چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۷

قاطعانه به برجام پایبند خواهیم ماند

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 669896
وزارت امور خارجه انگلیس در حساب توئیتری خود نوشته است لندن قاطعانه تا زمانیکه ایران به برجام پایبند باشد به این توافق متعهد خواهد ماند.
قاطعانه به برجام پایبند خواهیم ماند
به گزارش جهان نيوز، وزارت امور خارجه انگلیس در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشته است که این کشور "قاطعانه به تعهد خود به توافق تاریخی هسته‌ای سال 2015 با ایران [برجام]" پایبند خواهد ماند و این تعهد "تا زمانی که ایران به اجرای آن ادامه دهد" ادامه می‌یابد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
جیش العدل چگونه تشکیل شد؛
همکاری عربستان و پاکستان در حمایت از تروریست‌ها

یک پایگاه خبری عرب زبان از انگیزه‌های عربستان و پاکستان در حمایت مالی و لجستیک از تروریست‌های جیش العدل پرده برداشت.
گروه بین‌الملل مشرق - شبکه المنار لبنان در مقاله‌ای به قلم نضال حماده به بررسی نگرانی‌های مشترک عربستان و پاکستان در خصوص مسائل منطقه‌ای و جهانی پرداخته و از همراهی این دو کشور در حمایت از جیش العدل پرده برداشته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آصفی: نباید به اروپایی‌ها دل بست/آنها به تعهدات خود عمل نکردند(خبر ویژه)
سخنگوی وزارت خارجه در دولت اصلاحات گفت: من از ابتدا هم پیش‌بینی می‌کردم که سازوکار پیشنهادی اروپا، سازوکاری موثر و کارآمد نخواهد بود.

تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی و ظریف موظف‌اند به یک سؤال پاسخ شفافی ارائه دهند و آن اینکه مگر قرار نبود برجام تمام تحریم‌ها را لغو کند و چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد؟ پس چرا خلاف آن رخ داده و متحیر مانده‌اید که بعد از نقض عهد آمریکا، آیا آبی از اروپا گرم می‌شود یا نه!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزارت خارجه نشان داده‌ که از شهامت و شجاعت لازم برای آزادساختن دبیر سوم سفارت ایران در اتریش را ندارد بنابراین قوه‌قضاییه باید ورود پیدا کند. واقعا دل هر ایرانی به درد می‌آید که دیپلمات کشورمان مدت چند ماه در دست اروپایی‌ها اسیر باشد و مسئولین دستگاه دیپلماسی فقط اظهار تاسف بکنند و کاری انجام ندهند.
Netherlands
ای امپریالیسم بدبخت
هنوز نفهمیدی ریشه این انقلاب کربلاست
هم تو نفهمیدی هم مؤتلفین داخلیت
Iran, Islamic Republic of
غلط کردین چه پایبندی؟
چه منفعتی برای ایران داره ؟
فقط شعار چرا تحریمهارو اعمال می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی هزینه میکنی یه وقت غر نشی عزیز ..