پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

علت جنگ وهابیون با یمن دشمنی با شیعیان است

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 668559
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه دشمنان دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند، گفت: وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه هستند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می‌جنگند.
علت جنگ وهابیون با یمن دشمنی با شیعیان است
به گزارش جهان نيوز، آیت الله العظمی نوری همدانی عصر یکشنبه در دیدار حجت الاسلام قاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بر اقامه نماز جماعت تأکید کرد و گفت: همین اجتماعات است که می‌تواند در دنیا و در نشر معارف دینی کارساز باشد.

وی خطاب به قاضی عسگر افزود: مسئولان حج به نقطه‌ای مانند سرزمین مکه‌ای سفر می‌کنید که علاوه بر مسائل سیاسی، محل حضور وهابیون است. این وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می‌باشند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می‌جنگند.

این مرجع تقلید شیعیان بر بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان تأکید کرد و افزود: نباید لحظه از برنامه و اهداف دشمنان غفلت کرد چون معاندین، دائم در حال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند.

وی با بیان اینکه نشر معارف دینی و قرائت ادعیه باعث رنج معاندین و خنثی شدن برنامه هایشان است، افزود: باید این برنامه‌ها را هر چه باشکوتر انجام داد تا شاهد نشر بیش از پیش مبانی دینی باشیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احتمالا با پایان مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا، حملات عربستان و امارات به یمن شروع شود. انصار الله باید آماده و مواظب باشد.