پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سرقت از طلافروشی با تخریب دیوار

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 668971
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سه سارقی که به یک طلافروشی در شهرستان صحنه دستبرد زده بودند در کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.
سرقت از طلافروشی با تخریب دیوار
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته (دوشنبه- ۸ بهمن) رخ داد که طی آن سه نفر سارق با تخریب دیوار طلا فروشی موفق شدند به داخل آن نفوذ کنند.

وی افزود: سارقان پس از ورود با سرقت حدود یک کیلوگرم طلا از محل متواری شدند.
امان‌اللهی خاطرنشان کرد: با گزارش این موضوع به پلیس؛ ضمن اجرای طرح‌های کنترلی، تیم زبده‌ای از مأموران انتظامی به سرعت وارد عمل شده و تحقیقات گسترده خود را برای یافتن سارقان آغاز کردند.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با بررسی علمی صحنه جرم سرنخ‌های از سارقان را کشف کردند.

وی افزود: مأموران با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و بررسی بانک اطلاعات سارقان موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان طلافروشی شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند. امان‌اللهی ادامه داد: در بازرسی دقیق از مخفیگاه سارقان، همه طلاجات مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طلا فروشی که مورد سرقت قرار گرفته بود متأسفانه از استحکام کافی برخوردار نبوده و صاحب آن نیز به توصیه پلیس مبنی بر مقاوم‌سازی دیوار مغازه خود توجه لازم را نداشته است.

وی با اشاره به اقتدار پلیس در مواجهه با جرایم، گفت: در این حادثه مأموران توانستند در سریع‌ترین زمان ممکن سارقان را شناسایی و علاوه بر دستگیری آنها طلاهای سرقت شده را کشف کنند.

امان‌اللهی در پایان با هشدار به سارقان و مجرمان گفت: سارقان باید بدانند هیچکدام از آنها از دست پلیس در امان نخواهند بود و قطعاً به سزای عملشان می‌رسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *