پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۱
۲۲

مسئولانی هم هستند که با اسنپ تردد می‌کنند +عکس

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 669638
گروه سیاسی جهان نيوز: سید یاسر جبرائیلی، در واکنش به لکسوس سواری رفیق دوست در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«با مرحوم محمد نبی حبیبی یک بار بیشتر ملاقات نداشتم و آن هم، سه-چهار ماه پیش در فاصله میان دو جلسه بود. جلسه ایشان در جایی تمام شده بود و جلسه ما همانجا باید شروع می‌شد. خودرو و راننده نداشتند. برایشان اسنپ گرفتند و کلی منتظر ماندند تا اسنپ برسد. خدایشان رحمت کند.

خاطره مشابهی درباره مهندس مرتضی نبوی دارم. از ایشان برای سخنرانی در دانشکده فارس دعوت کرده بودم. موقع خداحافظی سوال کردم راننده‌تان کجاست. گفتند راننده ندارم. تا کوچه همراهی شان کردم. سوار پراید مدل پایینی شدند و رفتند. خدا عمر طولانی و با عزت به ایشان عنایت کند.

این هر دو بزرگوار سابقه مسئولیت‌هایی در سطح شهرداری تهران و وزارت در جمهوری اسلامی داشته‌اند. آقای نبوی اکنون با حکم رهبر انقلاب عضو مجمع تشخیص است. اگر محسن رفیق دوست را می‌بینیم که لکسوس زیر پا و رادو به مچ دارد، اگر قاضی‌زاده هاشمی را می‌بینیم که ثروت هزاران میلیاردی دارد، اگر ویلای لواسان عباس آخوندی را می‌بینیم، روا نیست حبیبی‌ها و نبوی‌ها را نبینیم. وظیفه همه ماست که اجازه ندهیم مرفهین بی‌درد بر مناصب کشور تکیه بزنند، از هر طیفی می‌خواهند باشند.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
اینها خجالت نمی کشند که یک نفر درب ماشین را برایشان باز می کنند ؟من خودم راننده مدیر کل قبل انقلاب بودم وآن مرحوم هیچ وقت اجازه نمی داد کسی درب ماشین را بربیش باز کنه/؟ نماز وروزه وهمه کا رهیش ازبعضی ها بهتربود ؟
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ساواک هم سفارش کرده بود که همچین مدیری که نماز و روزه و ... داشته به شدت حفظش کنند!!
کیان
Iran, Islamic Republic of
فرافکنی نکنید قطعا کوچکترین کار مخلصانه از بزرگترین عبادات ریاکارانه ارزشش بیشتر است
Romania
خوب تو اینترنت فعالین با این سن و سال
Iran, Islamic Republic of
آفرین زدی به خال
گفتمان درستی است ولی برای رسیدن به اصل عدالت بایستی مانند حضرت علی (ع) برخورد کرد و هرکسی که پول بیت المال را به هر شکلی خورده یا می خورد و حتی کابین زنانشان کرده را پس بگیرند نه اینکه اجازه بدهند هر کسی هر کاری خواست بکند و یک قورت آبهم بالاش ...
محسن یگانه مهر
Germany
درود بر امثال مرتضی نبوی و حبیبی
Iran, Islamic Republic of
ازمسئولان و مدیران و نمایندگان کشور تست مدیریت بگیرید....
فرانک
United States
شروع تمام این مسائل از دوران سردار سازندگی!!! بود.
Iran, Islamic Republic of
یاد محصولی به خیر
علی
Iran, Islamic Republic of
با یک عده مشکلات را تحمل کنند تا بعضی ها این چنانی زندگی کنند تابوت چوبی اینشااله در انتظارشان است
Iran, Islamic Republic of
....
ب
Iran, Islamic Republic of
بس که دورغ شنید راست کسی را باورنداریدولاه قسم جلا له است نه ساوک محافضت می کرد از بزگترها بپرسید این بابا را اگر اسم بیا ورم خیلی ها می شنا سند روزی رفتیم باخودایشان از حسن آباد میزی برایفرزندش بگیرم گفت یک وانت بگیر تا ببریم وقتی درراه که می رفتیم گفتم اگر من بودم می گذاشتن همین عقب جیپ استشن گفت برای شما عیبی ندارد ولی برای من درست نیست خدایش بیا مرزد؟
فرانک
United States
اسنپی هایی هم هستند که از مسئولان شاکی هستند!!!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید مسئولیت حبیبی دقیقا چه بود که او را جز مسئولین جا زدید؟!!یعنی یک نفر اسنپ سوار شده نه چند نفر و تازه آن یک نفر هم هیچ مسئولیتی بر عهده نداشت!!!
United States
مسئولیت رفیق دوست چیست؟
مجيد
Iran, Islamic Republic of
داداشم گلم چرا بايد حجالت بكشند؟!!! اينا برا نظام زحمت كشيدن خون دادن و همچنين دادش آقا محسن گل!!!!
اينها بلاي نظام هستند و در اين برهه چوب اين افراد را نظام مي خورد و رهبري!!
وقتي رئيس دولت يك جا خراب باشد از بقيه انتظاري نيست.
علی
Iran, Islamic Republic of
منزل من خیابان خردمند جنوبیه. نزدیک منزل ما یکی از دفاتر موتلقه است. این دوستان اونجا رفت و آمد می کنند. مرحوم حبیبی هم چند بار دیدم. البته نه با اسنپ. با ماشین هایی که ما نمیتونیم سوار بشیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سربازان این مرز و بوم که شب و روزشان را برای ابادانی و پاسداری از کشورشان میگذرانند به طور متوسط در ماه با ۱۵۰ هزار تومان حقوق زندگی خود را سپری میکنند یعنی هزینه کرایه ماشین خودشان را هم نمیتوانند در بیاورند واقعا جای تاسف دارد که چرا فکری اساسی برای حقوق این افراد نمیشود و چرا باید این مسولین با اسنپ و ماشینهای انچنانی تردد کنند؟!!