جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

طرح نظارت و پایش قیمت‌ها در تهران آغاز شد

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب: 667788
پیرو ابلاغیه مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،به منظور آرامش فضای روانی و جلوگیری ازافزایش غیرمنطقی قیمت کالا وخدمات طرح بازرسی بازار از ابتدای بهمن در استان تهران اجرا شد.
طرح نظارت و پایش قیمت‌ها در تهران آغاز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این طرح که تا ۱۵ فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت، بازدید های روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه به عمل می آید و طی آن، وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت مورد کنترل و نظارت قرار خواهد گرفت.

این بازرسی ها نظر به اقتضای شرایط حساس ایام پایانی سال و با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز در دو بخش کالایی و خدماتی و بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی این سازمان و بازرسان و ناظران افتخاری از واحدهای صنفی استان تهران انجام می‌شود.

همچنین گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و... برخورد می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *