پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی

دفترچه‌ بیمه خود را درب منازل تحویل بگیرید

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 669967
مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که تا پایان سال با رونمایی و اجرای طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.
دفترچه‌ بیمه خود را درب منازل تحویل بگیرید
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، بهروز کریمی  درباره تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه درمان که قرار بود در شهر تهران عملیاتی شده و افراد را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کند، اظهار کرد: طرح حذف دفترچه‌ های بیمه درمان را مدتی است کلید زده‌ایم. برنامه تأمین اجتماعی حذف کامل دفترچه‌هاست به گونه‌ای که دیگر با کاغذ سروکار نداشته باشیم.

وی افزود: ایجاد پرونده سلامت بیمه شدگان در مراکز ملکی عملیاتی شده است. وزارت بهداشت نیز به سمت حذف دفترچه‌ های بیمه و نسخ الکترونیکی می‌رود و مراکز دولتی نیز در حال حذف ارائه دفترچه برای انجام خدمات درمانی مختلف اعم از بستری هستند.

مدیرکل نام نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه اگر پازل ارائه خدمات غیرحضوری تکمیل شود در آینده نزدیک دیگر چیزی به نام دفترچه بیمه کاغذی نخواهیم داشت گفت: طرح ارائه غیرحضوری دفترچه‌های بیمه را به زودی رونمایی می‌کنیم.

کریمی اعلام کرد که تا پایان سال با رونمایی و اجرای طرح ارائه غیرحضوری خدمات، بیمه‌شدگان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه به شعب از منزل و محل کار به صورت غیرحضوری درخواست تمدید و صدور دفترچه کرده و آن را در آدرس اعلامی دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *