پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پارادوکس مسیح علینژاد

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 667789
بازخورد مسیح علینژاد به فیلم زوج جوانی که در یک ویدئو نسبت به ازدواج در سن پایین واکنش نشان داده بودند باز هم در فضای مجازی با واکنش کاربران رو به رو شد.
پارادوکس مسیح علینژاد
به گزارش جهان نيوز، دیروز یکی از فیلم های پر سر و صدای فضای مجازی ویدیوی زوج جوانی بود که در آن از ازدواج موفقشان در سن پایین حرف می‌زدند. فیلمی که با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. در این میان یکی از تندترین بازتاب‌ها متعلق به مسیح علینژاد بود که آن را  تبلیغ کودک‌همسری اعلام کرد. پدیده ای که عده ای آن را به ازدواج های سنین پایین نسبت می‌ذهند و معتقدند که افراد به خاطر نداشتن بلوغ فکری کافی شاید  هنوز به این صلاحیت نرسیده اند که درباره چیزی مثل ازدواج حق انتخاب داشته باشند.

اما این واکنش علینژاد هم از جانب کاربران بی پاسخ نماند و برخی در جواب این صحبت ها، او را به یکی از پست های چند وقت اخیر صفحه خودش ارجاع دادند. آن هم تصویری که به کشف حجاب دو کودک دبستانی در چهارشنبه‌های سفید مربوط می شد. و در نهایت این سوال را در ذهن بعضی مطرح می کرد که چه طور علینژاد  برای ازدواج یک زوج ۱۶ و ۱۴ ساله حق انتخابی قائل نیست و آن را  به کودک‌همسری نسبت می‌دهد ولی در عوض همان حق انتخاب را برای دانش آموزانی دبستانی در کمپین چهارشنبه‌های سفید قائل است؟

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
....