جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت خبرداد

کشف ۷۶ میلیون قلم داروی غیرمجاز در پایتخت

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 670389
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از کشف 76 میلیون قلم انواع داروهای غیرمجاز از جمله داروهای نایاب، کمیاب، اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودر بدنسازی در 14 محله تهران خبر داد.
کشف ۷۶ میلیون قلم داروی غیرمجاز در پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت اظهارداشت: با دریافت شکایاتی از مردم در خصوص توزیع داروهای غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیراستاندارد در سطح شهر اظهارداشت:  این داروها که در بعضی از محلات تهران مانند ناصر خسرو توزیع می شود ، علاوه بر اینکه مشکل درمانی را حل نمی کند بلکه آن را تشدید هم می کند.

وی با توجه به اقدامات اطلاعاتی و مأموریتی ، پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 14 محله تهران که این داروها یا به صورت دست فروشی توزیع  و یا به صورت دپو در انبارداروهای غیرمجاز نگهداری می‌شد شناسایی شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کشف 18 انبار و محل توزیع داروهای غیرمجاز تصریح کرد: پلیس در یک عملیات همزمان، منسجم و  هماهنگ 19 نفر را در این رابطه دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل های مورد نظر، 76 میلیون قلم انواع داروهای نایاب و کمیاب و اقلام بهداشتی، آمپول، قرص و پودرهای بدنسازی غیرمجاز کشف شد.
سردار علی ذوالقدر در خاتمه تصریح کرد : این داروها با نظر دادستانی و وزارت بهداشت قابل استفاده نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *