جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۲۴ بهمن ماه آغاز ثبت‌نام برای کنکور ۹۸

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 670167
سازمان سنجش زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۸ را اعلام کرد و این آزمون در تاریخ ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.
۲۴ بهمن ماه آغاز ثبت‌نام برای کنکور ۹۸
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سازمان سنجش زمان ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 98 را اعلام کرد.بر این اساس داوطلبان متقاضی آزمون سراسری سال 98 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه» نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی، همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد می‌توانند از روز چهارشنبه 24 بهمن ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام از روز چهارشنبه 24 بهمن 97 تا روز پنج‌شنبه دوم اسفند 97 فرصت دارند. دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 98 همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود.

کنکور 98 در تاریخ 13 و 14 تیر برگزار می‌شود
آزمون سراسری سال 98 در تاریخ 13 و 14 تیرماه 98 برگزار خواهد شد.

جزئیات پذیرش با سوابق تحصیلی 17 بهمن منتشر می‌شود
لازم به توضیح است اطلاعات مربوط به رشته‌هایی که در سال 98 پذیرش آنها صرفاً با سوابق تحصیلی «بدون آزمون است»، در تاریخ  17 بهمن 97 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبانی که تمایل به پذیرش در این رشته‌ها دارند نیازی به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 98 نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *