پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

افزایش وام ازدواج هر یک از زوجین به ۳۰ میلیون تومان در سال آینده

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 669384
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از اختصاص وام ازدواج ۳۰ میلیون تومانی به هر یک از زوجین در صورت تصویب در سال 98 خبر داد.
وام ازدواج در سال آینده ۳۰ میلیون تومان می شود
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی تندگویان در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص اعتبار 50 میلیارد تومانی به طرح‌های جوانان اظهار کرد: در صورتی‌ که صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت به تعهدات خود عمل کند، این مبلغ تا 120 میلیارد تومان قابل‌افزایش است.

وی با بیان اینکه پیش از حضور دولت تدبیر و امید کمتر از یک‌صد سازمان مردم‌نهاد در سطح کشور فعالیت داشته‌اند، افزود: این تعداد به دو هزار و 200 سازمان مردم‌‌نهاد در سطح کشور رسیده و بیش از 500 هزار نفر در این نهادها در حال فعالیت هستند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از اختصاص مشروط وام ازدواج 30 میلیون تومانی به ازای هر یک از زوجین خبر داد و گفت: درصورتی‌ که این پیشنهاد از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب‌ شود و محل تأمین منابع مالی آن از سوی دولت مشخص شود، در بودجه سال 98 لحاظ خواهد شد.

تندگویان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان تصریح کرد: با شبکه‌سازی در حوزه‌های مختلف جوانان شاهد لمس شدن تحولات مثبت از سوی مردم هستیم، در مدت چهار ماه از تسهیلات بانک رسالت برای 600 تن در کشور اشتغال‌زایی شده که این تعداد به‌زودی افزایش می‌یابد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه خوب
برای من و خانمم خوبه