شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پایان شگفتی‌سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن/سامورایی‌ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین

پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 667950
تیم ملی ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ویتنام به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
سامورایی‌ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی ژاپن امروز از ساعت 16:30 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم ملی ویتنام رفت و با یک گل که از روی نقطه پنالتی زده شد به پیروزی رسید.

ویتنامی‌ها به نوعی شگفتی ساز این دوره از جام ملت‌ها بودند و بازی را بی مهابا تهاجمی آغاز کردند. ویتنام چندین موقعیت روی دروازه سامورایی‌ها داشت ولی جدی نبود.  این دیدار اولین بازی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 بود که تکنولوژی ویدئو چک در آن استفاده می شد. در دقیقه 24 بازی ژاپنی‌ها به گل رسیدند ولی داور اماراتی با درخواست ویدئو چک این گل را مردود اعلام کرد چون بازیکن ژاپنی با دست این گل را به ثمر رسانده بود. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم این دیدار ژاپنی‌ها وارد زمین بازی شدند تا بازی را به نفع خودشان تمام کنند. در نتیجه سامورایی‌ها در نیمه دوم فرصتی به ویتنام ندادند و سوار بر بازی شدند.
در نتیجه حملات متعدد ژاپن در دقیقه 57 به ثمر نشست و یک پنالتی گرفتند. البته این تکنولوژی ویدئو چک به داد سامورایی ها رسید و داور اماراتی با VAR این پنالتی را اعلام کرد. ریتسو دوان این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا ژاپن با نتیجه یک بر صفر برنده بازی باشد و اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

تیم ملی کشورمان امشب با چین بازی دارد و برنده این دیدار رقیب ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 خواهد شد. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *