چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شریفی‌نیا: برخی انتقادات از بازیگران مغرضانه است

جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 669611
بازیگر سینما گفت: در عالم بازیگری، انتقاد‌هایی که درست باشد را به گوش جان میپذیرم، هرچند برخی هم مغرضانه و واقعا غلط است.
شریفی‌نیا: برخی انتقادات از بازیگران مغرضانه است
به گزارش جهان نيوز، مهراوه شریفی نیا، بازیگر سینما که در جشنواره فجر امسال فیلم سینمایی «درخونگاه» را دارد بیان کرد: من فضا و قصه فیلم‌هایی مثل این نوع آثار را دوست دارم همچنانکه به نظرم فیلم خوش ساختی هم از کار درآمده است. لااقل برای من بازیگر چنین فیلم‌هایی که فضا و فاکتور‌های قابل تاملی دارد، در معرض انتخاب است.

وی به چنین فاکتور‌هایی برای حضور بازیگران در سینما اشاره کرد و گفت: قصه در یک فیلمنامه خوب، به اضافه کارگردانی که قرار است فیلم را بسازد، و البته خود نقش باید جوری باشد که بازیگری مثل من را متقاعد کند.
 
شریفی نیا با بیان اینکه چنین قابلیتی در فیلم درخونگاه وجود داشته نیز عنوان کرد: مردم کار‌های مختلفی از ما میبینند و آن‌هایی که دوست دارند را استقبال میکنند، اما قرار نیست این رویه یکسان باشد. همچنان که از من هم انتقاد کرده اند.
 
این بازیگر ادامه داد: من واقعا نمیخواهم در یک قالب خاص بازیگری بمانم، همینطور که از فیلم کوتاه گرفته تا اثری منتسب به هنر و تجربه و خصوصا سریال و فیلم سینمایی پرطرفدار را کار کرده ام.
 
وی درباره واکنش مخاطبان و مردم نسبت به انتخاب‌های بازیگران گفت: سلیقه مردم ما متفاوت است. من در این تنوع سلایق مخاطب مجبورم کار خودم را در عالم بازیگری انجام دهم و بعد این مخاطب است که ممکن است کار را بپسندد یا برعکس مورد انتقاد قرار دهد.
 
شریفی نیا در نهایت تاکید داشت: انتقاد‌هایی که درست باشد را به گوش جان میپذیرم، هرچند برخی هم مغرضانه و واقعا غلط است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *