پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

سناتور آمریکایی: ترامپ نژاد پرست و دروغگوست

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 670150
سناتور دموکرات آمریکا و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور، «دونالد ترامپ» را «نژاد پرست» و «دروغگو» خطاب کرد.
سناتور آمریکایی: ترامپ نژاد پرست و دروغگوست
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سناتور دموکرات ایالت «اوهایو» در سخنانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را «نژاد پرست» خواند.

 به نوشته وبگاه «هیل» سناتور «شراد براون» که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور شرکت کند، یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «ان. بی. سی» گفت : «این کشور به خوبی با مسائل مرتبط با تبعیض نژادی برخورد نکرده است. ما رئیس جمهوری نژاد پرست داریم.»

سناتور براون با یادآوری سخنان دونالد ترامپ درباره «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا و ادعای او  که اوباما در این کشور به دنیا نیامده و ذکر اقدام‌های تبعیض آمیز ترامپ با سیاه پوستان هنگام تصدی شغل املاک و مستغلات، گفت:«نمی‌دانم در درون او چه چیزی می‌گذرد، اما می‌دانم او حرفه سیاسی خود را با زیر سئوال بردن  مشروعیت و زادگاه ریاست جمهوری آمریکا بنا نهاد.»

وی ادامه داد: «در مورد آنچه‌که  ترامپ در اوائل شغل املاک و مستغلات انجام داد، همه جور گزارشی  وجود دارد. می‌دانیم که رئیس جمهور اغلب حقیقت نمی‌گوید. می‌دانیم او اغلب دروغ می‌گوید و از نظرها و راهبردهای نژادپرستانه او آگاهی داریم.»
سناتور براون که در گذشته نیز ترامپ را نژادپرست خوانده بود، در مصاحبه‌ اوائل ماه جاری خود با شبکه خبری «سی. ان. ان»  مجددا همین لقب را به او داد.

رئیس عفو بین‌الملل در آمریکا نیز روز گذشته سیاست جدید ترامپ در قبال پناهجویان مکزیکی را «نقض حقوق بشر» خواند. طبق سیاست جدید دونالد ترامپ ،با معطل نگاه داشتن پناه‌جویانی که از مرزهای مکزیک به سمت آمریکا می‌آیند و وارد کردن آسیب روحی، آن‌ها  از درخواست پناهجویی منصرف می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۲۲:۲۳
رزمنده ایرانی دولت آمریکا را به جرم جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درسراسر جهان متهم کرد.
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنگنده‌های آمریکایی بار دیگر غیر نظامیان را در سوریه به خاک و خون کشیدند
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ماموریت نیروهای آمریکایی ازسال 2001 تاکنون در افغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه تنها کمک، حمایت و پشتیبانی تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی
ماموریت نیروهای آمریکایی ازسال 2011 تاکنون در عراق و سوریه تنها کمک، حمایت و پشتیبانی تروریسم و داعش است، نه مبارزه با تروریسم وداعش
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی اسرائیل دریمن است.
آمریکا درمنطقه حامی تروریسم و داعش است.
حضور آمریکا درخاورمیانه برای مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با تروریسم و داعش درارتباط است.