چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۸

سرداروحیدی: FATF یک نظام جاسوسی است

جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 669621
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گقت: FATF یک نظام جاسوسی و کنترلی است که از سوی کشورهای بزرگ و با هدف هوشمند کردن تحریم‌ها اعمال می‌شود.
سرداروحیدی: FATF یک نظام جاسوسی است
به گزارش جهان نيوز، سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم محمدنبی حبیبی، دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو و لوایح مشابه آن چیست، اظهار داشت: این کنوانسیون ابهامات زیادی دارد و الحاق ایران به آن تبعات زیادی می تواند داشته باشد که باید مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که تصویب و اجرای این لوایح چه تاثیری در برنامه دفاعی و نظامی کشور می تواند داشته باشد گفت: بیش از اینکه برای بحث دفاعی خطری داشته باشد در بحث اقتصادی کشور را تهدید می کند و یک چارچوبی است که استکبار برای محدود و هوشمند کردن تحریم‌ها دنبال می‌کند که باید به این مسئله دقت زیادی شود.

وحیدی ادامه داد: طرح FATF یک نظام کسب اطلاع و به یک مفهوم جاسوسی و کنترلی است که از سوی کشورهای بزرگ اعمال می شود و همه اختیارات آن در اختیار آمریکا و حداکثر چند کشور اروپایی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مفاد لحاظ شده در این لوایح به گونه ای است که بیش از اینکه مسائل فنی در آن مطرح باشد مسائل سیاسی و دشمنی ها مورد نظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: همین رویکرد موجب شده است تا این کارگروه، ایران را در لیست کشورهای پر خطر برای سرمایه گذاری اقتصادی در نظر بگیرد آن هم در شرایطی که بسیاری از بازیگران بین‌المللی از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان هم به لحاظ پولشویی دارای مشکلاتی هستند و هم رسماً حامی تروریسم جهانی هستند. به طور مثال رژیم‌صهیونیستی که خود بزرگترین حامی تروریسم دولتی به حساب می‌آید یکی از اعضای این کارگروه است و رژیم سعودی که در روز روشن دست به ترور وحشیانه در کنسولگری خود در ترکیه می زند امروز یکی از اعضای ناظر این کارگروه به حساب می‌آید.

وحیدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اقدام روز گذشته اروپا مبنی بر اعلام آغاز اجرای کانال مالی ویژه می تواند تاثیری بر تصمیم مجمع در خصوص الحاق به پالرمو داشته باشد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر اقدام کشورهای اروپایی بخش کوچکی از تعهدات اروپا به ایران در قالب تعهدات برجامی بود البته هنوز هم تکلیف آن تعهد حداقلی به شکل عملیاتی مشخص نشده است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ فرانسه جنایتکاربعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.


کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ انگلیس جنایتکار بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این کنوانسیون صد در صد جاسوسی و امنیتی است که در سایه برجام به صورت پیوسته طراحی شده و متاسفانه مسئولین ایران نیز آن را امضا کرده اند . اگر به تصویب رسد ایران ضمن اینکه برای همیشه مستعمره غرب شده شاکله استقلال و انقلابی خود را از دست خواهد داد
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
fatf برای دشمن شفافیت ایجاد میکند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار به همراه امارات جنایتکار به سرکردگی آمریکا بیش از999 دلار برای تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، صدام دیکتاتور، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی هزینه کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه برجام "گوشتِ ۱۰۰هزارتومانی" است/ با FATF شرایط بدتر می‌شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار به ایران و خرمشهر حمله کرد
حملات هوایی چهارم آذر سال 1365 رژیم صدام به شهر مقاوم اندیمشک، با کمک هفتاد و پنج میلیارد دلاری رژیم سعودی به رژیم بعث عراق صورت گرفت.