پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان کشور

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 668655
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان کشور خبر داد.
بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اغلب محورهای زنجان، محور تبریز- زنجان در آذربایجان شرقی و ارتفاعات محورهای کرج، چالوس و هراز شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی  آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، اردبیل، البرز، سمنان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان خاطرنشان کرد: ترافیک ورودی کلان‌شهرها با توجه به بارش باران نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین است.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از آنها خواست نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیرچرخ و باک بنزین پر اقدام کنند و یادآور شد: شماره تلفنهای 120 و 88255555 در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سؤالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *