چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۹۸
رفیق دوست:

سال ۸۸ هم در راهپیمایی‌ طرفداران انقلاب آمدم هم مخالفان/ زنگنه و جهانگیری اصلاح طلبان ولایی هستند/ موسوی از نزدیکانش مانند تاجزاده رودست خورد/ احمدی‌نژاد برای ملت بدبختی به بار آورد/ من پدربزرگ موشکی کشور هستم

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 670379
سال ۸۸ من به دلیل انجام عمل قلب باز حال مساعدی نداشتم، اما هم در راهپیمایی‌های طرفداران انقلاب حضور یافتم و هم در راهپیمایی‌های آنهایی که مخالف بودند به عنوان تماشاچی حضور داشتم.
سال ۸۸ هم در راهپیمایی‌ طرفداران انقلاب آمدم هم مخالفان/ زنگنه و جهانگیری اصلاح طلبان ولایی هستند/ موسوی از نزدیکانش مانند تاجزاده رودست خورد/ احمدی‌نژاد برای ملت بدبختی به بار آورد/ من پدربزرگ موشکی کشور هستم
گروه سیاسی جهان نيوز: محسن رفیق دوست، وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس که این روزها ویدئوی کوتاه او در دفاع از حقوق 19 میلیون تومانی و لکسوس سواری اش او را به صدر اخبار برگردانده است، در بخشی از گفتگوی خود با ایسنا گفته است: «شهید حسن تهرانی‌مقدم پنج شش ماه قبل از آن‌که به شهادت برسد، نامه‌ای با عنوان پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران، خطاب به من به نوشت و خودش آن را بر روی دیوار دفتر من نصب کرد... بعد از شهادت تهرانی‌مقدم خبرنگاری از من پرسید بالاخره چه کسی پدر موشکی کشور است که من به او گفتم شهید تهرانی‌مقدم پدر موشکی و من پدربزرگ موشکی کشور هستم».

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را درادامه خواهید خواند:

*اعتراضات مردمی همواره وجود داشته، اما روی برخی از اعتراضات که در مقاطع تاریخی به خصوصی اتفاق افتادند، نمی‌توان عنوان مردمی بودن گذاشت. ما تا ۱۰ سال بعد از طاغوت یعنی در زمان امام خمینی (ره) هیچ اعتراضی نداشتیم و اولین مرتبه‌ای که اعتراضات نسبتاً سروصدا داری انجام شد در سال ۷۸ بود. دومین اعتراضات نیز مربوط به سال ۸۸ است که در هر دوی این‌ها خارجی‌هایی می‌خواستند با ادامه دشمنی‌های قبلی خود، نارضایتی‌های مدنی در کشور ایجاد کنند، اما با هوشیاری ملت مواجه شدند؛ مردم اعتراضات ۱۸ تیر سال ۷۸ را در ۲۳ تیر همان سال و ۲۵ خردادماه ۸۸ را نیز در ۹ دی‌ماه همان سال پاسخ دادند؛ گرچه در سال ۸۸ فاصله میان آغاز اعتراضات تا پایان آن توسط مردم مقداری زمان برد، اما ۹ دی ۸۸ روزی بود که حکومت و دولت نقشی در آن نداشتند. در سال ۸۸ من به دلیل انجام عمل قلب باز حال مساعدی نداشتم، اما هم در راهپیمایی‌های طرفداران انقلاب حضور یافتم و هم در راهپیمایی‌های آنهایی که مخالف بودند به عنوان تماشاچی حضور داشتم و مطالعه اجتماعی انجام دادم؛ ۹ دی به میدان انقلاب رفتم و برخلاف جهت حرکت جمعیت راه رفتم تا چهره‌های افراد حاضر را مشاهده کنم؛ خیلی از آنهایی که در راهپیمایی ۲۵ خردادماه سبزها بودند، در این راهپیمایی حضور داشتند.

*بعد از پایان انتخابات ۸۸ توسط رابطی که با مهندس موسوی داشتیم، برای ایشان پیغامی فرستادم و گفتم که «همه‌ی این ۱۳ میلیون رأیی که به تو داده شده، برای تو نیست، بلکه ۱۱ میلیون رأی از این میزان، رأی «نه» به طرف مقابل توست؛ آن‌ها می‌خواستند اگر تو انتخاب شوی، تغییری در زندگی‌شان ایجاد شود، لذا این تعداد آرا را به خودت نگیر». در همین زمینه نیز در مراسم راهپیمایی ۹ دی ۸۸ زمانی که از کسانی که می‌دانستم در راهپیمایی ۲۵ خردادماه حضور داشتند، علت حضورشان را جویا شدم، گفتند که ما با اصل نظام که مشکلی نداریم، بلکه می‌خواستیم تغییری در دولت اتفاق بیفتد، نه آن‌که عاشورای ما و همه شعارهای انقلاب را زیر سوال ببرند.

*اصولاً من اصلاح‌طلبان را دو دسته می‌دانم؛ یکی اصلاح‌طلبان ولایتی مانند آقایان عارف، زنگنه و جهانگیری و اکثر اعضای دولت آقای روحانی و دسته‌ای دیگر را اصلاح‌طلب برانداز می‌دانم مانند کسانی که در جریان اعتراضات سال ۸۸ دستگیر شدند و پنج شش سال محکومیت داشتند؛ نظام با این افراد بر اساس دلایلی که به دست آورد، برخورد کرد و کار خود را پیش برد.

*من هم مانند مرحوم آقای عسگراولادی معتقدم که این دو نفر از اطرافیان‌شان رو دست خوردند؛ یعنی کسی که(سید مصطفی تاج‌زاده) قبل از شروع شمارش آرا به آقای مهندس موسوی گفت که تو پیروز انتخابات هستی، بعد خودش اعلام کرد که من این سخن را به دروغ گفتم؛ نوار این موضوع نیز موجود است.

*عسگراولادی بعد از دیدار با مهندس موسوی گفت که او من را نا امید کرد و نصیحت‌هایی را که کردم، از من نپذیرفت - ایشان کمی قبل از رحلت، پیش آقای مهندس موسوی رفت و اتفاقاً شاید من یکی از اولین افرادی بودم که بعد از این ملاقات با آقای عسگراولادی گفت‌وگو کردم؛ من در دفتر ایشان منتظر بودم تا بیایند و وقتی آمد، گفت «او (موسوی) من را ناامید کرد و نصیحت‌هایی را که کردم، از من نپذیرفت». آقای عسگراولادی پدر سیاسی و معنوی من بودند؛ من نیز دوست دارم موضوع حصر حل شود، اما خودم را صاحب حق نمی‌دانم که در این موضوع دخالت کنم.

*من در ۸ سال دولت‌های نهم و دهم به ویژه از سال ششم به بعد پرسش از آقای احمدی‌نژاد که اخیراً با بازی‌هایی که درآورده، دیگر در میان ملت هیچ جایگاهی ندارند، مطرح کردم و آن پرسش این بود که با ۷۰۰ میلیارد دلار ارز حاصل از فروش نفت که در دوران ریاست جمهوری‌اش داشته چه کرده است؟ من معتقدم که برای ملت بدبختی درست کرده؛ این در حالی‌است که میزان درآمد نفتی دولت‌های آقای احمدی‌نژاد، ۱۱۰ میلیارد دلار بیش از تمام در آمدهای ارزی کشور از زمان دارسی تا اول دولت نهم بوده است. الان هم از دولت فعلی به عنوان منتقد سوالی می‌پرسم؛ در یکسال اخیر که یک مرتبه دلار از ۳,۵۰۰ تومان به ۱۸ هزار تومان رسید، دولت اعلام کرد که ۱۱۲ میلیارد دلار ذخیره ارزی داشت و ۱۰۰ میلیارد دلار نیز درآمد ارزی سال ۱۳۹۷ بوده است. همچنین هزینه ارزی مملکت نیز ۷۰ میلیارد دلار است و دولت اعلام می‌کند که ۹۵ درصد منابع ارزی در کنترل من است؛ سوال این است که چرا آن پنج درصد را نمی‌تواند کنترل کند؟ اگر دولت آقای روحانی پاسخ این سوال را به من بدهد از او ممنون می‌شوم.

*من به دلیل آنکه در یک مؤسسه خیریه فعالیت می‌کنم و با طبقات نیازمند جامعه هر روز سروکار دارم، می‌گویم که سفره مردم به خاطر گرانی خیلی کمرنگ شده است و دولت نیز همه چیز را به دلار موکول می‌کند و مکرراً وعده می‌دهد.

*اگر دولت وظایف خود را به خوبی انجام می‌داد، این توانایی را داشت که اجازه ندهد قیمت ارز از یک رقمی بالاتر برود... وقتی که ثابت شد امارات و عربستان ریال تهیه کردند و به عوامل خود دادند تا ارز داخل کشور را با قیمت بالا بخرند، دست خارجی مشاهده شد، اما دولت با این وجود می‌توانست با این عوامل مبارزه کند، مگر آنکه بگوییم دولت بدش نمی‌آمد قیمت ارز تا یک رقمی افزایش یابد، اما از بعد از آن کنترل این قیمت از دست‌شان در رفت.

*شهید حسن تهرانی‌مقدم پنج شش ماه قبل از آن‌که به شهادت برسد، نامه‌ای با عنوان «پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران» خطاب به من به نوشت و خودش آن را بر روی دیوار دفتر من نصب کرد.
 

*زمانی‌که من برای اولین بار از لیبی قول موشک را گرفتم، شهید تهرانی‌مقدم و سردار حاجی‌زاده را برای آوردن این موشک‌ها به لیبی اعزام کردم؛ وقتی آنها موشک‌ها را به فرودگاه آوردند، یکی از موشک‌ها را از من گرفتند تا با مهندسی معکوس، موشک تولید کنند. من تا زمانی که در وزارت سپاه حضور داشتم، هر کاری که در توانم بود، در این زمینه انجام دادم؛ بعد نیز پیگیر وضعیت صنایع موشکی بودم، اما به دلیل آنکه از ابتدای کار من تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار داده بودم، حسن (تهرانی مقدم) به من می‌گفت تو پدر موشکی هستی این در حالی است که پدر موشکی خود اوست. در این زمینه بعد از شهادت تهرانی‌مقدم خبرنگاری از من پرسید بالاخره چه کسی پدر موشکی کشور است که من به او گفتم شهید تهرانی‌مقدم پدر موشکی و من پدربزرگ موشکی کشور هستم.

*آقای هاشمی رفسنجانی (ره) پدر خیلی چیزها از جمله متروی تهران بودند؛ وقتی ایشان رئیس مجلس شورای اسلامی بود، دستگاه حفاری مترو که مربوط به زمان طاغوت بود، چندین سال در گمرک قرار داشت، ایشان به عنوان رئیس مجلس به من به عنوان وزیر سپاه مأموریت داد تا آن دستگاه را به تهران بیاورم و از آن زمان نیز پروژه متروی تهران را کلید زد و همواره پیگیر آن بود. در صنایع نظامی نیز ایشان هم‌پای مقام معظم رهبری دائماً از صنایع ما بازدید می‌کردند و ما را تشویق می‌کردند. من نمی‌دانم مأخذ حرف‌های اخیر آقای روحانی چیست، اما آقای رفسنجانی خیلی به دنبال توسعه و گسترش صنعت موشکی کشور بودند.
 
‏*ما این موشک‌ها را نخریدیم بلکه از کشور لیبی به رایگان و به عنوان هدیه دریافت کردیم؛ من سه مرتبه به لیبی رفتم و در هر مرتبه نیز ۱۰ عدد موشک اسکاد B از شخص قذافی هدیه گرفتم. داستان این ماجرا آن است که من بعد از انقلاب هر ساله چند مرتبه به کشورهای لیبی، سوریه و کره شمالی می‌رفتم تا از آنها اسلحه و مهمات بگیرم یا از طریق آنها از کشورهای دیگر سلاح خریداری کنیم. البته خرید اسلحه از طریق سوریه و لیبی با واسطه بود و از کره‌ای‌ها هر آنچه داشتند که آن هم در حد پایین بود را خرید می‌کردم. بعد از آنکه وزیر سپاه شدم یکسال به این کشورها نرفتم و در سال ۱۳۶۲ که خواستم سفر را انجام دهم، نزد آقای هاشمی رفسنجانی رفتم و ایشان گفتند که «حاج محسن ما نزد مردم شرمنده هستیم؛ عراقی‌ها تهران را با موشک می‌زنند و ما موشکی در اختیار نداریم؛ در سفر به لیبی و سوریه تلاش کن تا موشک از آنها بگیری». من همچنین خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و ایشان نیز ابراز امیدواری کردند که از این دو کشور موشک مورد نیاز خود را دریافت کنیم.

*در سفر به لیبی که ۱۱ نفر از جمله رحیم صفوی و حسن باقری حضور داشتیم، در ملاقات با عبدالسلام جلود نخست وزیر لیبی، او گفت که در میان کشورهای عربی تنها حامی جمهوری اسلامی ایران، لیبی است؛ او در حال صحبت در این باره بود که محکم روی میز زدم و گفتم شما دروغ می‌گوئید؛ شما می‌گوئید تهران ام‌القرای جهان اسلام است، اما عراق، تهران را موشک‌باران می‌کند و شما که موشک دارید، به ما نمی‌دهید که او گفت تصمیم‌گیری در این باره بر عهده برادر سرهنگ (معمر محمد قذافی رهبر وقت لیبی) است. من به همراه آقای صفوی به دیدار قذافی رفتم که او در این دیدار ۱۰ موشک به ما داد و به ما گفت که من یک شرط دارم و این شرط نیز آن است که یکی از این ۱۰ موشک را به سمت عربستان سعودی شلیک کنید که من در آن زمان نیز این شرط را پذیرفتم. بعد از آن دیدار من دو مرتبه دیگر به لیبی رفتم و در هر سری ۱۰ موشک از آنها به رایگان می‌گرفتم و در هر مرتبه نیز قول می‌دادم شرط‌شان را اجرا خواهم کرد. این در حالی بود که ما با عربستان سعودی جنگی نداشتیم و دلیلی نداشت که بی‌خودی به سمت عربستان سعودی موشکی شلیک کنیم. بعد از آن نیز از کره شمالی موشک‌های مورد نیاز خود را خریداری کردیم و سپس خودمان موشک ساختیم.

* آقای هاشمی رفسنجانی می‌خواست جنگ را تمام کند و به همین دلیل در ابتدا من را از لجستیک جنگ کنار گذاشت. ایشان حدود چهار پنج ماه قبل از پایان جنگ من را صدا کرد و گفت جنگ‌افروز اصلی تو هستی؛ تو کنار برو تا دولت کار خود را انجام دهد. ایشان سپس ستاد جنگ را در دولت تشکیل داد و مهندس موسوی را رئیس، آقای بهزاد نبوی را معاون لجستیک و آقای مسعود روغنی زنجانی را معاون مالی و آقای خاتمی را معاون تبلیغات این ستاد قرار داد؛ این ستاد از آقای رضایی درباره زمان پایان جنگ سوال می‌کند و نتیجه این پرسش نیز نامه‌ای می‌شود که آقای رضایی می‌نویسند. موارد ذکر شده در آن نامه در سه چهار سال قابل تهیه بود و اگر می‌خواستیم که آنها را تهیه کنیم جنگ به دهه ۷۰ هم کشیده می‌شد، اما ما می‌توانستیم پیروز جنگ باشیم، با این وجود بنا بر این بود که جنگ را تمام کنند و جنگ نیز در خوب موقعی تمام شد.

*من موافق ادامه جنگ بودم؛ زیرا معتقد بودم که باید تا پیروزی، بجنگیم. زمانی که خرمشهر را باز پس گرفتیم، من از کسانی بودم که معتقد بودم اتفاق خاصی نیفتاده و چنانچه که جنگ را در آن زمان قطع کنیم صدام شش ماه بعد به تهران خواهد رسید. ما معتقد بودیم که نقاط سرکوب از نظر ارتفاعات هنوز در اختیار دشمن بود و از سوی دیگر ما چیزی برای دفاع از خود نداشتیم. این در حالی است که در پایان جنگ یک قدرت بودیم و در جنگ موشک ۱۱۰ کیلومتری تولید داخل را استفاده کردیم. قرار بود جنگ تمام شود و در موقعیت خوبی این اتفاق افتاد و امام خمینی (ره) شعار جنگ جنگ تا پیروزی را به جنگ جنگ تا رفع فتنه را تغییر دادند عده‌ای می‌گویند زمانی که ما آتش‌بس را پذیرفتیم، ضعیف شده بودیم این در حالی است که آنچه اتفاق افتاد، خلاف آن را ثابت می‌کند؛ چند روز بعد از پذیرش آتش بس، منافقین طی عملیات فروغ جاویدان که بعدها به عملیات مرصاد نام‌گذاری شد، با کمک ارتش و تجهیزات صدام از غرب حمله کردند که در آنجا همه منافقین از بین رفتند. در آن زمان همچنین ۱۵ لشگر عراق به جنوب کشور حمله کردند که سپاه و ارتش با یکدیگر در آنجا آنها را تار و مار کردند و به خاک عراق ریختند. ما ضعیف نشده بودیم، بلکه قرار بود جنگ تمام شود و در موقعیت خوبی این اتفاق افتاد و امام خمینی(ره) شعار جنگ جنگ تا پیروزی را به جنگ جنگ تا رفع فتنه تغییر دادند؛ برداشت من به عنوان یک تأمین کننده لجستیکی آن بود که باید آنقدر قوی شویم که چشم فتنه را کور کنیم و امروز ما تهدید نظامی نمی‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای رییس بزرگ لکه ننگ برادر جنابعالی با توهین به احمدی نژاد پاک نمی شود
Iran, Islamic Republic of
"سال ۸۸ هم در راهپیمایی‌ طرفداران انقلاب آمدم هم مخالفان"
معنی جمله می شود یعنی باد هرکجا بوزد من هم هستم....!!!!!
حامی دکتر
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست که هرکی نجومی بگیر ذخیره نظام !!! است مخالف دکتر احمدی نژاد است !
امیرحسام
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلاور منافع باند ثروت و قدرت را تهدید کرده بود و حامی مستضعفان بود و به همین دلیل مورد هجمه قرار دارد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر احمدی نژاد 2 میلیون مسکن مهر برای مردم ساخت و عیدانه و یارانه و بنزین سفر و سهام عدالت می داد و برای اولین بار بعد از انقلاب با اجرای طرح هدفمندی یارانه فاصله طبقاتی را کاهش داد اما در دولت هاشمی مردم زیر چرخ های اقتصاد سرمایه داری و تورم 50 درصدی له شدند .
مرتضی
احسن برشیر پاک خورده
یگانه مرد و ریس جمهور مردمی ایران فقط محمود احمدی نژاد بود
این دولت برای مردم چی داشت بجز گرانی و فقیر و فاصله طبقاتی زیاد مردم
Iran, Islamic Republic of
شاخص فلاکت در دوره احمدی نژاد با بیشترین درآمدهای نفتی ۲برابر شد
Iran, Islamic Republic of
بقایی،رحیمی،مرتضوی،زنجانی،خاوری،باقری و...!
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیق دوست شما پدر موشکی نیستی ....
حمید
Iran, Islamic Republic of
گذشت زمان زمان عملکرد افراد را شفاف میکند اتفاقا بروید در جامعه همان هایی که تحت تلقین شما می گفتند که احمدی نژاد اقتصاد را خراب کرد ببینید چه می گویند بنیان عقب افتادگی ها وخرابکاری ها و آغاز تجملگرایی واشافیگری از جیب ملت در دوره های هاشمی و خاتمی و شالووده هردو روحانی است ومردم اتفاقا الان کاملا حس می کنند که چه اشتباه تاریخی کردند.
Iran, Islamic Republic of
جناب رفیق دوست؛ احمدی نژاد نتوانست داماد خود را درباره بر باد دادن درآمدهای بی نظیر نفتی قانع کند!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
الان خود موسوی‌ هم میتونه ادعا کنه تو خیابون آزادی میون‌ سبزیها‌ من تماشاچی بودم(البته از نوع شوید) و رفتم ببینم اونا چی میگن، ولی من و دیدن دورم ریختن جو گیر شدم یه چیزی گفتم تو بلندگوی که دادن دستم
ننگ بر سه مفسدین
Iran, Islamic Republic of
موسوی و کروبی بازیچه راس فتنه شدند و فریب خوردند.
Romania
شما را به خدا اینهمه خفض جناح و فروتنی نفرمایید. بفرمایید اگر خدای نکرده شما نبودید مملکت الان چه حال و روزی داشت؟
مرد مومن میدانی کسی که با یک سیصدم قیمت ماشن تو زندگی زن و سه بچه را با شرافت تمام می چرخاند یعنی چه؟
جد اعلای موشکی ایران
Iran, Islamic Republic of
اگر هاشمی پدر موشکی بود و این هم پدربزرگش، پس من هم اعلام می کنم که جد اعلای آن هستم.
جالب این است که موشکی دارد شجره نامه پیدا می کند، ولی اصلا مادر ندارد.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
هاشمی که اواخر عمر میگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!
Iran, Islamic Republic of
منم ننه بزرگ موشکی هستم یکبار موشکهای عراقی که از بالای سرمان رد شد تا بخورد به خانه مردم بنده دقیق نگاه کردم.از این مدرک محکم تر بنده ننه بزرگ موشکی ایرانم.نمی دانم چرا هیچ کس گند کاریها را برعهده نمی گیرد .در هسته ای و موشکی که موفق شدیم هاشمی هر دو مورد پدراست/.ولی نمی دانم چرا مرحوم این اخری ها با هر دو مخالف بود .یکی را که نابود کردند.ان یکی را زورشان نرسید.شاد پدری بود که با بچه هایش به اختلاف برخورده بود
حمید
Iran, Islamic Republic of
حالا ، پس از ارتباط پدر بزرگ با جناب ننه بزرگ این موشک از کجا اومد بیرون؟!
محمد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
....
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
صنعت موشکی ایران با همت شهید تهرانی مقدم پیشرفت کرد و توسعه پیدا کرد.
مترو تهران هم با همت دکتر احمدی نژاد و دکتر قالیباف پیشرفت کرد و توسعه پیدا کرد.
Iran, Islamic Republic of
آره ماشالا این دو تا خیلی برای مترو تلاش کردن! مخصوصا احمدی نژاد!!
Iran, Islamic Republic of
70 کیلومتر از خط متروی تهران در زمان تصدی دکتر احمدی نژاد در شهرداری و 230 کیلومتر در زمان دکتر قالیباف ساخته شد.
Iran, Islamic Republic of
خدا به آبروی تمام شهدا تمام مستضعفان تمام بیکاران تمام مادران داغدار تمام پدران شرمنده خانواده ازتون نگذره از هرکس عامل فقر اختلاف طبقاتی اشرافی گری رانت‌خواری بیکاری آقازاده گی اعتیاد جوانان بالا رفتن سن ازدواج افزایش طلاق بی مسکنی نا امیدی و تمام مسولانی که هم سطح مردم متوسط به پایین جامع زندگی نمی کنند و دارای حقوق های میلیونی بیشتر از شش میلیون و دارای ساختمان های آن چنانی ماشین های غیر ایرانی هستند نگذرد و رسوای دو عالم نماید. ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
آمین یا رب العالمین
Iran, Islamic Republic of
...
حمید
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز .
چی شده اینقدر عدالت محور شده ای ؟!
آقا مشکلات کشور و این نفرین ها چیکار به محسن رفیق دوست داره ؟ اگه همه میلیاردی از بانک ها خوردند و بردند و بویی از جنگ وباروت و انقلاب و خون ندیدند این بیچاره که همش در صحنه بوده و از اول هم بازاری و متمول بود، حالا چون اوضاع اقتصادی بد شده ایشون نباید ماشین کرون قیمتش را سوار بشه ؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر امام(ره) میدانست هزینه یک ساعت سوار شدن در بلیزر رفیقدوست حقوق نجومی مادام العمر است هرگز در ماشین ایشان سوار نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
تو نه پدر موشکی هستی نه پدر بزرگش، بلکه در حقیقت خود موشکی، یک موشک ره گم کرده‌ای که ممکن است در جایی نامناسب منفجر بشوی و فاجعه ببار آوری
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای رفیق دوست در مورد ارتباط بانک سینا و برادرشون توضیح بدهند ممنون خواهیم شد.
امینی
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی فراموش کار شده اید علاوه بر آن شما پدر پدربزرگ صنف سبزی فروشان بوده اید
رر
Iran, Islamic Republic of
ما به گذشته كار نداريم قضاوت ما وضع فعلي و حال افراد است!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
ما آخرش نفهمیدیم پدر موشکی شما هستی یا مرحوم هاشمی یا مرحوم تهرانی مقدم ولی اعتراضات از اولین اختلاس شروع شد که برادرجنابعالی بود ؟خدا بیامرزدشهید تهرانی مقدم وتمام شهدای۴۰ سال گذشته راکه ما هر چه داریم از خون پاک شهداست وسلام حالا خود دانی نه شما را تو قبرمن می گذارند نه من را؟
Iran, Islamic Republic of
مرحوم هاشمی ؟ پدر یا پدربزرگ‌ حتی اگه رفیق دوست باشه هاشمی نیست مگه چند سال قبل از استخر رفتن آخرش نگفته بود دولت بعدی دولت گفتمانه نه موشک ؟ البته گفتمان هاشمی یعنی همون تسلیم
Iran, Islamic Republic of
اقای رییس برادر جناب عالی اختلاس ودزدی کرد احمدی نزاد بدبختی اورد ثم بکم عمی فهم لا یرجعون الان دراین دولت همه چیز کل وبلبل هست فقط قیمت گوشت 120000 هزار تومان است انگشت چب احمدی نزاد نیستید اگر مرد هستید اختلاس دزدی حقوق نجومی احمدی را بگویید توبه کن برای خودت
Iran, Islamic Republic of
بنده خیلی این آقا را قبول ندارم چون جزو ساکتین فتنه 88 بود ولی تیتر شما جفا به ایشان است چون ایشان گفته من به عنوان تماشاچی در میان مخالفین رفته بودم تا اوضاع را بررسی کنم همچنان که خیلی افراد تماشاچی بودند در آن جریان نه مخالف.
✨✨✨
Iran, Islamic Republic of
جمله رهبر عزیزمان را به یاد اوردم که در سال88 فرمودند:هر کس در فتنه ،ساکت ماند ،سقوط کرد.به عینه میبینیم اینروزها که...................
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
حمید
Iran, Islamic Republic of
بنده شخصا اکثر راهپیمایی های 88 را بودم ولی فقط بعنوان ناظر و اینکه فرق صره از ناصره را تشخیص بدهم ولی در راهپیمایی 9 دی باتفاق تمام خانواده و فک و فامیلم به حمایت از انقلاب اومدیم .
پس این دلیل همراهی با گروه فتنه نبود.
خخ
Iran, Islamic Republic of
شما سیاه لشگر فتنه بودی و جرم شما کمتر از فتنه گران نیست .
Iran, Islamic Republic of
اصولا بعداز۴۰ سال از انقلاب وتبیین جریانات ناب وانقلابی وخطوط مقابل ومعاند‌دیگرازاصلاح طلب واصولگرا وولایی وکذایی حرف مفت است مادرحال حاضر‌۲ جریان انقلابی وضدانقلابی داریم واصلاح طلب ولایی که‌مستمرا دغدعه خلاصی فتنه گران‌از حصر داره‌تکلیفش روشن است اقا محسن باید تعارف را کنار میگذاشت
بازی اسم ها را نخوریم
Iran, Islamic Republic of
البته 19:24 عزیز
مراقب باشیم، الفاظ گولمان نزنند. بله الان جریان انقلابی داریم، اما این که جناح راست، محافظه کار، اصولگرا ، دم انتخابات 96 یهویی نشست دو سه هزار نفری تشکیل بده و اسم خودش رو بگذاره "انقلابی" و بگه به فلانی که ما می گیم رای بدید، وگرنه ....(!). روی این شعار مردمی : "اصلاح طلب، اصولگرا! دیگه تمومه ماجرا" که واقعا از بطن مردم بلند میشه، خیلی باید تامل کرد. امام رحمه الله علیه هم روی شعارهایی که از متن مردم برمی خاست، حساس بودند. حتی در جایی اشاره داشتند که در انقلاب مردم روستاهای دورافتاده همان شعارهای مردم شهرهای بزرگ را سر می دادند؛ امام(ره) این اتفاق را از جمله امدادهای غیبی الهی(دست خدا را می بینم) معرفی کرده بودند.
Iran, Islamic Republic of
من پدربزرگ موشکی کشور هستم...!!
خوشبختم من هم پسرخاله کلاه قرمزی هستم از دیدارتون خوشبختم
Iran, Islamic Republic of
....
خاتمی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
امثال تو با حقوق های نجومی باعً بدختی شدید نه احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
....
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
توکجاموشک ساختی که شدی پدربزرگش،دوره جنگ توکدام منطقه یک خشاب تفنگ در خط مقدم به سمت دشمن خالی کردی؟؟!!!!!!
امیر حسین
United States
قبل از انقلاب نزدیکی های چهارشنبه‌سوری کلرات و زرنیخ و باروت می‌آوردند( از بچه های همدان) و با پیت حلبی روغن موشک سه مرحله ای می‌ساختند!!!! اتفاقا بد هم کار نمی‌کرد!!! فقط دقیق نبود..... توی همین تپه های عباس آباد تهران..... به نظرم همین آقای رفیق دوست هم جزء تیم موشکی بود!!!! یکی بود که همه اش دستور میداد و بعد می‌رفت قایم میشد!!! ولی بچه های همدان گوش نمی‌کردند و کار خودشان را میکردند!!
United States
....
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای بسیار کم ارزشی بود !!!!!!!!!!!همین
Iran, Islamic Republic of
وقتما را تلف کردند
Iran, Islamic Republic of
زنگنه؟؟ ولایی؟؟؟ با این حساب اصلا غیر ولایی نداریم.
Iran, Islamic Republic of
وزیری که با بی تدبیری کرسنت را منعقد کرده و 50 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد نموده است ولایی و انقلابی نیست .
Iran, Islamic Republic of
برو بچ هاشون هم چون خیلی ولایی اند رفتند خارج حوزه بزنند!!!
Iran, Islamic Republic of
....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
این موشکی مظلوم ما ؛ چند تا پدر داره ؟!! اون مرحوم هم گویا پدر موشکی ما بود ! البته قدیما ، بعد ضد موشک شد !!!
Iran, Islamic Republic of
خدا نور به قبرش بباره خدا بیامرز رفت دیگه کسی را نداریم خاطرات رنگارنگ از مرحوم امام ره برای ما بازگو کنه.
Iran, Islamic Republic of
یامعنی ولایت رانمیدانیدیامعنی اصلاحطلبی فعلی را !!!
Iran, Islamic Republic of
اها پس سياهي لشكر هم بودي
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
عمار
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
Iran, Islamic Republic of
پیروزی هزار پدر دارد و شکست یتیم است
حتما خیلی ها در پیشرفت موشکی کشور نقش داشته اند
و من به نوبه خودم از همه انها سپاسگزارم
ا
Iran, Islamic Republic of
سهم من از همه بیشتر بود هر وقت موشکی پرواز میکرد شروع میکردم بشکن زدن و هورا و جفتک انداختن و کیف کردن و.... بله
در کدامین عهد بودست این چنین یا آن چنان
Iran, Islamic Republic of
جفتك انداختنت خيلى عالى بود!!!!
نصري
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تشت رسوایی تان از بام افتاده و صدایش از فرسنگها بگوش میرسد
عباس
Iran, Islamic Republic of
شما خوبید آقای دوست و رفیق.انشالله که ملالی نیست
Iran, Islamic Republic of
....
United States
اینا دیدن موشکی توسعه شگرفی کرده حالا هی خودشونو یه جوری ربط میدن به موشکی!
یکی نیست به اینا بگه اگه موشکی دست امثال شماها بود شده بود مثل صنایع خودرو که همتون براش مادرخوندگی کردید؛ هروقت که شوهر خارجی گیر آوردید بچه رو فراموش کردید.
United States
....
مالک
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد برای شما ها خواص بی وجدان که اسمتونو گذاشتید مردم بدبختی آرود با قطع دستانتان از بیت المال و رانت و ....


صد سال دیگه هم عمر کنید خواهید سوخت از ان 8 سالی که دستتان از بیت المال و رانت و... دور بود
ملت، فقط یکی از ملت!
Iran, Islamic Republic of
«...برای ملت بدبختی درست کرده...»!
به قول مرحوم جلال: دروغ نگو، "رییس"!
ملت منم و حدود هشتاد میلیون نفر مثل من؛ تو و چندهزارنفر مثل تو، رییس هستید. محمود واسه ما ملت بدبختی درست نکرد؛ شما روسا بدبختی درست کردید.
من، یه نفر از ملت، سهمیه ام رو از اون 700 میلیارد دلار کذایی با دست محمود گرفتم: دوتا پسرجوون رو سرکار فرستادم و زن دادم، واسه یکی شون خونه هم خریدم. خواهر میانسالم بعد یه عمر مستاجری با خفت، تو یه آپارتمان هفتاد متری مسکن مهر ساکن شد، الانم هشت ساله دارم یارانه نقدی ای بنزینی رو می گیرم که لکسوس اش رو تو سوار می شی!
....
بازم بگم؟ بگم؟؟
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
تو مادر بزرگش هم نیستی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پاک است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد عشق است .
Iran, Islamic Republic of
الانم در صف مخالفین امام وانقلاب تشریف دارید گرمتونه متوجه نشدید .
Iran, Islamic Republic of
آقای خاطره دوباره زنده شد
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج محمود
مه شکن
Iran, Islamic Republic of
یعنی اگه تو و امثال تو که خییییلی زیاد هستن، از دکتر احمدی نژاد دفاع می کردی و مجیزگویی می کردی، من به احمدی نژاد شک می کردم...
الهی شکر که حقانیت احمدی نژاد بار دیگر بر من ثابت شد...
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اقتصاد شما رانت خواران را خراب کرد ترستان این بود پته تان را روی اب بریزد اقتصاد دان تقلبی یک حرفی اون جهانگیر بلغور کرد و تو انرا داخل دهانت نچرخان اولا کل درامد 8 سال احمدی نژاد 540 میلیارد دلار بوده و 7 سال هم با دلار بین 1000 تا 1200تومان کشور را اداره کرد ان هم عزتمند نه دیپلماسی ذلیلانه و خائنانه و ثروت ایران را هم با قیمت بالا فروخت و خرج این کشور کرد
سردار عدالت
Iran, Islamic Republic of
با افشاگری انقلابیون واقعی و عدالتخواهان زمانه و برداشته شدن نقاب از چهره ی خواص چپ و راست و اصولی و اصلاحی، مردم به این نتیجه رسیدن که همه برای چپاول کشور و سرنگونی انقلاب، باهمند...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزکم داداش خوبند کجا تشریف دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
اخوی مگه مجبوری بیای سخنرانی کنی این همه حرف حساب بشنوی برو یکم لکسوس سواری کن و اگر وقت پیدا کردی یادی در ذهنت از بیچارهاکن خدایی مدیون ملتی اگر بخودت زحمت بدی و کاری کنی
Iran, Islamic Republic of
هر اصلاح طلبی ۴ درصدی است و‌۴ درصدی ها ولائی نیستند پس اصلاح طلب ولایی دروغی بیش نیست، اینها نقاب ولایی زده اند و وقتی فضا را مناسب ببینند، مثل ادوار گذشته ذات کثیف خود را آشکار میکنند...لطفا بدون سانسور منتشر کن
غلام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تو اصلا به اندازه...دکتر احمدی نژاد بحساب می ایی که اظهار نظر می کنی؟!
Iran, Islamic Republic of
جاسوس دوجانبه
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها ؛ از مبدا ، سوار قطار انقلاب شدن ، اما بسته به ظرفیت و شخصیت خود ، ایستگاه به ایستگاه ، پیاده شدن ! مهم اینه که تا مقصد ، در رکاب قطار انقلاب باشی ! و این مهم ؛ همت می خواد و بصیرت !!!!
سعید در دولت احمدی نژاد حقوق فرماندار دو ونیم استاندار سه ونیم وزیر پنج میلییون تومان بود حالا چقدر ؟
Iran, Islamic Republic of
در دولت احمدی نؤاد حقوق فرماندار دو نیم استاندار سه و نیم وزیر پنج میلیون تومان بود . حالا چقدر ؟