پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

سرنوشت نامعلوم ۳.۵ میلیارد دلار ارز پرداختی برای واردات/ وزارت صنعت پاسخ بدهد

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب: 668825
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برآوردهای ما نشان می‌دهد ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته کشور در هیچ یک از فرایندهای نقل و انتقالات در بانک‌ها، گمرک و نهادهای lahfi به ثبت نرسیده است.
سرنوشت نامعلوم ۳.۵ میلیارد دلار ارز
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به سرنوشت نامعلوم ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته اظهارداشت: برآوردهای ما نشان می‌دهد ۳.۵ میلیارد دلار از ارزهای تخصیص یافته کشور در هیچ یک از فرایندهای نقل و انتقالات در بانک‌ها، گمرک و نهادهای این چنینی به ثبت نرسیده است.

وی افزود: تا به امروز این میزان ارز ثبت نشده و البته وزیر صنعت معتقد است که بخشی از آن در فرایند نقل و انتقالات در خارج از کشور و یا حمل کالا بوده و به دلیل زمان بر بودن پروسه حمل و نقل یا ترخیص از گمرکات کالای مرتبط با آن به کشور نیامده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به هر حال تکلیف ۳.۵ میلیارد دلار مشخص نیست و ما منتظر پاسخگویی وزیر صنعت هستیم که گزارش کاملی ارائه دهد تا اگر مشکلی در مورد استفاده از این رقم وجود ندارد اعلام نمایند. به هر حال ما در مورد وضعیت کنونی این مبالغ اظهارنظر نمی کنیم تا گزارش کارشناسی دریافت شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
معلوم است كجاست جيب اقازاده و بابايي و دادشي يا بابا بزرگ