پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

محمد بن سلمان، متهم ردیف اول قتل خاشقجی

جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 669616
بنا بر اعلام آنکارا، گزارشگر ویژه سازمان ملل در پرونده خاشقجی معتقد است ولیعهد سعودی متهم ردیف اول قتل روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول است.
محمد بن سلمان، متهم ردیف اول قتل خاشقجی
به گزارش جهان نيوز، مشاور رئیس حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه اعلام کرد انیس کالامار، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اعدام‌های خودسرانه، معتقد است محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، متهم ردیف اول قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی، در کنسولگری عربستان در استانبول است.

بر اساس این گزارش، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور مربوط به اعدام‌های خودسرانه که مسئولیت پرونده خاشقجی را بر عهده دارد، در سفر یک هفته‌ای اخیر خود به ترکیه همراه با یک تیم حقوقی و گروه پزشکی قانونی، با دادستان کل استانبول و مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه این کشور، دیدار کرده بود.

خاشقجی دوم اکتبر پس از مراجعه به کنسولگری سعودی در استانبول کشته شد. دو هفته پس از مرگ او، عربستان کشته شدن او را تایید کرد، ولی گفت که این جنایت کار «عوامل خودسر» بوده است و مقامات این کشور از این حادثه اطلاع نداشته‌اند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ولی به نظر من متهم ردیف دوم است چون با هر بودجه‌ای که داری میتونی موهاتو بکاری!!!