جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

محسن هاشمی: شهرداری در شرایط دشوار مالی قرار دارد

يکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 668401
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه سوم شهر تهران با ۳ چالش اساسی روبه‌رو هستیم، گفت: از این چالش‌ها می‌توان به شرایط دشوار مالی شهرداری تهران، وضعیت اقتصادی کشور و همچنین عدم اولویت‌بندی در راهبرد‌ها اشاره کرد.
محسن هاشمی: شهرداری در شرایط دشوار مالی قرار دارد
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای صدونوزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه پس از برگزاری جلسات متعدد، برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

وی افزود: هم‌اکنون مراحل ویراستاری این برنامه در حال انجام است و پس از آن در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران از ارسال این برنامه به هیئت تطبیق فرمانداری خبر داد و گفت: پس از تصویب این برنامه، آن را جهت اجرا به شهرداری تهران ابلاغ خواهیم کرد.

هاشمی ادامه داد: با توجه به تهیه برنامه سوم شهر تهران، این برنامه با چند چالش مهم روبه‌روست که از آن جمله می‌توان به شرایط نقدینگی و مالی شهرداری تهران، شرایط خاص کشور و وضعیت اقتصادی و همچنین عدم اولویت‌بندی در راهبرد‌ها در برنامه سوم شهر تهران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه با یک برنامه عملیاتی و همچنین بودجه مناسب می‌توانیم برنامه سوم شهر تهران را به خوبی اجرا کنیم، گفت: امیدواریم معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران هر چه زودتر برنامه عملیاتی و همچنین بودجه ۹۸ را تهیه و در اختیار شورای شهر تهران قرار بدهد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
شهرداریها با وضع قانون تعدادواحدها بابد باتعداد پارکینگ ها مساوی باشد هم جلو ساخت و ساز گرفت هم موجب افزایش قیمت خانه ها شد شهر داریها باید مثل سابق عمل کنند بی تدبیری تا کی ؟