جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

واژگونی آمبولانس حامل مادر باردار

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 670141
فرماندار قروه از واژگون شدن آمبولانس حامل مادر باردار دهگلانی در قروه خبر داد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای امدادی مادر و نوزاد هر دو در سلامت کامل به سر می برند.
واژگونی آمبولانس حامل مادر باردار
به گزارش جهان نيوز، موحد امان اللهی اظهار داشت: ظهر امروز یکشنبه آمبولانس بیمارستان دهگلان در حین اعزام مادر باردار یکی از روستاهای توابع دهگلان به بیمارستان شهید بهشتی قروه در دو کیلومتری قروه واژگون می شود.

وی علت واژگونی آمبولانس را لغزنده بودن جاده دانست و تصریح کرد: با اعزام نیروهای امدادی و درمانی از قروه، مادر باردار و دیگر مصدومین به بیمارستان قروه انتقال داده می شوند.

به گفته امان اللهی پس از عملیات انتقال با کمک کادر پزشکی بیمارستان نوزاد در سلامت کامل به دنیا می آید و در حال حاضر هردو در سلامت بوده و تحت مراقبت هستند.

وی به دیگر مصدومان حادثه اشاره کرد و گفت: راننده و دو نفر از ماماهای اعزامی از ناحیه بدن دچار شکستگی شده اند و تحت درمان و مراقبت قرار دارند. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *