سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

ترابی مقابل پدیده مشهد بازی می‌کند

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 670028
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ریکاوری و استراحت در دیدار مقابل پدیده مشهد بازی خواهد کرد.
ترابی مقابل پدیده مشهد بازی می‌کند
به گزارش جهان نيوز،  مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس تهران که سابقه بازی در تیم سایپا را دارد و پس از پایان نیم فصل نخست لیگ برتر همراه با تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات رفت، از امروز (یکشنبه) در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد و با ریکاوری و استراحت در دیدار مقابل پدیده مشهد بازی خواهد کرد.
 
او در تیم ملی عملکرد خوبی داشت، اما شاگردان کی روش در بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن ۳ بر صفر شکست خوردند. ترابی به دلیل ثبت نشدن قراردادش با پرسپولیس در هیئت فوتبال نتوانست در چارچوب رقابت‌های جام حذفی مقابل سپیدرود رشت بازی کند، اما این مشکل نیز حل شد تا برانکو بتواند از این بازیکن در طول نیم فصل دوم سود ببرد.

ترابی ۲۴ ساله در پست هافبک راست بازی می‌کند و حضور این بازیکن در پرسپولیس به طور قطع باعث ایجاد تغییرات تاکتیکی خواهد شد. ترابی توانایی بازی در چند پست را دارد و ضمن حضور در پست میانی، قابلیت حضور در پست مهاجم را نیز دارد. خرید جدید پرسپولیس طی فصول مختلف در بیشتر اردو‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید حاضر بوده و از نظر کلاس بین المللی نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است.

به نظر می‌رسد برانکو تا پیش از خرید بودیمیر روی ترابی برای پست مهاجم حساب ویژه‌ای باز کرده بود و این مساله باعث شد تا حتی در نقل و انتقالات زمستانی روی نام گادوین منشا قلم قرمز بکشد، اما اکنون با جذب مهاجم کروات شاید تفکرات برانکو با تغییراتی نیز مواجه شود و احتمالا این بازیکن در پست وینگر برای پرسپولیس بازی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *