جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵۷

آمریکا برده سرمایه‌داران صهیونیستی است/ایران مستقل‌ترین کشور دنیا

پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب: 669561
امام‌جمعه موقت تهران گفت: آمریکا تحت نفوذ اسرائیل و برده سرمایه‌داران صهیونیستی است و آزادی و اهمیت به حقوق بشر در این کشور تنها به شکل زبانی وجود دارد.
آمریکا برده سرمایه‌داران صهیونیستی است
به گزارش جهان نيوز،  آیت‌الله سید احمد خاتمی شامگاه پنج‌شنبه در  ششمین یادواره ۱۲۰ شهید هیئت بنی فاطمه اصفهان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز در یادواره شهدایی حضور داریم که بزرگداشت آنها با ایام فاطمیه مصادف شده است و این امر نشانه‌ای بر حقانیت این شهداست که همگی احترام ویژه‌ای برای حضرت زهرا (س) قائل بودند و ولایت‌پذیری ایشان را الگوی راه زندگی خود قرار داده بودند.

وی افزود: تمام مجالسی که با یاد شهدا برگزار می‌شود هدف مقدسی را دنبال می‌کند و افرادی که در این مجالس حضور پیدا می‌کنند تمایل به شناخت کامل زندگی شهدا و گام نهادن در مسیر روشنی دارند که شهدا آن را دنبال می‌کردند.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه به یمن جان‌فشانی شهدا امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، ابراز داشت: پیش از انقلاب دین اسلام در ایران غریب بود و عده‌ای کوته فکر اعتقاد داشتند نظام اسلامی موجب عقب‌ماندگی  کشور خواهد شد اما پس از پیروزی انقلاب، دین اسلام در تمامی عرصه‌ها موجب پیشرفت کشور ماشده است و امروز تکیه بر اصول دینی موجب دوام نظام و انقلاب ما خواهد بود.

بیداری اسلامی دودمان دشمنان دین اسلام را به آتش کشید

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا گفت: همین بیداری اسلامی در دنیا همچون آتش زیر خاکستری دودمان دشمنان را به آتش کشید و موجب پیروزی و سربلندی مسلمانان در کشورهای مختلف دنیا شد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه برخی قدر فضای دینی حاکم بر کشور را نمی‌دانند، تاکید کرد: نظام دینی ما با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است و نباید با عملکرد ضد دینی و اشتباه خود موجبات شرمندگی خود از شهدا را فراهم کنیم.

کشور  ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، کشور ایران را از زیر سلطه استکبار بیرون کشید، ابراز داشت: محمدرضا شاه سرسپرده آمریکا و نوکر آنها بود و ذره‌ای به مردم اهمیت نمی‌داد اما اکنون کشور ما مستقل‌ترین کشور دنیا و مفتخر به مردم‌سالاری دینی است.

عضو مجلس خبرگان  رهبری با بیان اینکه آمریکا تحت نفوذ اسرائیل و برده سرمایه‌داران صهیونیستی است، گفت: آزادی و اهمیت به حقوق بشر در آمریکا تنها به شکل  زبانی وجود دارد و در واقعیت آنها نه برای بشریت ارزش قائل هستند و نه به دموکراسی اهمیت می‌دهند و این امر را در جریان‌های مختلف در این کشور شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه باید پاسدار انقلاب اسلامی باشیم که امسال چهلمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، ابراز داشت: امیدواریم این انقلاب هرچه سریع‌تر به دست پربرکت امام زمان (عج) برسد.

اصفهانی‌ها همواره در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اصفهانی‌ها همواره در عرصه‌های دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند، ابراز داشت: این مردم در یک روز بیش از ۳۰۰ شهید را تشییع کردند و همان‌روز جوانان خود را برای دفاع از کشور و اسلام به جبهه فرستادند، به واقع در کجا می‌توان مردمی چنین انقلابی و مومن پیدا کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بنده تعجب می کنم ازدولتمردان کشورمان که هنوزتشخیص نداده اند رئیس جمهورآمریکا درتحت کنترصهیونیست هاست! صهیونیسم هرگز اجازه نمی دهید دولتمردان آمریکا درجهت تضعیف رژیم غاصب اسرائیل اقدامی بکنند وپای قراردادی رامضاء نمایند.امروزهم ترامپ کل ثروتش درقبضه صهیونیست ها میباشد. بدون اجازه آنها آب نمی تواند بخورد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ولی متاسفانه کسی به حرف من گوش نکرده است.
تنها عامل رسیدن داعش به سوریه، لبنان، عراق افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه خاورمیانه حمایت های آمریکا جنایتکارشماره یک است.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به همراه اروپا ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ملت ما هرگز جنایت حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران فراموش نخواهد کرد....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
فرانسه در جنگ تحمیلی، یکی از کشورهای اصلی حامی صدام بود، کمکهای تسلیحاتی پاریس به بعثیها، فروش هواپیماهای سوپر اتاندارد و میراژ برای حمله به ایران، فروش موشکهای اگزوست به صدام و حتی سلاح شیمیایی تنها بخشی از اقدامات خصمانهای است که دولتهای پیشین فرانسه علیه ایران انجام دادهاند.

حامی تروریست ها!
فرانسه علاوهبر حمایت از گروهک تروریستی منافقین و تجهیز صدام در حمله به ایران، نقش ویژهای در حمایت از گروهکهای تروریستی در منطقه غرب آسیا و به ویژه در سوریه دارد.
کارشناسان بر این باورند که شرکتهای غربی از گروه تکفیری صهیونیستی داعش حمایت مالی کردهاند و فرانسه از همان آغاز تجهیزات نظامی و سلاح در اختیار این گروه تروریستی قرار داده است.
کارخانه فرانسوی«لافارژ»-اسفند 95- اذعان کرد که به گروههای تروریستی در سوریه کمک مالی کرده است.
بررسیهای بعدی مشخص کرد که این شرکت به طور مستقیم از داعش حمایت مالی کرده است.براساس مستندات به دست آمده، فرانسه برای گروههای تروریستی، دوربین دید در شب و سلاح و تجهیزات نظامی ارسال کرده است.
چندی پیش روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: «فرانسه از گروههای مسلح [تروریستهای تکفیری] در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی میکند».
حال سؤالی که در افکار عمومی ایجاد میشود این است که فرانسه با کارنامه سیاه در منطقه و حمایت از گروههای تروریستی، آیا اصلا در جایگاهی هست که بخواهد درباره مسائل منطقهای اظهارنظر کند و یا راهکاری ارائه دهد؟!
فرانسه خود یکی از دلایل مشکلات موجود در منطقه است و پیش از آنکه بخواهد ژست یک مذاکرهکننده در امور منطقهای به خود بگیرد باید درباره حمایت و تجهیز گروهکهای تروریستی پاسخگو باشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سران بی ادب فرانسه جنایتکار
77 کودک عضو داعش به فرانسه بازگشتند

تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

بر اساس اعلام سازمان غیردولتی آمریکایی موسوم به مرکز سوفان، کودکان هدف اصلی راهبرد جذب افراط گرایان (تروريستهاي تکفيري) بودند و حدود 2000 کودک 9 تا 15 به خدمت گرفته و آموزش داده شدند و هفتاد و هفت نفر از آنان در حال حاضر در فرانسه به سر می برند.
حسن حسین جامع شناس در این مورد گفت: «هفتاد و هفت نفر از کودکان احتمالا از مناطق تحت اشغال (گروه وهابی صهیونیستی) داعش به فرانسه بازگشتند.»
بر اساس اطلاعات مرکز آمریکایی سوفان حدود 2000 کودک توسط گروه های افراطی جذب و در سوریه و عراق آموزش داده شدند. 450 فرد زیرر سن قانونی فرانسوی نیز در میان این گروه وجود دارند که این موضوع فرانسه را در صدر کشورهای درگیر در این ماجرا قرار می دهد.
این منبع با استناد به سخنان مسئولان فرانسوی تصریح کرد: «دو سوم این افراد به همراه والدین خود به این مناطق رفتند و یک سوم آنها نیز در آنجا به دنیا آمدند و کمتر از چهار سال سن دارند.»


غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های این کشورهای غربی با تروریست ها ارتباط دارند.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با جنگ افغانستان تجارت می کند.
حضورآمریکا جنایتکار درافغانستان و منطقه ازسال 2001 تاکنون هیچ ارتباطی مبارزه با تروریسم، القاعده، طالیان وگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارعامل تروریسم دولتی درمنطقه است.
حامی تروریسم دولتی آمریکا است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل بی ثباتی منطقه و جهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه هستند.

99 درصد آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و صهیونیست ها جنایتکار به همراه سازمان های بین المللی جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع دستگیری مرضیه هاشمی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار حق ندارند درباره حقوق بشرحرف بزنند.
آمریکا و اروپا صلاحیت درباره حقوق بشر را ندارند.
کشورهای اروپایی جنایتکار چشمشان را برموضوع قتل فاشقجی بسته اند.
کشورهای غربی جنایتکار بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
کشورهای غربی جنایتکار که ظاهر دم ازدموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل وکشتار درکشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشردرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که گروه های تروریستی منافقین و صدام را درجنگ تحمیلی علیه ایران حمایت همان کسانی هستند که اکنون ازتروریست های درسوریه، عراق، لبنان ویمن حمایت می کنند.
حامیان تروریسم عامل انفجارهای سوریه وعراق هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و از جنایت کردن، خیانت کردن، تجاوزکردن، ظلم کردن، ستم کردن، دخالت کردن و مداخله کردن دست بردارد...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ما از همان سال 2011 ازطریق رسانه ها اعلام کردیم که آمریکا،انگلیس،فرانسه،آلمان،عربستان سعودی،قطر،امارات،اردن،ترکیه و رژیم جعلی صهیونیستی حامیان اصلی تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه ولبنان وعراق وخاومیانه وجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهاد های بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیست ها خیانت است. صهیونیست ها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیت ها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را می کند. که داعش مرتکب می شود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلی ها بدترازنازی جنایت می کند. گروه های تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمان های بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به درک واصل شدن رئیس جانی رژیم غاصب و جعلی و کودککش صهیونیستی را به مستضعفین سراسر جهان به ویژه حزبالله، فلسطین اشغالی و علیالخصوص به مظلومین غزه تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم بقیه سردمداران این رژیم غاصب یکی پس از دیگری روانه جهنم و آتش قهر الهی شوند و فلسطین به زودی از لوث این ناپاکان، پاک شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هم با اسرائیل دشمن هستیم آنها به رسیمیت نمی شناسیم.

اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

رژیم کودک کش صهیونیستی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

آمریکا عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

انگلیس عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

فرانسه عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

آلمان عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

عربستان سعودی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی است.

کشورهای اروپایی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.

مدعیان حقوق بشر عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.


صهیونیستها آخر پدر سوختههای دنیا هستند خودشان داعش را بوجود آورده، مسلح کرده و به جان مردم مسلمان منطقه انداختهاند و هنوز معالجه مجروحان آنها را برعهده دارند از این طرف برای فریب افکار عمومی خود را ضد داعش معرفی میکنند و همراه دیگر همپالگیهایشان در تظاهرات پاریس شرکت میکنند.
حامیان تروریسم مانند آمریکا وهم پیمانانش نماینده مسلمانان نیستند دولت های کشورهای غربی نماینده تمام تروریست ها تکفیری ها هستند


چطورمی توان به رژیم صعیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
تمام سازمان های بین المللی عامل اصلی رنج کودکان فلسطینی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا درکاراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه درکاراست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش درسراسرجهان هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کم عقلی آن بود که اجازه دهند وزیر خارجه نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت فرانسه جنایتکارسگ دست نشانده رژیم جعلی صهیونیستی بعد از این همه اهانت، توهین، دخالت، مداخله، تحریم، تهدید و خیانت علیه این ملت، پا براین خاک مقدس بگذارد دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس باید ورود این فرد بی ارزش وهمجنس گرا خودداری می کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردم ارومیه، آقای قاضی‌پور اظهار می‌دارد برای پاسخ به مردم در دفتر کارم می‌خوابم! ای کاش مدیران دولت هم یاد بگیرند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
فروش مرغ بیشتر از 10 هزار تومان تخلف است/ قیمت مرغ 14 هزار و 500 تومان است، نه 12 هزار و 500 تومان
تمام حرف های مسئولان در رسانه ها دروغ است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تعزیرات هم تاکنون مانند دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری با گران فروشان و افزایش قیمت کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... درسراسرکشور برخورد نکرده است.
10 ماه ازسال گذشت چرا با گران فروشان درسراسر کشور برخورد نمی کند و نمی شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره هسته ای نتیجه اش این شده که قیمت مرغ امروز حدود به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
برجام نتیجه اش این شده که قیمت مرغ امروز حدود به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ایران از اول انقلاب گرفتار تحریم بوده است/ مذاکره با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار بی فایده است ولی متاسفانه روحانی و ظریف درک نمی کنند و تاکنون نمی فهمند با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی و دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره، گفت وگو همکاری می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا وزیر امور خارجه به جای عذرخواهی از مردم به خاطر عملکرد ضعیف 5 سال گذشته شروع به اتهامزدن به نیروهای انقلابی میکند در حالی که همه مردم میدانند سکان گفتوگوها در مذاکرات در دست دولت به خصوص آقای ظریف بوده است آنها حتی بارها شروط رهبری را نادیده گرفتند. ایشان نباید به شعور ملی اهانت کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
گویا آقای ظریف هم دچار آلزایمر سیاسی شده است که همان روزهای ابتدای مذاکرات با هیاهو درباره خطر گزینه نظامی آمریکا علیه کشورمان در مذاکرات هستهای هرچه امتیاز بود نقدا داد و برای مردم ایران مشتی وعده نسیه تقریبا هیچ آورد. آن وقت هم معلوم بود دوران قدر قدرتی آمریکا تمام شده ولی گفتید که در مدت کوتاهی کل سیستم موشکی ما را نابود میکند و...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

نویسنده اسرائیلی:
اسرائیلی‌ها نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند
یک روزنامه صهیونیستی می‌نویسد که در اسرائیل تنها سیاستمداران و ژنرال‌ها نیستند که به‌دنبال جنگ‌افروزی‌اند، بلکه خود اسرائیلی‌ها هستند که نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای به‌قلم «روگل آلفر» روزنامه‌نگار صهیونیست از ماهیت یهودیان و صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی سخن گفته که در نتیجه تبلیغات صهیونیستی به‌وجود آمده است. وی در این مقاله تأکید می‌کند که اسرائیلی‌ها ملتی احمق هستند. بر اساس نظرسنجی‌های موجود اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها از روش تعامل بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ایجاد تنش در غزه ناراضی هستند، اما در عین حال به‌دنبال جنگ در این منطقه می‌گردند.

با وجود اینکه جنگ‌های متعدد در نوار غزه تنها باعث ایجاد آرامش موقت در مرز‌ها شده و هزینه‌ای بالغ بر کشته شدن ده‌ها نظامی را به اسرائیل تحمیل کرده، اما آن‌ها بار دیگر به‌دنبال جنگی جدید هستند. آن‌ها معتقدند که اگر جنگ کنونی نتواند آرامش با مدت زمان بیشتر برای آن‌ها محقق کند، باید جنگی بزرگتر را ایجاد کند تا بتواند شامل اشغال نوار غزه شود، جنگی که در آن باعث کشتار و زخمی شدن و مصیبت‌های بیشتر برای اسرائیل خواهد بود.

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، افکار عمومی اسرائیل در عین حال که می‌دانند امکان تسلیم کردن نوار غزه از طریق نیروی هوایی وجود ندارد، اما باز هم به‌دنبال ایجاد جنگ در این منطقه هستند. امتناع از جنگ در نظر آن‌ها تسلیم شدن در برابر تروریسم و از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل است. آن‌ها به‌دنبال احیای مجدد بازدارندگی رژیم اسرائیل هستند، این در حالی است که اسرائیل از زمان جنگ ۶ روزه در هیچ کدام از جنگ‌های خود پیروز نبوده است. نظامیان زیادی از اسرائیل در جنگ‌های اول و دوم لبنان و جنگ‌های نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند، تنها برای اینکه بازدارندگی اسرائیل تأمین شود و افکار عمومی سرزمین‌های اشغالی احساس نکنند که در برابر تروریسم تسلیم شده‌اند.

طبعاً بعد از هر جنگ گریه و فریاد و شیون و صندلی‌های چرخدار و... مشاهده می‌شود و اسرائیلی‌ها هفته‌های طولانی را به‌دنبال پناهگاه‌های امن می‌گردند و از اینکه پیروزی برای آن‌ها به دست نیامد، ناراحت می‌شوند، اما در عین حال شمارش معکوس برای جنگ آینده آغاز می‌شود.

هآرتص می‌افزاید که در اسرائیل تنها سیاستمداران و ژنرال‌ها نیستند که به‌دنبال جنگ‌افروزی‌اند، بلکه خود اسرائیلی‌ها هستند که نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند. آن‌ها ایمان کورکورانه به قدرت ارتش اسرائیل در پیروزی در جنگ‌ها دارند، این در حالی است که این ایمان با هیچ تجربه‌ای عجین نشده، بلکه به‌عکس، ارتش اسرائیل طی ۵۰ سال گذشته تقریباً در تمامی جنگ‌های خود نتوانسته نتیجه قطعی را به‌نفع خود رقم بزند، اما افکار عمومی اسرائیل همچنان مخلصانه به این موضوع اعتقاد دارند.

بر اساس این گزارش، اسرائیلی‌ها به‌دنبال جنگ می‌گردند، آن‌ها نمی‌خواهند با راهکار‌های سیاسی با غزه تعامل کنند یا به‌دنبال راه‌حلی برای بحران انسانی در این منطقه باشد. آن‌ها به‌دنبال رویکرد استراتژیک برای جلوگیری از جنگ نیستند، بلکه هنگامی که آتش‌بس اعلام شد، بخش قابل توجهی از آن‌ها ناراحت می‌شوند.

این نویسنده صهیونیستی در پایان تأکید می‌کند که اسرائیلی‌ها نمی‌خواهند از تجربه‌های خود درس بگیرند. تفکر اسرائیلی‌ها مبتنی بر این نکته است که ارتش اسرائیل در تمامی جنگ‌ها پیروز می‌شود، اسرائیلی‌ها حافظه کوتاه‌مدتی دارند و این موضوع نشانه‌ای از حماقت آن‌ها است. آن‌ها در دنیایی زندگی می‌کنند که خودشان برای خود اختراع کرده‌اند، دنیایی که ارتباط کمی با واقعیت دارد، درست مثل آویگدور لیبرمن که آن ۴۸ ساعت طلایی [جنگ جدید در غزه]را به اسماعیل هنیه هدیه داد و باعث شد نارنجک در مقابل صورت اسرائیلی‌ها منفجر شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف انبار سلاحهای صهیونیستی داعش

شنبه 1 شهريور 1393 - 16:52
نیروهای عراقی انباری را کشف کردهاند که عناصر داعش در آنجا سلاحهای خود را که ساخت رژیم صهیونیستی است، پنهان کرده بودند.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری عراقی "کنوز نیوز"، این انبار در کشتزاری در شهر العوجه (13 کیلومتری جنوب تکریت) قرار دارد.
در این انبار 12 هزار قبضه خمپاره و 19 هزار تفنگ کشف شد.
"عبدالکریم الشریف" رئیس شورای عشایر العوجه با تأیید این خبر گفت: این سلاحهای اسرائیلی از مرز اردن وارد عراق شده است.
وی افزود: در این رابطه افرادی دستگیر شدهاند و بازجویی آنان ادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون دربرابر مقابل دخالت های کشورهای خارجی درامور داخلی ایران تاکنون عمل نکرده است، کوتاهی و سکوت اختیار کرده است.

متاسفانه ظریف وزیرامور خارجه ایران ازسال 1392 تاکنون دربرابر مقابل دخالت های کشورهای خارجی درامور داخلی ایران تاکنون عمل نکرده است، کوتاهی و سکوت اختیار کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نماینده عراقی:
سلاحهای داعش در عراق ساخت صهیونیستها است

يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 - 12:27
نایب رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق رژیم صهیونیستی را متهم کرد که اعضای گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) را به سلاح و تجهیزات جنگی برای نبرد با ارتش عراق در استان الانبار مجهز کرده است.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "اسکندر وتوت" در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: نیروهای ارتش عراق سلاحهای گروه داعش را به غنیمت گرفتهاند که ساخت رژیم اسرائیل است. برخی از کشورها نماینده این رژیم شده و نبرد در عراق را به جای این رژیم مدیریت می کنند.
وتوت افزود: گروه داعش یک گروه صهیونیستی است که هدف تضعیف عراق و کشورهای عرب منطقه و ضربه زدن به اسلام را دنبال می کند.
این مسئول عراقی تصریح کرد: عراق به گذرگاهی برای قاچاق سلاح و میدان نبرد برخی کشورها شده است و دخالت کشورهای منطقه ای در امور داخلی عراق این کشور را به عرصه نبردی برای گروه داعش و سایر گروههای مسلح تبدیل کرده است که برخی از کشورهای همجوار از آنها حمایت می کنند.
وی افزود: این حمایتها تاثیر زیادی بر وضعیت امنیتی عراق برجای گذاشته است و نبرد در عراق بین نیروهای مسلح و گروههای مسلح تروریستی است، نه بین شیعیان و اهل سنت.
وتوت گفت: برخی کشورهای منطقه ای در حمایت از این گروههای مسلح به منظور برهم زدن امنیت عراق تا جای زیادی پیش رفته اند و هراندازه حمایت و پشتیبانی این کشورها از گروههای مسلح افزایش می یابد؛ به همان اندازه نیز خطر این گروهها علیه عراق بیشتر می شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور دیگر مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، اردن و اسرائیل با هماهنگی، همدستی وهمکاری سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک تروریستی جیش الظلم، داعش و گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پرونده سنگین جنایتهای ارتش اسرائیل
ارتش رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل خود که سابقه آن به اعلام موجودیت این رژیم با اشغالگری سرزمینهای فلسطینی بر میگردد، جنایتهای زیادی را علیه ملت فلسطین و دیگر ملتهای منطقه انجام داده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۶۶ سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین مظلوم
خبرگزاری تسنیم: اسرائیل، با سازمان‌های تروریستی متولد شد. سازمان‌هایی از قبیل ایرگون، ماکانا، استرن و... و رهبران رژیم اسرائیل نیز از دل این سازمان‌های تروریستی برآمدند. کسانی چون: بن‌گوریون، اسحاق شاهیر، اسحاق رابین و..

۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

66 سال جنایت صهیونیسم علیه فلسطین مظلوم


اکنون نزدیک به 66 سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می گذرد. اشغال سرزمین حاصلخیز فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبتی است که درتاریخ معاصر با دسیسه استعمار برامت اسلامی وارد شده است. تاکنون صهیونیست ها توانسته اند بیش از 80 درصد از مساحت سرزمین های فلسطینی را به اشغال خود درآورند. هدف از اشغال این سرزمین استراتژیک در کنار دریای مدیترانه انتقال مشکل یهودیان از اروپا به سرزمین های اسلامی و پیشگیری از تاسیس حکومت های قدرتمند مسلمان در خاورمیانه بوده است که براساس یک طرح چند جانبه و پـیچیده از سوی قدرت های استعمارگر به مرحله اجرا در آمده است. هدف دیگری که آمریکا پس از تاسیس این رژیم دنبال کرده است استفاده از فضای فلسطین اشغالی به عنوان مهمترین پایگاه نظامی خود در خاورمیانه بوده است. تا بتواند از طریق آن به طور مرتب کشورهای خاورمیانه را تحت فشار سیاست های خود درآورده و یا سرنوشت آنها را به دست گیرد. در سال 1948، در قلب جهان اسلام و در مرکز حضور ادیان الهی و بروز و طلوع ادیان ابراهیمی رژیمی متولد شد که همگان باور داشتند این حرکت حساب‌شده به خودی خود نمی‌تواند بوجود آمده باشد، بلکه این توطئه شوم در سایه کمک‌های ابرقدرت‌های آن روز شکل گرفت تا همانگونه که بعد‌ها و در سالیان سال تمامی جهانیان شاهد بودند، این موجود مصنوعی با مساعدت اجباری و اختیاری همان‌ها به غولی تبدیل شود که هیکل بزرگ و پوشالی برایش نمایش داده شود ولی در درون خود دچار هزاران مشکل باشد. امروز که 66 سال از آن واقعه شوم یعنی بنیانگذاری دولت صهیونیسم در قلب کشورهای اسلامی به دست امپریالیسم پیر انگلیس می‌گذرد، همگان بر این باورند که این حرکت مزدورانه دولت بریتانیا نه از سر اجبار و ناچاری صرف، بلکه تا حدودی با اهدافی عجین گشته که فقط کسانی آن را درک می‌کنند که با دوران حیات نفرت‌‌بار یهودیان در اروپا پس از قرون وسطی آشنایی کامل داشته و نقش مخرب، تأثیرگذار و بر هم زننده آنها را در محاسبات سیاسی و اقتصادی می‌دانند. بنابراین ملت بزرگ اسلامی نبایستی در برابر ظلمی که به صورت روزانه از سوی دشمن سفاک و جنایتکار بر ملت فلسطین بکار می رود بی تفاوت و ساکت بمانند و می باید مردم جهان در کنار دردها و رنج ها و غم های جانکاه فلسطینیان قرار گیرند و به طور مرتب به حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین بپردازند. اگر همه با هم باشند و هر کدام یک سطل آب بریزند همان گونه که امام خمینی فرمود اسرائیل را آب خواهد برد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا رژیم صهیونیستی کودکان را می‌کشد؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو بداند جمهوری اسلامی عاشق مبارزه و نابودی اسرائیل است.
نتانیاهو باید بداند جمهوری اسلامی عاشق مبارزه و از بین بردن اسرائیل است.
سخنان نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی و تهدید به حمله به مواضع ایران در سوریه در صورت عدم خروج از این کشور بیانگر واقعی ترس این رژیم از حضور ایران مقتدر در منطقه است.
رژیم صهیونیستی با آن ابهت پوشالی اگر اقتدار داشت نه آن جنگ ۵۱ روزه و نه ۲۲ روزه و نه ۸ روزه حتی دو روز در مقابل مردم مقاوم حماس دوام نیاورد. آنقدر آبروی این رژیم در منطقه ریخته شده که حتی رئیس دولت آمریکا با آنها زوایه پیدا می‌کند و می‌داند در منطقه مقابل ایران نمی‌تواند بایستد.
تاریخ هرگز التماس‌های آمریکا در سوریه برای حفظ آبروی خود را فراموش نخواهد کرد، بنابراین نتانیاهو بداند ایران مقتدر و انقلابی شوخی ندارد اگر تمایل دارد اسرائیل جعلی اجلش زودتر فرا برسد گفته‌های خود را عملی کند. نتانیاهو باید بداند جمهوری اسلامی عاشق مبارزه و از بین بردن اسرائیل است.
مأموران آمریکایی خانم ملانی فرانکلین را که آمریکایی‌الاصل است و بعد از شیعه شدن نام خود را به مرضیه هاشمی تغییر داده بدون هیچ جرم و اتهامی مورد بازجویی شدید قرار داده و با غل و زنجیر در محل زندان عمومی و با لباس غیر کامل بازداشت کرده‌اند. تنها غذای این خبرنگار در زندان گوشت خوک است و درخواست نان خالی وی را نیز رد می‌کنند.
این خانم شیعه انقلابی مجری خارج مرز تفکر مقاومت و اهل بیتی و محل افتخار است. این یعنی حجاب و عفاف و انقلابی‌گری فاطمی در بطن آمریکا خریدار دارد، البته دستگاه دیپلماسی باید به جد پیگیر وضع وی باشد. حقوق بشر و فمینیسم‌های جیره‌خوار آمریکا و مدعیان غربی‌شان چرا روزه سکوت گرفته‌اند؟
این نشان از واقعیت اصلی خلق و خوی آمریکایی است که حتی به شهروند خود نیز به بهانه و اتهامات مختلف رحم نمی‌کنند. برای خاشقچی دنیا را به هم میرزند اما برای این خانم مظلوم چون تفکرش موافق نیست این وضعیت پیش می‌آید، این دوگانگی رفتار دولت مستکبر آمریکا است و به دلیل همین دوگانگی، اعتماد ملت‌ها نسبت به این دولت از بین رفته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
درمان بیش از 3500 تروریست در بیمارستانهای صهیونیستی
شبکه دو رژیم صهیونیستی از درمان تروریست ها در بیمارستان های سرزمین های اشغالی خبر داد.
به گزارش شهدای ایران، شبکه دو رژیم صهیونیستی از درمان هزاران تروریست در بیمارستان های سرزمین های اشغالی خبر داد.


درمان بیش از 3500 تروریست در بیمارستانهای صهیونیستی


بر اساس گزارش این شبکه آمده است که بیمارستان های شمال سرزمین های اشغالی از سال 2013 از تروریست های مجروح در سوریه استقبال کرده و این مساله به یکی از بزرگترین پروژه های انسان دوستانه رژیم صهیونیستی مبدل شده است.

بر این اساس، 3525 مجروح در بیمارستان های صهیونیستی درمان شده و مراحل درمان آنها در چهار بیمارستان دولتی در شمال سرزمین اشغالی انجام گرفته است.

بخش اصلی درمان در بیمارستان منطقه نهاریا رخ داده و 2352 تن در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

همچنین 186 تن در بیمارستانی در حیفا، 806 تن در صفد عولج و 181 تن در صفد درمان شده اند.

این شبکه صهیونیستی اعلام کرد که 250 میلیون شِکِل برای درمان این افراد صرف شده است که فقط 40 درصد از این مبلغ توسط وزارت بهداشت پرداخت شده و سایر هزینه ها برعهده بیمارستان ها بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم صهیونیستی جنایتکار جنگی است باید محاکمه شود.
رژیم صهیونیستی بیش از 999 هز ار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در سوریه شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تروریست ها تحت حمایت فرانسه وغرب به فعالیت خود را درسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن و سراسرمنطقه خاورمیانه ادامه می دهند.
بالگردهای آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاربه داعش درعراق، سوریه، افغانستان ولیبی کمک می‌کنند.

بالگردهای انگلیس جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاربه داعش درعراق، سوریه، افغانستان ولیبی کمک می‌کنند.

بالگردهای فرانسه جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاربه داعش درعراق، سوریه، افغانستان ولیبی کمک می‌کنند.

بالگردهای آلمان جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاربه داعش درعراق، سوریه، افغانستان ولیبی کمک می‌کنند.

بالگردهای ناتو جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکاربه داعش درعراق، سوریه، افغانستان ولیبی کمک می‌کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.

برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای اروپایی جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.

برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بجرین با هماهنگی، همدستی و همکاری رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ فرانسه جنایتکاربعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.


کم عقلي آن بود که اجازه دهند وزير خارجه بی ادب و بی فرهنگ انگلیس جنایتکار بعد از اين همه اهانت عليه اين ملت، پا بر اين خاک مقدس بگذارد. مسئولين بايد از ورود اين فرد بي ارزش و همجنس گرا خودداري مي کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشرتاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

آمریکایی ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

اروپایی ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

عربستانی ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

اماراتی ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

بحرینی ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند.

صهیونیست ها تاکنون بویی ازانسانیت نبرده اند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تجاوز فرانسه به سوریه نشان داد که ساخت بمب اتمی گزیتهای درست است.
ساخت بمب اتمی دربرابر مقابل تجاوز فرانسه و متحدانش گزینهای درست است.
رئیس جمهور بی ادب فرانسه پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
وزیرخارجه بی ادب فرانسه پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
سخنگوی بی ادب وزارت امور خارجه فرانسه پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
دولت روحانی تاکنون به وظیفه خود درمورد دخالت و مداخله فرانسه و متحدانش درامور داخلی ایران عمل نمی کند.
ظریف تاکنون به وظیفه خود درمورد دخالت و مداخله فرانسه و متحدانش درامور داخلی ایران عمل نمی کند
رفتار فرانسه را به دقت زیر نطر داریم
با فرانسوی ها مثل خودشان رفتار می کنیم.
برد موشک های ما هیچ ربطی به فرانسه جنایتکار ندارد.
فرانسه جنایتکار ازسال 1357 تاکنون با ملت ایران دشمن است، نه موشکی ایرانی و دولت جمهوری اسلامی
ملت ایران دربرابردیکتاتوری فرانسه جنایتکار سرخم نمی کند.
فرانسه جنایتکارحق حرف زدن ازموشک های ما ندارد.
فرانسه جنایتکار که به دشمن ما سلاح شیمیایی داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند.
ایران به توسعه برنامه موشکی بالستیک خود ادامه می دهد.
فرانسه قابل اعتماد نیست باید درمقابلش قاطعانه عمل کرد.
نتیجه توافق هسته ای این شده که غرب دنبال محکوم کردن ایران است.
ایران درجنگ تحمیلی بیش از 573 بار توسط صدام و حامیانشان شیمیایی شد.
چرا فرانسه جنایتکار شماره یک به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است!
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزارشهید ایرانی+ فیلم
سفیرفرانسه را اخراج کنید.
سفیرفرانسه اخراج شود و ظریف عذرخواهی کند.
دلیل اتمی شدن کره شمالی آمریکا وغرب بود.
فرانسه فقط زبان زور را می فهمد.
مردم جواب داندانشکنی به فرانسه جنایتکار و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوات وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دید‌بان حقوق بشر: کشورهای غربی با تأمین سلاح عربستان شریک جنایات جنگی در یمن هستند
دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: تامین کنندگان غربی تسلیحات برای ائتلاف سعودی- اماراتی، در جنایت جنگی در یمن شریک هستند.
دیدبان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: از مارس ۲۰۱۵ و تشدید درگیری نظامی در یمن، حملات هوایی متعدد توسط ائتلاف سعودی- اماراتی انجام شده است که نقض قوانین جنگی بوده‌اند و تحقیقات کافی درباره این حملات صورت نگرفته است.در بیانیه این نهاد آمده است: تامین کنندگان غربی تسلیحات ائتلاف سعودی، در جنایات جنگی این ائتلاف علیه غیرنظامیان یمنی شریک هستند.
دیدبان حقوق بشر همچنین اعلام کرد: کشورهای غربی به ویژه امریکا، فرانسه و انگلیس باید فورا فروش سلاح به عربستان سعودی را متوقف و از یک تحقیق مستقل سازمان ملل درباره نقض تعهدات توسط همه طرف‌های درگیر در یمن حمایت کنند.در چنین شرایطی، ائتلاف سعودی پس از تشکیل کمیته تحقیق درباره حمله هوایی به اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی در منطقه «ضحیان» استان صعده، به کشتار کودکان یمنی در این منطقه اذعان کرد و آن را حمله ای اشتباهی دانست.«توکل کرمان»، فعال حقوق بشری یمنی نیز اعلام کرد: مسئولان جنایت‌های جنگی این کشور و در راس آنها ولیعهدهای عربستان و ابوظبی را از طریق دادگاه کیفری بین‌المللی مورد پیگرد قرار می‌دهد. در همین حال، شمار زیادی از مردم و شخصیت های سیاسی و فرهنگی سودانی مخالفت خود را با مشارکت نیروهای نظامی کشورشان در تجاوز به یمن اعلام کردند.
در تحولات میدانی نیز نیروهای یمنی یک فروند موشک بالستیک به مقر فرماندهان ائتلاف سعودی در ساحل غربی شلیک کردندکه با دقت بالا به هدف اصابت کرد. یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله همچنین یک فروند موشک بالستیک «زلزال۱» را به سمت مواضع نظامیان سعودی در «جیزان» عربستان شلیک کرد.
همزمان،یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز با بمب‌های دستی، سه کاروان از خودروهای نظامی مزدوران ائتلاف سعودی را در غرب «الدریهمی» هدف گرفتند که به کشته و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شد. شبکه الجزیره نیز از هلاکت چهار نظامی سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جنوب عربستان خبر داد.
Iran, Islamic Republic of
ظریف و روحانی باید پاسخگو باشند که چرا برجام باعث شد تا چالش هسته ای ایران با غرب به چالش منطقه ای و موشکی تبدیل بشود ؟

ظریف و روحانی باید پاسخگو باشند که چرا برجام باعث شد تا چالش هسته ای ایران با غرب به چالش منطقه ای و موشکی تبدیل بشود ؟

قطعنامه 2231 که پیوست برجام است باعث بهانه جویی دشمن و فشار بر برنامه موشکی ما شده ظریف و عراقچی نباید اجازه می دادند درباره برنامه موشکی ما در این قطعنامه مطلبی بگنجانند.

برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.

برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای اروپایی جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.

برجام نتیجه‌اش این شده که سران نجس وحشی، بی ادب بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بجرین با هماهنگی، همدستی و همکاری رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکار به امورداخلی ایران دخالت و مداخله کنند.

جنایات گروهگ تروریستی منافقین وحامیانشان باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات صدام وحامیانشان باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
جنایات داعش وحامیانشان باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مقامات انگلیسی در مورد نازنین زاغری که مشغول جاسوسی در ایران بوده با تبلیغات رسانه‌ای خواستار آزادی او می‌شوند اما در کشورمان دستگاه وزارت امور خارجه تلاش مؤثری برای خانم مرضیه هاشمی نکرده است! کاش برندهای ادعایی دولت، مقداری از پیگیری دیپلماتیک دیگر کشورها بیاموزند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان بگويند سود مورد ادعا در برجام كجا خرج شده است
22 ماه از ادعاي زيان روزانه 100 ميليون دلاري گذشت


حدود دو ماه تا دوسالگي برجام باقي مانده که اگر ادعاهاي مسئولان دولتي درخصوص فايده روزي ۱۰۰ ميليون دلاري برجام را براي کشور در نظر بگيريم تا کنون سهم هر ايراني بيش از سه ميليون تومان مي شود.
به گزارش مشرق، بيش از ۲ سال پيش، در دوراني که کميته بررسي برجام در مجلس مشغول تحقيق درخصوص بندهاي توافق هسته اي ايران و 5+1 بود يکي از ديپلمات هاي سابق و از اعضاي تيم مذاکرات هسته اي در دوران حسن روحاني، در اظهارنظري از ضرر روزانه بين ۱۰۰ تا ۱۵۰ ميليون دلاري کشور براثر تاخير در اجراي برجام سخن گفت که با استقبال زايدالوصف رسانه هاي زنجيره اي نيز روبرو شد.
ناصري نوک حمله خود را هيئت بررسي برجام در مجلس قرار داده بود، از ضرر 2/5 ميليارد دلاري کشور طي ۲۲ روزي که سند توافق هسته اي در حال بررسي بود خبر داد و با اين سخنان قصد داشت نمايندگان را در فشار براي بررسي بي دقت و سريع برجام قرار دهد.
اما نکته عجيب تر تکرار اين ادعا از سوي ساير مسئولين دولتي بود. در اين زمينه مي توان به اظهارات اکبر ترکان مشاور ارشد رئيس جمهور و نماد «ما نمي توانيم» اشاره کرد. او هم براي اينکه از اين قافله عقب نماند در مصاحبه اي که با روزنامه شرق داشت از ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري و يا به عبارتي اگر دلار را 4 هزار تومان در نظر بگيريم از ضرر روزانه ۴۰۰ ميليارد توماني کشور در اثر تاخير در اجراي برجام سخن گفته بود.
نهاونديان مسئول دفتر رئيس جمهور در دولت يازدهم نيز گفته بود: هزينه مبادله تجارت بالاي صد ميليارد دلار که ما در هشت سال گذشته داشته ايم حداقل سالانه ۱۵ميليارد دلار مي شود. اين مبلغ يعني در روز تحميل ۱۳۰ ميليارد تومان هزينه بر ملت ايران. وقتي هزينه تمام شده يک کالا بالا مي رود تک تک خانواده هاي ايراني آن را مي پردازند.
اما از همه اين ها عجيب تر مي توان به تاييد ضمني تاثير برجام بر اقتصاد کشور و ضرر تاخير در سخنان حسن روحاني رئيس جمهور اشاره کرد.
روحاني مهر سال ۹۴ در همايش صنعت و تجارت گفته بود: از ابتداي تابستان تيم اقتصادي را فرا خواندم چرا که سه ماهه اول امسال نشان مي دادکه به خاطر کاهش قيمت نفت و تاخير در اجراي توافق هسته اي ممکن است در زمينه رونق اقتصادي با مشکلاتي مواجه شويم.
محمد شريعتمداري هم که اکنون وزير صنعت و تجارت دولت دوازدهم است و آن روزها معاون اجرايي رئيس جمهور در دولت يازدهم بود مهرماه سال ۹۴ در اين خصوص گفته بود: بر هيچ کس پوشيده نيست هر ثانيه که اجراي برجام به تاخير بيفتد هزينه هايي به کشور تحميل مي شود که تاثيرات مختلفي حتي در سطح رفاه عمومي نيز دارد.اما از سوي ديگر ۲۷ دي ماه ۹۴ برجام رسما اجرايي شد. اين بدان معناست که از اين تاريخ به بعد، جلوي ضرر روزانه حداقل ۱۰۰ ميليون دلاري گرفته و اين مقدار به سود تبديل شد.
همچنين اگر مدت زمان گذشته از روز اجراي برجام را نيز در نظر بگيريم، مشاهده خواهيم کرد که تاکنون نزديک به ۲۲ ماه از روز اجرا گذشته است. بطور دقيق مي توان گفت اکنون ۶۶8 روز از زمان آغاز اجراي رسمي برجام مي گذرد.
حال کافي است براساس ادعاها و اظهارنظرهاي مسئولان، همين رقم روزانه ۱۰۰ ميليون دلار که در واقع مي شود روزي ۴۰۰ ميليارد تومان را در مدت زمان گذشته ضرب کنيم.
حاصل ضرب اين دو عدد (حداقل ۱۰۰ ميليون دلار در روز و قيمت دلار ۴۰۰۰ تومان) رقم نجومي حدود ۲۶۷ هزار ميليارد تومان مي شود که اگر اين ميزان را بخواهيم بين جمعيت ۸۰ ميليوني کشور تقسيم کنيم خواهيم ديد به هر شخص بيش از ۳ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان مي رسد که با توجه به تغييرات قيمت دلار ميانگين سه ميليون را محاسبه مي کنيم.از همين رو نيز اين مسئله به عنوان علامت سوال بزرگي در مقابل ديدگان مردم قرار دارد که بايد کساني که چنين ادعايي درخصوص ضررهاي اجرا نشدن برجام مطرح کردند حال پاسخگو باشند که اين مبلغ کجا هزينه شده و اين حجم عظيم پول چرا در زندگي مردم هيچ بهبودي حاصل نکرده است و يا اگر بيان اين ادعا فريب افکار عمومي بوده بيايند و به صراحت از مردم ايران عذرخواهي کنند چراکه چندين سال کل اقتصاد و صنعت و معيشت کشور و مردم را درگير توافقي کردند که تاکنون اثر ملموسي بر زندگي مردم نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
...