جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پخش و بازپخش مسابقات لیگ برتر فوتبال در سایت‌ها ممنوع شد!

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 670123
سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر از جمله پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات و خلاصه مسابقات از رسانه‌های دیداری و شنیداری ممنوع است!
ممنوعیت پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال در سایت‌ها!
به گزارش جهان نيوز، سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی، رسانه های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV منتشر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«به اطلاع کلیه رسانه های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی، رسانه های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV   می رساند هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر  شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، بررسی داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و هم چنین سایت های اینترنتی  با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت ها و خبرگزاری ها مجاز خواهد بود.

از تمامی رسانه هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می شود برای گرفتن مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت ها و تلویزیون های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام کنند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می گیرد.»

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *