جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

ترامپ: نیروهایمان را در عراق حفظ می‌کنیم

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 670110
رئیس جمهور آمریکا هرگونه طرحی برای خروج نظامیان این کشور از عراق را به شدت رد کرد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از سی بی اس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: نظامیان آمریکایی از عراق خارج نخواهند شد، چون می‌خواهیم ایران را زیرنظر بگیریم.

ترامپ در این گفتگو ادعا کرد: پایگاهی مجهز و گران‌قیمت در عراق تاسیس شده تا از طریق آن همه بخش‌های منطقه را زیرنظر بگیریم نه اینکه از عراق خارج شویم.

ترامپ در ادامه با ادبیاتی قلدرمآبانه گفت: این موضوعات را خیلی از مردم نمی‌‍فهمند، چون ما می‌خواهیم نیروهایمان را در عراق حفظ کنیم تا اگر اتفاقی در منطقه افتاد با خبر شویم و اگر کسی دنبال سلاح هسته‌ای رفت، قبل از آن که او کاری انجام دهد، ما مطلع شویم.

اظهارات ترامپ در گفتگوی تلویزیونی سی بی اس در مورد حفظ نظامیان آمریکایی در عراق در حالی مطرح شده که او پیش‌تر با حضور در همین برنامه، درگیری و جنگ آمریکا در عراق را یکی از بزرگترین اشتباهات کشورش عنوان کرده بود.

تاکید ترامپ بر عدم خروج نظامیان امریکایی در عراق پس از دستور جنجالی او برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه اعلام شده که با واکنش‌های بسیاری در داخل آمریکا مواجه شد و در نهایت کار را به استعفای وزیر دفاع او کشاند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا همراه با چند کشور دیگر داعش را وارد موصل و دیگر شهرهای عراق کرده است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر داعش را وارد سوریه کرده است.
آمریکا به همراه ناتو داعش را وارد افغانستان کرده است.
آمریکا همراه با چند کشور دیگر از تروریست های داعش در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن و منطقه خاورمیانه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
فرانک
United States
نظر اصولگراها و احمدی نژادیها چیست؟؟؟