پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۱۰۸
پناهیان:

برای روحانی واقعا متاسف هستم/ او اصلا انقلاب را درک نکرده است +فیلم

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 669993
من برای رئیس جمهور به خاطر این حرف عوامانه که گفتند انقلابی گری هم یک سال دو سال، احساسات انقلابی یک مدتی و بعد از آن عقلانیت، متاسف و متاثر هستم.
برای روحانی واقعا متاسف هستم/ او اصلا انقلاب را درک نکرده است +فیلم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در هفدهمین اردوی آموزشی- تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: مردم سالاری دینی فقط به معنای آمدن مردم پای صندوق‌های رای نیست؛ بلکه به معنای حضور جدی مردم در اداره جامعه است.

وی با بیان اینکه انقلابی کسی است که راهی نزدیک‌تر و پرسودتر را برای رسیدن به هدف‌های خود انتخاب می‌کند، افزود: در تشکیلات انسان از آفت‌ها فاصله می‌گیرد. تشکیلات محل رشد معنوی است؛ همانطور که جبهه محل رشد معنوی بود، باید در انجمن کار کنید و خصلت‌های کلیدی انجمن را وارد اقتصاد کنید و به کار ببرید.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه صبر در گفتگو، حق طلبی را جلا می‌دهد، گفت: برای جوان مستعد ننگ است که کارمند و استخدام شود، باید گروهی جمع شوید و برای معیشت خود کار آفرینی کنید، با این کار رانت خواری‌هایی که در این حوزه انجام می شود و فساد‌های اقتصادی ادامه پیدا نمی کند.

پناهیان با تاکید بر اینکه نباید غرور حق طلبی انسان را فرا بگیرد، بیان کرد: انقلاب معنایی جز واقع‌بینی و دیدن همه منافع ندارد و اسلام نیز ما را به واقع بینی و واقع خواهی وادار می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه تشکل‌های دانشجویی این است که فعالیت‌های تشکیلاتی خود را در زمینه اقتصادی جامعه ارتقا دهند، افزود: مردم سالاری دینی فقط به معنای آمدن مردم پای صندوق‌های رای نیست بلکه به معنای حضور جدی مردم در اداره جامعه است.
 
پناهیان اظهار کرد: من برای رئیس جمهور به خاطر این حرف عوامانه که گفتند انقلابی گری هم یک سال دو سال، احساسات انقلابی یک مدتی و بعد از آن عقلانیت، متاسف و متاثر هستم. او اصلا انقلاب را درک نکرده است. احساسات انقلاب برآمده از واقع بینی، دقت و منفعت جامعه است. آیا اگر کسی سر منافع خودش حساس شد باید به او گفت که یکی دو سال سر منافعت حساس شو و بعد بردگی کن، نوکر باش این حرف‌ها چیست. واقعا برداشت یک کسی در حد رئیس جمهور از انقلابی گری این است. حقیقت انقلاب این است که با یک عقلانیتی همه منافع را ببینیم و دوم اصراری است که باید برای تامین منافع داشته باشیم. انقلابی گری یعنی عقلانیت و ملاحظه همه منافع اعم از منافع کوتاه مدت و بلند مدت نه بخشی از منافع.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم رئیس جمهور محترم انتقاد پذیر باشند و اقامه دعوی علیه جناب اقای پناهیان نکند !! البته سوابق رئیس جمهور خلاف این را نشان می دهد.
Netherlands
او اصلا انقلاب را درک نکرده است
این فرمایش پناهیان هم حرف خوبی نیست.ایشان چهل سال است در مسئولیهای مهم است !!! لذا این سئول را از جناب پناهیان می پرسم : چطور ممکن است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم
Netherlands
مشکل حرف جناب پناهیان در این استکه چطور کسی با این نتایج و این تفکرات چهل سال از تمام فیلتتر ها رد شده باشد و اینک در راس قوه مجریه!!!
پس باید فکری بحال فیلتر کرد.
حالا ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال فیلتر نمیخواد بکنی، فکری به حال رای دادن خودمون باید کرد.خودمون انتخاب کردیم. ولی نمیخوایم قبول کنیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Russian Federation
عزیزم اون فیلتر کسی نیست جز «مردم»...
Iran, Islamic Republic of
زبیر هم 40 سال در رکاب پیامبر و امام علی و و اهل بیت بود ولی چون نه انقلابی بود و نه انقلاب پیامبر را شناخت ببین آخر کارش به کجا کشیده شد که به اختلاس و جنگ در برابر امام زمانش رو آورد
Iran, Islamic Republic of
حرف خوب و بد تو این مملکت وجود ندارد هرکی تریبون دستش هست هر چی دلش می خواد میگه مردم هم که به هیچکدام اعتنایی نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
....
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بودن عین عقلانیت است
رهبر عزیز فرمودند : من انقلابیم
Iran, Islamic Republic of
....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان :وقتی اعتقادات مردم را با 40 سال قبل مقایسه میکنیم ما هم متاسف میشویم .
Netherlands
متأسف باش برای خودت...
ظاهرا مردم از فرهنگ غرب و سکولاریزاسیون اثر می پذیرند اما در باطن بسیار هشیارتر و دقیق تر از اول انقلاب شده اند و زود پی به اشتباه خود می برند
اااااا
Russian Federation
خب این تقصیر کیه ؟!! جناب پناهیان؟ حوزه های علمیه؟ نظام اسلامی؟ یا خودت؟
با سلام وتشكر
متاسفانه در برخي مديريتها و مسئوليتها افراد نا اهل اشرافيگر و غربزده اداره كشور را در دست گرفته اند كه اطراف آقاي روحاني هم همينها ايشان را منحرف كرده اند.
غرب خود بهتر ميداند ادعاي حقوق بشرش دروغ است و لوايحي مثل cft نيرنگي براي قبولاندن تعريف تروريست جعلي و تحريف شده است اما متاسفانه غربزده ها در كشور فقط دست به دامان كدخدايان غرب هستند تا شايد به دشمنان حقانيت خود را ثابت كنند زهي خيال باطل دشمن خود ميداند ما حق هستيم هر كاري كنيد باز هم خيانت ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا شما که درک کردی بگو انقلاب چیه دستاوردی که امروز به درد ملت بخوره کدومه
روی شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال آزادی جمهوری اسلامی هم اول فکر کن و بعد بگو کدام یک از آن چهار اصل شعار به میزان لااقل 50درصد تحقق پیدا کرده
یعنی به لحاظ اقتصادی و صنعتی استقلال داریم
آزادی به مفهوم مطلق داریم
جمهوریت بدون فیلترو با اتکا به قدرت تشخیص مردم داریم
یا لااقل به اندازه یکصدم حکومت امیرالمومنین در جامعه عدالت اسلامی داریم و با مفسدان در هر مقام و منصبی مبارزه میکنیم
اصلا گیرم که این پرسش ساده هم مطرح نشود آیا خود شماها در پیش آمدن چنین وضعیتی بی تقصیرید؟
Iran, Islamic Republic of
شما اول منظورتو از آزادی مطلق و جمهوریت بدون فیلتر بگو تا مشخص بشه درک شما از شعارهای انقلاب و دین چیه؟؟؟
من فکر میکنم منظور شما از آزادی مطلق همون بی‌بندو باری بدون هیچ محدودیته که مسلما نه توی دین چنین چیزی رو قبول میکنه نه هیچ عقل سالمی
جمهوریت رو هم شما گویا توی این ۴۰ سال خواب بودی که نمیبینی تقریبا هر سال یه انتخابات برگزار میشه با رای مردم. احتمالا منظور شما از بدون فیلتر هم اینه که اجازه بدن هر دشمن و محارب علنی هم بتونه وارد حکومت بشه که شما بگو کدوم حکومت عاقلی این کار رو میکنه؟؟؟ البته که همین قدر ضد انقلاب و منافقی هم که هست که شما انتخابشون میکنید برای هفت پشتمون بسه! اتفاقا هر چی بدبختی هم داریم و هر کدوم از شعارها هم کامل تحقق پیدا نکردی به خاطر انتخابای همین برخی از مردم بزرگوارمون بوده که تَکرار می‌کنند!
Iran, Islamic Republic of
انتخابات ما اغلب شده انتخاب بین بد و بدتر و فجیع
چون گزینه ای نیست!!!!!
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مردم در سال های اخیر بدترین گزینه های ممکن را انتخاب کردند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب علت اينكه بين بد و بدتر گير مي كنيم تقصير شوراي نگهبانه كه از ميان كانديداها آدمه هاي وابسته با باندها و حناحههاي صاحب قدرت و ثروت را تاييد مي كند و مردم ناگزيرند به يكي از اين ها راي بدهند ....!!!!
اااااا
Russian Federation
شما چشمات رو باز کن گزینه ای هست!!!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
طبیعتا پیش از ظهور انتخابها بین بد بدتر است.
باید واقع گرا بود
Iran, Islamic Republic of
چیز سختی نیست. خود من سه سال توی مالزی درس خوندم. اونجا توی دانشگاه نوع پوشش دختران کاملا آزاد است. یعنی با لباس شنا میان دانشگاه. با جلباب و روبنده هم میان. اما جالبه که بالای 98 درصد حجاب مطلق دارند یعنی محاله کسی یک تار مویشان را ببیند. اما اینجا به ضرب دگنک و حجاب اجباری بالای 80 درصد را میشود به نوعی بی حجاب, بدحجاب یا شل حجاب محسوب کرد. آزادی انقلابی یعنی آزادی انتخاب که در اینجا مفهوم و معنایی ندارد
Iran, Islamic Republic of
آزادی به مفهوم مطلق می دونی یعنی چی؟ حداقل یه کم فکر کن بعد بنویس. ماهی توی دریا قدر آب رو نمی دونه همین که کنار ساحل افتاد بالا و پایین می پره تا به همون آبی که ازش انتقاد می کرد برگرده. منظورم این نیست که در کشور مشکل وجود ندارد. متاسفم برای مدیرانی که تعهد ندارند و مردان بافضیلت و انقلابی را برای حل مشکل مردم دعوت به کار نمی کنند . متاسفم برای جناحی فکر کردن دولت. این نوع مدیریت تدبیری ها و اصلاح طلبان نباید به پای مومنین و وفاداران به انقلاب اسلامی نوشته شود. اونهایی که آشنا هستند می دونند که من چی میگم.
Iran, Islamic Republic of
موقعی که شعار آزادی را برای نظام انتخاب کردن و اسم شهیاد و آریامهر را گذاشتن آزادی, نفرمودن هزار و یک قید و بند و تبصره داره... بعدا شروع کردن به تحدید این واژه مقدس. آزادی یعنی آزادی مطلق یعنی ما باید الگوی غرب بشیم از شدت آزادی
نه این که با رخت و چوب شبانی ملت را گوسفند فرض کنیم و آزار بدیم. شاه دیکتاتور به مدد کلمه آزادی کنار گذاشته شد اما حالا حتی آزادی اجتماعی و فرهنگی را هم از مردم گرفتید و ناشرها و رسانه های افغانستان هم ما را یک کشور استبدادی معرفی میکنن, چون در کابل هر کتابی با هر موضوعی چاپ میشه و تنها خط قرمزشون اهانت به خدا و پیغمبره. واقعا خجالت آور نیست با این شعار آزادی
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی مشکل مملکت ما اینه که شماها همیشه خودتان وخطاها نه بلکه اشتباهاتتان را در پشت دولتها قایم میکنید بعدش خودتون و پاک میپندارید و تبلیغ میکنید.در صورتیکه همتون سر وته همان کرباسید.
عدالتی که اسلام تعریف کرده در حکومت امیر مومنان هم محقق نشد اول باید ملتی پرورش پیدا بکند که منافق را از مومن، خادم را از خائن و انقلابی را از وابسته تشخیص دهد بعدا شاهد استقلال و آزادی واقعی باشیم
Iran, Islamic Republic of
پناهیان با درک بالا هاله ی نور را تا عرش اعلی رساند و چندین نسل را نا امید کرد و آسیب جدی به مملکت زد الآن سخنوری برای ایشان خوب نیست چرا که بوی گند سخنوری های قبلیشان هنوز مردم را می آزارد .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعد از شش سال هنوز ته منطق تون همینه؟
چه ربطی به احمدی نژاد داره آخه؟
Netherlands
عمو زنجیر باف؛ هودج منو یافتی؟
Iran, Islamic Republic of
درک بالا یعنی دم کدخدا رو دیدن آن چنان رونق اقتصادی ایجاد شد که ...
اقای پناهیان از خدا بترس شما تا به حال برای ایران و ایرانی چه کار مثبتی کرده اید سخن رانی که کار محسوب نمی شود
Iran, Islamic Republic of
خیلی آدم جالبی هستی روحانی که رییس جمهور مملکته و کل بودجه و اختیارات کشور و وزارتخونه ها دستشه رو ول کردی و همه ی تقصیرها رو از چشم یه آخوند ساده میبینی
شما هیچ بویی از انصاف نبردید و کاملا مشخصه که هنوز هم تو حال و هوای انتخابات هستی و درد کشیدن بقیه هموطنهات رو به خاطر بی کفایتی این دولتی که بهش رای دادی نمیبینی در حالی که این دولت هیچ جایی برای دفاع نداره و حتی صدای اصلاح طلب ها هم که حامی این دولت هستن ولو به صورت ظاهری دراومده
فرانک
United States
آخوند ساده!!!!!! خیلی باحالی!!!! آخوند که ساده نمیشه!!!!
Iran, Islamic Republic of
شما بگو روحانی برای مملکت چیکار کرده است ؟!!!!
نتان یاهو صدا کروکودیلی
Iran, Islamic Republic of
برای اون ور آبی های موبور چشم آبی واون نتان یابو صدا کروکودیلی که خیلی امید بخش بوده اصلا منظورش از تدبیر وامیدمنافع همان ها بوده ...اتمی کیلو چند....
عبدی
Iran, Islamic Republic of
اگر اگاه کردن مردم کار مهم نیست باید در مدارس و دانشگاه ها و ....را تخته کنیم لطفا قبل افاضه فکر کنید
United Arab Emirates
اگاه کردن مردم؟
خودت به این حرفت باور داری؟
مثلا حرف هایی که تو نماز جمعه گفته میشه اگاه کردن مردمه؟
برادر جان الان شما به یه کلیک دنیایی از اخبار از هر طیفی جلو روته و خودت انتخاب می کنی کدوم درسته.
جناب آقای پناهیان
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی هیچکاره است
حسن روحانی دودستی دولت را تحویل اصلاح طلبان
بی غیرت داده . بخدا قسم دارند کار شکنی می کنند تا مردم را به ستوه بیارند .
مرگ بر اصلاحات امریکایی و مرگ بر خاتمی ودیگر مفت خورهای اصلاح طلب
h
متاسفم برای طرز تفکر سطحی شما. از ماست که بر ماست.
و در این تأسف بمیر
Iran, Islamic Republic of
و در این تأسف بمیر!!!
Iran, Islamic Republic of
سرت رو از برف در بیار . ببین این تفکر اصلاح طلبی جز افساد طلبی و تحقیر ملت ایران و نوکری اجانب و کوتاه آمدن در مقابل خواسته های اونها کار دیگری انجام داده اند
و نابودی دستاوردهای این مردم هم از لحاظ تکنولوژی و ....
....
Iran, Islamic Republic of
......
1384 1392
Iran, Islamic Republic of
فرق دو رئیس جمهور را ببینید
در دولت احمدی نژاد دلار شد 2700 تومان و تورم هم داشتیم ولی مرغ بود کیلویی 4000 تومان و گوشت بود کیلویی 28000 تومان و تا سر برج هم جیبمان پول داشتیم و کلی ناراضی بودیم
و اما در دولت حسن روحانی !!!
دلار 2700 شده 16000 تومان گوشت 110000 هزار تومان مرغ 15000 تومان که توان خرید نداریم و جیبمان هم خالی و شرمنده زنو بچه هستیم
بخدا قسم بمیریم بهتر است تا این خفت و خواری را از دولیت بی تدبیر و بی خاصیت ببینیم
حاج آقای پناهیان شمارا قسم فکر به حال این ملت کنید . فردا دیر است
علی
Switzerland
عزیز من مغلطه نکن. اولا دلاری که احمدی نژاد تحویل روحانی داد بالای 3500 بود. انگار یادت رفته. ایشون دلار را در ابتدای ریاست جمهوریش با چه قیمتی از خاتمی تحویل گرفت؟ زیر 1000 تومن. حول و حوش 800 تومن. بعد رسوندش 1200 و بعد در نهایت 3500. چند برابرش کرد؟ بیش از 4 برابر. بعدش هم شما اگر میخواهی قیاس دقیق بکنی باید حکومت احمدی نژاد با همون فرمونی که میرفت (یعنی بدون برجام) کش بدی تا الان. بعد ببینی دلار چقدر میشد. حقوقت چقدر میشد و غیره.
Iran, Islamic Republic of
شما مغلطه نکن. احمدی نژاد سوبسیدی رو که مفت داده میشد پای دلار که قیمتش پایین بمونه برداشت و دلار از ۱۲۰۰ شد ۳۵۰۰. روحانی چی کار کرد که دلار رو رسوند به بیست هزار تومن...
سوال از علی
Iran, Islamic Republic of
علی جون چرا در دولت هاشمی و خاتمی دلار از 50 تومان به 1000 تومان رسید یعنی 20 برابر شد ؟!
Iran, Islamic Republic of
تا قبل برجام (ترکامنچای دوم ) که دلار روند سعودی به این شدت نداشت .
بعد از برجام این قیمت ها ایجاد شد . کجاست اون رونق اقتصادی . کجا رفت هم چخ اقتصاد بچرخه و هم چرخ سانتریفیوژ. هم اقتصاد رو نابود کردند هم هسته ای رو .
حالا هم این گرانی ها ادامه خواهد داشت برای پرژه ناراضی ساختن مردم از نظام . توجه کن نارضایتی از نظام نه از دولت . الان هم هر گندی که می زنند می نوسیند پای نظام (مثال فراوان در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب)
محمد
Iran, Islamic Republic of
علی جان نرود میخ اهنی در سنگ دوست عزیز اینا خودشون رو به خواب زدن تو هم زور الکی نزن خودتو هم خسته نکن که حریف این جماعت نخواهی شدچون در بحث با این جماعت منطق حاکم نیست اینا فقط و فقط حرف خودشون رو میزنن
خخ
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام دلار 3000 تومان و گوشت 25000 تومان بود.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
صف گوشت امروز همان صف رای دیروز است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
منتقد عزیز من سر وجان میدم برای این نظام چه روحانی رئیس جمهورش باشه چه احمدی نژاد شما ظاهرا از اینکه مردم ایران به سرنوشت خودشون اهمیت میدن خیلی ناراحتی البته هر چند من فکر میکنم که تو نه در صف رای حضور داشتی و نه الان احتیاجی داری که توی صف گوشت وایسی این حرف تو هم از روی بغض و کینه ای هست که به نظام داری
United States
احمدی نژاد یا روحانی فرقی با هم ندارند. هدفشان حفظ نظام است!!!! منتها با هم لج هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
اشرافی گری را چی به منقدان حمله کردند چی بابا اولویت او ودولت او فقط برجام است و برجام است وبس
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان همین روزها باید منتظر توهین ها و برچسب های زیر باشید!!!

"بی شناسنامه"، "بروید به جهنم"، "عصر حجری‌ها"، "بزدل‌های سیاسی"، "تازه به دوران رسیده"، "کاسبان تحریم"، "یک عده کودک" و "دروغگو" و "فحاش"

بعدش هم همان فرد پناه می برد به خدا از بستن دهان ممنتقدان!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره، توافق هسته ای، برجام، روحانی، عراقچی و ظریف و... با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار نتیجه اش این شده که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با دستور صهیونیست ها جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی، امارات و بحرین هر روز به ملت اهانت، توهین، تحریم، تهدید، دخالت، مداخله و خیانت کنند.
مدیران دولت روحانی و دولت روحانی ازسال 1357 تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند آمریکایی ها و کشورهای اروپایی ها و صهیونیست ها برخی کشورهای عربی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت هستند با دشمنان نظام و ملت مذاکره هسته ای می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۸:۳۹
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / باراک اوباما،آمریکا بزرگترین قاتل مسلمانان درجهان است و بزرگترین تامین سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / جان کری.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / بان کی مون، تمام سازمان های بین المللی مقصر اصلی جنایات حامیان تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / دیوید کامرون، انگلیس بزرگترین تایمن تروریست وسلاح درمنطقه خاورمیانه است.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / فیلیپ هاموند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / اولاند، فرانسه بزرگترین تامین تروریست وسلاح برای تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / رجب طیب اردوغان، ترکیه ، بزرگترین قاتل مسلمانان درمنطقه خاورمیانه است و بزرگترین تامین وتروریست و سلاح برای تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / احمد داود اوغلو.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / ملک سلمان،عربستان سعودی یکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست..
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ /عادل الجبیر.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / امیرقطر، قطریکی ازحامی اصلی مالی تمام تروریست هاست.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ / نتانیاهو، رژیم کودک صهیونیستی قاتل کودکان درمنطقه خاورمیانه است.
سرد مداران غرب باید شرم کنند.حامیان تروریستم ، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
اعتراف عضوداعش : سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.ائتلاف بین درسوریه وعراق غیرقانونی است. ائتلاف بین المللی به دنبال نابود کردن عراق وسوریه است. نه داعش.
آمریکا به اسم دموکراسی جنگ افروزی می کند.مبارزه آمریکا با داعش دروغ بزرگ است. آمریکا تروریسم را برای تامین منافع خود به وجود آورده اند.
افشارگری عضوداعش: مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
مسلمانان نفرت خود از حامیان تروریست ها اعلام کنند. سکوت دنیا درمقابل جنایت های حامیان تروریست ها رسوایی بزرگ است. تمام نهاد های بین المللی تماشاگر کشتار حامیان تروریست ها هستند مردم مظلوم منطقه خاورمیانه به دست حامیان تروریست ها کشته می شود و تمام سازمان های بین المللی فقط به تماشانشسته اند مسلمانان مقابل جنایتکاران کوتاه نخواهند آمد.
پرستار
با سلام و تشكر از اين نظر عالي
حالا برخي ميگويند تقيه كنيد و دليل كدخدا منشي اصلاح طلبان را هم تقيه ميدانند حالا قضاوت از شما
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۸:۳۸
صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.
Iran, Islamic Republic of
تازه اسم میدان اصلی تل آویو را گذاشتن سیدالشهدا صدام حسین این صهیونیستای نمک نشناس
اما در عوض فلسطینی های عزیز اسم خیابوناشون را گذاشتن کورش و داریوش و اگر کشورهای عربی به ما حمله کن میان به طرفداری از ما با اونا میجنگن
Iran, Islamic Republic of
یاد برره افتادم
افعال معکوس از خودت در وکنی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 300 درصد افزایش یافته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 97/10/2 مرغ در سراسرکشور به کیلویی 14 هزار تومان رسید. چرا مجلس اقدامی نمی‌کند؟ مرغ 5 هزار تومانی چرا باید سه برابر شود.
گرانی گوشت قرمز و مرغ باید مهار شود و ترمز آن برای همیشه کشیده شود، وزیر کشاورزی نباید اجازه دهد تولید گوشت در کشور با چالش مواجه شود. زمانی که تقاضا در کشور بالا است دولت اجازه صادرات این محصول را نباید بدهد....د.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات به صورت غیر قانونی درسراسرکشور افزایش یافت.
دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وکشور برنامه ندارد.
دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از قاچاق موضوع سهمیه‌بندی بنزین را پیگیری نمی‌کنند؟ تا کی قرار است سوخت در کشور این‌گونه به هدر رود یا قاچاق شود؟! چه کسانی باید به این وضعیت نابسامان، سروسامانی دهد؟!
Netherlands Antilles
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند مرحوم حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای خلخالی را که می گفت این مرده را کی زنده کرد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
من کاری به حرفای این استاد اعظم ندارم یکی بگه اسم آهنگ کلیپ چی بود من دانلود کنم.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پناهیان
ما هم برای کسانی متاسفیم که حتی نماز خود را با پول مردم میخوانند.
شمائی که جان را به نان میدهید ؟!!
کجا در ره عشق جان می دهید؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکتر روحانی انقلالی بود ،،،پناهیان تو کمر بابا جونش بود.
دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
تو کمر باباجون بودن بهتره عمو جون تو الان نظر میدی کجا بودی
Iran, Islamic Republic of
پناهیان سابقه انقلاب و جنگ داره یه ذره مطالعه کن سوابقشو بعد نظر بده علی برکت الله ....
Iran, Islamic Republic of
سلام ؛روحانی وانقلابی خودش که میگوید یک سال دو سال بقیه اش احساسی است آن موقع جنابعالی با کمال تاسف جمله ای بی ادبانه در باره ی کسی میگویی که رزمنده درجبهه ی حق علیه باطل بوده است ودر ضمن جنگ ودفاع فقط مسلحانه نیست ؛جنگ فرهنگی ؛جنگ اقتصادی ؛ جنگ رسانه ای ؛جنگ روانی ؛ و..... هرکدام روشها وشیوه های خودش را دارد ومتاسفانه یک عده .... در هر زمینه ای اظهار نظر می کنند .....
تاریخ دان
Iran, Islamic Republic of
از امام خمینی(ره) سوال کردند که یاران شما اکنون کجا هستن ؟
امام در پاسخ فرمودند یاران من اکنون در گهواره ها هستن .
حامد
Iran, Islamic Republic of
انقلابی بوده؟ یعنی بر اساس احساس و جوگیری عمل می کرده؟
Iran, Islamic Republic of
الكي بود
Iran, Islamic Republic of
چرا میترسی بنویسی پناهیان جواب بده شغلش چیست در امدش از کجا ست ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان نجومی بگیر نیستن .
Iran, Islamic Republic of
هست دیگه بالام جان.
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
یک جوری حرف زده که انگار انقلاب مردم بی عقلی بوده. آقای روحانی یعنی مردم عقل رو گذاشتن کنار و با احساسات و جوگیری انقلاب کردند؟
در این صورت امثال شما بر اساس بی عقلی بر سر کار آمده اید.؟
یک سوال دیگه. آقای روحانی شما بر اساس احساس عمل می کنید یا عقل که قیمت دلار به 18 هزار تومان رسید؟
Iran, Islamic Republic of
اقای پناهیان امام فقط مال شما نبوده که براحتی تاخت و تاز می کنید جمعیت ایران را نگاه کنید و با وسعت فکر بیشتر اظهار نظر کنید که مقبول عوام هم باشد. مشکلات اقتصادی با این حرف ها حل نمیشود به قول امام وحدت کلمه داشته باشید تا انقلاب حفظ شود.
Iran, Islamic Republic of
....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی چون دیگه کاری از دستش بر نمیاد به هر دری میزنه و هر حرفی به زبون میاره. خیلی جدیش نگیرید که فکر کنه چی گفته!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای پناهیان میشه بفرمائید شما برای انقلاب چه کردید ؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان
لطفا میشه بگید شما برای مردم وانقلاب وایران چه کرده اید؟ ...
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
شما بفرمایید روحانی برای انقلاب و کشور چیکار کرده است ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی دلواپسان را به زباله دانی تاریخ فرستاد.
Iran, Islamic Republic of
عجب خیلی های دیگه رو هم دلواپس کرد
Iran, Islamic Republic of
من برای همتون متاسفم چون همه آدمای خوب رو کردید زیر خاک
یه مشت داعشی و امریکایی و انگلیسی موندید رو کار
همه یه کرباسید
جز احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اصولا این کلمه انقلابی ماندن را بعد از 22 بهمن 57 من هم درک نمی کنم زیرا انقلاب یعنی زیر و رو کردن امری و موقعی که نظام سیاسی جمهوری اسلامی مستقر شده و قانون اساسی تدوین شده انقلابیگری یعنی چه بر علیه چه چیزی انقلاب کنیم
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands Antilles
شما بفرمایید چند سفر خارجی از پول این مردم داشتین؟ حالا برای هر منظوری بوده. اصلا وحی ‌‌شده شما برین امریکا. چنتا قربان؟
Iran, Islamic Republic of
وشما!
Iran, Islamic Republic of
قطعا انقلابی که شما در آن سیر میکنید ، نه روحانی بلکه عموم مردم آن را درک نکرده اند.عملکرد انقلابی هایی مثل جنابعالی در تهران نتیجه اش می شود 30 بر صفر ، کمی به خود آیید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
/....
Iran, Islamic Republic of
خب این امر طبیعی است
وقتی جیبها از اموال بیت المال پر شد برخی از انقلابیون به منظور حفظ منافع شخصی و حزبی به ضد انقلاب تبدیل می شوند.چون دیگه انقلابی گری براشون نمی صرفه!!!!…..