پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
به دنبال هتک حرمت در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

بیانیه خانواده شهدا در اعتراض به خوانندگی زن در جشنواره فجر/ قوه قضائیه با وزارت ارشاد برخورد کند

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 669361
هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به همراه تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ظهر امروز به دنبال حاشیه سازی و هتک حرمت صورت گرفته در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و تک خوانی یک زن بیانیه اعتراضی را خطاب به قوه قضائیه نوشته و درخواست برخورد فوری و قاطع با عوامل این هنجارشکنی و اقدام خلاف قانون و شرع را نمود.
بیانیه خانواده شهدا در اعتراض به خوانندگی زن در جشنواره فجر/ قوه قضائیه با وزارت ارشاد برخورد کند
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به همراه تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ظهر امروز به دنبال حاشیه سازی و هتک حرمت صورت گرفته در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و تک خوانی یک زن بیانیه اعتراضی را خطاب به قوه قضائیه نوشته و درخواست برخورد فوری و قاطع با عوامل این هنجارشکنی و اقدام خلاف قانون و شرع را نمود.

بنابراین گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در آستانه چهل سالگی انقلاب و در حالی که ملت شریف و شهید پرور ایران آماده برپایی مراسم یوم الله 22 بهمن می شود و درست در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که مزین به نام انقلاب شکوهمند اسلامی است و برای ایجاد و حفظ این انقلاب تاکنون خون هزاران هزار شهید گلگون کفن و فرزندان ما ریخته شده است و هنوز صدای خس خس سینه جانبازان و جراحات اعصاب و روان آزادگان سرافراز این کشور گوش و چشم هر بیننده و شنونده را آزرده می کند؛ شاهد خوانندگی و تک خوانی یک زن و اجرای برنامه هایی بودیم که نمی توان نگفت عوامل آن بویی از انقلاب نبرده اند.

امروز وزارت ارشاد به مناسب چهل سالگی انقلاب درحالی جمعی از بازیگران را به دور خود جمع کرده است که بجای پاسداری از خون شهدا و صدور انقلاب اسلامی به دنیا نه تنها فرهنگ غرب را سرلوحه تولیدات مثلا فرهنگی خود قرار داده است بلکه به اسم انقلاب و به اسم دفاع مقدس به تمام باورها و ارزش های دینی این ملت توهین می کند.

در شرایطی که مردم ایران عزادار ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) هستند و در حالی که همه دنیا از مقاومت ملت ایران رعشه بر تنشان افتاده است مسئولان فرهنگی کشور ما اقدام به برپایی کنسرت تک خوانی زن به اسم «چهل سالگی انقلاب » می کنند!

در همین مراسم افتتاحیه عده ای از حامیان فتنه تجلیل شدند و برخی هم روی سن حضور پیدا کرده و از نبود بازیگران طاغوتی در این مجلس و یا ممنوع الکار شدن کسانی که مجرم بوده اند ابراز تأسف کردند و وزیر ارشاد، ریاست سازمان سینمایی کشور در همان جمع نشستند و دم نزدند بلکه به تشویق این افراد هم پرداختند!

چه شده است وزارت ارشاد را که اینگونه برای چهل سالگی انقلاب اسلامی که ما عزیزانمان را برایش فدا کرده ایم حاشیه سازی نمود؟! 


ما خانواده شهدا ضمن ابراز تأسف و اعتراض به این حرمت شکنی و اقدام غیر قانونی و غیر شرعی وزارت ارشاد آن هم دقیقاً در یوم الله دهه فجر ضمن ابراز لبیک دوباره به رهبری فرزانه انقلاب که جانمان را برای سربلندی این انقلاب همچون عزیزانمان در کف دست گرفته ایم از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست می کنیم هر چه سریعتر برخورد قاطع  و انقلابی و عاجل با عوامل و مسببان این اقدام شنیع نمایند. تا حجت بر همگان روش شود که قانون و شرع در این کشور فصل الخطاب است.

گفتنی است تعدادی از خانواده شهدا و مجموعه های ایثار و شهادت تاکنون این بیانیه را امضاء نموده اند که در اختیار قوه قضائیه قرار می گیرد.

1- هیأت خانواده شهدا و ایثارگران 

2- انجمن منظومه شهادت 

3- خانواده شهید داود موسوی
4- خانواده شهید محمد علی میرزایی
5- جانباز سرافراز حمید رضا حق شناس
6- جانباز سرافراز علی بخشی
7- برادر شهیدان ابوالخیر
8- خانواده 3 شهید میر علی اکبری
9- همسر شهید هفت لشکری
10- خانواده شهید براتی
11- جانباز انقلاب محمود مشهدی محمد
12- حانواده شهید عباسی
13- خانواده جانباز شهید علی ربانی
14- خانواده جانباز شهید کریم نور محمدی
15- خانواده شهید طاهر مطلبی
16- خانواده شهید صفرعلی رستم پور
17- خانواده شهید محمود محمدی
18- آزاده سرافراز رستم قزوینی
19- خانواده شهید محمد علی مومنی
20- خانواده شهید محمد جواد فارسی
21- خانواده شهید یزدان دوستخواه 

22- خانواده شهید محسن دارابی
23- خانواده شهید رضا چراغی
24- خانواده شهید محمد احمدی پور
25- خانواده شهید عیسی سلیمانی
26- خانواده شهید علیرضا رستگار
27- جانباز سرافراز مرتضی قدسی
28- جانباز سرافراز بهمن اخوان 

29- خانواده شهید علی آهنگر
30- خانواده شهید محمد رضا نوروزی

در صورت تمایل به امضای این نامه می توانید از طریق پایگاه خبری شهدای ایران اقدام نمائید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *