانب که مخالفت کامل با پیوستن به پیمان fatf در شرایط تحریم کشور است، به درستی منعکس نشده است.

وی افزود: مجمع تشخیص جایی است که مسائلی همچون fatf باید در آنجا حل و فصل شود اما از آنجا که نظر شخصی من به اشتباه در آن سخنرانی منعکس شده بود، همانطور که پیشتر گفته بودم این بار نیز  اعلام می‌کنم که نه تنها معتقدم پیوستن ایران به fatf فایده‌ای برای مردم ایران ندارد بلکه مضراتی برای زندگی و اقتصاد آنها خواهد داشت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *