جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیاتی از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 669311
یکی از کارمندان سابق کاخ سفید در کتاب جدیدی مدعی شده است که ابعاد زندگی خانواده ترامپ با شایعات معمول درباره کاخ سفید تناقض دارد.
جزئیاتی از زندگی خصوصی آقا و خانم ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، واشنگتن اگزماینر گزارش داد، "کلیفسیمز" که سابقا به عنوان کارمند حوزه ارتباطات در کاخ سفید مشغول به کار بود، در کتاب جدیدش جزئیاتی از روابط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا ترامپ مطرح می‌کند.

بر اساس این کتاب ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در امور ریاست جمهوری همسرش تا حدی مداخله می‌کند که در صورت مشاهده هرگونه ناسپاسی در میان دستیاران ترامپ پیشنهاد تغییر کارمندان را ارائه می‌کند. ملانیا که به عنوان "کاربر زرنگ اخبار" توصیف شده است، هر روز ساعت‌ها زمان صرف می‌کند تا نحوه پوشش رسانه‌ها از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را در رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب از جمله تلویزیون ببیند.

بر اساس این کتاب، ملانیا ترامپ یک بار در سال ۲۰۱۷ در تماس با دفتر ریاست جمهوری خواسته بود تا به دونالد ترامپ درباره مطلبی از پولیتیکو به نقل از مایک دوبکه، مدیر وقت ارتباطات کاخ سفید هشدار بدهند. کلیف سیمزهمچنین این ادعا را که ملانیا پس از پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ گریه کرده باشد، رد کرد. این ادعایی بود که مایکل وولف در کتاب "آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ" مطرح کرده بود.

این کارمند سابق ارتباطات کاخ سفید می‌نویسد: "از بیرون کاخ سفید به نقل از منابع نامشخص گاهی می‌شنوم که ملانیا در خفا از همسرش متنفر است یا قصد جدایی دارد یا غیره. ازدواج آنها هم مثل سایر ازدواج‌ها روزهای خوب و بد دارد اما تا جایی که من مشاهده کرده‌ام، او هرگز در حمایت از همسرش کوتاهی نکرده است و با نقش رسمی خود به عنوان بانوی اول بسیار جدی برخورد می‌کرد و یک شغل خودخوانده هم داشت که یک حامی خشم‌آلود برای همسرش بود."

به گفته سیمز، ملانیا از روز انتخابات حامی همسرش بوده است. گزیده‌ای از این کتاب نشان می‌دهد این خانواده دقیقاً چه نوع واکنشی به پیروزی انتخاباتی داشته است. در این کتاب آمده است: "در آن لحظه، ملانیا خودش را به همسرش رساند، دستانش را گرفت و فشرد و گفت ما این کار را با هم انجام می‌دهیم. شما یک رئیس‌جمهوری فوق‌العاده خواهید شد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *