شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵۹

شروط وزیر کشور خاتمی برای برگشت مردم به سمت نظام!

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 669918
اگر همین روال تخریب، نابودی و برچسب زدن ادامه پیدا کند و برای هر کسی که قبول نداریم، مشکل درست شود، جامعه به سوی سراشیبی می رود.
شروط وزیر کشور خاتمی برای برگشت مردم به سمت نظام!
به گزارش جهان نيوز، «عبدالواحد موسوی لاری»، فعال اصلاح طلب و از عاملان وضع موجود به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با شفقنا در اشاره به پیش بینی خود از آینده انقلاب اسلامی گفته است: اگر بنا باشد این انقلاب بماند که باید بماند، لازم است که برای کاهش فاصله بین ملت و دولت و حاکمیت به معنای عام، چاره اندیشی کرد. اگر بر طبل حذف ها، تهمت ها، تخریب ها و نابودکردن داشته های اجتماعی بکوبند، اگر کارهای اساسی و بنیادی نادیده گرفته شود و به فروعات پرداخته شود، اگر انسان های دون پایه و ضعیف با توانایی های محدود به کار گمارده شوند و از انسان های با فضلیت فاصله بگیریم، جامعه دچار مشکل می شود. بنابراین توجه به اصول و شایسته سالاری اساس کار است، اگر این اتفاق بیفتد و مردم دوباره به سمت نظام برگردند انشاالله که این نظام و انقلاب ادامه خواهد داشت.

او می افزاید: «ولی اگر همین روال تخریب، نابودی و برچسب زدن ادامه پیدا کند و برای هر کسی که قبول نداریم، مشکل درست شود، جامعه به سوی سراشیبی می رود.»

موسوی لاری همچنین می گوید: ما امیدواریم همه ارکان نظام از جمله دولتمردان و مدیران بزرگ جامعه و کسانی که جامعه را در قوای سه گانه (دولت، مجلس و قوه قضاییه) اداره می کنند به این مساله توجه کنند که رمز موفقیت انقلاب حضور مردم بوده و رمز بقای انقلاب اعتماد مردم است. باید از هر آنچه به اعتماد مردم لطمه می زند جلوگیری شود تا رابطه ملت و حاکمیت مجدداً برقرار گردد.

*قبل از موسوی لاری، مرتضی الویری، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران نیز اظهار کرده بود که انقلاب اسلامی به هیچ وجه به اهداف خود نرسیده است و اساساً ای کاش انقاب ۵۷ رخ نمی داد!

فیاض زاهد، فعال اصلاح طلب بعدی است که به تازگی و در آستانه ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اینطور گفته است که اسلام فعلی نظام و حکومت، اسلام امام خمینی نیست.

به گزاره های فوق بایستی صحبت های چند ماه قبل محمدرضا خاتمی و سعید حجاریان را نیز افزود که درباره «فردای براندازی» صحبت کرده و از این گفته اند که اصلاحات در حکومت آینده! نیز خواهد بود و می‌زیَد.

ما قضاوت درباره این اظهارات را بر عهده مخاطبان محترم وا می گذاریم… خاصه اینکه در صحبت های موسوی لاری کدورت مردم از نظام و گسست رابطه میان آنها نیز دیده می شود.

برخی محافل تحلیلی می گویند ستاد اصلاحات همانطور که موسوی لاری نیز گفته است معتقد است نظام اسلامی رو به زوال می رود و از همین رو بایستی از هم اکنون ژست اپوزسیون گرفت و در رخدادی عظیم که پیش لرزه آن در اغتشاشات دیماه ۹۶ رخ داده است؛ حساب خود را با نظام یکسره کرد.

قبل از این، سعید حجاریان نیز وعده مقابله نیروهای امنیتی و مردم و ایضاً انقلابی شدن جنوب تا شمال تهران را نیز داده است!

منبع: مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گفتار وزیر خاتمی بدور از آنکه از دهان چه کسی خارج شده تقریبا درست است ولی به صرف اینکه وزیر خاتمی آن را گفته پس بنابراین با واقعیت های موجود جامعه فاصله دارد.و دروغ است جای تامل دارد.و نویسنده مقاله فوق خواسته دروغ بودن مطالب بالا را به صرف اینکه از دهان وزیر خاتمی خارج شده به مردم القا کند.در پایان این نکته برای همه حکام باید مد نظر قرار دهند که چشم بستن بر واقعیتهای موجود جامعه و منکر شدن آنها تباهی به بار خواهد آورد
مرگ بر منافقین
Iran, Islamic Republic of
البته حرف های ایشان در خصوص ناراحتی مردم از گرانی ، اختلاس ، رانت خواری و... صحیح است. اما باید ببینیم چه گروه ها و چه اشخاصی در این موضوع دخیل هستند. همچنین نارضایتی از مسئولین خصوصا دولتمردان را که منتخب اکثریت مردم هستند را نباید به کل نظام تعمیم داد.ضمنا به کوری چشم دشمنان 22 بهمن در خیابانها هستیم اما نه بخاطر تایید عملکرد مسئولین اجرایی بلکه بخاطر حمایت از جمهوری اسلامی ، رهبری و پاسداشت خون شهدا گرانقدر
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
آفرین دقیقا همینطوره که شما فرمودید
Iran, Islamic Republic of
شش سال است از ریاست جمهوری جناب اقای روحانی می گذرد کسی که خود شماها در انتخاب ایشان نقش جدی داشته اید اگر نابسامانی می بینید که قطعا فراوان است مسبب آن ، خود شما هستید این وضعیت محصول دست پخت شماست کشوری که می توانست از ظرفیت های داخلی استفاده کند معطل برجام شد و غربگرایان همواره پیش می تازند.. شما باید بدهکار باشید !!!!!
دقیقا همینطوره
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
حق مطلب همینه
تفسیر حاکمیت
Iran, Islamic Republic of
اگر منظور جناب لاری از حاکمیت، مدیریت دولت است بله مردم از سوء مدیریت خیلی از مسئولین گله مندند که البته این نتیجه انتخاب اکثریت مردم است اما اگر منظور جناب مستطاب، حاکمیت نظام اسلامی است باید عرضه بدارم که دوستان و دشمنان انقلاب بدانند و می دانند که روز به روز با وجود تمام مشکلات، قاطبه مردم به حقانیت و مظلومیت نظام بیشتر واقف شده اند. شاهد مدعا به حول و قوه الهی حضور بیشتر از هر سال مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهد بود که علیرغم مشکلات کم نظیر اقتصادی ماههای اخیر همچنان و حتی بیشتر از گذشته حامی نظامشان هستند. جمعیت هفته آینده را در سراسر کشور رصد نمایید
جواد و
Iran, Islamic Republic of
استفاده از کلمه حق برای اراده باطل ، باطل است
ناصر
Iran, Islamic Republic of
موضوع اصلی این است که عامل بدبختی مردم موسوی لاری و دوستان ایشان هستند آنوقت ژست اپوزیسیون هم می گیرند. شما همین استان فارس را ببینید هرکسی که فرد مسئله داری است و پرونده تخلفات اقتصادی دارد توسط همین آقا به دولت تحمیل می شود تا پست بگیرند آنوقت انتظار دارید مملکت گل و بلبل شود.
به خدا برخی از این اصلاح طلبان نه تنها دشمن نظام اند بلکه دشمن مردم خود نیز هستند کجای دنیا دیده اید که کسانی که بیشترین مسوولیت های دولتی و مجلسی و حکومتی دارند از نابودی نظام و فردای پس از براندازی صحبت کنند غیر از یان که باید قبول کنیم وضعیت کنونی که مردم در صف گوشت و مرغ قرار دارند به خاطر این عده و قماش هست مگر چه شده است کدام نخبه های شما را اسلام اجازه ورود نداده اون از هاشمی معمار اقتصاد مریض ایران اون از خاتمی معمار آزادی بیانتان این هم از تکرارتان جناب روحانی چه از جان مردم میخواهید چرا برای مردم کار نمیکنید یا شاید چهل سال است از مردم دزدی کرده اید می خواهید برای فرار از پاسخگویی حکم به نابودی نظام بزنید مگر نیروهای مذهبی چه کار اشتباهی کرده اند که باید تاوان اشرافیت شما را بدهند چرا تا زمانی که مذهب و دین مهم بود داعیه مذهبی بودن می دادید الان از آزادی مطلق و بی قید و شرط و زیر سلطه رفتن به کشور هایی نظیر آمریکا و اسراییل جرف میزنید از پیشگاه مردم و خداوند خجالت بکشید بروید تا سه سال که از حکوتتان باقی است بروید کار کنید
مطمین باشید این انقلاب ماندنی است وشما نوکیسه های فاسد که بااستفاده از نام انقلاب به نان ونوایی رسیده و فی الحال خود را شایسته وفهیم قلمدادمیکنید ومدتهاست با انقلاب واسلام ناب محمدی واصل ولایت زاویه گرفته وبه خیال باطل خود طبل تفرقه افکنی را به صدا در اورده وصاحب اینده این کشور میدانید مانند اسلاف خبیث خود همچون اشعریها وعمروعاصها ومعاویه ها به زباله دانی تاریخ خواهید پیوست واین انقلاب در سایه ولایت پرچم را بدست صاحب اصلیش حضرت مهدی عج خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
رفته جانم خواب هستيد تا زماني كه شما روياي و يا واقعيت شمردن دلار را داريد از مردم غافل بوديد والان براي بازگشت ديره
Iran, Islamic Republic of
تو و همفکران تو انشالله توی سراشیبی هستید عامو
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
وصف جناب موسوی لاری و هم فکران

یکی از ملوک بی انصاف پارسایی را پرسید از عبادت‌ها کدام فاضل تر است گفت تو را خواب نیم روز
تا در آن یک نفس خلق را نیازاری.

ظالمی را خفته دیدم نیم روز

گفتم این فتنه است خوابش برده به

وآنکه خوابش بهتر از بیداری است

آن چنان بد زندگانی مرده به
کمال
Iran, Islamic Republic of
این وصف رو جایی دیگه هم بکار بردی ها ، نگو حواسشون نیست .👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
سید جان مواظب سراشیبی خودتان باشید این تذهبون؟؟؟؟
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با این رویه حکومت داری مصداق این فرمایش پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم
پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در این باره می‌فرماید:
هر کس مؤمنی را بیازارد، پس بی‌گمان مرا اذیت کرده، هر کس مرا برنجاند گویا خدا را آزار رسانده است و هر کس خدا را اذیت کند چنانکه در تورات و انجیل و زبور و قرآن آمده از رحمت خداوند به دور است . آزار و اذیت دیگران شکل خاصی ندارد بلکه هر عملی یا سخنی که بی‌جهت موجب ناراحتی دیگران شود، مردم آزاری است و بدبختی دنیا و عقاب آخرت را به همراه دارد.
پرهیزگار
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای موسوی لاری
مردم که تا پای جان با نظام هستند و از همیشه استوارتر. اما شما بهتره به دامان مردم برگردی و بیخیال غرب و غرب زدگی شوید. شما و سایر دوستان کاخ نشین و لیبرال برگردید و ببینید اندیشه لیبرال و لیبرال سرمایه داری شما، گوشت را به کیلویی 100 هزار تومان رسانده است.
عاقبت بخیر شویم ان شا الله
جناب لاری ببین منوووو
Iran, Islamic Republic of
فقط با مرگ امثال ممد خاتمی خائن این مملکت سرو سامان می گیره . پس مرگ بر خاتمی خائن وطن فروش
آقای موسوی لاری ؟
Iran, Islamic Republic of
اینارو بریز بیرون فعلا" از ثروت باد آورده ات حرف بزن . از فامیل بازیت بگو و معرکه گیری دیگر بس است
24پارس
Iran, Islamic Republic of
خوب! اسلام امام خمینی و رهبری هم نیست شما ها که خون به دل مردم و رهبری کردین. همتون دارین کاخ نشین میشین ...
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصلاحات امریکایی مرگ بر سازشکار
موسوی .خاتمی و کروبی خائنین به نظام و ملت ایران
هستند و باید اعدام شوند
حسن
Iran, Islamic Republic of
اين اصلاح طلب ها هستند كه به جناح مقابل برچسب ميزنند در ضمن اونهايي كه به خارج فرار كردن از كدام جناحند ؟؟؟؟؟؟
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار شما واسه نشون دادن دیدگاهت 5 تا اگر آوردی دقیقا مثل جنام میانه رو که واسه نشون دادن کارهایی که برای بهبود اوضاع میخوان بکنن مدام میگن: اینطور کارها باید بشود اونجوری باید بشود اینگونه باید بشود. واقعا خسته نباشید
متن شما برداشت اشتباه البته با علم و مغرضانه است و از صحبت های موسوی لاری چنین چیزی که شما القا کرده اید استنباط نمیشود
ب
Iran, Islamic Republic of
چرا دست از زیاده خواهی بر نمی دارید که مردم هم یک نفسی بکشند خدا ریشه همه خائنین ودشمنان نظام رهبری واسلام را بکنه انشاالله؟
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
دادش كاخت كجاست مهمون كن ما را شايد برگشتيم البته با يك سفر با كشتي شخصي خود هم يك دور دست ما بده
اصلاح طلبان دزد صفت
Iran, Islamic Republic of
چرا دشمنان ایران از اصلاح طلبان حمایت می کنند؟
چون خیلی خوبند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا خیلی وطن فروش و خائنند ! ؟ مرگ بر فرقه اطلاح صلب . مرگ بر خاتمی خائن
Iran, Islamic Republic of
تفو بر اين چرخ گردون كه بخاطر مشتي دلار بيشتر ميخواهيد با حيله و نيرنگ دوباره بر گرده زخم خورده مردم سوار و بر خزانه دست يابيد
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
با توجه به توصیه محمدمصطفی علیه آلاف الصلوات، که بدهای اولادم را به خاطر من گرامی بدارید، امثال موسوی‌لاری و خاتمی و ابطحی و حسن‌مصطفوی میرحسین موسوی را برای ظلم و اجحافاتشان در حق انقلاب و امام انقلاب به جدشان واگزار میکنیم و از باب احترام سادات، "شتر در خواب بیند پنبه‌دانه" را نثارشان نمیکنیم.
لارستانی
تو خود حجاب خودی لاری از میان برخیز
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت که در اختیار دستان آقای لاری هست و اگر بخواهد وخوب کار کند مشکلات فعلی رخ نمی داد و حالا هم افراد مدعی بودند که فقط اینها مدیر و توانمند هستند
آقای لاری به دوستان خود بگو افراد با صلاحیت را بکا بگیرند و دست از سیاسی کاری بردارند.
Iran, Islamic Republic of
آقای استحاله طلب که به کمک دوستانش در مقاطعی برای براندازی نظام تلاش کردند اما با استقامت انقلابیون موفق نشدند خوف ردصلاحیت مجدد براندازان را دارد.!!!
Iran, Islamic Republic of
تمام این ناملایمات اعم ازاقتصادی وسیاسی واجتماعی چند ساله اخیر ربطی به نظام نداشته ومیوه مدیریت دولت ودیگر قوا کشور است گرانی بیکاری رانتخواری صرفا بدلیل انتخاب غلط مدیران وناشایستگی ووادادگی ورویکرد غلط وباورغیرانقلابی ولیبرال منشی انهاست والا در ۴۰ ساله انقلاب موفقیتهای عظیمی را هم تجربه کردیم وانشاالله تجربه خواهیم کرد .
Iran, Islamic Republic of
اينا خيلي دور ورداشتن حرفاي جان بلتون دارن تكرار ميكنن خدا لعنت كند تفكر غربي
Iran, Islamic Republic of
برادر لاری!وقتی جیک،جیک مستونت بود و کمیته غیرقانونی صیانت از آراء برای القاء پیشاپیش تقلب راه انداخته بودید فکر زمستونت نبود؟! چرا نام براندازان را«مردم» گذاشته اید؟! مشکل مردم با شما فرق می کند. اخیرا محمدرضا خاتمی گفت 32میلیون رای گرفته شد و8میلیون به عدد 32افزودند.اینقدر بی حساب و کتاب ادعای تقلب؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی لاری و همفکرانتان:
بفرمایید که انقلاب از ابتدا تا کنون دست شما بوده و همفکران شما اداره کرده اند و اگر هشت سال نبودید مدیران و کارمندان هفکر شما در این هشت سال در راس کار بوده و هستند پس بفرمایید بعد از 40 سال چه حکومتی مد نظر شماها هست که قرار هست دوباره تفکر شما برای مردم در آن حکومت مدینه فاضله ایجاد کنند. شما و همفکرانتان لطف کنید اگر انقلاب و مردم را رها کنید مطمئن باشید که از پس کار خود بر میایند.
United Arab Emirates
...
مسئولین که الان تبدیل به مرفهین جامعه شدند چه سنخیتی با آرمانهای انقلاب دارند؟؟؟!!
علی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس با نظام اسلامی مشکلی ندارد مشکل سود جویان بی دین و بی وجدان هستند که در این برهه حساس برای منافع نا مشروح خود تلاش می کنند نه ملت و مملکت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
عمار
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبان آمریکایی خودشان ازچشم مردم افتادندفکرمیکنندمردم ازنظام جداشدندنه آقاجان تاریخ مصرف شماتمام شده این مردم به علی زمان وفادارندودرهمه حال پشتیبان نظام مقدس اسلامی خودهستند
Iran, Islamic Republic of
جناب عالی و محمد خائنی اگر حرف نزنید مردم می گویند لال هستید نترسید ملت می دانند که زبان دارید صد متر آنهم بر علیه انقلاب و اسلام و زبانی گویا هستید برای دشمنان اسلام
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
milad
Iran, Islamic Republic of
سلام؛ خوش به حال این آقا و دوستانش. اگر من هم میتونستم 40 سال از بیت المال مفت بخورم، مثل خان نعل وارونه بزنم و با سری افراشته به مردم روش باخت تجویز کنم، حداقل دنیام آباد بود. آباد آباد...
milad
Iran, Islamic Republic of
سلام؛ کاش یکی به این برادر میگفت که شما خود برچسبی که به این مردم و نظام خوردی، کی میتونه به شما برچسب بزنه.
56
Iran, Islamic Republic of
مردم به سمت نظام برگردند یا شما؟؟!!!
مردم بخشی از نظامند جناب موسوی این شمایید که از نظام فاصله گرفته اید.
حاسبوکم قبل عن تحاسبوکم
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر امثال شما دست از رانت خواری و لفت و لیس بیت المال بردارید ، مردم هیپ مشکلی با دین و نظام پیدا نمی کنند. شما قبل از هر چیز باید پاسخگوی عملکرد خودتان باشید.
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی لاری مملکت ما را هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب خراب کرده و متاسفانه هر کدام تقصیر را به گردن طرف مقابل می اندازد وضع مالی ایشان هم توپ توپ و بیچاره ملت که حرص میخورد و برای حفظ انقلاب کاری ازدستش بر نمی اید.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب لاری؛ وقتی شما مدعیان اصلاحاتی حرفی می زنید نمی دانم چرا ما خداگاه ....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز لطفاً پاک نکنید
جناب لاری؛ از این متعجبم که سال ۹۶ با ایجاد جنگ روانی و شایعه وجود سایه جنگ. تهمت قتل مردم به رئیسی. تهمت به سپاه و ارتش مردم را با خودتون همراه کردید و با برجام مردم را....دادید و فکر کردید آمریکایی ها براتون تخم دو زرده گذاشتند و دیدید که اربابتون (آمریکا) مثل همون مافیای قاچاق که حتی به عاملان خودش هم رحم نمی کنه چنان توی سرتون زد که نتوانید از جاتون بلند شید؟؟ موندم برای ۱۴۰۰ چه ...می خواهید ؟؟؟؟؟
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
United States
جناب وزیر سابق فعلا شما رئیس جمهور خودت را جمع کن و یک فکری بحال خیانتهای ایشان و خودتان بکنید. نظریه پردازی برای بعد از اینکه حال خودتون خوب شد.
Iran, Islamic Republic of
جناب مردم انقلابی منتظر یک اشارت رهبرند . مردم انقلابی همه جوره پای کارند و اجازه نمیدهند موج خون شهیدان بی اثر شود . ۹دی دیگری اگر رهبر اراده کند خواهیم آفرید . تا ویژه خوران هم مثل ساوکیها به آغوش محبوبشان بپیوندند
Iran, Islamic Republic of
زمان شما شایسته سالاری موج میزد!!! ۸سال سرنوشت کشوررا دولت ومجلستان با سیاسی بازی به جایی رساند که منفور مردم شدند و به رییس جمهور مردمی رای دادند تا باز ویژه خوران در اتاقهای فکر به مردم جفا کنند و با کوبیدن به طبل تو خالی برجام دوباره وارد صحنه سیاست شوند. اف به دنیای پر فریب که به گفته مولایمان علی علیه السلام مثل ماری خوش خط وخال است که ظاهری زیبا وفریبنده وباطنی زهرآگین دارد. و افسوس به ظاهر مذهبیهایی که ظاهرش را انتخاب کردند.
سروش محمدی
United Kingdom
....