پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

موافقت نمایندگان با اختصاص ۱۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 670417
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ آخرین مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.
بودجه تقویت بنیه دفاعی کشور افزایش یافت
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور، با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت:در این جلسه با توجه به اینکه نیروهای مسلح بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارند، مقرر شد 13 هزار و 500 میلیارد تومان برای تقویت بنیه دفاعی کشور زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح برای تقویت این بخش اختصاص داده شود.

وی ادامه داد:در این جلسه مقرر شد برای طرح‌های آبخیزداری 150 میلیون دلار برای واکسن 50 میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها 100 میلیون دلار و برای آبرسانی به روستاها 150 میلیون دلار در نظر گرفته شود.

نماینده دامغان در مجلس تصریح کرد:همچنین مقرر شد تا برای آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌ها 80 میلیون دلار و برای تجهیزات فنی و حرفه‌ای 50 میلیون دلار و برای طرح‌های نوآوری در جهاد دانشگاهی 20 میلیون دلار در نظر گرفته شود.

حسن‌بیگی عنوان کرد:مقرر شد برای طرح‌های نوآوری و صیانت از فناوری 70 میلیون دلار و به صدا و سیما برای ساخت برنامه‌ها 50 میلیون دلار و برای فناوری‌های نوین 30 میلیون دلار  اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مقرر شد تا 3500 میلیارد تومان در 4 بخش اختصاص داده شود، اظهار داشت: این 4 بخش برای حق‌التدریسی‌ها و رتبه‌بندی معلمان 850میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان 850 میلیارد تومان برای معیشت کارکنان نیروهای مسلح 850 میلیارد تومان و برای دانشگاه و مراکز آموزش عالی 850 میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *