شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش مطهری به دخالت بیجای وزیرخارجه اروپایی

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 669969
نایب رئیس مجلس گفت: یکی از وزرای خارجه اروپا، اجرای این ساز و کار را به اجرای تعهدات FATF از سوی ایران گره زده است که نوعی دخالت در امور داخلی ایران است.
واکنش مطهری به دخالت بیجای وزیرخارجه اروپایی
به گزارش جهان نيوز، علی مطهری، نایب رئیس دوم  مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 بهمن) قوه مقننه و در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر،گفت: امروز همه ما باید با وحدت کلمه پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و با تلاش و مقاومت خود، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآوریم.

وی اضافه کرد: آزادی فلسطین تنها با وحدت کشورهای اسلامی محقق می‌شود و نباید تفرقه‌ای بین جهان اسلام و به ویژه شیعه و سنی به وجود بیایید.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به ایجاد ساز و کار مالی بین ایران و اتحادیه اروپا، اظهار داشت: این مسئله حاکی از اراده اروپا برای حفظ برجام است اما قضاوت نهایی زمانی است که اجرای آن را نظاره کنیم و اروپا باید به همه تعهدات خود عمل کند.

نایب رئیس دوم مجلس تصریح کرد: یکی از وزرای خارجه اروپا، اجرای این ساز و کار را به اجرای تعهدات FATF از سوی ایران گره زده است که نوعی دخالت در امور داخلی ایران است. وزارت خارجه باید پاسخ محکمی به آنان دهد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بيايد در مقابله يكبار براي هميشه خود را ممنوع حرف بنماييد جنابتان
سید
Iran, Islamic Republic of
این بابا تکلیف خودش را نمی تواند مشخص کند گاهی به نعل میزند و گاهی به میخ
سرور
Iran, Islamic Republic of
الان با این سخنرانی غرا همه اروپا تسلیم ایران شد و آفتاب برجام دوباره طلوع کرد.علی مطهری از قیمت گوشت و مرغ و میوه و .... خبر دارد؟ خخخخ