پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱
رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد

باید نقایص را بپذیریم و با مردم صادق باشیم

سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 668969
رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: باید نقایص خود را بپذیریم و سال گذشته عرض کردم که باید صدای اعتراض مردم را بشنویم و به جای فرافکنی و خودداری از پذیرش مسئولیت با مردم صادق باشیم.
باید نقایص را بپذیریم و با مردم صادق باشیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید در چهلمین سالگرد حدیث بالندگی، بلوغ و تکامل انقلاب را برای آیندگان روایت کنیم.

وی با بیان اینکه ساختن فردای بهتر برای ایران و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی بیگانگان جز با مشارکت و همراهی مردم امکانپذیر نیست، گفت: حذف سلیقه‌ای هر نگرش و تفکر از این مسیر مانند کنده شدن آجر و ستونی از این بنای عظیم است.به گفته رئیس شورای شهر تهران، انتظار مردم از مسئولان فراتر از شعار است. انتظارشان بازگشت به آرمان‌ها، خلقیات و مشی ابتدایی انقلاب در آزاد‌اندیشی و همچنین پیوند مردم و مسئولان است.

به گفته هاشمی، مسئولان ارشد قضایی کشور خبرهای امیدوارکننده‌ای در مورد افزایش سعه صدر و مدارای حاکمیت می‌دهد و امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود و شکاف‌ها و چالش‌هایی که ایجاد شده ترمیم شود.

وی با بیان اینکه باید نقدهای خود را بپذیریم، گفت: سال گذشته هم گفتم باید صدای اعتراض مردم را بشنویم و امروز بسیاری از مسئولان به این نتیجه رسیده‌اند که به جای فرافکنی و خودداری از پذیرش مسئولیت باید با مردم صادق باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
شماها زیا ده خواهی ها خودی ها را جلو گیری کنید بیگانگان پیش کش؟