پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

فرانسه هم به جان هواوی افتاد

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 668258
فرانسه با هدف کنترل دقیق تر زیرساخت‌های مخابراتی مورد استفاده در شبکه نسل پنجم خود قصد دارد، سخت‌گیری‌های بیشتری را در این زمینه اعمال کند که شرکت هواوی را هدف گرفته است.
فرانسه هم به جان هواوی افتاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از آسین ایج، اگر چه سخت‌گیری های جدید در ظاهر هیچ شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی را به طور خاص هدف نگرفته است، اما بر اساس مصوبات جدید دولت و مجلس فرانسه استفاده از برخی تجهیزات مخابراتی خاص که می‌توانند برای جاسوسی و خرابکاری مورد استفاده قرار بگیرند، با دقت ها و بررسی‌های بیشتری صورت می‌گیرد.

به نظر می‌رسد هدف از تصویب این قانون جدید دشوارتر کردن فعالیت هواوی در فرانسه است. این شرکت هم اکنون بزرگترین سازنده تجهیزات مخابراتی در جهان است و برخی کشورهای اروپایی و ایالات متحده در کنار استرالیا و نیوزلند آن را به همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع دولت چین متهم کرده اند. هواوی بارها این اتهامات را بی اساس دانسته و آنها را رد کرده است.

لو دریان وزیر خارجه فرانسه روز چهارشنبه هفته گذشته مدعی شده بود، پاریس از خطرات امنیتی ناشی از دسترسی هواوی به شبکه تلفن همراه خود آگاه است و دولت اقدامات ضروری را در صورت نیاز در این زمینه انجام خواهد داد. از همین رو اپراتورهای مخابراتی فرانسه باید قبل از استفاده از برخی تجهیزات مخابراتی حساس از دولت اجازه بگیرند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
با فرانسه جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود و ازظلم کردن دست بردارد.
فرانسه جنایتکاربه همراه آمریکا جنایتکار ازسال 2015 تاکنون ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات عربستان سعودی و امارات درجنگ یمن بوده است.
فرانسه به همراه آمریکا ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت استفاده می کند.
دولت فرانسه بیشترین حمایت را از گروهک تروریستی منافقین کرد.
فرانسه همچنان به فروش سلاح به عربستان ادامه می دهد.
جنایت‌های ائتلاف سعودی در یمن؛ فروش تسلیحات ممنوع شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد
مردم مظلوم فلسطین که در طول 70 سال گذشته دائماً در مبارزه و آوارگی بوده اند به خوبی می دانند که همچنان باید به مقاومت خود ادامه دهند و آمریکا جنایتکار نیز بداند که دیگر نمی تواند بر جنایات رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین فلسطین توسط این رژیم غاصب، سرپوش بگذارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور فرانسه! دهانت را ببند و به مشکلات مردم فرانسه رسیدگی کن
پس از 74 روز؛
فریاد علیه دیکتاتوری مکرون
با وجود لشکر کشي نيروهاي امنيتي و پليس ضد شورش به خيابان ها، فرانسه همچنان صحنه اعتراض به دولت است.
تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
­مردم معترض به سياست هاي مکرون بار ديگر آخر هفته به جاي استراحت در خانه به خیابان خواهند امد....!!!!!
...