جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۴

چه عجب! جسارت گفت‌وگوی دوطرفه پیدا کرده‌اید/ آماده مناظره درباره «نظارت استصوابی» هستم

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 670096
کارشناس حقوق و استاد دانشگاه با اشاره به درخواست تاج‌زاده مبنی بر مناظره درباره نظارت استصوابی نوشت: آماده مناظره درخصوص نظارت استصوابي وبررسي نقش شوراي نگهبان و ناقضين انتخابات در مشكلات كشور هستم.
به گزارش جهان نيوز، علی بهادری، کارشناس حقوق عمومی و مدرس دانشگاه در توئیتی با اشاره به درخواست تاج‌زاده مبنی بر مناظره با اعضای شورای نگهبان درباره نظارت استصوابی، نوشت: قبلاً بارها برای گفتگو درخصوص نظارت استصوابی اعلام آمادگی کرده ام، چه عجب که پس از سالها طرح یکجانبه ادعاها و مباحث انتقادی،‌ بالاخره جسارت گفت‌وگوی دوطرفه دراین زمینه را پیداکرده اید! آماده مناظره درخصوص نظارت استصوابی وبررسی نقش شورای نگهبان و ناقضین انتخابات در مشکلات کشور هستم.



 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه عجب جرات مناظره پیدا کردید حتما هم با بگم بگم های معروف شروع میکنید.
انصاف!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب بهاری شما در دانشگاهی که درس می دهی اعلام کن حاضری با اساتید و دانشجویان مقطع فوق و دکتری در ایت خصوص مناظره کنید مطمئن باشید کثیری حاضرند با شما به پیکار کلامی بپردازند اما بر صغیر و کبیر مبرهن است که شان سیاسی شما با شان سیاسی تاجزاده قابل قیاس همی نمی باشد تاجزاده هم با اتکا به سابقه مسئولیت خودش به عنوان مسئول انتخابات از شورای نگهبان هماورد می طلبد .
Iran, Islamic Republic of
...